Και τώρα έτσι είναι ΓΙώργη.
team orders πάντα υπήρχαν, από τότε που υπάρχουν ομάδες.... Δε γίνεται αλλιώς. Σίγουρα η έκφραση των οδηγιών στο moto gp είναι τελείως διαφορετική από τα άλλα μηχανοκίνητα, ειδικά από την F1.
Η μόνη περίπτωση που δεν υφίστανται team orders, είναι να μην υπάρχει πρωτάθλημα κατασκευαστών και κάθε ομάδα να έχει μία μοτοσυκλέτα! Όσο έχουν 2 ή 3 μοτο και δορυφορικές ομάδες κλπ, δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν οδηγίες. Το fair play όμως ακόμα υπάρχει στο MotoGP , έστω κι αν σε κρίσιμες καμπές του πρωταθλήματος μπαίνουν στο παιχνίδι κι άλλοι παράγοντες, πέρα από τους αναβάτες και τη μοτό τους στην πίστα.
Δε χαρίζεται κανείς σε κανέναν "φιλικά" κι αυτό ισχύει ακόμα και με κολλητούς που παίζουν τάβλι
Πόσο μάλλον στην πίστα!
Αυτό που λέω, είναι ότι πλέον όλοι τρέχουν με ένα συμβόλαιαο σε μια ομάδα. Κοιτάνε και το κύπελο του κατασκευαστή (είναι υποχρεωμένοι) και στην τελική πάντα θα -πρέπει να - προσπαθούν να κόψουν βαθμούς από τον αντίπαλο, προς όφελος του ομόσταυλου. Λογικό.
Το μόνο παράλογο που είδαμε, είναι ότι έγινε το 2015.
Δεν εννοώ συμφωνίες/συμμαχίες κλπ φαιδρά!
Απλώς ο ΜΜ93 ενεργούσε τότε υπέρ του 99 κι εναντίον του Ρόσι. Τους λόγους τους ξέρει αυτός (ξέρουμε κι εμείς, υποθέτουμε μάλλον, αλλά έχει σεντονιάσματα που τα έχουμε πει ξανά). Τα γυρολόγιά του σε 2 κρίσιμους αγώνες το έδειξαν αυτό που λέω κι όποιος θέλει τα βλέπουμε πάλι (είναι διαθέσιμα στο επίσημο σάϊτ) σε έναν καφέ και μιλάμε όση ώρα θέλετε. Αυτό ήταν το παράλογο τόσα χρόνια που βλέπω αγώνες κι έχει σχέση με κάτι που είπαμε με τον Δημήτρη @
KORAX πριν μερικά ποστ. Εκεί έγκειται κι η εχθρότητα του κόσμου προς τον Μάρκεθ. Ο οποίος βέβαια, είναι εξαιρετικός ως αναβάτης και είμαστε τυχεροί που τον βλέπουμε!
Αν δούμε όλα τα ρεπορτάζ των ημερών, θα προσέξουμε κάτι που ρώτησε Ισπανός δημοσ/φος το Ρόσι. Τα είδατε? Σε σχέση με το 2015 πάντα! Αν δεν έγινε τίποτα τότε, γιατί τον ρωτάνε ακόμα??? Πλάκα έχουν ε?
Αλλά είναι μεγάλος ο VR46!!!
Πανέξυπνος! τους απαντάει όπως πρέπει και το βουλώνουν!