Moto GP, 2016

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μαθηματα χερακι χερακι παρέδωσε μετα το τελος του χτεσινου αγωνα ο νικητης Marquez στον πρωταθληταρα Lorenzo για να μπορεσει στον επομενο βρεγμενο αγωνα να ξανακαρφωσει την σημαια του στο Lorenzo Land (sea) !!! :cool::D:devilish::roflmao::roflmao:



 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
memories
MotoGP Austria



Παρασκευή 12/08/16



09:55 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

10:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

11:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

14:05 MOTO3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

15:00 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

16:00 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2



Σάββατο 13/08/16



09:55 ΜΟΤΟ3 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

10:50 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

11:50 MOTO2 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 3

13:30 MOTO3 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ

14:25 MOTOGP ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 4

15:05 MOTOGP ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 1+2

16:00 MOTO2 ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ



Κυριακή 14/08/16



09:35 ΜΟΤΟ3 ΖΕΣΤΑΜΑ

10:05 ΜΟΤΟ2 ΖΕΣΤΑΜΑ

10:35 MOTOGP ΖΕΣΤΑΜΑ

11:45 ΜΟΤΟ3 ΑΓΩΝΑΣ

13:05 ΜΟΤΟ2 ΑΓΩΝΑΣ

14:30 MOTOGP ΑΓΩΝΑΣ
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
MotoGP Free Practice Nr. 1 Classification 2016
Spielberg, Friday, August 12, 2016
Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 25 Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 305.5 1'25.866
2 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 311.0 1'25.945 0.079 / 0.079
3 29 Andrea IANNONE ITA Ducati Team Ducati 306.2 1'26.077 0.211 / 0.132
4 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 302.2 1'26.232 0.366 / 0.155
5 68 Yonny HERNANDEZ COL Pull & Bear Aspar Team Ducati 303.3 1'26.306 0.440 / 0.074
6 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 305.5 1'26.337 0.471 / 0.031
7 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 306.8 1'26.375 0.509 / 0.038
8 43 Jack MILLER AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 304.3 1'26.438 0.572 / 0.063
9 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Yakhnich Ducati 301.4 1'26.493 0.627 / 0.055
10 51 Michele PIRRO ITA Ducati Team Ducati 308.3 1'26.620 0.754 / 0.127
11 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 303.8 1'26.734 0.868 / 0.114
12 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Yakhnich Ducati 304.3 1'26.860 0.994 / 0.126
13 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 305.6 1'26.880 1.014 / 0.020
14 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 304.3 1'26.995 1.129 / 0.115
15 41 Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 300.3 1'27.067 1.201 / 0.072
16 76 Loris BAZ FRA Avintia Racing Ducati 295.8 1'27.997 2.131 / 0.930
17 19 Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 301.4 1'28.229 2.363 / 0.232
18 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 306.2 1'28.492 2.626 / 0.263
19 53 Tito RABAT SPA Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 301.7 1'28.731 2.865 / 0.239
20 6 Stefan BRADL GER Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 301.3 1'28.761 2.895 / 0.030
21 50 Eugene LAVERTY IRL Pull & Bear Aspar Team Ducati 302.2 1'30.206 4.340 / 1.445
22 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 298.0 1'31.293 5.427 / 1.087
Weather Conditions:
| Track Condition: Dry| Air: 9º| Humidity: 84%| Ground: 14º
Records:
Fastest Lap: Lap: 16 Maverick VIÑALES 1'25.866 181.0 Km/h
Circuit Record Lap: 0 Km/h
Best Lap: 2016 Maverick VIÑALES 1'25.866 181.0 Km/h
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
MotoGP Free Practice Nr. 2 Classification 2016
Spielberg, Friday, August 12, 2016
Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.

