New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Εδώ και μήνες ,λέω στον καλό μου φίλο και υποψήφιο καβαλάρη της :sneaky: ,οτι κατά την γνώμη μου ,το CRF1000 ...
θα έχει την φιλοσοφία και την αίσθηση ενός πολύ δυνατότερου και τεχνολογικά εξελιγμένου Transalp.
Ελαστικότητα ,γραμμικότητα ,χρηστική ευκολία ,και αξιοπιστία.
TΕΛΟΣ. :)
Γιατι ξεχνας και το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ!!!;..."και στηριξη...ΣΑΡΑβακατρανεμιαΚΑΚΗΣ" :Watching:...τωρα ΤΕΛΟΣ :wacky::p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γιατι ξεχνας και το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ!!!;..."και στηριξη...ΣΑΡΑβακατρανεμιαΚΑΚΗΣ" :Watching:...τωρα ΤΕΛΟΣ :wacky::p
Αυτό δεν τον απασχολεί τον φίλο μου.
Ενας απο τους λόγους που παίρνει Χόνδα ,είναι η ευχαρίστηση ,του να μπορεί να σκίζει κ να πετάει την εγγυηση ,μόλις φτάσει σπίτι του.:yew:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Πραγματικά αισθάνομαι πολύ τυχερός, ευλογημένος θα έλεγα, μετά από όλα όσα διαβάζω εδώ μέσα. Ταξίδια με Άφρικα με ρελέ και ανορθωτές στην τσέπη, καμένες σφαλειοθήκες, μοτέρ που καίνε ένα λίτρο λάδι στα 1000 χιλιόμετρα, που θέλουν επισκευή στα 80 με 100 χιλ. χιλιόμετρα.
Τρείς αφρικάνες είχα και έχω, και δεν έχω πάθει ΤΙΠΟΤΕ από όλα αυτά. Ποιό τζόκερ και μ@λ@κίες, απευθείας ευλογία από το υπερπέραν πρέπει να μου έχει έρθει.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πραγματικά αισθάνομαι πολύ τυχερός, ευλογημένος θα έλεγα, μετά από όλα όσα διαβάζω εδώ μέσα. Ταξίδια με Άφρικα με ρελέ και ανορθωτές στην τσέπη, καμένες σφαλειοθήκες, μοτέρ που καίνε ένα λίτρο λάδι στα 1000 χιλιόμετρα, που θέλουν επισκευή στα 80 με 100 χιλ. χιλιόμετρα.
Τρείς αφρικάνες είχα και έχω, και δεν έχω πάθει ΤΙΠΟΤΕ από όλα αυτά. Ποιό τζόκερ και μ@λ@κίες, απευθείας ευλογία από το υπερπέραν πρέπει να μου έχει έρθει.
Κι εγώ με 2 στο ενεργητικό μου και σύνολο πάνω από 100000 χλμ και με τις 2, τίποτα από αυτά!
Αυτό με τους ανορθωτές εντωμεταξύ, άλλος "μύθος"......
'Αλλα θέματα (ψιλοπράγματα κυρίως, και θέματα κακής χρήσης όταν έλυναν-έδεναν το μηχανάκι διάφοροι, ή λόγω ακινησίας - υγρασίας κλπ στην πλεξούδα) είχαν τα μηχανάκια, αλλά οι "μηχανικοί" τα έριχναν στους ανορθωτές... Πικρή ιστορία και θα βγουν καμιά 10αρια εδώ μέσα να με κράζουν, αλλά εγώ ξέρω πολύ καλά τι λέω ;)
Και η προσοχή μου σ' αυτό το θέμα (ρεύματα) ήταν κι ένας λόγος που η 1η μου αφρικάνα 200ριζε* "κατά βούληση" και σε ανηφόρες! Η 2η έφτανε τα 180**, αλλά ήταν με λίγα χλμ και δεν την κράτησα πάνω από 1 χρόνο, οπότε δεν ασχολήθηκα με στοργή και προδερμ μαζί της...:(



