MotoGP 2024

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Οι συγκινήσεις που προσφέρει ένας αγώνας MotoGP είναι παραπάνω απ' όλη την σαιζόν στην F1.
Σήμερα ο Μαρκέζ ξαναβρήκε τον εαυτό του οδηγικά. Πάλεψαν και οι δύο, κέρδισε ένας στις λεπτομέρειες. Αν έχει υποστήριξη πάντως η Gresini ο Ισπανός θα κάνει κηδείες φέτος.
Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς του έφυγε του Martin.
Απογοήτευση πάλι ο Βινιάλες. Αν προσφερόταν για στοιχηματισμό ότι μετά από νίκη του δεν θα ήταν ούτε βάθρο θα έπαιζα ότι είχα.
Τα ιαπωνικά απλά θλίψη.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Αν και δε συμπαθω τον Μάρκες λόγω αυτού που έκανε στο Ροσι, είναι σίγουρο ότι αν δεν είχε τοσους τραυματισμους θα ειχε σπάσει ολα τα ρεκόρ...τωρα οδηγάει και για τη σωστή ομάδα. αν καταφέρει να ειναι 2ος στο τελος της χρονιας με περσινο μηχανακι...τοτε πρέπει να του δώσουν μια θεση στα κόκκινα...αν δεν το κανουν θα τον πάρει η KTM...
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Σήμερα ο Μαρκέζ ξαναβρήκε τον εαυτό του οδηγικά. Πάλεψαν και οι δύο, κέρδισε ένας στις λεπτομέρειες. Αν έχει υποστήριξη πάντως η Gresini ο Ισπανός θα κάνει κηδείες φέτος.
Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς του έφυγε του Martin.

τωρα οδηγάει και για τη σωστή ομάδα. αν καταφέρει να ειναι 2ος στο τελος της χρονιας με περσινο μηχανακι...τοτε πρέπει να του δώσουν μια θεση στα κόκκινα...αν δεν το κανουν θα τον πάρει η KTM...
Κατ αρχή η gp23 είμαι το μηχανάκι που πήρε τίτλο πέρσι και μάλιστα ρονταρισμένο χωρίς άγνωστες παραμέτρους
Αυτό το μηχανάκι δηλαδή τρέχει αξιοπρεπώς ως έχει ως τα μέσα της χρονιάς μετά χάνει πολύ έδαφος απ το εργοστασιακό
Ο Τζίτζι τώρα δίνει αναβαθμίσεις με βάση τ αποτελέσματα και μόνο
Αν συνεχίσει δηλαδή να πηγαίνει καλά ο ΜΜ93 (και κυρίως να μην πέφτει) την υποστήριξη θεωρήστε την σίγουρη
Μεταγραφικά τώρα η κατάσταση είναι πολύ φλου και εξαρτάται πολύ από το τι θα κάνει η πράμαγκ
Δεδομένο είναι ότι έχουμε 3 εργοστασιακά και ότι ο Μαρτίν αν δεν πάει 1η ομάδα φεύγει (είπε)
Οι πιλότοι λοιπόν είναι Μπαστιανίνι (δεν έχει ανανεώσει) Μάρτιν Μάρκεζ και.... Μπετζέκι
Θα έλεγα και Μορμπιντέλι αλλά με τα ως τώρα δεν.
Η απόφαση να παρθεί είναι πολύ δύσκολη γιατί όλοι έχουν υπέρ και κατά και μετατίθεται μάλιστα για μετά το τζι πι του Καζακστάν
Δεδομένο ακόμα είναι ότι αν αργήσουν να αποφασίσουν στη ντουκάτι ο Μπαστιανίνι θα υπογράψει απρίλια και ίσως και ο Μπετζέκι
προκειμένου να μην βρεθούν ποδαράτοι !
Ακόμα πάντως δεν έχει αποφασιστεί τίποτα
(αυτά που γράφω δεν είναι προσωπική άποψη είναι ότι συμβαίνει ΤΩΡΑ)

Εκτιμώ ότι ο ΜΜ93 δεν θα πάει ΚΤΜ γιατί έχουν χειρότερο μηχανάκι και γιατί θα χάσει χρόνο που δεν έχει
ενώ ο βασικός του στόχος είναι η GP25 έστω και δορυφορική
Με δεδομένο ότι στη ντουκάτι όλοι έχουν πρόσβαση στα πάντα ο ΜΜ93 κάνει φροντιστήριο μέσω τελεμετρίας
και... κοτσαδούρας
Το είπε και ο Πέκο προς τιμήν του

υγ
Περίεργη είναι και η περίπτωση Αλτεγκερ αν φύγει η πράμαγκ
Πάντως η ντουκάτι δεν δίνει εργοστασιακό σε ρούκι απ την εποχή του Μαρίνι

υγ 2
Αν ο ΜΜ93 τερματίσει 2ος στο τέλος της χρονιάς είναι σαν να το έχει πάρει
Οποιαδήποτε θέση από το 4ος και πάνω είναι φανταστικό αποτέλεσμα
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Μεταγραφικών συνέχεια
Ο Πέντρο ΑΚόστα φυσικά δεν θέλει να φύγει από τη γκας γκας γιατί είναι Ισπανική ομάδα αλλά θα τον φύγουν
 

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Μεταγραφικών συνέχεια
Ο Πέντρο ΑΚόστα φυσικά δεν θέλει να φύγει από τη γκας γκας γιατί είναι Ισπανική ομάδα αλλά θα τον φύγουν
Και πού θα πάει η ταλεντάρα άραγε;
 

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Αν πάρει ο Μαρκέζ εργοστασιακό και είναι υγιής τελείωσε ο ανταγωνισμός.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
O Ζαρκό μετά τον αγώνα στη Χερεθ τα χώνει ανοιχτά στο Φ Σπένσερ λέγοντας ότι είναι ακατάλληλος για αυτή τη θέση. Πολλοί τρέχουν να συμφωνήσουν ενώ ένας δημοσιογράφος απ τους παλιούς δηλώνει ότι άνοιξε την πόρτα κατά λάθος και η επιτροπή αγώνα έπινε κρασάκια αντί να βλέπει τι γίνεται.
Μ αυτά και μ αυτά ο Ντάνι παίρνει κούπα ανάμεσα στα φορτηγά. Να σημειωθεί ότι η πίεση των ελαστικών είναι ον λάιν σε πραγματικό χρόνο.
Κάποιος κακός πάλι λέει ότι Φάμπιο με μια ελάχιστη διαφορά στην πίεση των ελαστικών τρώει 8 δευτερόλεπτα ενώ ο ΜΜ93 με 2 στούκους εν ψυχρώ πρέπει να παραχωρήσει μια θέση που ελάχιστη σημασία έχει.
Μ αυτά και μ αυτά το όνομα Καπιρόσσι ακούγεται για την αντικατάσταση του Σπένσερ ΑΛΛΑ επαναφέρουν οι αντίπαλοι την ιστορία με τον εμβολισμό του Χαράντα!
Τελικά τίποτε δεν ξεχνιέται
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Η Γιαμάχα δηλώνει ότι του χρόνου θα έχει 2ο τιμ
Η κυρά Νάντια τα μασάει και παρ ότι έχει συμβόλαιο μια δήλωση Ταρντότσι
μπερδεύει τα πράγματα
-Μπορεί να γίνει αναδιαπραγμάτευση !
Κι αν θέλει να φύγει η Γκρεσίνι ένα μένει να διευκρινιστεί
Που πάει ο ΜΜ93