1 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 311.7 1'23.617
2 29 Andrea IANNONE ITA Ducati Team Ducati 308.3 1'23.855 0.238 / 0.238
3 25 Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 306.9 1'24.471 0.854 / 0.616
4 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 303.8 1'24.483 0.866 / 0.0123
5 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 303.4 1'24.688 1.071 / 0.205
6 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Yakhnich Ducati 302.3 1'24.866 1.249 / 0.178
7 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 307.3 1'24.956 1.339 / 0.090
8 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 306.0 1'24.988 1.371 / 0.032
9 51 Michele PIRRO ITA Ducati Team Ducati 307.8 1'24.988 1.371
10 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 304.9 1'25.039 1.422 / 0.051
11 68 Yonny HERNANDEZ COL Pull & Bear Aspar Team Ducati 303.4 1'25.042 1.425 / 0.003
12 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Yakhnich Ducati 306.2 1'25.140 1.523 / 0.098
13 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 306.7 1'25.221 1.604 / 0.081
14 43 Jack MILLER AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 302.2 1'25.321 1.704 / 0.100
15 53 Tito RABAT SPA Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 302.0 1'25.770 2.153 / 0.449
16 19 Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 305.5 1'25.882 2.265 / 0.112
17 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 303.9 1'25.941 2.324 / 0.059
18 41 Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 302.6 1'25.945 2.328 / 0.004
19 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 309.1 1'26.130 2.513 / 0.185
20 6 Stefan BRADL GER Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 303.1 1'26.149 2.532 / 0.019
21 50 Eugene LAVERTY IRL Pull & Bear Aspar Team Ducati 304.2 1'26.469 2.852 / 0.320
22 76 Loris BAZ FRA Avintia Racing Ducati 297.1 1'26.491 2.874 / 0.022
Weather Conditions:
| Track Condition: Dry| Air: 15º| Humidity: 63%| Ground: 18º
Records:
Fastest Lap: Lap: 20 Andrea DOVIZIOSO 1'23.617 185.9 Km/h
Circuit Record Lap: 0 Km/h
Best Lap: 2016 Andrea DOVIZIOSO 1'23.617 185.9 Km/h
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
fp3.τουμπα ο μαρκεθ,πηγε να φαει τον γκαζοζα,γιαννος πυραυλος...


1 29 Andrea IANNONE ITA Ducati Team Ducati 311.3 1'23.327
2 25 Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 308.6 1'23.755 0.428 / 0.428
3 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 308.2 1'23.843 0.516 / 0.088
4 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Yakhnich Ducati 307.2 1'23.962 0.635 / 0.119
5 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 308.2 1'24.026 0.699 / 0.064
6 41 Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 300.8 1'24.108 0.781 / 0.082
7 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 312.3 1'24.170 0.843 / 0.062
8 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 310.8 1'24.170 0.843
9 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 307.6 1'24.265 0.938 / 0.095
10 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 309.3 1'24.422 1.095 / 0.157
11 9 Danilo PETRUCCI ITA OCTO Pramac Yakhnich Ducati 305.5 1'24.632 1.305 / 0.210
12 50 Eugene LAVERTY IRL Pull & Bear Aspar Team Ducati 308.7 1'24.692 1.365 / 0.060
13 51 Michele PIRRO ITA Ducati Team Ducati 311.2 1'24.722 1.395 / 0.030
14 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 304.4 1'24.768 1.441 / 0.046
15 68 Yonny HERNANDEZ COL Pull & Bear Aspar Team Ducati 304.1 1'24.815 1.488 / 0.047
16 19 Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 307.1 1'24.821 1.494 / 0.006
17 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 305.2 1'25.003 1.676 / 0.182
18 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 308.1 1'25.005 1.678 / 0.002
19 43 Jack MILLER AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 302.9 1'25.016 1.689 / 0.011
20 53 Tito RABAT SPA Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 304.4 1'25.278 1.951 / 0.262
21 6 Stefan BRADL GER Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 309.2 1'25.447 2.120 / 0.169
22 76 Loris BAZ FRA Avintia Racing Ducati 303.9 1'25.552 2.225 / 0.105
Weather Conditions:
| Track Condition: Dry| Air: 19º| Humidity: 60%
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ροσσι speaking πριν τον αγωνα...

Kατάφερες να στριμωχτείς ανάμεσα στα Ducati που ήταν κυρίαρχα μέχρι τώρα...