*στο κοντέρ της....
**επίσης
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Το μεγάλο "πρόβλημα" των Άφρικα (και των Βαραντέρο επίσης) ήταν η παροιμιώδης αξιοπιστία τους. Αλεξίσφαιρα μηχανάκια, αυτό όμως πολλοί άσχετοι που τα πήραν το μετέφραζαν σε "βάζω μόνο βενζίνη, δεν αλλάζω ποτέ λάδια, δεν κάνω ποτέ σέρβις". Μετά ο "προσεκτικός ιδιοκτήτης" (ξέρετε, ο γνωστός γιατρός - δικηγόρος - δημόσιος υπάλληλος) το πουλούσε σε έτερο "προσεκτικό ιδιοκτήτη", και πήγαινε λέγοντας.

Κάποια στιγμή στο δεύτερο ή το τρίτο σέρβις του Βαραντέρο (δηλαδή 2001) ο μηχανικός του Αλιμούδη (Χοντα Δράμας) μου έδειξε ένα Άφρικα του '95 που του είχαν φέρει για σέρβις, το μηχανάκι είχε ακόμη επάνω το μαμά φίλτρο λαδιού και η τάπα λαδιών ήταν ακόμη με το αρχικό μαρκάρισμα του εργοστασίου. Άντε μετά να μην καίει λάδια το παλιοΆφρικα..........
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το μεγάλο "πρόβλημα" των Άφρικα (και των Βαραντέρο επίσης) ήταν η παροιμιώδης αξιοπιστία τους. Αλεξίσφαιρα μηχανάκια, αυτό όμως πολλοί άσχετοι που τα πήραν το μετέφραζαν σε "βάζω μόνο βενζίνη, δεν αλλάζω ποτέ λάδια, δεν κάνω ποτέ σέρβις". Μετά ο "προσεκτικός ιδιοκτήτης" (ξέρετε, ο γνωστός γιατρός - δικηγόρος - δημόσιος υπάλληλος) το πουλούσε σε έτερο "προσεκτικό ιδιοκτήτη", και πήγαινε λέγοντας.

Κάποια στιγμή στο δεύτερο ή το τρίτο σέρβις του Βαραντέρο (δηλαδή 2001) ο μηχανικός του Αλιμούδη (Χοντα Δράμας) μου έδειξε ένα Άφρικα του '95 που του είχαν φέρει για σέρβις, το μηχανάκι είχε ακόμη επάνω το μαμά φίλτρο λαδιού και η τάπα λαδιών ήταν ακόμη με το αρχικό μαρκάρισμα του εργοστασίου. Άντε μετά να μην καίει λάδια το παλιοΆφρικα..........
Ολα τα αφρικα και τα τρανσαλπ (φανταζομαι και οποιο αλλο μοντελο χρησιμοποιει αυτον τον κινητηρα) απο κατασκευης τους οταν ζοριστουν καινε (περισσοτερο απο οτι θα περιμενε κανεις*) λαδι Και αυτο οφειλεται κυριως στα τσιμουχακια των βαλβιδων

* Ολα καινε λαδι και ειναι και κατι φυσιολογικο Δεν μπορει να γινει αλλιως! Απλα σε καποια μοτερ η απωλεια λαδιου απο αλλαγη σε αλλαγη λαδιων ειναι ουσιαστικα μη μετρησιμη
 
Reactions: STF
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Ρε φίλε, εδώ διαβάζουμε για ένα λίτρο στα χίλια χιλιόμετρα, όχι για "μη μετρήσιμη" κατανάλωση λαδιού.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ρε φίλε, εδώ διαβάζουμε για ένα λίτρο στα χίλια χιλιόμετρα, όχι για "μη μετρήσιμη" κατανάλωση λαδιού.
Παναγιωτη το εχεις θιξει ευστοχα το θεμα ''διαβαζουμε'' παλαιοτερα.
Ολα τα manual γραφουν μεχρι 1 λιτρο και το κανουν εχοντας στο νου τους συγκεκριμενη χρηση.
Στην πραξη δεν υπαρχει ουτε ενα Gs αλλα και ουτε μια Africa ή TA που να το εχει καταφερει.
 
