Moto Guzzi V85

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αλλαχτήκαν και τα πίσω τακάκια με Brembo carbon ceramic κόστος 19 ευρό ...
τα εργοστασιακά ήταν στο 50αρικο, τα EBC είχαν λιγότερη πάστα (δεν κάλυπταν όλο το μέταλλο)

Η επόμενη συντήρηση σε 5000 χλμ τα οποία μάλλον δεν θα αργήσουν ....
Το χεις λιώσει?? Δώσε πόνο!
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
O εορταστικός στολισμός των Χριστουγέννων έλαβε τέλος ...



Έγινε αλλαγή μέσα στην εγγύηση ο αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού και ο διακόπτης στοπ του μπροστά φρένου ...

Μόλις 3.5 μήνες χρειάστηκε για να έρθουν τα ανταλλακτικά ...

απο την άλλη με το που ήρθαν την επόμενη με πήραν τηλέφωνο και έγινε η αντικατάσταση.



Έσβησαν ολα τα κόκκινα λαμπάκια απο το καντράν ...



Ετοιμο για την βόλτα της Παρασκευής
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
O εορταστικός στολισμός των Χριστουγέννων έλαβε τέλος ...



Έγινε αλλαγή μέσα στην εγγύηση ο αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού και ο διακόπτης στοπ του μπροστά φρένου ...

Μόλις 3.5 μήνες χρειάστηκε για να έρθουν τα ανταλλακτικά ...

απο την άλλη με το που ήρθαν την επόμενη με πήραν τηλέφωνο και έγινε η αντικατάσταση.



Έσβησαν ολα τα κόκκινα λαμπάκια απο το καντράν ...



Ετοιμο για την βόλτα της Παρασκευής
Σ εμένα συνέβη το ανάποδο. Οι δύο μπροστινές δισκόπλακες και ένα σετ φλάτζες που έπρεπε να αλλαχτούν εντός εγγύησης ήρθαν σε κάτι λιγότερο από 10 μέρες. Για να βάλουν όμως το μηνανακι μέσα ώστε να γίνουν οι εργασίες τους κυνήγησα αρκετά· όλο έλεγαν ότι θα με πάρουν τηλ και δεν με πήραν ποτέ. Πήγα 2 φορές από κει για να κινητοποιηθούν.
Τα κάγκελα όμως που έχουν παραγγελθεί από 1/12/21 ακόμα να ρθουν. Κάποια πράγματα υπάρχουν στοκ κάποια όχι.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Πρώτο μίνι σέρβις στα χέρια μου ...


Αλλαγή λαδιών 24 ευρώ
Αλλαγή φίλτρου λαδιού 14 ευρώ

Ρύθμισή βαλβίδων (μία εισαγωγής ήταν λίγο κλειστή)
Ρύθμιση των διάκενων των μπουζί (ήταν ότι νάνε)
Γρασάρισμα του πολύσφηνου του άξονα
Διάφορα γρασαρίσματα, λαδώματα κτλ ...
κόστος εργασίας αλλά 60 ευρώ

καφέδες μπύρες σουβλάκια κάτι λιγότερο από 20 ευρώ

σύνολο 118 ευρώ περίπου

Θα χρειαστώ και πίσω τακάκια οπότε υπολογίζω κάνα 50αρι ακόμα



















και κάπου εδώ άρχισα να βάζω και εγώ τα χέρια μου όποτε τέλος το φωτορομάντζο ...

25.550 χλμ στο κοντέρ (το προηγούμενο σέρβις είχε γίνει στα 21.000χλμ)

Αλλαγή λαδιού και φίλτρου, κάποια αναβάθμιση στα software του MIA (συνδεση κινητού με οθόνη) καθώς και αλλαγή των γκριπ γιατί είχαν αρχίσει να σκίζονται ...
133 ευροπουλα στον Φρατζέσκο στην Καλλιρόης.

Μπήκε σφραγίδα για την εγγύηση ...

Πάω να το πάρω και βλέπω τον μηχανικό να παιδεύεται με τις βίδες της πινακίδας ...
Οι δύο κάτω δεν σφίγγουν μου λέει μπορεί από τους κραδασμούς να σου φύγει ...

