MTC vs NO MTC

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ενα ενδιαφέρον βιντεο που μας δειχνει το πως δουλευει το traction σε ίδιες συνθήκες οδήγησης
Η τεχνολογια προχωράει και ειναι υπέρ της ασφαλείας στα δίτροχα που καβαλάμε :)

http://bikerstime.com/2017/09/29/video-epexhghsh-traction-control-by-ktm/
 

mariosktm

Μέλος
Όνομα
μαριος
Μοτό
Ktm adventure
Πολυ σωστο το βιντεο ηλια αλλα ως γνωστον εμεις οι ktmακιδες που εχουμε και λιγο καγκουρογονοδια μεσα μας μας αρεσει και χωρις mtc να σκυλιαζει..:yew:
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Πολυ σωστο το βιντεο ηλια αλλα ως γνωστον εμεις οι ktmακιδες που εχουμε και λιγο καγκουρογονοδια μεσα μας μας αρεσει και χωρις mtc να σκυλιαζει..:yew:
Έχουμε τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσουμε Λοιπον κάποια δεδομένη στιγμή φιλε :p
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Πάρα πολύ καλά βοηθήματα, γιά όσους μπορούν να τα χαρούν και να τ' αξιοποιήσουν
Προσωπικά εγώ ακόμα σε φουρκέτες πχ ανοίγω πολύ προσεκτικά το γκάζι όπως έχω μάθει
να κάνω χρόνια τώρα....και σε στροφές φρενάρω πάντα πολύ πολύ προσεκτικά και ήρεμα
(σαν κλανιά σε οικογενειακό δείπνο.....)
Δύσκολο να το αποβάλω αυτό, ακόμα και γνωρίζοντας την ύπαρξη όλων αυτών των ηλεκτρονικών,
μιάς και δεν αλλάζεις από την μιά μέρα στην άλλη τρόπο οδήγησης.........

Τώρα που η θάλασσα έγινε γιαούρτι, δεν έχουμε κουτάλι.............
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πάρα πολύ καλά βοηθήματα, γιά όσους μπορούν να τα χαρούν και να τ' αξιοποιήσουν
Προσωπικά εγώ ακόμα σε φουρκέτες πχ ανοίγω πολύ προσεκτικά το γκάζι όπως έχω μάθει
να κάνω χρόνια τώρα....και σε στροφές φρενάρω πάντα πολύ πολύ προσεκτικά και ήρεμα
(σαν κλανιά σε οικογενειακό δείπνο.....)
Δύσκολο να το αποβάλω αυτό, ακόμα και γνωρίζοντας την ύπαρξη όλων αυτών των ηλεκτρονικών,
μιάς και δεν αλλάζεις από την μιά μέρα στην άλλη τρόπο οδήγησης.........

