Moto GP, 2017

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
1ος ο Rossi :cool:









στο πρωταθλημα με 62 ποντους!!
:D
:woho:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πανηγυρικά έπεσα έξω:D:D:D:D

Με ξένισε το σκληρό του Ροσσι στο WUP, αλλά δεν το περίμενα ως επιλογή για τον αγώνα! Δυστυχώς, ΥΑΜΑΗΑ & HRC φοβήθηκαν τα μεσαία (ότι δε θα αντέξουν) και επέλεξαν τα σκληρά. Ducati, Tech 3 και Ντάνυ κέρδισαν!!!
Το ρυθμό τον "έπιασα" πάντως, αλλά δεν το έπιασε ο Ρόσι, που έδειχνε ότι τον έχει (τον είχε με μεσαίο, όχι και με σκληρό).

Πάμε γι άλλα!!!!

ΥΓ: -Συγχαρητήρια στον 99 που κέρδισε κατά κράτος τον Ντόβι για 1η φορά!
-Συγχαρητήρια και στο Ντάνυ που εμπιστεύτηκε μεσαίο και διέλυσε τον 93!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
http://www.motomag.gr/news/race-news/motogp-jerez-pedrosa-protagonistei-se-thriler-me-agnooymeni-prosfysi-ptoseis


Πολύ ενδιαφέρον άρθρο, με πολλές χρήσιμες πληροφορίες!!!

MotoGP Jerez: Pedrosa πρωταγωνιστεί σε θρίλερ με αγνοούμενη πρόσφυση, πτώσεις, μπερδεμένα ελαστικά και ξύλο!
Και είναι και το θέμα με το αυτοκίνητο «ανασφάλειας»….

Ο αγώνας αυτός είχε καταρχήν μία άλλη γλυκύτητα, παρά τον ορυμαγδό που βλέπαμε στις οθόνες, γιατί τον παρακολουθούσαμε από την πίστα των Μεγάρων, παρέα με αναγνώστες του περιοδικού και του motomag.gr που είχαν έρθει για το MOTO Test Ride Event 2017. Μαζί μας στην αίθουσα ήταν και οι άνθρωποι των εταιριών που κάνοντας ένα διάλειμμα από την οδήγηση στην πίστα όσο κάποιοι -πιο άτυχοι- έβαζαν βενζίνη και ήλεγχαν 86 μοτοσυκλέτες και σκούτερ, δημιουργώντας έτσι όλες αυτές οι παρουσίες το κατάλληλο σύνολο για να παρακολουθήσεις αγώνα με καυστικά σχόλια. Και ο συγκεκριμένος έφερε τόσες πολλές ευκαιρίες… Είχαμε τον αγώνα στην τηλεόραση και σε projector να δείχνει πλάνα από το ελικόπτερο και onboard κάμερες και το σκηνικό ήταν τελικά ακριβώς αυτό που έπρεπε για έναν τόσο επεισοδιακό αγώνα!
Παρακολουθώντας αργότερα τις Moto3 και Moto2 κατηγορίες, από την στιγμή που μέχρι και ελάχιστα λεπτά πριν τα MotoGP εξυπηρετούσαμε τον κόσμο που έκανε test ride, είναι ότι σε όλες τις κατηγορίες, μαζί με τον Pedrosa στα MotoGP, οι νικητές ήταν χωρίς εξαιρέσεις στην πρώτη θέση του βάθρου δικαιωματικά και θα ήταν εκεί ότι κι αν γινόταν πίσω τους, είτε δεν έπεφτε κανείς, είτε δεν υπήρχαν σκουντήματα και σπρωξίματα…

Παρόλο που ο αγώνας της Moto3 κρίθηκε στο τέλος και η μάχη ήταν έντονη, δεν μπορείς να πεις ότι η πρώτη θέση στο βάθρο δεν δόθηκε άξια, ούτε πως για τον Alex Marquez που κέρδισε στην Moto2 πρέπει να μετρήσουμε λιγότερο την νίκη του, καθώς το φαβορί, ο Franco Morbidelli, τέθηκε εκτός ανταγωνισμού. Βλέποντας απλά την πορεία του Marquez στην πρώτη στροφή, είναι αρκετό για να αντιληφθεί κανείς ότι κέρδισε δικαιωματικά και θα κέρδιζε τον αγώνα, όποιος και αν έπεφτε ή δεν έπεφτε.

Με τους δύο πρώτους αγώνες των μικρών κατηγοριών, να έχουν ολοκληρωθεί επεισοδιακά, ήταν ξεκάθαρο πλέον ότι υπήρχε θέμα με την πρόσφυση, πράγμα που επικυρώθηκε με τον πιο παραστατικό τρόπο. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έχασε τον έλεγχο απότομα και καταλήγοντας με σφοδρότητα στα ελαστικά και τις προστατευτικές μπαριέρες, καταστράφηκε στέλνοντας τον Uncini και τον συνεπιβάτη στο νοσοκομείο με σπασμένα πλευρά και άλλα κατάγματα…

Ο τρόπος που το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε από την πίστα, μαρτυρούσε αυτό που όλοι πλέον είχαν καταλάβει και γινόταν εικόνα πλέον και παραστατική εικόνα και για τους θεατές: Η πρόσφυση αγνοούνταν και οι ομάδες είχαν εκπέμψει silver alert…

Η θερμοκρασία δεν είναι η μόνη αιτία, ούτε τα ελαστικά. Αφορμή μπορεί να είναι η ζέστη που επικρατούσε, όμως τα πραγματικά αίτια πρέπει να αναζητηθούν στην παλαιότητα της πίστας, που έχει μία δεκαπενταετία να ανανεωθεί. Είναι τεράστιο το χρονικό διάστημα και κάθε φορά διαφορετική θερμοκρασία, μπορεί να την επηρεάσει με άλλο τρόπο, δεν υπάρχει σταθερότητα. Αυτό σημαίνει ότι αναβάτες που οδηγούν πάντα στο όριο, που έχουν μάθει να ρισκάρουν λίγο περισσότερο, βρίσκονταν σε μειονεκτικότερη θέση συγκριτικά με τους σταθερότερους και φυσικά και πιο αργούς σε κανονικές συνθήκες. Ο Pedrosa είναι ένας από τους καλύτερους αναβάτες στην ιστορία του MotoGP και αυτό που τον κάνει καλύτερο, είναι η σταθερότητά του, χαρακτηριστικό που ευθύνεται απόλυτα για τα δεσμά του με την Honda που δεν υπάρχει περίπτωση να τον αφήσει να φύγει. Παίζοντας σταθερά στις πρώτες θέσεις, κυνηγώντας το βάθρο σε πολλούς αγώνες και σημειώνοντας τουλάχιστον μία νίκη –απαράβατα- σε κάθε σεζόν, ο Pedrosa είναι ο πρωταθλητής του δεύτερου ρόλου, λάμποντας όμως ως πρωταγωνιστής σε τακτικά αριστουργήματα. Ο χθεσινός αγώνας, ήταν άλλο ένα από αυτά.

Η κυριαρχία του φάνηκε από τις δοκιμές, κερδίζοντας την pole position από την οποία ξεκίνησε για να κερδίσει τον αγώνα, χωρίς ποτέ να αμφισβητείται. Ελάχιστες φορές πλησίασε ο Marquez και τότε ο Pedrosa έπαιρνε λίγο το ρίσκο για να παραμείνει μπροστά, κερδίζοντας τελικά ως αναμφισβήτητα ο καλύτερος για όλες τις μέρες και όχι μόνο για τον αγώνα. Βασική αιτία για την νίκη του, η σταθερότητά του και η απόλυτη συγκέντρωση που έχει στην διάρκεια του αγώνα. Κανείς άλλος αναβάτης δεν έχει την ίδια αφοσίωση και παρόμοια σταθερότητα, αντίστοιχα με του Pedrosa που κατάφερε τώρα να κάνει ένα πραγματικό ρεκόρ, καθώς είναι ο μόνος αναβάτης που έχει κερδίσει έναν αγώνα σε κάθε σεζόν για περισσότερα από δεκαπέντε χρόνια! Πρόκειται λοιπόν για έναν χειρούργο, κι αυτό ακριβώς είδαμε, χειρουργική οδήγηση στις πλέον δύσκολες συνθήκες πρόσφυσης!
Από την αρχή της χρονιάς τα πράγματα στο στρατόπεδο της Honda δεν είναι στην καλύτερή τους φάση και ο Marquez δεν έχει καταφέρει να τα λύσει όλα. Την παντοδυναμία τους στην Jerez δεν πρέπει να την αντιμετωπίσουμε ως την αρχή της επίλυσης, απλά στην Yamaha έχουν πλέον και οι ίδιοι μεγάλα προβλήματα, κυρίως ρυθμίσεων με τα ελαστικά. Αυτό που είδαμε στην Jerez είναι η νίκη εκείνου με τα λιγότερα προβλήματα πρόσφυσης παράλληλα με την σταθερότητα του Pedrosa. Στην Yamaha έχουν δύο επιθετικούς που αντίστοιχα κυνηγούν την πρώτη θέση του πρωταθλήματος, στην Honda αυτός ο ρόλος είναι πιο ξεκάθαρος.

Η τρίτη θέση του βάθρου στον Lorenzo, που πιστεύω ότι δεν ήταν εκεί αν ο Cruthlow δεν έπεφτε, κομμάτι πρότασης που είναι οξύμωρο καθώς ο Cruthlow έχει - αν μη τι άλλο - συχνές πτώσεις, γιορτάστηκε από τον Ισπανό με μεγάλες δηλώσεις που φανερώνουν.. έπαρση. Ο Lorenzo είναι από τους μεγαλύτερους και καλύτερους αναβάτες των MotoGP και όσο κι αν τον σέβομαι για αυτό και θαυμάζω την οδήγησή του, δεν γίνεται παρά να μην σχολιάσει κανείς δηλώσεις όπως «να μην αμφισβητείτε την ικανότητα και την ψυχολογία μου».Φυσικά και η απόδοσή του σε προκαλούσε από μόνη της να σταματήσεις να τον αμφισβητείς, αν ανήκεις σε εκείνους που το έκαναν, όμως όταν το ζητά με τέτοιου είδους δηλώσεις, αφαιρεί πόντους από την τεράστια προσπάθεια και επιτυχία, που διαφορετικά θα του αναγνώριζες!
Από τις χειρότερες στιγμές του αγώνα, που αν γινόταν ανάμεσα στους κορυφαίους αναβάτες θα είχε πυροδοτήσει τον οπαδισμό στο τελευταίο προπύργιο ήπιων αντιδράσεων που χαίρονται τα MotoGP, ήταν το ξέσπασμα του Miller απέναντι στον Bautista και την Aspar Ducati που κλώτσησε αφού πρώτα έσπρωξε τον αναβάτη της. Ο Miller εισέπραξε πρόστιμο 1.000 Ευρώ και η συγνώμη του απέναντι στον Bautista δεν ήταν απόλυτα ξεκάθαρη… Δήλωσε εκνευρισμένος με άλλους αναβάτες γιατί εκμεταλλεύονταν το run off στην πρώτη στροφή για να κρατήσουν περισσότερο το γκάζι στην ευθεία και τον έβγαζαν εκτός γραμμής ενώ εκείνος έκανε υπερπροσπάθεια να την κρατήσει. Περισσότερο τον εκνεύρισε όταν θεώρησε πως αυτή η πρακτική ήταν εσκεμμένη και του στέρησε δέκατα από το κυνήγι με τον Dovizioso. Όταν λοιπόν ο επόμενος από τους αναβάτες, ένα από τα ονόματα που έδωσε ήταν ο Petrucci, τον έβγαλε εκτός πάνω σε αντίστοιχη περίπτωση, ο θυμός του εκδηλώθηκε σπρώχνοντάς τον και κλωτσώντας την μοτοσυκλέτα, με τον Bautista να αντιλαμβάνεται το θυμό, αλλά όχι και την συγκεκριμένη αντίδραση…
Πέρα από τον Pedrosa, ο αναβάτης που έλαμψε περισσότερο στον αγώνα, είναι μάλλον ο Zarco. Φαίνεται έτοιμος να πάει σε εργοστασιακή ομάδα και να παλέψει με όλους για την νίκη, κι ας είναι τόσο νέος στην κορυφαία κατηγορία. Από το Qatar που κυριάρχησε στους πρώτους γύρους, μέχρι τώρα που πάλευε ακουμπώντας, κάθε αγώνας του Zarco είναι και μία έκπληξη με μόνο σίγουρο την επιθετικότητά του, η οποίο όμως –κι αυτό είναι το βασικότερο- εκδηλώνεται με τρόπο αγωνιστικό και όμορφο, και δύσκολα γίνεται επικίνδυνη!

Ο Rossi δήλωσε μεγάλα προβλήματα με τα ελαστικά και μία ταλάντωση από το εμπρός που έγινε τόσο μεγάλη στο τέλος που θεωρεί θαύμα ότι τα κατάφερε. Ο Vinales είχε αντίστοιχα αλλά μικρότερα προβλήματα, ενώ και οι δύο τους κατηγορούν για τις επιδόσεις τους το ελαστικό, σε μία πίστα που μέχρι τώρα κυριαρχούσαν οι Yamaha. Το ελαστικό του Rossi σφραγίστηκε για να εξεταστεί, αν και είναι βέβαιο ότι υπήρχε πρόβλημα αν δει κανείς τους χρόνους και το πώς έπεφταν προς το τέλος. Ο Rossi έκανε ωστόσο τα πάντα για να κρατήσει βαθμούς την στιγμή που αυτός ο αγώνας ψαλίδιζε έντονα την διαφορά του. Πλέον οι τέσσερις πρώτοι είναι τόσο κοντά, που όλα μπορούν να αλλάξουν.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Σούπα μέχρι τώρα και αυτό είναι καλό για εμάς είναι ωραία χρονιά !!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
fp1 le mans
1,43Jack MILLERAUSEG 0,0 Marc VDSHonda291.81'37.467
293Marc MARQUEZSPARepsol Honda TeamHonda293.51'38.7551.288 / 1.288
35Johann ZARCOFRAMonster Yamaha Tech 3Yamaha293.21'39.2481.781 / 0.493
435Cal CRUTCHLOWGBRLCR HondaHonda293.51'39.6072.140 / 0.359
576Loris BAZFRAReale Avintia RacingDucati287.91'40.4272.960 / 0.820
617Karel ABRAHAMCZEPull&Bear Aspar TeamDucati293.41'40.5283.061 / 0.101
738Bradley SMITHGBRRed Bull KTM Factory RacingKTM288.01'40.8173.350 / 0.289
846Valentino ROSSIITAMovistar Yamaha MotoGPYamaha291.91'40.8943.427 / 0.077
919Alvaro BAUTISTASPAPull&Bear Aspar TeamDucati298.61'41.0243.557 / 0.130
1025Maverick VIÑALESSPAMovistar Yamaha MotoGPYamaha297.81'41.3073.840 / 0.283
1129Andrea IANNONEITATeam SUZUKI ECSTARSuzuki295.81'41.5624.095 / 0.255
1294Jonas FOLGERGERMonster Yamaha Tech 3Yamaha287.91'41.6444.177 / 0.082
1326Dani PEDROSASPARepsol Honda TeamHonda274.31'41.8544.387 / 0.210
144Andrea DOVIZIOSOITADucati TeamDucati298.61'41.8714.404 / 0.017
159Danilo PETRUCCIITAOCTO Pramac RacingDucati294.61'41.8874.420 / 0.016
1699Jorge LORENZOSPADucati TeamDucati287.21'41.9474.480 / 0.060
1745Scott REDDINGGBROCTO Pramac RacingDucati294.91'42.0404.573 / 0.093
1853Tito RABATSPAEG 0,0 Marc VDSHonda293.41'42.0944.627 / 0.054
1922Sam LOWESGBRAprilia Racing Team GresiniAprilia293.61'42.2434.776 / 0.149
2050Sylvain GUINTOLIFRATeam SUZUKI ECSTARSuzuki292.51'42.8915.424 / 0.648
218Hector BARBERASPAReale Avintia RacingDucati300.31'42.9535.486 / 0.062
2241Aleix ESPARGAROSPAAprilia Racing Team GresiniAprilia287.11'43.1145.647 / 0.161
2344Pol ESPARGAROSPARed Bull KTM Factory RacingKTM294.71'43.5196.052 / 0.405
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Κυριακή ώρα ?
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
και αυριο την ωρα των κατατακτηριων ο καιρος παιζεται...
στο αγωνα λιακαδα...
οποτε το grip θα ειναι εδιαφερον
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θλιβερα νεα.....
Παει ο Νικυ.
RIP:(


