Ακομα κ αυτοι που εχουν εμπειρια"ξεχνανε'',ειναι σαν να μην οδηγουν για χρονια .Ειπαμε,ειναι καθημερινη προπονηση(ακομα κι αν δεν την καταλαβαινεις).
Για το abs πιστευω σχεδον τα ιδια και εξηγω το 'σχεδον'.Ειναι και σε αυτη την περιπτωση η καθημερινη προπονηση καλη,αν εισαι προπονημενος και μπεις με πιο πολλα(απο λαθος υπολογισμο στη στροφη)και φυγεις απο φυγοκεντρο(οχι απο φρενο),πιθανοτατα θα το σωσεις,ενω το abs τι μπορει να κανει σε αυτη την περιπτωση?ΤΠΤ.Παρολα αυτα μου αρεσει να το διαθετω για χρηση σε ιδιαιτερα γλιστερες συνθηκες και μαλιστα κατηφορικες,εκει ειναι οντως μεγαλο βοηθημα.
Βεβαια ολα αυτα ειναι αποψη(την οποια για να μου αλλαξει καποιος θα χρειαστει ακραδαντα επιχειρηματα κ κουβεντα απο κοντα).
ΥΓ1.Μετα απορουνε οι αναβατες κ οδηγοι καινουργιας γεννιας οταν βλεπουν κατι""Πως τοσωσε ο φουστης"",τοσωσε γιατι εμαθε χωρις βοηθηματα.
ΥΓ2.Φυσικα και υπαρχουν πολυ καλα τιμονια στην καινουργια γεννια,ειναι ομως ενα μικρο ποσοστο και οσο περναει ο καιρος το ποσοστο θα μικραινει(λογω των βοηθηματων,καποτε ηταν οι περοσσοτεροι τιμονια(το μαλακο κρεβατι κανει τον Σπαρτιατη μαλθακο).
ΥΓ3.Μα οι καιροι αλλαζουν θα κολλησουμε αιωνες πισω??? ΟΧΙ .Παρτο το κωλοsmartphone,διευκολυνει ,μην σταματας ομως να επικοινωνεις με το περιβαλλον οντας 24 ωρες πανω στην οθονη του.Αγορασε το μηχανακι με μπιμπιλικια ,αλλα μην τα εχεις ενεργοποιημενα ολη την ωρα,Οδηγησετο ,Νοιωσε το,γινε ενα μαζι του και ενεργοποιησε τα στην πραγματικα δυσκολη περιπτωση που τα ρισκα ειναι μεγαλα και δεν θες να τα παρεις.
Υ Γ .4.ΣΥΓΝΩΜΗ εαν σας κουρασα. Καλες βολτες ναχουμε.