"Ναι, είμαι πολύ χαρούμενος, σήμερα το πρωι κάναμε κάποιες αλλαγές που δε μου άρεσαν, αλλά μετά καταφέραμε να βελτιωθούμε πολύ και ήδη απ το FP4 ήμασταν δυνατοί. Μετά κάναμε ακόμα μια μικρή αλλαγή για τις κατατακτήριες και μπορούσα να είμαι πιο δυνατός και στο φρενάρισμα και στις στροφές. Βρίσκομαι ανάμεσα στις Ducati και αυτό είναι πολύ σημαντικό για τον αγώνα, φαίνεται όμως ότι ακόμα έχουν ξεκάθαρα το προβάδισμα. Υπάρχουν φυσικά και οδηγοί στη 2η σειρά που έχουν τον ίδιο ρυθμό όπως οι Lorenzo, Marquez και Vinales και πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα πει και ο καιρός και φυσικά πρέπει να κάνουμε σωστή επιλογή στα ελαστικά. "

Είχες πολύ γρήγορο ρυθμό, τι περιμένεις?

"Είμαι αρκετά γρήγορος σε ρυθμό και ήμουν μια χαρά με τα μαλακά, με τα σκληρά δε μπορούσα να πάω όπως θα ήθελα. Η πρώτοι στην εξάδα είμαστε και οι πιο δυνατοί φέτος και απ ότι δείχνει είμαι σε καλή φόρμα για τον αγώνα. Πρέπει να δούμε πως θα είναι και ο Marquez με τον ώμο του, αλλά είχε παρόμοιο τραυματισμό και στο Silverstone και πάλευε για την νίκη μέχρι τέλους. Θα είναι επίσης πολύ καλό να μην καταφέρουν τα Ducati να φύγουν μπροστά "

Τι νομίζεις ότι θα κάνει τη διαφορά στον αγώνα?

"Θα είναι καθοριστική και η εκκίνηση αλλά και οι δύο πρώτες στροφές και μετά θα δούμε αν μπορούμε να κολλήσουμε στα Ducati."

Είσαι καθ όλα έτοιμος ή χρειάζεται κάποια αλλαγή στην μηχανή?

"Πρώτα πρέπει να διαλέξουμε τα σωστά λάστιχα και μετά μπορούμε να κάνουμε κάποιες μικροβελτιώσεις στα ηλεκτρονικά και στον κινητήρα γιατί η πίστα αλλάζει πολύ. Το κάναμε σήμερα το πρωί και το απόγευμα. Αύριο θα είναι καθοριστικό να καταλάβουμε έγκαιρα κάποια πράγματα και να κάνουμε σωστές επιλογές"

Εδώ δεν έχετε ξαναγωνιστεί, είναι μια έξτρα παράμετρος?

"Ναι θα ήταν αλλά μιας που είχαμε δύο μέρες τεστ εδώ, όλοι είμαστε πάνω κάτω στο ίδιο επίπεδο. Οι Ducati δείχνουν να έχουν κάτι παραπάνω και μετά είμαστε εμείς, ο Lorenzo και ο Marquez που θα παίξουμε για το βάθρο "

Σε σχέση με το τεστ, έχετε βελτιωθεί εσείς πολύ ή οι Ducati λιγότερο?

"Νομίζω ότι βελτιωθήκαμε εμείς, πλησιάσαμε πιο κοντά στην κορυφή. Θα δείξει αύριο στον αγώνα. "

Είστε πολύ δυνατοί στο T4, μπορεί να είναι καθοριστικό για τον αγώνα?

"Σ αυτό το κομμάτι οι Yamaha είναι καλύτερες απ τις Ducati, έχουμε καλύτερη ταχύτητα και κρατάμε μέχρι τέλους. Χάνουμε κάπως στο T2 και στις επιταχύνσεις μετά από σφιχτές στροφές. Πολλά θα εξαρτηθούν απ την εκκίνηση και και απ τις πρώτες στροφές γιατί ακόμα κι αν βγούμε καλά απ την τελευταία στροφή δε θα μπορούμε να περάσουμε τα Ducati. "
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ροσσι δηλωσεις μετα τον αγωνα....


''Ναι, κατάφερα να μαζέψω δύο πόντους απ τον Marquez, αν είχαμε ακόμα 100 αγώνες θα ήμουν καλά. Δε μπορώ να είμαι χαρούμενος, ο στόχος μας ήταν το βάθρο. Υπάρχουν και θετικά, γιατί έκανα έναν καλό αγώνα και τελικά ήμουν κάτι πάνω από 3 δευτερόλεπτα απ τον Iannone και φέραμε και πόντους σε μια πίστα που δεν ήταν υπέρ μας''


Δε μπορούσες να επιτεθείς στον Lorenzo?
'' Ήταν πιο γρήγορος από εμένα, του άξιζε η 3η θέση. Για μένα οι συνθήκες ήταν δύσκολες. Δε μπορούσα ούτε να φρενάρω ούτε να επιταχύνω όπως θα ήθελα και κατά συνέπεια δε μπορούσα να επιτεθώ στον Jorge, και ήταν κρίμα. Λυπάμαι που δεν είχα την ευκαιρία αλλά τουλάχιστον κατάφερα να είμαι εκεί κοντά στους πρώτους”.


Γιατί?
''Δεν ήταν εντελώς στο χέρι μου και αν πίεζα κι άλλο θα ρίσκαρα υπερβολικά. Όταν πίεζα και έφτανα κοντά στον Jorge έκανα συνεχώς λάθη. Κάναμε κάποιες αλλαγές στη μηχανή με προσανατολισμό την διάρκεια των ελαστικών αλλά είχα προβλήματα στα φρένα. Δε μπορούσα να φρενάρω καλά και τα φρένα υπερθερμαινόταν όταν ήμουν σε slipstream πίσω από άλλο οδηγό”.


Στο τεστ ήσασταν πολύ πιο πίσω απ τα Ducati…
''Ναι αλλά στην πραγματικότητα το μόνο που δουλέψαμε ήταν ο ρυθμός αγώνα και ήμουν στο επίπεδο που ήμουν και σήμερα. Υπάρχουν πολλά ρίσκα σε έναν γρήγορο γύρο και δεν υπάρχει λόγος για μένα να τον κάνω σε ένα τεστ. Μάλλον είναι πολύ γέρος για κάποια πράγματα (laughs). Σήμερα ο αγώνας δεν ήταν τόσο γρήγορος, αλλά νομίζω ότι στο πρώτο μισό τα Ducati δεν πίεσαν πάρα πολύ”.


Ο Iannone πήρε το ρίσκο με τα λάστιχα, εσύ δεν σκέφτηκες τις πιο μαλακές λύσεις?
“Δεν ήξερα ότι έκανε αυτή την επιλογή. Ήμουν πολύ αναποφάσιστος σχετικά με το μπροστινό, για πίσω μάλλον το μεσαίο ήταν καλύτερη επιλογή”.


Είναι οι Ducati τώρα στο επίπεδο των Yamaha και Honda?
“Αυτό είναι εύκολο να το μάθουμε, θα περιμένουμε μέχρι την Παρασκευή. Εδώ ήταν πολύ γρήγορες και όχι μόνο στις ευθείες, όπως επίσης κατάφεραν να ζορίζουν λιγότερο τα ελαστικά”.


Είσαι χαρούμενος για τον Iannone?

''Ναι είμαι, γιατί έχουμε πολύ καλές σχέσεις και περνάω καλά όταν είμαστε παρέα. Το να κερδίσεις στα MotoGP είναι σημαντικό για την καριέρα ενός αναβάτη. Και όχι δε με πειράζει που κατάφερε να κερδίσει με την Ducati και εγώ δε τα κατάφερα, έχει περάσει πια πολύς καιρός''
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

Μανώλη, πώς το βλέπεις το άρθρο? Συμφωνείς, ή διαφωνείς?
Εγώ διαπίστωσα ότι γράφει απίστευτες ανακρίβειες προκειμένου να καταλήξει σ' αυτό που θέλει. Εν γένει χρησιμοποιεί κοινώς παραδεκτές απόψεις (για το επίπεδο των οδηγών στα πρωταθλήματα κλπ) και για την εικόνα των εργοστασίων σε σχέση με το τι μηχανάκια διαθέτουν. Από εκεί και μετά, λέει ό,τι να 'ναι....
Ειδικά το παρακάτω κομμάτι, είναι όλο λάθος!!!
"Οπου, μετα τους πρωτους γυρους που ολοι περιπου "ζεσταιναν και φυλαγαν λαστιχα", ειδαμε μια μονοτονια απεριγραπτη, με το ενδιαφερον να επικεντρωνεται μονο στο αν ο Ιαννονε η ο Ντοβιτσιοζο θα εκαναν καμμια στραβή και θα χαλαγαν το παρτυ μονοι τους. Ουτε αυτο εγινε ομως, και λογικα δεν εγινε, γιατι τα μηχανακια ειχαν τετοια διαφορα στο γκαζι που οι αναβατες δεν πιεζονταν, ενω ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΟΥΣΕ ΛΑΘΟΣ οποτε ηταν όλο ευγενειες: "Παρακαλω περαστε πρωτος, μα τι λετε, εσεις περαστε, μηπως αθελα μου σας εκλεισα, ω συγνωμη δεν θα ξαναγινει", και τέτοια! Το δευτερο ζευγαρι, μια απο τα ιδια! Που ειναι ο Ροσσι που θελει να μαζεψει βαθμους απο τον "αντιπαθη αντιπαλο" Λορενθο; Ουτε να πλησιασουν ο ενας τον αλλον για να προσπαθησουν, ετσι για το θεαμα. Και ο Μαρκεθ; Απολυτως τα ιδια. Καμμια προσπαθεια, εκτος απο κατι "λαθοπροσπερασματα" με τον Ροσσι στην αρχη. Ενταξει, ειχε το λαθος, την πτωση και την εξαρθρωση ωμου το Σαββατο, αλλα στον αγωνα το μονο που φροντισε ηταν να μην τον περασει ο Βινιαλες. "


Αν κάποιος που ασχολείται το πάρει λέξη -λέξη και αντιπαραθέσει γυρολόγια, απόκλιση του κάθε οδηγού και συνέπεια-διάρκεια, θα δει ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι.
Η αλήθεια είναι ότι η 1η 6αδα πήγαινε τάπα!!!!! 100% πήγαν όλοι, κυρίως στο 2ο μισό του αγώνα που εξασφάλισαν τα καύσιμα και την αντοχή των ελαστικών τους κι άλλαξαν χαρτογράφιση (περνώντας στο πρόγραμμα "φουλ ιπποδύναμη").
Τα 2 ΥΑΜΑΗΑ δε, πήγαν 110% , και τα 2!!!!!

Το άρθρο μου δείχνει ότι γράφτηκε από κάποιον που συνήθως έβλεπε μπάλα και νομίζει ότι θέαμα σει αγώνα MOTO GP είναι μόνο οι μάχες και οι προσπεράσεις......
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Θοδωρή το άρθρο γράφτηκε από τον Δ. Παπανδρέου που είναι ο μόνος Έλληνας που έχει συμμετάσχει στα GP οπότε γνωρίζει το σύστημα από μέσα.
Οι αναλύσεις που κάνει στο περιοδικό Motosport(ξανακυκλοφορεί) είναι από μιά άλλη οπτική γωνία και εντελώς διαφορετικές από τις σάχλες τύπου ΜΟΤΟ και Διατσίδη.
Σέβομαι τη γνώμη του αν και λόγω νοσταλγίας σε άλλες εποχές ίσως είναι αυστηρός κριτής...