Η βου έρε 46 δηλώνει ότι μένει με ντουκάτι
Η πράμαγκ ξαναδηλώνει ότι μένει
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Ο Νταλ Ίνια θέλει ΜΜ93
2 υποψήφιοι για Απρίλια
Μπετζέκι για την τρακ χάουζ με εργοστασιακό όμως
Μπαστιανίνι για την πρώτη ομάδα
Ο Εσπαργκαρό μάλλον πάει για τέστερ
(με επιφύλαξη αλλά αυτά λένε τώρα.)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ο Νταλ Ίνια θέλει ΜΜ93
2 υποψήφιοι για Απρίλια
Μπετζέκι για την τρακ χάουζ με εργοστασιακό όμως
Μπαστιανίνι για την πρώτη ομάδα
Ο Εσπαργκαρό μάλλον πάει για τέστερ
(με επιφύλαξη αλλά αυτά λένε τώρα.)
καλο...
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Μεταγραφικά έχουν ΟΛΑ κριθεί (προσωπική εκτίμηση)
Ο Μάρτιν δεν είναι αγαπητός στην Ισπανία ένεκα της Ρομά καταγωγής του και οι Ισπανοί δεν ασχολούνται μαζί του. Μόνο Για Ακόστα γράφουν και ντριμ τιμ στην ΚΤΜ λόγω ρεντ μπουλ ξέρω γω.
Ο Τζίτζι όμως όπως λένε στην Ιταλία δεν ζει, λειτουργεί!
Βλέπει νούμερα παντού. Σε κάθε στροφή σε κάθε φρενάρισμα. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν τον έχει επιλέξει απλά δεν μπορεί να το πει ακόμα.
Ο Μαρτίν λοιπόν ωρίμασε στην πράμαγκ γιατί έχει δασκάλους που ξέρουν από αγώνες και τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν
Σπάνια οδηγός που έρχεται με τέτοια φόρα χάνει παγκόσμιο πάντως (εκτός χτύπα ξύλο ατυχήματος) και με το νο1 στο φέρινγκ δεν φεύγεις από πουθενά!
Τώρα για να πάει ο ΜΜ93 στη ντουκάτι υπάρχει ένα πολύ σοβαρό θέμα. Ο σπόνσορας. Η ντουκάτι έχει μόνστερ και συμβόλαιο μέχρι το 25
Ο Μάρκεζ πάλι έχει ρεντ μπουλ. Το αντίπαλο δέος.
Ποιος θα σπάσει τέτοια συμβόλαια? (Ούτε τρελοί είναι ούτε τόσο πλούσιοι να κοντράρουν με κολοσσούς)
Σημειώστε και τη δήλωση ΜΜ93
Δεν μ ενδιαφέρει τι χρώμα θα είναι το μηχανάκι αρκεί να είναι εργοστασιακό.
Άκα πάω και πράμαγκ αν θέλετε
Και γιατί δεν πάει ΚΤΜ, θα πεις
Γιατί απλά θα χάσει έναν χρόνο ακόμα και το μηχανάκι είναι σίγουρα κατώτερο
Το σχέδιο του είναι να γυρίσει στις νίκες και να σπάσει το ρεκόρ του Ρόσσι Τίποτε πέρα απ αυτό δεν τον ικανοποιεί.
Και ο Bastianini?
Αυτό το θέμα εκκρεμεί
Τα εργοστασιακά ντουκάτια τα καλά λοιπόν είναι 4
2 στην Ντουκάτι κόρσε Μπανάνας (Μαρτίν)
και
2 στην Πράμαγκ Μάρκεζ και... Αλντεγκέρ? Δύσκολο για το δεύτερο Η ντουκάτι δεν έχει δώκει ποτέ εργοστασιακό σε ρούκι μετά τον θεϊκό.... Μαρίνι !
Ο Μορμπιντέλι δύσκολα θα κρατήσει τη θέση του (δείχνει να τον έχουν σχολάει από τώρα)
Η βου έρε 46 τώρα θα ήθελε ένα εργοστασιακό μηχανάκι αλλά υπάρχει όψιον υπέρ της Πράμαγκ για 2 εργοστασιακά ΑΝ την εκμεταλλευτεί. (που προφανώς προφανώς θα το κάνει γιατί δεν είναι τρελοί να αφήσουν ΜΜ για τη γιαμάχα)
2 λοιπόν οι πιθανότητες για Μπαστιανίνι. Πράμαγκ και απρίλια ή ΚΤΜ
Το πρώτο σενάριο (της πράμαγκ) έχει να κάνει με το μπάτζετ ντουκάτι που η άουντι ζητάει περικοπές. Με λίγα λόγια πόσους πιλότους θέλουν ή έστω μπορούν να πληρώσουν
Το δεύτερο σενάριο κατ εμέ το πιο πιθανό είναι 1ος πιλότος στη θέση του Εσπαργκαρό με λεφτά και εγγυήσεις για τεχνική υποστήριξη
Ο Αλέις το ψιλοανακοίνωσε χτες (απ έξω απ έξω) ότι και καλά δεν αισθάνεται όπως πέρσι κλπ κλπ
Η μπάλα πάντως είναι στα χέρια της ντουκάτι.
Τώρα αυτό που θα πω θα είναι μια ντουφεκιά από απόσταση αλλά για τις δορυφορικές ΑΝ μείνουν οι Γιαπωνέζοι και ΑΝ μείνει
ο Δον Εσπελέτα που θέλει μια σε κάθε ομάδα....
Mας μένουν 2 ομάδες VR46 και κυρά Nadia και 2 εργοστάσια
Yamaha και.... BMW
Ο πρώτος λόγος λοιπόν είναι στον Βαλεντίνο που τους παίζει ΚΑΙ τους 2
Γνώμη μου όχι εσωτερική πληροφόρηση