Reactions: STF

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παναγιωτη το εχεις θιξει ευστοχα το θεμα ''διαβαζουμε'' παλαιοτερα.
Ολα τα manual γραφουν μεχρι 1 λιτρο και το κανουν εχοντας στο νου τους συγκεκριμενη χρηση.
Στην πραξη δεν υπαρχει ουτε ενα Gs αλλα και ουτε μια Africa ή TA που να το εχει καταφερει.
Δε σε πιανω Πασκουαλ....
1 λιτρο στα ποσα χλμ;
Τι ακριβως δεν πιανουν αφρικα και gs?
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Να συνοψίσω λοιπόν ,λέγοντας ότι ,συνεχίζω να θεωρώ το CRF1000(δεν μ'αρέσει να το λέω Αφρικα) μια όμορφη ,αξιολογότατη ,κ ικανότατη ΟνΟφφ μοτοσυκλέτα.
Η οποία θα ικανοποιήσει πλήρως την συντριπτική πλειοψηφία του μέσου χρήστη μοτοσυκλέτας ,αφού θα υπερκαλύπτει (αν όχι θα υπερβαίνει) τα όριά του.
Θα ικανοποιήσει επίσης πλήρως τους ψαγμενους αναβάτες ,οι οποίοι θα την πάρουν γνωρίζοντας τι?/ και γιατί?/ το παίρνουν.
Δεν θα καλύψει ένα μικρό ποσοστό ,που ψάχνονται με τα όρια παντού ,οι οποίοι ,ή δεν θα την παρουν ,ή θα την δώσουν σύντομα.΄(έλπίζω ,μπας κ παρουμε κι εμείς):rolleyes:

Εδώ και μήνες ,λέω στον καλό μου φίλο και υποψήφιο καβαλάρη της :sneaky: ,οτι κατά την γνώμη μου ,το CRF1000 ,θα έχει την φιλοσοφία και την αίσθηση ενός πολύ δυνατότερου και τεχνολογικά εξελιγμένου Transalp.
Ελαστικότητα ,γραμμικότητα ,χρηστική ευκολία ,και αξιοπιστία.
Αλλωστε ,το να επιτρέπεις μόνον 86 άλογα σ'εναν κινητήρα 1000 κυβικών ,αυτό μ'εναν συλλογισμό κ μόνο μπορώ να το εξηγήσω:
Για να πετύχεις ελαστικότητα και ροπή 1000αριού ,κατανάλωση 650αριού ,και αξιοπιστία Τransalp.

Να συμπληρώσω επίσης ότι ,το σημαντικότερο ατού της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας ,και ταυτόχρονα ο τεχνολογικός νεωτερισμός που φέρνει ,είναι το DCT.
Προσωπικά ,θα την έπαιρνα με DCT.
Πολυ σωστα ειπας, κε Κωστα-Γατε, τα παραπανω τοποθετουν το μηχανακι στις σωστες του διαστασεις :ok: γιατι εχουν γραφτει πολλα.. :rolleyes: Το μονο στο οποιο δεν συμφωνω στα παραπανω ειναι οτι το σημαντικοτερο ατου της ειναι το DCT, εγω προσωπικα θα την επαιρνα "ανευ" λογω αυξημενης πολυπλοκοτητας και 10 επιπλεον κιλων.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για να καταλάβω, λέτε πως τα προβλήματα σε ανορθωτή και αντλία βενζίνης είναι μύθος; Ή μήπως εννοείτε πως τα προβλήματα με τον ανορθωτή και την αντλία λύνονται εύκολα και άρα είναι σαν να μην υπάρχει το πρόβλημα;
Λέτε πως ένας V κινητήρας -οποιοδήποτε "V"- δε τσιμπάει ευκολότερα λάδια όταν πιεστεί;