:)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το απο μεσα ειναι σχετικο και μακρινο καπου αρχες του 1980.
το οτι καθυστερησε 3 χρονια η ducati μπαζει απο παντου..
οταν ηρθε ο μουσατος,αλλαξε ολη την ομαδα,εκ βαθων,αλλος προσανατολισμος.
και γι αυτο για μια εταιρια που πουλαει 60000 μηχανακια ειναι μεγαλη προκληση.
σε πολυ καλο δρομο ειναι η κοκκινη,αλλα ο αυστραλος κανει τον δυσκολο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
1
29Andrea IANNONEITADucati TeamDucati311.31'56.189
246Valentino ROSSIITAMovistar Yamaha MotoGPYamaha305.61'56.4540.265 / 0.265
399Jorge LORENZOSPAMovistar Yamaha MotoGPYamaha307.61'56.6730.484 / 0.219
48Hector BARBERASPAAvintia RacingDucati308.31'56.9640.775 / 0.291
54Andrea DOVIZIOSOITADucati TeamDucati312.21'57.0370.848 / 0.073
693Marc MARQUEZSPARepsol Honda TeamHonda306.21'57.0850.896 / 0.048
725Maverick VIÑALESSPATeam SUZUKI ECSTARSuzuki307.21'57.1760.987 / 0.091
845Scott REDDINGGBROCTO Pramac YakhnichDucati306.21'57.5041.315 / 0.328
926Dani PEDROSASPARepsol Honda TeamHonda309.21'57.5241.335 / 0.020
1041Aleix ESPARGAROSPATeam SUZUKI ECSTARSuzuki303.81'57.5381.349 / 0.014
1138Bradley SMITHGBRMonster Yamaha Tech 3Yamaha306.21'57.5991.410 / 0.061
1235Cal CRUTCHLOWGBRLCR HondaHonda307.21'57.6211.432 / 0.022
1344Pol ESPARGAROSPAMonster Yamaha Tech 3Yamaha305.31'58.0861.897 / 0.465
149Danilo PETRUCCIITAOCTO Pramac YakhnichDucati305.81'58.3212.132 / 0.235
156Stefan BRADLGERAprilia Racing Team GresiniAprilia304.11'58.4812.292 / 0.160
1668Yonny HERNANDEZCOLPull & Bear Aspar TeamDucati304.91'58.6602.471 / 0.179
1719Alvaro BAUTISTASPAAprilia Racing Team GresiniAprilia300.11'58.6852.496 / 0.025
1853Tito RABATSPAEstrella Galicia 0,0 Marc VDSHonda301.71'58.8342.645 / 0.149
1976Loris BAZFRAAvintia RacingDucati300.11'59.1162.927 / 0.282
2050Eugene LAVERTYIRLPull & Bear Aspar TeamDucati306.51'59.3523.163 / 0
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρή το άρθρο γράφτηκε από τον Δ. Παπανδρέου που είναι ο μόνος Έλληνας που έχει συμμετάσχει στα GP οπότε γνωρίζει το σύστημα από μέσα.
Οι αναλύσεις που κάνει στο περιοδικό Motosport(ξανακυκλοφορεί) είναι από μιά άλλη οπτική γωνία και εντελώς διαφορετικές από τις σάχλες τύπου ΜΟΤΟ και Διατσίδη.
Σέβομαι τη γνώμη του αν και λόγω νοσταλγίας σε άλλες εποχές ίσως είναι αυστηρός κριτής...

:)
Έψαξα να δω υπογραφή, πριν πω οτιδήποτε, αλλά δε βρήκα. Είναι βέβαιο ότι αυτά τα γράφει ο Παπανδρέου????
Σε κάθε περίπτωση, με τα κόκκινα που παρέθεσα, διαφωνώ όποιος κι αν τα έγραψε. Θα επανέλθω με κάποιους χρόνους και γυρολόγια για να υποστηρίξω αυτό που λέω.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μανώλη, πώς το βλέπεις το άρθρο? Συμφωνείς, ή διαφωνείς?
Εγώ διαπίστωσα ότι γράφει απίστευτες ανακρίβειες προκειμένου να καταλήξει σ' αυτό που θέλει. Εν γένει χρησιμοποιεί κοινώς παραδεκτές απόψεις (για το επίπεδο των οδηγών στα πρωταθλήματα κλπ) και για την εικόνα των εργοστασίων σε σχέση με το τι μηχανάκια διαθέτουν. Από εκεί και μετά, λέει ό,τι να 'ναι....
Ειδικά το παρακάτω κομμάτι, είναι όλο λάθος!!!
"Οπου, μετα τους πρωτους γυρους που ολοι περιπου "ζεσταιναν και φυλαγαν λαστιχα", ειδαμε μια μονοτονια απεριγραπτη, με το ενδιαφερον να επικεντρωνεται μονο στο αν ο Ιαννονε η ο Ντοβιτσιοζο θα εκαναν καμμια στραβή και θα χαλαγαν το παρτυ μονοι τους. Ουτε αυτο εγινε ομως, και λογικα δεν εγινε, γιατι τα μηχανακια ειχαν τετοια διαφορα στο γκαζι που οι αναβατες δεν πιεζονταν, ενω ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΟΥΣΕ ΛΑΘΟΣ οποτε ηταν όλο ευγενειες: "Παρακαλω περαστε πρωτος, μα τι λετε, εσεις περαστε, μηπως αθελα μου σας εκλεισα, ω συγνωμη δεν θα ξαναγινει", και τέτοια! Το δευτερο ζευγαρι, μια απο τα ιδια! Που ειναι ο Ροσσι που θελει να μαζεψει βαθμους απο τον "αντιπαθη αντιπαλο" Λορενθο; Ουτε να πλησιασουν ο ενας τον αλλον για να προσπαθησουν, ετσι για το θεαμα. Και ο Μαρκεθ; Απολυτως τα ιδια. Καμμια προσπαθεια, εκτος απο κατι "λαθοπροσπερασματα" με τον Ροσσι στην αρχη. Ενταξει, ειχε το λαθος, την πτωση και την εξαρθρωση ωμου το Σαββατο, αλλα στον αγωνα το μονο που φροντισε ηταν να μην τον περασει ο Βινιαλες. "