Έκανε μια πατέντα με κάποιο ¨τσέρκι" από πίσω και όλα καλά ...

Επόμενο σέρβις στα 30.000 χλμ (αυτό θα πονέσει)!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
25.550 χλμ στο κοντέρ (το προηγούμενο σέρβις είχε γίνει στα 21.000χλμ)

Αλλαγή λαδιού και φίλτρου, κάποια αναβάθμιση στα software του MIA (συνδεση κινητού με οθόνη) καθώς και αλλαγή των γκριπ γιατί είχαν αρχίσει να σκίζονται ...
133 ευροπουλα στον Φρατζέσκο στην Καλλιρόης.

Μπήκε σφραγίδα για την εγγύηση ...

Πάω να το πάρω και βλέπω τον μηχανικό να παιδεύεται με τις βίδες της πινακίδας ...
Οι δύο κάτω δεν σφίγγουν μου λέει μπορεί από τους κραδασμούς να σου φύγει ...

Έκανε μια πατέντα με κάποιο ¨τσέρκι" από πίσω και όλα καλά ...

Επόμενο σέρβις στα 30.000 χλμ (αυτό θα πονέσει)!!!
Φίλτρο κάθε 5000??
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Οι ιταλιδες,ως γνωστον ειναι capricciozes και ακριβες γκομενες,για να σου κανουν τα γουστα στο κρεββατι.Ιταλιδα εχω και ξερω.ΑΝ ΘΕΣ πειθηνιο και να ζηταει λιγωτερα γκομενακι περνεις γκε'ι'σα.:p:p:p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αυτές το έχουν οριζόντιο το μποφτό τους, άσε μην πάθουμε κάνα ατύχημα.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Η αρχή έγινε ...

Κατεβάσαμε τους χάρτες του





επόμενο βήμα να σταλθούν στον Αμερικάνο Beetlemaps και μολις μας τους επιστρέψει να τους φορτώσουμε και να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε ....

Η διαδικασία είναι σχετικά απλή λίγο χρονοβόρα και δεν πρέπει κατά την διαδικασία να μείνει απο μπαταρία ούτε η μηχανή ούτε ο υπολογιστής γιατί υπάρχει κίνδυνος να αχρηστευθεί ο εγκέφαλος !!!

Η όλη διαδικασία της ανάκτησης των χαρτών (ένα bin αρχείο) παίρνει γύρω στα 30 λεπτά ....

οδηγίες:



αυτή η διαδικασία είναι μόνο για τα euro4
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η αρχή έγινε ...

Κατεβάσαμε τους χάρτες του





επόμενο βήμα να σταλθούν στον Αμερικάνο Beetlemaps και μολις μας τους επιστρέψει να τους φορτώσουμε και να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε ....

Η διαδικασία είναι σχετικά απλή λίγο χρονοβόρα και δεν πρέπει κατά την διαδικασία να μείνει απο μπαταρία ούτε η μηχανή ούτε ο υπολογιστής γιατί υπάρχει κίνδυνος να αχρηστευθεί ο εγκέφαλος !!!

Η όλη διαδικασία της ανάκτησης των χαρτών (ένα bin αρχείο) παίρνει γύρω στα 30 λεπτά ....

οδηγίες:



αυτή η διαδικασία είναι μόνο για τα euro4
Και τι θα κερδίσουμε?
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Η νέα χαρτογράφηση περάστηκε σήμερα
μισή ώρα υπόθεση περίπου.

Οι αλλαγές σύμφωνα με τον Αμερικανό Beetlemaps είναι

new ignition maps,
primary torque demand tables (not ride modes, they're unchanged),
base injection tables,
as well as lambda being disabled

βγήκαμε και μια απογευματινή βόλτα με τον dodos και έχω να πώ ότι το μηχανάκι ζωντάνεψε σε όλες τις στροφές το νιώθεις πιο δυνατό,
με απλή αμόλυβδη το θέμα με την προανάφλεξη έχει περιοριστεί στο ελάχιστο ενώ με 100αρα έχει εξαφανιστεί ...

Αυτά για την ώρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Η νέα χαρτογράφηση περάστηκε σήμερα
μισή ώρα υπόθεση περίπου.

Οι αλλαγές σύμφωνα με τον Αμερικανό Beetlemaps είναι

new ignition maps,
primary torque demand tables (not ride modes, they're unchanged),
base injection tables,
as well as lambda being disabled

βγήκαμε και μια απογευματινή βόλτα με τον dodos και έχω να πώ ότι το μηχανάκι ζωντάνεψε σε όλες τις στροφές το νιώθεις πιο δυνατό,
με απλή αμόλυβδη το θέμα με την προανάφλεξη έχει περιοριστεί στο ελάχιστο ενώ με 100αρα έχει εξαφανιστεί ...

Αυτά για την ώρα.
Παναγιώτη απόλαυση το guzzi !!! Σίγουρα θα συνεχίσει να σου χαρίζει χαμόγελα!!!
:friendship:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η νέα χαρτογράφηση περάστηκε σήμερα
μισή ώρα υπόθεση περίπου.

Οι αλλαγές σύμφωνα με τον Αμερικανό Beetlemaps είναι

new ignition maps,
primary torque demand tables (not ride modes, they're unchanged),
base injection tables,
as well as lambda being disabled

βγήκαμε και μια απογευματινή βόλτα με τον dodos και έχω να πώ ότι το μηχανάκι ζωντάνεψε σε όλες τις στροφές το νιώθεις πιο δυνατό,
με απλή αμόλυβδη το θέμα με την προανάφλεξη έχει περιοριστεί στο ελάχιστο ενώ με 100αρα έχει εξαφανιστεί ...

Αυτά για την ώρα.
Ωραίος Παναγιώτη!
Επιπλέον αφορμή για δοκιμαστικές βόλτες... ;)
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Βγήκαμε άλλη μια βολτούλα σήμερα για δοκιμή με παρέα από διπλανό φόρουμ.

όλα καλά εκτός ότι πλέον δεν σκάει στο κλείσιμο του γκαζιού ....
έκανε ωραίο σκάσιμο το άτιμο ...
χαιρόσουν να κλείνεις το γκάζι ...

μείον 2 ηχητικά εφέ, ένα της προανάφλεξης και ένα της εξάτμισης

πολύ ευχαριστημένος από την μετατροπή αλλά έχω να πώ ότι μιας και είναι το πρώτο καλοκαίρι μαζί σε αυτές τις θερμοκρασίες βγάζει αρκετή ζέστη όχι απαραίτητα ενοχλητική αλλά αρκετή ...

Από θέμα κατανάλωσης δεν είμαι σίγουρος αλλά αν έχει ανέβει δεν είναι πάνω από μισό λίτρο στα 100χλμ
 

wildbilly

Έχει κόψει το καπίστρι και σέρνει και το παλούκι..
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Χοντρή 1250GS Exclusive 2019
Μοτοκούκι V85tt στο μούσκιο
Να πω και γω? Το λοιπόν, πήρα το μοτοκούκι μέσα Μάρτη...από την πολλή κλεισούρα των τελευταίων ετών και από τη χαρμάνα που είχα να οδηγήσω δυόμιση χρόνια, έπεσα με τα μούτρα στην ιταλίδα...έβγαλα όλη την άνοιξη βολτάροντας ασυστόλως και μόνο αφού συμπλήρωσα τα 10.000 χλμ έκοψα λίγο γιατί χόρτασα...Μπορώ να πω λοιπόν εμπεριστατωμένα τα εξής:
Πρώτα τα ωραία:
Η ιταλίδα είναι κούκλα!
Έχει χαρακτήρα με τις οκάδες!
Το βάζεις μπρος και κάνει πράου πράου σαν τα παλιά μοτοσακά!
Το σβήνεις και κάνει κάτι κουνήματα που με φτιάχνουν τρελά! Θέλω να το βάζω μπρος και να το σβήνω συνέχεια!
Στρίβει με τη σκέψη! Εκεί που κοιτάς στρίβει! Το μεταξόνιο είναι τόσο κοντό και το κέντρο βάρους χαμηλά που πρέπει να προσέξεις να μη στρίψει παραπάνω από ότι θες...Έκανα τη μακακία και έβαλα τα πιρέλια τα τρέηλ τα δύο που έχουν γρήγορη κορώνα και τα πράματα χειροτέρεψαν..τώρα στρίβει αυτοβούλως, χωρίς να με ρωτάει...
Φρενάρει ωραία...λείπει το αρχικό δάγκωμα αλλά τα φρένα είναι άγκυρες.
Η σέλα είναι πολύ άνετη και η εργονομία αρκετά καλή.

Τα άσχημα τώρα οκ?
Προστασία από τον αέρα? Μπαααα...έβαλα μια ζελατίνα givi και κάπως έστρωσε αλλά και πάλι όχι τέλειο...με τη μαμά κοντή δεν πας μακρυά, πολύς θόρυβος...με τη μαμά τούρινγκ, πολύς θόρυβος και πολύ buffeting...
Μοτέρ? Χμ, γενικά με αρέζει αλλά μου λείπουν 10-15 αλόγατα...επίσης το εύρος των στροφών που δουλεύει είναι πολύ μικρό (3.000-6.500)...γενικά νοιώθεις ότι έχεις αρκετή ροπή στις μεσαίες, φορτώνει ωραία μέχρι τις 5.500-6.000 στροφές και μετά ψοφάει...στην εθνική πας με 160χαω και νομίζεις ότι είσαι στο όριο...πάντως κάθεται καλά στο δρόμο σε όλες τις ταχύτητες κίνησης...
Αναρτήσεις? Η μπροστά καλή, απλά καλή...η πίσω είναι μέτρια...δεν έχω καταφέρει να τη ρυθμίσω μέχρι τώρα και έχω κάνει 3.000 δοκιμές...δεν τρώει καλά τα κοφτά σαμάρια και γενικά έχει μια λειτουργία τραμπάλας...έχω φαγωθεί να αλλάξω πίσω αμορτισερ αλλά τα ευρά είναι πολλά ρε πστ...
Κατανάλωση? 4,5 στον επαρχιακό με χουφτωμένο γκάζι...στην εθνική με πάνω από 130χαω η κατανάλωση εκτοξεύεται στα 8-9 λίτρα....
Ζέστη? Ζέστη ρε, ζέστη ρεεεεε! Ζεστές μέρες, μέσα στο μεσημέρι βέβαια, με κορντούρα καλοκαιρινό και καίγομαι ολούθε λέμε...ειδικά τα μπουτάκια από κάτω γίνονται φλαμπέ...Σε πιο δροσερές μέρες είναι οκ...
Προανάφλεξη? Ο προλαλήσας REH τα είπε πολύ ωραία...με ξενερώνει σε κάτι ανηφόρια με 2α ή 3η και 3.000 στροφές να κάνει γκλανγκα γκλούνγκα...βάζω 98αρα...θα αρχίσω και την 100αρα...χρυσάφι θα μας βγαίνει η βόλτα...

Αυτά, τα είπα και ξαλάφρωσα...
Α, ξέχασα να πω ότι είμαι πολύ καψούρης, άσχετα αν κάθε λίγο λέω να το δώσω και να πάρω κάτι άλλο...το μόνο άλλο που με αρέζει όμως είναι το μουλτιστράδα το 950S και θέλει πολύ μπικικίνι ρε πστ...οπότε κάθομαι στα αυγά μου και θα δω μηπως βάλω μια πίσω αναρτηση και φτιάξω τη χαρτογράφηση και μετά πάλι εδώ είμαστε να ονειρευόμαστε και να γκρινιάζουμε...
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Δεν είναι δικός μου ο χώρος ...
ανήκει σε ένα συνταξιούχο Ιταλόφιλο μηχανικό που πλέον αναλαμβάνει μηχανές φίλων αρκεί να έχεις υπομονή ...

και εγώ του πεζοδρομίου είμαι

Άμα ξαναπάς πες του χαιρετίσματα (και στη γυναίκα)
:friendship:
 
Top Bottom