Χάρηκα για την 1η θέση του Ντόβυ.
Ειδικά μετά τη χθεσινή δήλωση των "λογιστών" της Ducati.
Χάρηκα κ για τον πιτσιρικά J.Mir (2η θέση) κ για την Suzuki.
Χάρηκα που είδα πολλούς αναβάτες ,πολλές ομάδες ,κ όλες τις μάρκες (πλήν Παπρίλια) πλέον να διεκδικούν βάθρο.
Χάρηκα που την γλίτωσε ο Vale ,από του Χάρου (βλ.Ζarko) τα δόντια.
Αν ήμουν στη θέση του σήμερα ,θα σκεφτόμουν ΠΟΛΥ σοβαρά την αποχώρηση από το άθλημα.
Χάρηκα που είδα τον Morbidelli να μπαίνει περπατώντας στο ασθενοφόρο ,μετά το ανελέητο χτύπημα του Χάρου(βλ.Ζarko)
Στεναχωρήθηκα για τον άδικο τρόπο που έχασε άλλο ένα βάθρο ο καταπληκτικός Paul Espargaro ,κ η ΚΤΜ μαζί του ,κ μάλιστα στην έδρα της.
Ολα έδειχναν ,οτι θα έπαιρνε 1η ή 2η θέση ,πρίν πάρει ο Xάρος (βλ.Zarko) τον Morbidelli παραμάζωμα ,k διακοπεί ο αγώνας...
Μετά την επανέναρξη ,η ψυχολογία ήταν διαφορετική ,οι ισορροπίες άλλαξαν ,το άγχος έφερε λάθη ,κ κρίμα κι άδικο άλλη μια πτώση-εγκατάλειψη για τον Espargaro ,με υπαίτιο τον ομόσταυλό του Oliveira αυτή τη φορά.
Στον προηγούμενο αγώνα ,ο Paul Espargaro κ η ΚΤΜ ,ήταν για βάθρο ,αλλά έπεσε κι εγκατέλειψε μετά από αγωνιστικό συμβάν με τον Ζαρκο.
Σε αυτό τον αγώνα ,ο Paul Espargaro κ η ΚΤΜ ,ήταν για βάθρο ,αλλά μετά το τραγικό συμβάν υπαιτιότητας Zarko ,αλλαξαν όλα με συνέπεια πτώση-εγκατάλειψη επίσης.
Ουσιαστικά ,στην πρώτη άμεσα ,κ στην δεύτερη έμεσα ,ο Ζαρκο είναι υπεύθυνος για καταστροφή ή έστω καθυστέρηση της καριέρας του Espargaro ,καθώς κ για 2 βάθρα της ΚΤΜ.
θα μου πείτε ,αυτά έχουν οι αγώνες ,ακραίο ανταγωνισμό με επακόλουθα.
Ναι ,ως ένα βαθμό συμφωνώ.
Επειδή βλέπω από έφηβος MotoGP (ήμουνα νιός κ γέρασα δηλ) ,προσωπικά ,έχω την αίσθηση ,οτι ο Ζαρκό είναι Απελπισμένος να αποδείξει την "αξία" του ,για να μην είναι η τελευταία του χρονιά στα MotoGP ,υπερβαίνοντας συνεχώς τα όρια τα δικά του κ της μοτοσυκλέτας του ,κάνοντας λάθη άγχους κ κακής ψυχολογίας ,με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν Ζωές (Rossi-Morbidelli σήμερα ,αυριο ποιός? ) κ καριέρες.