Σας αφήνω να μου απαντήσετε εσείς. Γιατί από ότι θυμάμαι στο Africa Twin Club έχουν διαφορετική γνώμη από εσάς (μάλιστα αναφέρονται ως τα "γνωστά προβλήματα"...). Φυσικά συνεχίζουν και τονίζουν ότι οι μηχανές με μια συνολική ματιά είναι αξιόπιστες. Κι εγώ το πιστεύω (σε μια συνολική ματιά).
Όμως είναι άλλο να με αφήσει μία μηχανή από ανορθωτή στη Κυψέλη (οπότε μικρό το πρόβλημα) και άλλο να με αφήσει από ανορθωτή κάπου στις Αυστριακές Άλπεις... τότε το μέγεθος του προβλήματος αποκτά άλλη οντότητα!
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Επειδή η κατανόηση της Ελληνικής γλώσσας είναι μάλλον δύσκολη και πολύπλοκη, άλλο το ότι υπήρχε θέμα με ανορθωτές (που εστιαζόταν κατά κανόνα σε όσους "παρατούσαν" το μηχανάκι, στέγνωνε η μπαταρία και μετά ο ανορθωτής δούλευε υπερωρίες να φορτίσει μια μπαταρία που δεν φορτιζόταν), και άλλο αυτό που γράφτηκε πως για να πας ταξίδι ήθελες να κουβαλάς ανορθωτή, ρελέ, ασφαλειοθήκη και δεν θυμάμαι τί άλλο, στην τσέπη.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το μεγάλο "πρόβλημα" των Άφρικα (και των Βαραντέρο επίσης) ήταν η παροιμιώδης αξιοπιστία τους. Αλεξίσφαιρα μηχανάκια, αυτό όμως πολλοί άσχετοι που τα πήραν το μετέφραζαν σε "βάζω μόνο βενζίνη, δεν αλλάζω ποτέ λάδια, δεν κάνω ποτέ σέρβις". Μετά ο "προσεκτικός ιδιοκτήτης" (ξέρετε, ο γνωστός γιατρός - δικηγόρος - δημόσιος υπάλληλος) το πουλούσε σε έτερο "προσεκτικό ιδιοκτήτη", και πήγαινε λέγοντας.

Κάποια στιγμή στο δεύτερο ή το τρίτο σέρβις του Βαραντέρο (δηλαδή 2001) ο μηχανικός του Αλιμούδη (Χοντα Δράμας) μου έδειξε ένα Άφρικα του '95 που του είχαν φέρει για σέρβις, το μηχανάκι είχε ακόμη επάνω το μαμά φίλτρο λαδιού και η τάπα λαδιών ήταν ακόμη με το αρχικό μαρκάρισμα του εργοστασίου. Άντε μετά να μην καίει λάδια το παλιοΆφρικα..........
Πραγματικά αισθάνομαι πολύ τυχερός, ευλογημένος θα έλεγα, μετά από όλα όσα διαβάζω εδώ μέσα. Ταξίδια με Άφρικα με ρελέ και ανορθωτές στην τσέπη, καμένες σφαλειοθήκες, μοτέρ που καίνε ένα λίτρο λάδι στα 1000 χιλιόμετρα, που θέλουν επισκευή στα 80 με 100 χιλ. χιλιόμετρα.
Τρείς αφρικάνες είχα και έχω, και δεν έχω πάθει ΤΙΠΟΤΕ από όλα αυτά. Ποιό τζόκερ και μ@λ@κίες, απευθείας ευλογία από το υπερπέραν πρέπει να μου έχει έρθει.
Κι εγώ με 2 στο ενεργητικό μου και σύνολο πάνω από 100000 χλμ και με τις 2, τίποτα από αυτά!
Αυτό με τους ανορθωτές εντωμεταξύ, άλλος "μύθος"......
'Αλλα θέματα (ψιλοπράγματα κυρίως, και θέματα κακής χρήσης όταν έλυναν-έδεναν το μηχανάκι διάφοροι, ή λόγω ακινησίας - υγρασίας κλπ στην πλεξούδα) είχαν τα μηχανάκια, αλλά οι "μηχανικοί" τα έριχναν στους ανορθωτές... Πικρή ιστορία και θα βγουν καμιά 10αρια εδώ μέσα να με κράζουν, αλλά εγώ ξέρω πολύ καλά τι λέω ;)
Και η προσοχή μου σ' αυτό το θέμα (ρεύματα) ήταν κι ένας λόγος που η 1η μου αφρικάνα 200ριζε* "κατά βούληση" και σε ανηφόρες! Η 2η έφτανε τα 180**, αλλά ήταν με λίγα χλμ και δεν την κράτησα πάνω από 1 χρόνο, οπότε δεν ασχολήθηκα με στοργή και προδερμ μαζί της...:(



