Αναστηθηκε η Γιαμαπα??
Τσιγκλάς σοφέ ασπρομάλλη γέροντα...
Θα σεντονιάσω, δε μπορώ
Nαι , έτσι έδειξε! Λίγο όμως, γιατί στο στεγνό τόσο πίσω, ή τόσο εμπρός ήταν πριν τους τελευταίους βρόχινους. Στη βροχή τους είδα με προβλήματα κι αυτό το ΣΚ...
Σίγουρα κάτι καλό δείχνει η Suzuki γιατί πέραν του Γιάννου που εντυπωσίασε,από κοντά ήταν κι ο Ρινς!!!!
Η Ducati είχε θέμα όμως!
1η Ducati η 12η του Redding. Κι όλες όι άλλες πίσω. Κακό!
Η Απρίλια δείχνει σταθερή και η ΚΤΜ σταθερή, αλλά πιστεύω καλύτερη απο την Απρίλια, τηρουμένων των αναλογιών χρόνου εμπλοκής μίας εκάστης (σαφώς με μεγαλύτερο budget βέβαίως-βεβαίως...).
Πάμε στους αναβάτες.
Με δεδομένη τη δυναμική των εργοστασίων σε σχέση με τα Michelin και τα ηλεκτρονικά, βλέπουμε έναν ΜΜ93 να κάνει πλάκα σε όλους!
Σε όλους???
Εκτός του Ρόσι, μάλλον. Αυτοί οι 2 είναι αλλού!!! Μόνο το Ζάρκο βλέπω ως "εν δυνάμη" απειλή για το μέλλον!
Ο ΜΜ93 δε χρειάζεται ανάλυση, τον βλέπουμε όλοι. αλλά αυτή η παλιόγρια ο Γιατρός, ΔΕΝ υπάρχει!!! Είναι 38 κι είναι ο μόνος που ανατρέπει προγνωστικά και δεδομένα! Ο μόνος που δημιουργεί στις επιλογές και στο στήσιμο (εκτός από τον Μάρκεθ), οι άλλοι ακολουθούν κι αντιγράφουν.
Ομολογώ ότι περίμενα πολύ περισσότερα απο το Βινιάλες, σύμφωνα με όσα έδειξε στην αρχή της χρονιάς, αλλά άλλον έναν 99 έχουμε εδώ, μάλλον. Αμα όλα πάνε καλά, γίνεται άνεμος και γεια. Αλλά όταν χρειάζεται να δώσει κάτι παραπάνω, γιατί δεν πάνε όλα καλά, δεν το 'χει! Σ' αντίθεση με το Γιατρό και τον Μάρκεθ που δίνουν και το 110% όταν η μηχανή τους είναι στο 90%!
Τα ίδια κι ο Ντόβι. Άριστος, όταν και τα υπόλοιπα είναι άριστα. Αλλιώς "κάθεται στ' αυγά του".
Και κάτι για τα λάστιχα.
Η Μισλέν έχει νικήσει την Μπρίτζε κατά κράτος σε όλους τους αγώνες (όπου γίνεται σύγκριση, γιατί κάποιες φορές δε γίνεται).
Παρόλα αυτά, θεωρώ τα λάστιχά της "κακά".
Γιατί το λέω?
Μα γιατί δεν είναι overall λάστιχο! Δεν κάνει σε όλους το ίδιο, ή περίπου ρε παιδί μου. Ή του ύψους, ή του βάθους. Μόνο η Χόντα δείχνει να τα καταφέρνει, αφού έχει τα καλύτερα ηλεκτρονικά από όλους!
Η Μισλέν προσπαθώντας να δώσει σε κάθε πίστα κι άλλο λάστιχο, πιο ταιριαστό, το μόνο που πετυχαίνει είναι να ανακατεύει την τράπουλα και να φέρνει τα πάνω, κάτω.
Θα πει κάποιος, μα καλό δεν είναι αυτό? Δεν είναι ένα στοιχείο που ανεβάζει το θέαμα? Ίσως.... Δεν ξέρω. Πάντως στους αγώνες δε μ' αρέσει η ρουλέτα! Μ αρέσει η μελέτη, η προσπάθεια και η εξέλιξη, σε όλα τα επίπεδα. Μηχανές, μηχανικοί, αναβάτες, ομάδες, κοουτσάρισμα...., όλα!
Άντε, κράξτε ελεύθερα