- Η YAMAHA (απόντος 93) παίρνει νικη μετά από 25 αγώνες!
-Ο Βινιάλες έχει θέμα στους πρώτους γύρους! Και με όλους μέσα, αποκλείεται να βλέπει βάθρα. Πρέπει να το φτιάξει αυτό!
- Απόντος 93, γίνεται πάρτυ από πολλούς!!!!
-Η Honda με τον 93 δεν έχει αντίπαλο κι απόντος αυτού, δεν είναι πουθενά!!! (έχει τον καλύτερο συνδυασμό μοτό/αναβάτη, αλλά όχι την καλύτερη μοτό! )
- Η Ducati αντιθέτως, μάλον είναι το καλύτερο overall μηχανάκι του grid! Αν δεν έκανε το τραγικό λάθος ο Πέτρουξ στον 1ο γύρο, θα είχαμε 5 Ντουκάτι σε κορυφαίες θέσεις στην κατάταξη!To +10 ΧΑΩ (σχεδόν) είναι πράγματι εντυπωσιακό μέσα στον αγώνα κι απέναντι σε όλους!
- Πώς το είπαμε....; Ο κατσαπλιάς 80% κι η γκλίτσα του το 20% . Συμφωνώ με το Δημήτρη
@KORAX σ' αυτό, αλλά όχι στο motogp και γενικά σε επίπεδο παγκοσμίου (σε όποιο άθλημα). Εδώ όλοι οι "κατσαπλιάδες" είναι κορυφαίοι και με μικρές αποκλίσεις μεταξύ τους! Απόδειξη; Ο Bautista σήμερα! Πήρε το εργοστασιακό του 99 κι έραψε κουστουμάκια!!!! Εύγε του! Και ναι! , σ αυτό το επίπεδο θες μηχανάκι για να διακριθείς! (αυτό αποδυκνείει και το πόσο απόλυτα είναι φτιαγμένο το Χόντα πάνω στον 93! )
- H Suzuki είναι σε πολύ καλό δρόμο, κι αν δεν ήταν τα 4 απανωτά λάθη του 29, θα βλέπαμε μάχη για την 1η θέση! Πόσο χρόνο έχασε με τα λάθη του κι όμως τον κάλυψε!!! Κι ο Ρινς κοντά του σε όλο τον αγώνα. Αυτό δείχνει καλό μηχανάκι! Καλό overall και για όλους, όχι ραμένο πάνω σ' έναν!
- Ο Ντοβι είναι κορυφαίος και με κορυφαία μοτό, αλλά μάλλον "λίγος " για τον 93, που βέβαια σήμερα πλήρωσε τη νοοτροπία του "δεν υπάρχει κανείς άλλος στην πίστα". Αγωνιστικό το συμβάν και τυχερός που του συνέβει τώρα κι όχι πριν καθαρίσει τον τίτλο, αλλά νομίζω το προκάλεσε. Ο Ζαρκο δεν υπήρχε περίπτωση να τον αποφύγει , έτσι που του χώθηκε πρίν τα φρένα με μια 300αρα χλμ.... Κρίμα και για τους 2.
Απογοήτευση ο Ρόσι για μένα, που φέτος έχασε μόνο 2 φορές από το Βινιάλες, αλλά ειδικά αυτή, ήταν καθοριστική!
Παραμένει όμως αυτός, που κράτησε τη ΥΑΜΑΗΑ ζωντανή παίρνοντας πάντα, όλη τη χρονιά, το 100% από το μηχανάκι.
Το σημερινό μπορεί (και μάλλον ) οφείλεται στην επιλογή ελαστικών. Από την 3η σειρά στο γκριντ, επέλεξε σκληρά. Μάλλον "υποχρεωτική" η επιλογή του, γιατί δε φαντάστηκε την κακή εκκίνηση του 93, το λάθος του Πέτρουξ και τελικά την πτώση 2 αναβατών, λόγοι για τους οποίους βρέθηκε χωρίς μάχες, πολύ νωρίς, στο 1ο γκρουπ. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να τρέχει με τα ίδια λάστιχα με το Βινιάλες. Next time....