Τώρα που η θάλασσα έγινε γιαούρτι, δεν έχουμε κουτάλι.............
:ha:ha:ha:ha:ha
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ηλια μου δεν βοηθανε την ασφαλεια του μοτοσυκλετιστη αυτα τα ηλ/κα βοηθηματα ,το αντιθετο.Την δεκαετια του 70 τα σπορ αυτοκινητα (Porsche,ferrari κλπ) δεν ειχαν βοηθηματα ,για να τα πας ηθελες τα φραγκα αλλα και χερια(+καρυδια),μετα βγηκαν τα βοηθηματα και πηρε και η κουτση (και φραγκατη) Μαρια.Αποτελεσμα εκτοξευση των ατυχηματων με τετοια αυτοκινητα(σε σχεση με πριν).
Πολλοι θα τα εμπιστευονται τοσο που δεν θα γινονται καλυτεροι οδηγοι,χειροτεροι θα γινονται(ατσουμπαλα πατηματα φρενων η γκαζιου),επισης πολλοι απ αυτους θα πιστεψουν οτι εγιναν οδηγαρες και θα υπερβαλλουν.ολοι αυτοι θα δουν την σκληρη πραγματικοτητα οταν χαθει η προσφυση λογω του διπτυχου φυγοκεντρος-κλιση (και αν υπαρχει και "χασιμο σαμαρι" ,ετοιμη η σαλατα).
Ο προπονημενος αθλητης κανει τις επιδοσεις,ετσι και ο προπονημενος οδηγος-αναβατης εχει πιο πολλες πιθανοτητες να το "σωσει".Αν ψιλογλιστρας καθε μερα ,μαλλον θα το "σωσεις" το μεγαλο αναπαντεχο γλυστρημα,αν βασιζεσαι στα βοηθηματα,πιστεψε με, εχεις τις ιδιες πιθανοτητες με αυτον που πρωτοκαβαλαει(μην σου πω και χειροτερες γιατι θα την εχεις δει πιλοτος και θα κανεις πιο μεγαλη μακακια απ τον αλλον).
Μα,θα μου πεις ,ειδικοι και επιστημονες λενε οτι ειναι καλα,εγω θα σου πω πως η μεγαλυτερη επιστημη σημερα ειναι αυτη που σε πειθει οτι το μαυρο ειναι ασπρο και οτι χρειαζεσαι απαραιτητως αχρηστα πραγματα,Marketing τη λενε.
Τεσπα πολλοι θα εχουν αντιθετη γνωμη ,εγω σου ειπα την δικη μου,εγω που οταν γλιστραει απλα ανοιγω πιο απαλα το γκαζι και παταω πιο απαλα το φρενο ,εγω που καθε μερα το" ψιλοσωνω" και οταν μου τυχει το πιο μεγαλο γλιστρημα το σωνω (Ασυναισθητα, αυτοματα ,μου βγαινει απο μονο του ενα πραμα,ρε λες ναχω MTC ???????),εγω που οταν παραγλυστραει απλα πηγαινω πιο σιγα (αξια ανεκτιμητη)και δεν πληρωνω να μου ευνουχισουν τα οποια αλογα (τα οποια επισης τους εχω πληρωσει).ΚΑΙ για να μην παρεξηγηθω ,οταν λεω ΕΓΩ,δεν εννοω εμενα αλλα ολους εμας που ΟΔΗΓΟΥΜΕ το οχημα μας και δεν ειμαστε χειριστες blender.:crs:
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ηλια μου δεν βοηθανε την ασφαλεια του μοτοσυκλετιστη αυτα τα ηλ/κα βοηθηματα ,το αντιθετο.Την δεκαετια του 70 τα σπορ αυτοκινητα (Porsche,ferrari κλπ) δεν ειχαν βοηθηματα ,για να τα πας ηθελες τα φραγκα αλλα και χερια(+καρυδια),μετα βγηκαν τα βοηθηματα και πηρε και η κουτση (και φραγκατη) Μαρια.Αποτελεσμα εκτοξευση των ατυχηματων με τετοια αυτοκινητα(σε σχεση με πριν).
Πολλοι θα τα εμπιστευονται τοσο που δεν θα γινονται καλυτεροι οδηγοι,χειροτεροι θα γινονται(ατσουμπαλα πατηματα φρενων η γκαζιου),επισης πολλοι απ αυτους θα πιστεψουν οτι εγιναν οδηγαρες και θα υπερβαλλουν.ολοι αυτοι θα δουν την σκληρη πραγματικοτητα οταν χαθει η προσφυση λογω του διπτυχου φυγοκεντρος-κλιση (και αν υπαρχει και "χασιμο σαμαρι" ,ετοιμη η σαλατα).
Ο προπονημενος αθλητης κανει τις επιδοσεις,ετσι και ο προπονημενος οδηγος-αναβατης εχει πιο πολλες πιθανοτητες να το "σωσει".Αν ψιλογλιστρας καθε μερα ,μαλλον θα το "σωσεις" το μεγαλο αναπαντεχο γλυστρημα,αν βασιζεσαι στα βοηθηματα,πιστεψε με, εχεις τις ιδιες πιθανοτητες με αυτον που πρωτοκαβαλαει(μην σου πω και χειροτερες γιατι θα την εχεις δει πιλοτος και θα κανεις πιο μεγαλη μακακια απ τον αλλον).
Μα,θα μου πεις ,ειδικοι και επιστημονες λενε οτι ειναι καλα,εγω θα σου πω πως η μεγαλυτερη επιστημη σημερα ειναι αυτη που σε πειθει οτι το μαυρο ειναι ασπρο και οτι χρειαζεσαι απαραιτητως αχρηστα πραγματα,Marketing τη λενε.
Τεσπα πολλοι θα εχουν αντιθετη γνωμη ,εγω σου ειπα την δικη μου,εγω που οταν γλιστραει απλα ανοιγω πιο απαλα το γκαζι και παταω πιο απαλα το φρενο ,εγω που καθε μερα το" ψιλοσωνω" και οταν μου τυχει το πιο μεγαλο γλιστρημα το σωνω (Ασυναισθητα, αυτοματα ,μου βγαινει απο μονο του ενα πραμα,ρε λες ναχω MTC ???????),εγω που οταν παραγλυστραει απλα πηγαινω πιο σιγα (αξια ανεκτιμητη)και δεν πληρωνω να μου ευνουχισουν τα οποια αλογα (τα οποια επισης τους εχω πληρωσει).ΚΑΙ για να μην παρεξηγηθω ,οταν λεω ΕΓΩ,δεν εννοω εμενα αλλα ολους εμας που ΟΔΗΓΟΥΜΕ το οχημα μας και δεν ειμαστε χειριστες blender.:crs:
Το βασικο σου επιχειρημα παντως εχει καποια βαση αλλα δεν αφορα ολους τους οδηγους Περισσοτερο μαλλον τους μη εχοντες εμπειρια απο μοτοσυκλετες χωρις ηλεκτρονικα φρου- φρου

