Χαθηκα λίγο μια με το motorkote, μια με το lucas και μετά με το λάδι απο το καντήλι, μπερδεψε ο εγκέφαλος...Για το lucas λέω Κωστή, δεν γνωρίζω για motorkote
Χαθηκα λίγο μια με το motorkote, μια με το lucas και μετά με το λάδι απο το καντήλι, μπερδεψε ο εγκέφαλος...Για το lucas λέω Κωστή, δεν γνωρίζω για motorkote
Να αλλάξει η επικεφαλίδα του θέματος, να γίνει: Πρόσθετα και βελτιωτικά λαδιού κινητήρων.Χαθηκα λίγο μια με το motorkote, μια με το lucas και μετά με το λάδι απο το καντήλι, μπερδεψε ο εγκέφαλος...
Εντάξει εκανα reset στον εγκέφαλο, συνεννοηθηκαμε.... ή motorkote και διάφορα πρόσθετα κ βελτιωτικα κτλΝα αλλάξει η επικεφαλίδα του θέματος, να γίνει: Πρόσθετα και βελτιωτικά λαδιού κινητήρων.
Υψηλή ή χαμηλή πίεση λαδιού;;;Εγώ σήμερα παρέλαβα το PROTEC P1001 EF, ένα καθαριστικό εσωτερικού κινητήρα αυτοκινήτου.
Αύριο θα το προσθέσω στα λάδια ενός παλιού αυτοκίνητου που έχω, θα το αφήσω να δουλέψει 10 λεπτά όπως λένε οι οδηγίες, να διαλύσει τις επικαθίσεις, και μετά θα αλλάξω λάδια και φίλτρο.
Δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει κάτι παρόμοιο, το αποφάσισα γιατί έχω ένα πρόβλημα με την πίεση του λαδιού που δεν μπορώ να βρω από πού προέρχεται και λέω μήπως είναι από επικαθίσεις γιατί το αυτοκίνητο είναι παλιό.
Για μηχανές που οι δίσκοι συμπλέκτη είναι μέσα στο λάδι, υπάρχει άλλο παρόμοιο προϊόν.
Χαμηλή πίεση. Αργεί όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο να σβήσει το λαμπάκι, και μετά καμιά φορά αναβοσβήνει.Υψηλή ή χαμηλή πίεση λαδιού;;;
/// Β
Το είχα βάλει παλιά στο ΧΤ (για μηχανές ειδικό)Επίσης για τους πιο ανήσυχους υπάρχει το
SLICK 50 ENGINE
Ποστατεύει τον κινητήρα στις υπερθερμάνσεις.. και αυτό δοκιμασμένο προιόν.
Εκτιμώ ότι αν δεν έχει γίνει ήδη, θα πρέπει να μετρηθεί με όργανο η πίεση λαδιού.Χαμηλή πίεση. Αργεί όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο να σβήσει το λαμπάκι, και μετά καμιά φορά αναβοσβήνει.
Άλλαξα και την βαλβίδα για να βεβαιωθώ ότι δεν είναι από κει το πρόβλημα.
Χρησιμοποιώ το ίδιο λάδι 15-40 εδώ και πολλά χρόνια. Μόνο αυτό το λάδι (που δεν θυμάμαι την μάρκα του) έχει το συνεργείο που το πηγαίνω.Εκτιμώ ότι αν δεν έχει γίνει ήδη, θα πρέπει να μετρηθεί με όργανο η πίεση λαδιού.
"Λογικά" αν κάπου/κάπως παρεμποδίζεται η ροή του λαδιού,
η πίεση θα πρέπει να αυξάνει... εξαρτάται βέβαια και από το σημείο του κυκλώματος.
Επίσης,
όταν το λιπαντικό δεν έχει φθάσει στη θερμοκρασία λειτουργίας,
η πίεση στο κύκλωμα είναι σημαντικά υψηλότερη από ότι μετά από 15/20 λεπτά που θα έχει αυξηθεί.
Το λιπαντικό τι ιξώδες έχει;;; και ποιό είναι το προτεινόμενο για τα χλμ που έχει το μοτέρ;;;
Αν πχ το λιπαντικό που χρησιμοποιείται έχει μεγαλύτερο ιξώδες από το προτεινόμενο,
ενδέχεται η προειδοποιητική λυχνία να ανάβει για τον αντίθετο λόγο: υψηλή πίεση.
/// Β
Η ταχύτητα αυξάνεται. Η πίεση όχι."Λογικά" αν κάπου/κάπως παρεμποδίζεται η ροή του λαδιού,
η πίεση θα πρέπει να αυξάνει...
Μην ξεχάσεις το lucas να το προσθέσεις ότι είναι πολύ ζεστό το μοτέρ.Θα φτιάξω ένα κοκτέιλ .....εκρηκτικό !!!
Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο Αποστόλης dodos ζήτησε την αλλαγή του nick name του σε Δρυϊδης Πανοραμίξ...Θα φτιάξω ένα κοκτέιλ .....εκρηκτικό !!!
Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είμαι ακόμα στα εργαστήρια....στο σούρουπο θα το εφαρμόσω !!Ο Αποστόλης dodos ζήτησε την αλλαγή του nick name του σε Δρυϊδης Πανοραμίξ...
Πες μου όταν το κάνεις να βγω στο μπαλκόνι μήπως δώ τη λάμψη...
Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε περασε κανενα XR χθες και το βελτιωνεις?Εντο με ταξί ....με όλα αυτά που θα βάλω ,δε ξέρω αν θα μείνει χωρίς για λάδι
Τα παίζω όλα για όλαΣε περασε κανενα XR χθες και το βελτιωνεις?
Θα κατσω υπερωρια σημεραΤα παίζω όλα για όλα
Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αστροσκονη....κρίμα ήταν καλό παιντιΤα παίζω όλα για όλα
Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk