Να ξεκαθαρίσουμε κάτι?
Πρωτ' απ' όλα ότι μιλάμε για τα ηλεκτ/κα βοηθήματα κι όχι για την εξέλιξη στα πλαίσια , τις αναρτήσεις και τα φρένα.
Δεύτερον οτι μιλάμε για μηχανάκια κι ας αφήσουμε τα αυτοκίνητα εκτός, γιατί εκεί το θέμα είναι πάρα πολύ περίπλοκο (αντικατέστησαν τη λειτουργία ενός καλού μπλοκέ με τα esp κλπ και το λένε κι εξέλειξη.... Τες παν... Ας τ αφήσουμε όξω αυτά.
Εδω το ξεκίνησε ο Λιάκος μ' ένα βιδεάκι κι έγραψε: "Ενα ενδιαφέρον βιντεο που μας δειχνει το πως δουλευει το traction σε ίδιες συνθήκες οδήγησης
Η τεχνολογια προχωράει και ειναι υπέρ της ασφαλείας στα δίτροχα που καβαλάμε"
Έχουμε 2 μοτό, η μια με 100 κι η άλλη με 150 ίππους (χοντρικά, δε μας νοιάζει ακριβώς η ιπποδύναμη, απλώς η διαφορά της), περίπου στα ίδια κιλά. Και είναι παραπάνω από φανερό το όφελος του συστήματος, ακόμα σε αναβάτες ύψιστης εμπειρίας κι ικανότητας, όπως οι δοκιμαστές της ΚΤΜ.
Αυτό δεν αμφισβητείται! Είναι ολοφάνερο στο βίντεο.
Εκείνο που είπαμε κάποιοι παλιακοί και ρομαντικοί, είναι ότι πλέον ένα μηχανάκι 150 ίππων στο δρόμο, είναι δυνατόν να το οδηγήσει κι ο αδαής, αρκεί να έχει τα φράγκα! Κάνει κουτουράδα και το σύστημα τον σώνει. Αλλά τα "κανονάκια" θα του τελειώσουν κάποια στιγμή, όταν παραβεί φυσικούς νόμους και όρια. Και θα τα παραβεί, όντας αδαής!
Κάποτε τα RD και τα samurai σκότωναν, με λιγότερη βέβαια ιπποδύναμη. Τυχεροί, ή εχέφρονες, ή και πολύ ικανοί όσοι τα καβάλησαν και ζουν! Με όποια σειρά θέλετε.
Τότε λοιπόν, δεν αρκούσε να έχεις τα λ7 για να πάρεις το εργαλείο, έπρεπε και να ξέρεις, ή να κάτσεις και να μάθεις, αλλιώς οι μέρες σου ήταν μετρημένες.
-Ε και ρε θείο? θα μου πει ο σημερινός 20αρης.... Καλύτερα ήταν τότες?
-Όχι βέβαια! κι εδώ έρχεται η εξέλιξη που λέγαμε. Μηχανάκια που διακτινίζονται στα 250 χαω, με 21'' μπροστινό! Αδιανόητο κάποτε! Πραγματικότητα σήμερα!
Το θέμα είναι να ξέρουμε που τελειώνουμε εμείς και που αρχίζει το μηχανάκι. Και βέβαια..., πού τελειώνει και αυτό! Κι αυτό είναι η ικανότητα και η εκπαίδευση που είπε κι ο Δημήτρης @KORAX .
Eίναι μοιραίο κάποιοι που επέζησαν από τις σκοτώστρες του τότε, να είναι ικανότερα τιμόνια στα 45 τους ή στα 50 τους από πολλούς νέους, που ΔΕΝ εκπαιδεύτηκαν σωστά κι απλά "τους έκατσε" και βρέθηκαν με θηρίο των 150 ίππων. Σε γενικές γραμμές πάντα, στο σύνολο.
Ασφαλώς υπάρχουν και πιτσιρικια που εκπαιδεύονται πολύ σωστά και φτάνουν -ακόμα και στην Ελλάδα πλέον- εκεί που εμείς ούτε φανταστήκαμε!!! Και μπράβο τους βέβαια!
Ξέρω κάποιους 15-20 χρόνια μικρότερους, που έχουν τέτοια εργαλεία κι είναι αναβάτες που εγώ ποτέ δε θα φτάσω! Κι εξελίσσονται κι άλλο και ξανά μπράβο τους!
Τες παν, κανέναν δε σνόμπαρα , σας αγαπώ, τα φιλιά μου
Πρωτ' απ' όλα ότι μιλάμε για τα ηλεκτ/κα βοηθήματα κι όχι για την εξέλιξη στα πλαίσια , τις αναρτήσεις και τα φρένα.
Δεύτερον οτι μιλάμε για μηχανάκια κι ας αφήσουμε τα αυτοκίνητα εκτός, γιατί εκεί το θέμα είναι πάρα πολύ περίπλοκο (αντικατέστησαν τη λειτουργία ενός καλού μπλοκέ με τα esp κλπ και το λένε κι εξέλειξη.... Τες παν... Ας τ αφήσουμε όξω αυτά.
Εδω το ξεκίνησε ο Λιάκος μ' ένα βιδεάκι κι έγραψε: "Ενα ενδιαφέρον βιντεο που μας δειχνει το πως δουλευει το traction σε ίδιες συνθήκες οδήγησης
Η τεχνολογια προχωράει και ειναι υπέρ της ασφαλείας στα δίτροχα που καβαλάμε"
Έχουμε 2 μοτό, η μια με 100 κι η άλλη με 150 ίππους (χοντρικά, δε μας νοιάζει ακριβώς η ιπποδύναμη, απλώς η διαφορά της), περίπου στα ίδια κιλά. Και είναι παραπάνω από φανερό το όφελος του συστήματος, ακόμα σε αναβάτες ύψιστης εμπειρίας κι ικανότητας, όπως οι δοκιμαστές της ΚΤΜ.
Αυτό δεν αμφισβητείται! Είναι ολοφάνερο στο βίντεο.
Εκείνο που είπαμε κάποιοι παλιακοί και ρομαντικοί, είναι ότι πλέον ένα μηχανάκι 150 ίππων στο δρόμο, είναι δυνατόν να το οδηγήσει κι ο αδαής, αρκεί να έχει τα φράγκα! Κάνει κουτουράδα και το σύστημα τον σώνει. Αλλά τα "κανονάκια" θα του τελειώσουν κάποια στιγμή, όταν παραβεί φυσικούς νόμους και όρια. Και θα τα παραβεί, όντας αδαής!
Κάποτε τα RD και τα samurai σκότωναν, με λιγότερη βέβαια ιπποδύναμη. Τυχεροί, ή εχέφρονες, ή και πολύ ικανοί όσοι τα καβάλησαν και ζουν! Με όποια σειρά θέλετε.
Τότε λοιπόν, δεν αρκούσε να έχεις τα λ7 για να πάρεις το εργαλείο, έπρεπε και να ξέρεις, ή να κάτσεις και να μάθεις, αλλιώς οι μέρες σου ήταν μετρημένες.
-Ε και ρε θείο? θα μου πει ο σημερινός 20αρης.... Καλύτερα ήταν τότες?
-Όχι βέβαια! κι εδώ έρχεται η εξέλιξη που λέγαμε. Μηχανάκια που διακτινίζονται στα 250 χαω, με 21'' μπροστινό! Αδιανόητο κάποτε! Πραγματικότητα σήμερα!
Το θέμα είναι να ξέρουμε που τελειώνουμε εμείς και που αρχίζει το μηχανάκι. Και βέβαια..., πού τελειώνει και αυτό! Κι αυτό είναι η ικανότητα και η εκπαίδευση που είπε κι ο Δημήτρης @KORAX .
Eίναι μοιραίο κάποιοι που επέζησαν από τις σκοτώστρες του τότε, να είναι ικανότερα τιμόνια στα 45 τους ή στα 50 τους από πολλούς νέους, που ΔΕΝ εκπαιδεύτηκαν σωστά κι απλά "τους έκατσε" και βρέθηκαν με θηρίο των 150 ίππων. Σε γενικές γραμμές πάντα, στο σύνολο.
Ασφαλώς υπάρχουν και πιτσιρικια που εκπαιδεύονται πολύ σωστά και φτάνουν -ακόμα και στην Ελλάδα πλέον- εκεί που εμείς ούτε φανταστήκαμε!!! Και μπράβο τους βέβαια!
Ξέρω κάποιους 15-20 χρόνια μικρότερους, που έχουν τέτοια εργαλεία κι είναι αναβάτες που εγώ ποτέ δε θα φτάσω! Κι εξελίσσονται κι άλλο και ξανά μπράβο τους!
Τες παν, κανέναν δε σνόμπαρα , σας αγαπώ, τα φιλιά μου