Και για το ABS την ιδια γνωμη εχεις;
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημήτρη, θεωρώ ότι ειδικά για κάποιον που δεν έχει εμπειρία, μακροπρόθεσμα του κάνουν μόνο κακό γιατί μαθαίνει να οδηγεί με αυτά και να βασίζεται ότι θα τον μαζέψουν. Ανοίγεις το γκάζι και στα @@ σου, δεν πρόκειται να κουνηθεί.
Δεν μπορούν να αλλάξουν τους νόμους της φυσικής, απλά στους κρύβουν. Όταν φτάσουν να εμφανιστούν (οι νόμοι) το έχεις παρακάνει σε τέτοιο βαθμό που απλά γίνεσαι πιο φανταχτερό πυροτέχνημα.
Ιδιαίτερα μάλιστα όταν δεν έχεις κάνει εξάσκηση στο να μαζεύεις τα "μικρά και εύκολα" στραβά, στο μεγάλο ζόρι απλά δεν θα καταλάβεις από που ήρθε.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εδ'ω και χρόνια που το ABS είναι υποχρεωτικό στα αυτοκινήτα και τελευταία και στις μηχανές, ξεχάσαμε να φρενάρουμε....
Αν βγει το μαραφέτι οφ, κλειδώνουμε το όχημα....
Οι νέοι ηλικιακά οδηγοί κυρίως , γιατί οι παλιότεροι "επανέρχονται " εύκολα σχετικά.
Δίκιο έχει ο Μήτσος παραπάνου που "δεν τα θέλει" . Αλλά γίνεται απόλυτος.
Καλά είναι όλα αυτά και βοηθάνε στη δύσκολη, όταν γίνει η υπερβολή ή/και το λάθος. Τίποτα όμως δεν αλλάζει τους νόμους της φυσικής!!! Στη χοντράδα, είσαι για ραπανακια στη γράνα, όσα συστήματα και να έχεις.
Όταν όμως οδηγείς/καβαλάς με μυαλό κι όχι μόνο με το κάτω κεφάλι, αυτά βοηθάνε και καλό είναι να υπάρχουν. Εξέλιξη φιλαράκια ;)
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημήτρη, θεωρώ ότι ειδικά για κάποιον που δεν έχει εμπειρία, μακροπρόθεσμα του κάνουν μόνο κακό γιατί μαθαίνει να οδηγεί με αυτά και να βασίζεται ότι θα τον μαζέψουν. Ανοίγεις το γκάζι και στα @@ σου, δεν πρόκειται να κουνηθεί.
Δεν μπορούν να αλλάξουν τους νόμους της φυσικής, απλά στους κρύβουν. Όταν φτάσουν να εμφανιστούν (οι νόμοι) το έχεις παρακάνει σε τέτοιο βαθμό που απλά γίνεσαι πιο φανταχτερό πυροτέχνημα.
Ιδιαίτερα μάλιστα όταν δεν έχεις κάνει εξάσκηση στο να μαζεύεις τα "μικρά και εύκολα" στραβά, στο μεγάλο ζόρι απλά δεν θα καταλάβεις από που ήρθε.










Κρυβε λογια...................:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::mooning::mooning::mooning::mooning::mooning::mooning::mooning::mooning::mooning:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το βασικο σου επιχειρημα παντως εχει καποια βαση αλλα δεν αφορα ολους τους οδηγους Περισσοτερο μαλλον τους μη εχοντες εμπειρια απο μοτοσυκλετες χωρις ηλεκτρονικα φρου- φρου

Και για το ABS την ιδια γνωμη εχεις;
Ακομα κ αυτοι που εχουν εμπειρια"ξεχνανε'',ειναι σαν να μην οδηγουν για χρονια .Ειπαμε,ειναι καθημερινη προπονηση(ακομα κι αν δεν την καταλαβαινεις).
Για το abs πιστευω σχεδον τα ιδια και εξηγω το 'σχεδον'.Ειναι και σε αυτη την περιπτωση η καθημερινη προπονηση καλη,αν εισαι προπονημενος και μπεις με πιο πολλα(απο λαθος υπολογισμο στη στροφη)και φυγεις απο φυγοκεντρο(οχι απο φρενο),πιθανοτατα θα το σωσεις,ενω το abs τι μπορει να κανει σε αυτη την περιπτωση?ΤΠΤ.Παρολα αυτα μου αρεσει να το διαθετω για χρηση σε ιδιαιτερα γλιστερες συνθηκες και μαλιστα κατηφορικες,εκει ειναι οντως μεγαλο βοηθημα.
Βεβαια ολα αυτα ειναι αποψη(την οποια για να μου αλλαξει καποιος θα χρειαστει ακραδαντα επιχειρηματα κ κουβεντα απο κοντα).

ΥΓ1.Μετα απορουνε οι αναβατες κ οδηγοι καινουργιας γεννιας οταν βλεπουν κατι""Πως τοσωσε ο φουστης"",τοσωσε γιατι εμαθε χωρις βοηθηματα.

ΥΓ2.Φυσικα και υπαρχουν πολυ καλα τιμονια στην καινουργια γεννια,ειναι ομως ενα μικρο ποσοστο και οσο περναει ο καιρος το ποσοστο θα μικραινει(λογω των βοηθηματων,καποτε ηταν οι περισσοτεροι τιμονια(το μαλακο κρεβατι κανει τον Σπαρτιατη μαλθακο).

ΥΓ3.Μα οι καιροι αλλαζουν θα κολλησουμε αιωνες πισω??? ΟΧΙ .Παρτο το κωλοsmartphone,διευκολυνει ,μην σταματας ομως να επικοινωνεις με το περιβαλλον οντας 24 ωρες πανω στην οθονη του.Αγορασε το μηχανακι με τα μπιμπιλικια ,αλλα μην τα εχεις ενεργοποιημενα ολη την ωρα,Οδηγησετο ,Νοιωσε το,γινε ενα μαζι του και ενεργοποιησε τα στην πραγματικα δυσκολη περιπτωση που τα ρισκα ειναι μεγαλα και δεν θες να τα παρεις.



Υ Γ .4.ΣΥΓΝΩΜΗ εαν σας κουρασα. Καλες βολτες ναχουμε.:biker:
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Εδ'ω και χρόνια που το ABS είναι υποχρεωτικό στα αυτοκινήτα και τελευταία και στις μηχανές, ξεχάσαμε να φρενάρουμε....
Αν βγει το μαραφέτι οφ, κλειδώνουμε το όχημα....
Οι νέοι ηλικιακά οδηγοί κυρίως , γιατί οι παλιότεροι "επανέρχονται " εύκολα σχετικά.
Δίκιο έχει ο Μήτσος παραπάνου που "δεν τα θέλει" . Αλλά γίνεται απόλυτος.
Καλά είναι όλα αυτά και βοηθάνε στη δύσκολη, όταν γίνει η υπερβολή ή/και το λάθος. Τίποτα όμως δεν αλλάζει τους νόμους της φυσικής!!! Στη χοντράδα, είσαι για ραπανακια στη γράνα, όσα συστήματα και να έχεις.
Όταν όμως οδηγείς/καβαλάς με μυαλό κι όχι μόνο με το κάτω κεφάλι, αυτά βοηθάνε και καλό είναι να υπάρχουν. Εξέλιξη φιλαράκια ;)
Απαντησα ηδη,Γραφαμε συνχρονως:friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ακομα κ αυτοι που εχουν εμπειρια"ξεχνανε'',ειναι σαν να μην οδηγουν για χρονια .Ειπαμε,ειναι καθημερινη προπονηση(ακομα κι αν δεν την καταλαβαινεις).
Για το abs πιστευω σχεδον τα ιδια και εξηγω το 'σχεδον'.Ειναι και σε αυτη την περιπτωση η καθημερινη προπονηση καλη,αν εισαι προπονημενος και μπεις με πιο πολλα(απο λαθος υπολογισμο στη στροφη)και φυγεις απο φυγοκεντρο(οχι απο φρενο),πιθανοτατα θα το σωσεις,ενω το abs τι μπορει να κανει σε αυτη την περιπτωση?ΤΠΤ.Παρολα αυτα μου αρεσει να το διαθετω για χρηση σε ιδιαιτερα γλιστερες συνθηκες και μαλιστα κατηφορικες,εκει ειναι οντως μεγαλο βοηθημα.
Βεβαια ολα αυτα ειναι αποψη(την οποια για να μου αλλαξει καποιος θα χρειαστει ακραδαντα επιχειρηματα κ κουβεντα απο κοντα).

ΥΓ1.Μετα απορουνε οι αναβατες κ οδηγοι καινουργιας γεννιας οταν βλεπουν κατι""Πως τοσωσε ο φουστης"",τοσωσε γιατι εμαθε χωρις βοηθηματα.

ΥΓ2.Φυσικα και υπαρχουν πολυ καλα τιμονια στην καινουργια γεννια,ειναι ομως ενα μικρο ποσοστο και οσο περναει ο καιρος το ποσοστο θα μικραινει(λογω των βοηθηματων,καποτε ηταν οι περοσσοτεροι τιμονια(το μαλακο κρεβατι κανει τον Σπαρτιατη μαλθακο).