Το διάβασα, αλλά ψάχνοντας για επιβεβαίωση, δε βρίσκω. Αντίθετα, βρίσκω διαψέυσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Goukos

Once a Marine always a marine....
Περιοχή
SaloniKa .....again.....
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
R1200GSA
Να πηγαίνεις σε όλη σου τη ζωή με αυτές τις ταχύτητες ....
Και να καταλήγεις από ποδήλατο ....
Παιχνίδια της ζωής ρε γμτ !!!!
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Παιδιά είναι σίγουρο; Μόνο ένα site το έγραψε, θεωρώ ότι δεν είναι σίγουρο αλλιώς θα το είχαν και τα μεγάλα ειδησιογραφικα!
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
fp3 βατερλω για πολλους-στεγνο....
145Scott REDDINGGBROCTO Pramac RacingDucati302.61'35.674
235Cal CRUTCHLOWGBRLCR HondaHonda299.41'36.0350.361 / 0.361
343Jack MILLERAUSEG 0,0 Marc VDSHonda291.21'36.1220.448 / 0.087
446Valentino ROSSIITAMovistar Yamaha MotoGPYamaha297.11'36.1850.511 / 0.063
593Marc MARQUEZSPARepsol Honda TeamHonda294.01'36.3540.680 / 0.169
617Karel ABRAHAMCZEPull&Bear Aspar TeamDucati296.61'36.4970.823 / 0.143
744Pol ESPARGAROSPARed Bull KTM Factory RacingKTM304.31'36.6120.938 / 0.115
825Maverick VIÑALESSPAMovistar Yamaha MotoGPYamaha298.11'36.6160.942 / 0.004
976Loris BAZFRAReale Avintia RacingDucati291.71'36.7521.078 / 0.136
1038Bradley SMITHGBRRed Bull KTM Factory RacingKTM294.71'36.8051.131 / 0.053
1119Alvaro BAUTISTASPAPull&Bear Aspar TeamDucati300.91'36.8211.147 / 0.016
124Andrea DOVIZIOSOITADucati TeamDucati301.31'36.8231.149 / 0.002
1322Sam LOWESGBRAprilia Racing Team GresiniAprilia293.61'36.8391.165 / 0.016
149Danilo PETRUCCIITAOCTO Pramac RacingDucati299.11'36.8731.199 / 0.034
155Johann ZARCOFRAMonster Yamaha Tech 3Yamaha297.11'37.4641.790 / 0.591
1694Jonas FOLGERGERMonster Yamaha Tech 3Yamaha298.71'37.6101.936 / 0.146
1729Andrea IANNONEITATeam SUZUKI ECSTARSuzuki295.91'37.7722.098 / 0.162
1853Tito RABATSPAEG 0,0 Marc VDSHonda294.21'38.8883.214 / 1.116
1950Sylvain GUINTOLIFRATeam SUZUKI ECSTARSuzuki299.71'38.9313.257 / 0.043
2041Aleix ESPARGAROSPAAprilia Racing Team GresiniAprilia292.11'39.7304.056 / 0.799
218Hector BARBERASPAReale Avintia RacingDucati301.91'40.3734.699 / 0.643
2226Dani PEDROSASPARepsol Honda TeamHonda289.11'41.3545.680 / 0.981
2399Jorge LORENZOSPADucati TeamDucati291.11'41.6085.934 / 0.254
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Καλά θα περάσουμε ...
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τρέχω κι ακόμα έχω δουλειές...
Δεν έχω μελετήσει γυρολόγια, ρυθμό, τπτ....
Από ότι φαίνεται η πίστα και οι συνθήκες ευνοούν Γιαμάχα.
Τα Ντουκάτι έχουν θέμα, εμφανώς!
Ο Μίλερ είναι Ο τούμπακας:D:D:D:D
Κι ο 93 αγχωμένος .... εξ ου και οι αλλεπάλληλες πτώσεις του, επίσης. Ο Ντάνυ δε θεωρώ ότι έχει σοβαρότερο πρόβλημα από τα άλλα του HRC, απλώς δε διαχειρίστηκε σωστά το FP2-FP3 (κυρίως το 3) κι έμπλεξε σε διαδικασία Q1.... :(

Θα δούμε και WUP αύριο και θα σχηματίσουμε πιο καλή άποψη!
 
Top Bottom