Αν κάποιος που ασχολείται το πάρει λέξη -λέξη και αντιπαραθέσει γυρολόγια, απόκλιση του κάθε οδηγού και συνέπεια-διάρκεια, θα δει ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι.
Η αλήθεια είναι ότι η 1η 6αδα πήγαινε τάπα!!!!! 100% πήγαν όλοι, κυρίως στο 2ο μισό του αγώνα που εξασφάλισαν τα καύσιμα και την αντοχή των ελαστικών τους κι άλλαξαν χαρτογράφιση (περνώντας στο πρόγραμμα "φουλ ιπποδύναμη").
Τα 2 ΥΑΜΑΗΑ δε, πήγαν 110% , και τα 2!!!!!

Το άρθρο μου δείχνει ότι γράφτηκε από κάποιον που συνήθως έβλεπε μπάλα και νομίζει ότι θέαμα σει αγώνα MOTO GP είναι μόνο οι μάχες και οι προσπεράσεις......
Θοδωρή το άρθρο γράφτηκε από τον Δ. Παπανδρέου που είναι ο μόνος Έλληνας που έχει συμμετάσχει στα GP οπότε γνωρίζει το σύστημα από μέσα.
Οι αναλύσεις που κάνει στο περιοδικό Motosport(ξανακυκλοφορεί) είναι από μιά άλλη οπτική γωνία και εντελώς διαφορετικές από τις σάχλες τύπου ΜΟΤΟ και Διατσίδη.
Σέβομαι τη γνώμη του αν και λόγω νοσταλγίας σε άλλες εποχές ίσως είναι αυστηρός κριτής...

:)
Έψαξα να δω υπογραφή, πριν πω οτιδήποτε, αλλά δε βρήκα. Είναι βέβαιο ότι αυτά τα γράφει ο Παπανδρέου????
Σε κάθε περίπτωση, με τα κόκκινα που παρέθεσα, διαφωνώ όποιος κι αν τα έγραψε. Θα επανέλθω με κάποιους χρόνους και γυρολόγια για να υποστηρίξω αυτό που λέω.

Επανέρχομαι.....






Μελετήστε το λίγο και θα δείτε:
1ον ότι ο Ρόσσι είναι λίγο πιο γρήγορος από τον 99, αλλά τερμάτισε πίσω του!!!!!!!!!!!!! Ποιος πάει "συντήρηση"????????????????????? Και οι 2 τάπαααα!!!!!!!!! Η θέση κρίθηκε στο λάθος του Ρόσι στον 3ο γύρο -αν θυμάμαι καλά- που έχασε χρόνο και μια θέση από τον Μάρκεθ, την οποία ξαναπήρε γρήγορα. Όμως ο 99 ήταν ήδη μακρύτερα και κάλυψε όσο μπορούσε. Μέχρι εκεί, και το είπε κι ο ίδιος στο τέλος. Οι δηλώσεις των οδηγών, όταν επιβεβαιώνονται κι από τα δεδομένα, έχουν τεράστια αξία και σημασία!!!
2ον οι αποκλίσεις (ταχύτερος/αργότερος γύρος) όλων είναι 1'' και κάτω!!! Ειδικά των 3 έως 6 στην τελική κατάταξη είναι περίπου 0,5''!!!!!! Ξανά τάπααα!!! Ποια συντήρηση????? Επί 28 γύρους ο καθένας γύριζε στο δευτερόλεπτό του!!! Όποιος έχει τρέξει σε πίστα, μπορεί να αντιληφθεί τι σημαίνει αυτό!!!!
3ον δείτε τις διαφορές στα 2 Ducati..... Ποια συγνώμη και παρακαλώ περάστε??????? Μόνο που δεν τράκαραν! Αυτό θέλαμε για να έχουμε θέαμα??? Απλώς ο Ιανόνε διάλεξε άλλο δρόμο στην επιλογή ελαστικών και δικαιώθηκε. Ο άλλος Αντρέα το κατάλαβε κι απλώς συμβιβάστηκε (δείτε και τις δηλώσεις τους).Οι δηλώσεις των οδηγών, όταν επιβεβαιώνονται κι από τα δεδομένα, έχουν τεράστια αξία και σημασία!!!