 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μεταγραφικά έχουν ΟΛΑ κριθεί (προσωπική εκτίμηση)
Ο Μάρτιν δεν είναι αγαπητός στην Ισπανία ένεκα της Ρομά καταγωγής του και οι Ισπανοί δεν ασχολούνται μαζί του. Μόνο Για Ακόστα γράφουν και ντριμ τιμ στην ΚΤΜ λόγω ρεντ μπουλ ξέρω γω.
Ο Τζίτζι όμως όπως λένε στην Ιταλία δεν ζει, λειτουργεί!
Βλέπει νούμερα παντού. Σε κάθε στροφή σε κάθε φρενάρισμα. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν τον έχει επιλέξει απλά δεν μπορεί να το πει ακόμα.
Ο Μαρτίν λοιπόν ωρίμασε στην πράμαγκ γιατί έχει δασκάλους που ξέρουν από αγώνες και τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν
Σπάνια οδηγός που έρχεται με τέτοια φόρα χάνει παγκόσμιο πάντως (εκτός χτύπα ξύλο ατυχήματος) και με το νο1 στο φέρινγκ δεν φεύγεις από πουθενά!
Τώρα για να πάει ο ΜΜ93 στη ντουκάτι υπάρχει ένα πολύ σοβαρό θέμα. Ο σπόνσορας. Η ντουκάτι έχει μόνστερ και συμβόλαιο μέχρι το 25
Ο Μάρκεζ πάλι έχει ρεντ μπουλ. Το αντίπαλο δέος.
Ποιος θα σπάσει τέτοια συμβόλαια? (Ούτε τρελοί είναι ούτε τόσο πλούσιοι να κοντράρουν με κολοσσούς)
Σημειώστε και τη δήλωση ΜΜ93
Δεν μ ενδιαφέρει τι χρώμα θα είναι το μηχανάκι αρκεί να είναι εργοστασιακό.
Άκα πάω και πράμαγκ αν θέλετε
Και γιατί δεν πάει ΚΤΜ, θα πεις
Γιατί απλά θα χάσει έναν χρόνο ακόμα και το μηχανάκι είναι σίγουρα κατώτερο
Το σχέδιο του είναι να γυρίσει στις νίκες και να σπάσει το ρεκόρ του Ρόσσι Τίποτε πέρα απ αυτό δεν τον ικανοποιεί.
Και ο Bastianini?
Αυτό το θέμα εκκρεμεί
Τα εργοστασιακά ντουκάτια τα καλά λοιπόν είναι 4
2 στην Ντουκάτι κόρσε Μπανάνας (Μαρτίν)
και
2 στην Πράμαγκ Μάρκεζ και... Αλντεγκέρ? Δύσκολο για το δεύτερο Η ντουκάτι δεν έχει δώκει ποτέ εργοστασιακό σε ρούκι μετά τον θεϊκό.... Μαρίνι !
Ο Μορμπιντέλι δύσκολα θα κρατήσει τη θέση του (δείχνει να τον έχουν σχολάει από τώρα)
