Τα πρώτα συμπεράσματα για φέτος
Η ντουκάτι δεν είναι πια ανίκητη
Η ΚΤΜ τους πήρε τεχνικούς και μάνατζερ, η γιαμάχα κάνει το ίδιο.
Τι πάει να πει αυτό?
Όταν παίρνεις το νο2 της 1ης ομάδας αυτός ξέρει ακριβώς τι πρέπει να γίνει εδώ και τώρα
για να φτιαχτεί το μηχανάκι και ξέρει τι πρέπει να σχεδιαστεί στο άμεσο μέλλον.
Με λεφτά η συνταγή λειτουργεί μεσοπρόθεσμα,
αν υποθέσουμε ότι υπάρχει μια δομή που μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και ν ακολουθήσει τις εξελίξεις σχεδιαστικά.
Κάποιοι όμως λένε ότι η αξία της μοτοσυκλέτας δεν είναι αυτή που δείχνει ο 1ος οδηγός αλλά ο δεύτερος.
Άρα η πραγματική ΚΤΜ είναι αυτή του Μπίντερ και όχι του Ακόστα.
Η Απρίλια πάλι και η Χόντα τραβούν το δικό τους δρόμο. Η 1η στηριζόμενη σΕ Ιταλούς και η 2η σε Γιαπωνέζους και Ισπανούς.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται παραπέρα σχολιασμός.
Για τους οδηγούς τώρα μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα πως
-Ο Βινιάλες τώρα δικαιώνεται!
Ξεχωρίζουν Ακόστα γιατί είναι Ρούκι και Μάρτιν που είναι γύφτος και ως τέτοιος αντιμετωπίζεται.
Στην Ισπανία δηλαδή τον έχουν χεζμένο και μόνο με Ακόστα ασχολούνται,
ενώ την Ιταλία τον υπολογίσουν περισσότερο απ τους Ισπανούς (!)
πλην όμως θα ήθελαν να μην κερδίσει γιατί θέλουν τους δικούς τους!
Ντροπής πράματα δηλαδή!
Αν ο Μάρτιν ξεπεράσει το θέμα της σταθερότητας και δεν μπει σε νοητικό τρανς πάλι είναι για τίτλο πάντως.
Ο ΜΜ93 δείχνει τη γενική μετριότητα που υπάρχει πάντως σε επίπεδο οδηγών.
Η Απρίλια σίγουρα έχει κλείσει κάποιον αλλά δεν λένε.
Φαβορί το βράδυ ο Βινιάλες αλλά όρκο δεν παίρνω