Πέρα από τα παραπάνω, όσοι είδαν τον αγώνα ή / και μελέτησαν τα γυρολόγια μετά, είδαν ότι από το 10ο γύρο και μετά, οι 6 πρώτοι άνοιξαν κι άλλο από τους πιο πίσω και ότι τα 2 Νουκάτι έφυγαν πιο μπροστά, τα ΥΑΜΑΗΑ ακολούθησαν κι έπειτα οι Μάρκεθ και Βινιάλες. Αυτό οφείλεται στην εξασφάλιση καυσίμου και ελαστικών που είχαν επιτύχει, οπότε άλλαξαν όλοι χαρτογράφηση για την απόλυτη επίδοση. Εκεί ξεχώρισαν τα Ducati ακόμα πιο πολύ.
Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι η διαχείριση ελαστικών/καυσίμου, αποτελεί συντήρηση??????? Ήμαρτον.......
Ειδικά όταν στο 2ο μισό του αγώνα έχουμε ταχύτερους γύρους από όλους!!!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
HJC HELMETS GRAND PRIX ČESKÉ REPUBLIKY
MotoGP Free Practice Nr. 2 Classification 2016

Brno, Friday, August 19, 2016

Pos.Num.RiderNationTeamBikeKm/hTimeGap 1st/Prev.
193Marc MARQUEZSPARepsol Honda TeamHonda307.81'55.840
229Andrea IANNONEITADucati TeamDucati311.01'55.9440.104 / 0.104
399Jorge LORENZOSPAMovistar Yamaha MotoGPYamaha307.21'55.9770.137 / 0.033
48Hector BARBERASPAAvintia RacingDucati307.71'56.1240.284 / 0.147
546Valentino ROSSIITAMovistar Yamaha MotoGPYamaha307.71'56.1740.334 / 0.050
64Andrea DOVIZIOSOITADucati TeamDucati312.31'56.2350.395 / 0.061
741Aleix ESPARGAROSPATeam SUZUKI ECSTARSuzuki305.91'56.4410.601 / 0.206
838Bradley SMITHGBRMonster Yamaha Tech 3Yamaha308.01'56.4940.654 / 0.053
925Maverick VIÑALESSPATeam SUZUKI ECSTARSuzuki306.41'56.6150.775 / 0.121
1026Dani PEDROSASPARepsol Honda TeamHonda309.61'56.6620.822 / 0.047
1135Cal CRUTCHLOWGBRLCR HondaHonda306.61'56.8370.997 / 0.175
1276Loris BAZFRAAvintia RacingDucati304.91'56.9571.117 / 0.120
139Danilo PETRUCCIITAOCTO Pramac YakhnichDucati306.21'57.0521.212 / 0.095
1445Scott REDDINGGBROCTO Pramac YakhnichDucati308.01'57.0901.250 / 0.038
1544Pol ESPARGAROSPAMonster Yamaha Tech 3Yamaha306.11'57.3351.495 / 0.245
1650Eugene LAVERTYIRLPull & Bear Aspar TeamDucati308.31'57.3361.496 / 0.001
176Stefan BRADLGERAprilia Racing Team GresiniAprilia304.31'57.4711.631 / 0.135
1819Alvaro BAUTISTASPAAprilia Racing Team GresiniAprilia303.41'57.5691.729 / 0.098
1968Yonny HERNANDEZCOLPull & Bear Aspar TeamDucati306.91'57.7241.884 / 0.155
2053Tito RABATSPAEstrella Galicia 0,0 Marc VDSHonda305.51'58.0542.214 / 0.330
 
Top Bottom