ΥΓ3.Μα οι καιροι αλλαζουν θα κολλησουμε αιωνες πισω??? ΟΧΙ .Παρτο το κωλοsmartphone,διευκολυνει ,μην σταματας ομως να επικοινωνεις με το περιβαλλον οντας 24 ωρες πανω στην οθονη του.Αγορασε το μηχανακι με μπιμπιλικια ,αλλα μην τα εχεις ενεργοποιημενα ολη την ωρα,Οδηγησετο ,Νοιωσε το,γινε ενα μαζι του και ενεργοποιησε τα στην πραγματικα δυσκολη περιπτωση που τα ρισκα ειναι μεγαλα και δεν θες να τα παρεις.



Υ Γ .4.ΣΥΓΝΩΜΗ εαν σας κουρασα. Καλες βολτες ναχουμε.:biker:
++++++++++++++++++++++++


συμφωνώ Δημήτρη!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
@KORAX ......γραφε ρε φιλαράκι, αφού τα λες σωστά και μαθαίνουν οι νέοι...δεν κουράζεις!
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
η μόνη ένσταση μου φίλτατοι είναι ότι έχει διαφορά η βόλτα με τη μετακίνηση ! Για την μετακίνηση μας τα θεωρρώ απαραίτητα ενώ για την "βόλτα" όχι ... Στη "βόλτα" κάνουν κακό αλλά στην μετακίνση βοηθούν.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Πάρτε και ένα τσάμικο για επιπλέον συζήτηση :p
Κ5 Μέγαρα που έχει και μπάλωμα πάνω στη γραμμή. Καθυστερημένη είσοδος και άνοιξα νωρίς.
Αυτό είναι κάτι που το MTC του 1190 θα το μάζευε. Όμως, οτιδήποτε σώζεις μόνος σου, το πιο μικρό έστω, σου μαθαίνει κάτι.
Το λέω με αφορμή τη προπόνηση που έγραψε ο @KORAX .

 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Θα συμφωνήσω με κάποια απο τα γραφόμενα αλλά όχι με όλα !! Αν δείτε το βίντεο πρόκειτε για έναν επαγγελματία οδηγό ο οποίος οδηγεί με και χωρίς traction στις ίδιες στροφές στις ίδιες κλίσεις με ίδιες ταχύτητες και επιταχύνει από το 0 με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και οι διαφορές είναι εμφανείς !! Σε έναν νορμάλ και κανονικό οδηγό το traction το abs και τα λοιπά συστήματα θεωρώ πως μπορούν να τον σώσουν και να του διορθώσουν ενδεχόμενη τούμπα ! Και αυτό ισχύει για όλα τα οχήματα κατά την γνώμη μου ! Σκεφτείτε ότι κάποτε για να κατέβεις μια κατηφόρα με φορτηγό 30-40 τόνων το έκανες με 1-2 αργό με 10 -20 χλμ και χωρίς φρένο γιατί άναβαν κλάφτα Χαράλαμπε ! Πλεον κατεβαίνεις τις ίδιες κατηφόρες με ίδιο φορτίο με παραπάνω χιλιόμετρα και μεγαλύτερη σαφώς ασφάλεια γιατί υπάρχουν συστήματα που το επιτρέπουν
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Όσο καλό τιμόνι και να είναι κάποιος δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα τελευταίας γενιάς ABS σε φρενάρισμα πανικού σε βρεγμένο δρόμο δικάβαλος κάνοντας ταυτόχρονα ελιγμό για να αποφύγει την σύγκρουση.
Το MTC λιγότερο αναγκαίο κατά την γνώμη μου, αλλα τρελό παιχνίδι σε χώμα - βρεγμένο και απαραίτητο σε πάγο, ειδικά οταν τα άλογα είναι πολλά σε κάνει μάγκα στις δύσκολες......
Γενικά είμαι υπέρ, τωρα οσοι ξεκινούν την μοτοσυκλετίστικη πορεία τους με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά καλούδια είναι ενα θέμα, θα τους ελεγα απλά να μην βασίζονται σε αυτά για να πανε γρήγορα αλλά να τα εχουν για την δύσκολη και απροοπτη στιγμή.
 
Top Bottom