Ονομάζεται ΕΞΕΛΙΞΗ και οι οδηγοί κάθε γενιάς προσαρμόζονται ΣΕ αυτήν αλλά ΚΑΙ με αυτήν, αλλιώς τίποτα δε θα είχε αλλάξει στη τροχοκίνηση εδώ και 100 χρόνια. Ας ψάξουμε όλοι να βρούμε την σύγχρονη εκδοχή του RD500 να βιώσουμε αγνές, παρθένες, αρχέγονες μοτοσυκλετιστικές αισθήσεις (εκτοξεύομαι, πως σταματάω τώρα; ). Μου φαίνεται σαν επίδειξη σνομπισμού να κατακρίνουμε συστήματα και οδηγούς νέας γενιάς οι οποίοι στο κάτω-κάτω πάνε -και απολαμβάνουν- ένα βήμα παρά πέρα οδηγικής απόλαυσης με τη βοήθεια αυτών των συστημάτων (ότι και να λέμε) σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα και με μεγαλύτερη ασφάλεια και ο λόγος είναι πως ναι μεν υπάρχουν τα συστήματα αλλά αυτά δεν καταργούν την ικανότητα οδήγησης.
Η ικανότητα οδήγησης είναι ανεξάρτητο πράγμα και η εκπαίδευση σε αυτήν προσαρμοσμένη στο όχημα και στα συστήματα του με ή χωρίς αυτά. Άρα είναι θέμα εκπαίδευσης και όχι ύπαρξης ή ανυπαρξίας τους.
Η ίδια αρχαία "μάχη" υπήρχε με την καθιέρωση των μπροστινοκίνητων αυτοκίνητων, οι οδηγάρες είχαν πισωκίνητα γιατί έπρεπε να "ξέρεις" να τα κρατήσεις στη στροφή όσοι είχαν μπροστινοκίνητο ήταν εξ' ορισμού "άσχετοι". Μετά ήρθε το abs που πέρασαν πολλά χρόνια για να γίνει αποδεκτό ακόμη και στη βρεγμένη άσφαλτο (έχω ακούσει θεωρίες από αστείες έως τραγικές σε σχέση με το abs πριν από κάτι αιώνες...).
Τελευταία επεξεργασία: