Μεταγραφικά έχουν ΟΛΑ κριθεί (προσωπική εκτίμηση)
Ο Μάρτιν δεν είναι αγαπητός στην Ισπανία ένεκα της Ρομά καταγωγής του και οι Ισπανοί δεν ασχολούνται μαζί του. Μόνο Για Ακόστα γράφουν και ντριμ τιμ στην ΚΤΜ λόγω ρεντ μπουλ ξέρω γω.
Ο Τζίτζι όμως όπως λένε στην Ιταλία δεν ζει, λειτουργεί!
Βλέπει νούμερα παντού. Σε κάθε στροφή σε κάθε φρενάρισμα. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν τον έχει επιλέξει απλά δεν μπορεί να το πει ακόμα.
Ο Μαρτίν λοιπόν ωρίμασε στην πράμαγκ γιατί έχει δασκάλους που ξέρουν από αγώνες και τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν
Σπάνια οδηγός που έρχεται με τέτοια φόρα χάνει παγκόσμιο πάντως (εκτός χτύπα ξύλο ατυχήματος) και με το νο1 στο φέρινγκ δεν φεύγεις από πουθενά!
Τώρα για να πάει ο ΜΜ93 στη ντουκάτι υπάρχει ένα πολύ σοβαρό θέμα. Ο σπόνσορας. Η ντουκάτι έχει μόνστερ και συμβόλαιο μέχρι το 25
Ο Μάρκεζ πάλι έχει ρεντ μπουλ. Το αντίπαλο δέος.
Ποιος θα σπάσει τέτοια συμβόλαια? (Ούτε τρελοί είναι ούτε τόσο πλούσιοι να κοντράρουν με κολοσσούς)
Σημειώστε και τη δήλωση ΜΜ93
Δεν μ ενδιαφέρει τι χρώμα θα είναι το μηχανάκι αρκεί να είναι εργοστασιακό.
Άκα πάω και πράμαγκ αν θέλετε
Και γιατί δεν πάει ΚΤΜ, θα πεις
Γιατί απλά θα χάσει έναν χρόνο ακόμα και το μηχανάκι είναι σίγουρα κατώτερο
Το σχέδιο του είναι να γυρίσει στις νίκες και να σπάσει το ρεκόρ του Ρόσσι Τίποτε πέρα απ αυτό δεν τον ικανοποιεί.
Και ο Bastianini?
Αυτό το θέμα εκκρεμεί
Τα εργοστασιακά ντουκάτια τα καλά λοιπόν είναι 4
2 στην Ντουκάτι κόρσε Μπανάνας (Μαρτίν)
και
2 στην Πράμαγκ Μάρκεζ και... Αλντεγκέρ? Δύσκολο για το δεύτερο Η ντουκάτι δεν έχει δώκει ποτέ εργοστασιακό σε ρούκι μετά τον θεϊκό.... Μαρίνι !
Ο Μορμπιντέλι δύσκολα θα κρατήσει τη θέση του (δείχνει να τον έχουν σχολάει από τώρα)
Η βου έρε 46 τώρα θα ήθελε ένα εργοστασιακό μηχανάκι αλλά υπάρχει όψιον υπέρ της Πράμαγκ για 2 εργοστασιακά ΑΝ την εκμεταλλευτεί. (που προφανώς προφανώς θα το κάνει γιατί δεν είναι τρελοί να αφήσουν ΜΜ για τη γιαμάχα)
2 λοιπόν οι πιθανότητες για Μπαστιανίνι. Πράμαγκ και απρίλια ή ΚΤΜ
Το πρώτο σενάριο (της πράμαγκ) έχει να κάνει με το μπάτζετ ντουκάτι που η άουντι ζητάει περικοπές. Με λίγα λόγια πόσους πιλότους θέλουν ή έστω μπορούν να πληρώσουν
Το δεύτερο σενάριο κατ εμέ το πιο πιθανό είναι 1ος πιλότος στη θέση του Εσπαργκαρό με λεφτά και εγγυήσεις για τεχνική υποστήριξη
Ο Αλέις το ψιλοανακοίνωσε χτες (απ έξω απ έξω) ότι και καλά δεν αισθάνεται όπως πέρσι κλπ κλπ
Η μπάλα πάντως είναι στα χέρια της ντουκάτι.
Τώρα αυτό που θα πω θα είναι μια ντουφεκιά από απόσταση αλλά για τις δορυφορικές ΑΝ μείνουν οι Γιαπωνέζοι και ΑΝ μείνει
ο Δον Εσπελέτα που θέλει μια σε κάθε ομάδα....
Mας μένουν 2 ομάδες VR46 και κυρά Nadia και 2 εργοστάσια
Yamaha και.... BMW
Ο πρώτος λόγος λοιπόν είναι στον Βαλεντίνο που τους παίζει ΚΑΙ τους 2
Γνώμη μου όχι εσωτερική πληροφόρηση