Η βου έρε 46 τώρα θα ήθελε ένα εργοστασιακό μηχανάκι αλλά υπάρχει όψιον υπέρ της Πράμαγκ για 2 εργοστασιακά ΑΝ την εκμεταλλευτεί. (που προφανώς προφανώς θα το κάνει γιατί δεν είναι τρελοί να αφήσουν ΜΜ για τη γιαμάχα)
2 λοιπόν οι πιθανότητες για Μπαστιανίνι. Πράμαγκ και απρίλια ή ΚΤΜ
Το πρώτο σενάριο (της πράμαγκ) έχει να κάνει με το μπάτζετ ντουκάτι που η άουντι ζητάει περικοπές. Με λίγα λόγια πόσους πιλότους θέλουν ή έστω μπορούν να πληρώσουν
Το δεύτερο σενάριο κατ εμέ το πιο πιθανό είναι 1ος πιλότος στη θέση του Εσπαργκαρό με λεφτά και εγγυήσεις για τεχνική υποστήριξη
Ο Αλέις το ψιλοανακοίνωσε χτες (απ έξω απ έξω) ότι και καλά δεν αισθάνεται όπως πέρσι κλπ κλπ
Η μπάλα πάντως είναι στα χέρια της ντουκάτι.
Τώρα αυτό που θα πω θα είναι μια ντουφεκιά από απόσταση αλλά για τις δορυφορικές ΑΝ μείνουν οι Γιαπωνέζοι και ΑΝ μείνει
ο Δον Εσπελέτα που θέλει μια σε κάθε ομάδα....
Mας μένουν 2 ομάδες VR46 και κυρά Nadia και 2 εργοστάσια
Yamaha και.... BMW
Ο πρώτος λόγος λοιπόν είναι στον Βαλεντίνο που τους παίζει ΚΑΙ τους 2
Γνώμη μου όχι εσωτερική πληροφόρηση

Στο έγραψα.. Μάρκος πρωτάθλημα για να γίνει χαμός σε αυτή την ανάλυση και για το μνημόσυνο στο φτερο
 

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
Από το 2027 θα υπάρχουν αλλαγές και στους κανονισμούς. Οι κινητήρες θα γίνουν 850cc, περιορισμοί στα αεροδυναμικά βοηθήματα, χωρίς holeshot device, τα δεδομένα των ομάδων θα είναι διαθέσιμα σε όλους και υπάρχει μια εκτίμηση ότι οι μοτοσυκλέτες θα είναι 1-2" πιο αργές ανά γύρο.

 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Από το 2027 θα υπάρχουν αλλαγές και στους κανονισμούς. Οι κινητήρες θα γίνουν 850cc, περιορισμοί στα αεροδυναμικά βοηθήματα, χωρίς holeshot device, τα δεδομένα των ομάδων θα είναι διαθέσιμα σε όλους και υπάρχει μια εκτίμηση ότι οι μοτοσυκλέτες θα είναι 1-2" πιο αργές ανά γύρο.

Θα έχει μπει και το Μόναχο τότε..
 
Top Bottom