*στο κοντέρ της....
**επίσης

Οι περισσότερες μηχανές είναι αξιόπιστες αν ακολουθείς με ευλάβεια τα διαστήματα σέρβις όπως τα ορίζει ο ΚΑΘΕ κατασκευαστής! Δεν είναι ίδια η συντήρηση για όλες τις μηχανές, αν δε ξέρει κάποιος ΤΙ παίρνει, είναι απλά βλάκας!
Στην Ελλάδα -όντως- έχουμε την τάση να αξιολογούμε ως αξιόπιστη μια μηχανή που την έχουμε αφήσει στη τύχη της και αυτή συνεχίζει να λειτουργεί χωρίς προβλήματα! Όμως εγώ έχω μάθει να σέβομαι τη μηχανή μου για να με σέβεται!
Από εκεί και πέρα το διαδίκτυο είναι ένας "κακός" δάσκαλος, καθώς "δασκαλεύει" το σύνολο συνήθως μόνο για τα προβλήματα που παρουσιάζουν πολλές μηχανές χωρίς κανένα "φίλτρο"! Ανθρώπινο θα μου πεις, καθώς από τσαντίλα είναι ποιο εύκολα να εκφραστεί η δυσαρέσκεια από οτι τα στοιχεία ικανοποίησης του!

Εγώ έχω φίλο με Varadero 2002 που άλλαξε αντλία βενζίνης 2 φορές μέσα σε 18 μήνες (το 2007 και το 2008). Αυτό κάνει τη μηχανή αναξιόπιστη; Ίσως ναι, ίσως όχι. Ο φίλος μου χρησιμοποιούσε τη μηχανή καθημερινά στο κέντρο της πόλης και το πρόβλημα όταν παρουσιάστηκε λύθηκε εύκολα καθώς η πρόσβαση στο συνεργείο ήταν εύκολη! Τι γίνεται όταν το ίδιο πρόβλημα σου τύχει τη στιγμή που είσαι σε ένα ταξίδι; Και τι συντήρηση να κάνω στην αντλία βενζίνης (εκτός από το να προσέχω να μην αφήνω το ντεπόζιτο να πατώνει).
Το παράδειγμα με τους κουστουμάτους γιατρούς, δικηγόρους, δημόσιους υπάλληλους είναι άστοχο, αναληθές και μάλλον ρατσιστικό! Δεν ήξερα πως τις μηχανές τους τις αγαπάνε και τις περιποιούνται μόνο όσοι μουτζουρώνονται ή κάνουν χειρονακτική εργασία στη δουλειά τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για να καταλάβω, λέτε πως τα προβλήματα σε ανορθωτή και αντλία βενζίνης είναι μύθος; Ή μήπως εννοείτε πως τα προβλήματα με τον ανορθωτή και την αντλία λύνονται εύκολα και άρα είναι σαν να μην υπάρχει το πρόβλημα;
Λέτε πως ένας V κινητήρας -οποιοδήποτε "V"- δε τσιμπάει ευκολότερα λάδια όταν πιεστεί;

Σας αφήνω να μου απαντήσετε εσείς. Γιατί από ότι θυμάμαι στο Africa Twin Club έχουν διαφορετική γνώμη από εσάς (μάλιστα αναφέρονται ως τα "γνωστά προβλήματα"...). Φυσικά συνεχίζουν και τονίζουν ότι οι μηχανές με μια συνολική ματιά είναι αξιόπιστες. Κι εγώ το πιστεύω (σε μια συνολική ματιά).
Όμως είναι άλλο να με αφήσει μία μηχανή από ανορθωτή στη Κυψέλη (οπότε μικρό το πρόβλημα) και άλλο να με αφήσει από ανορθωτή κάπου στις Αυστριακές Άλπεις... τότε το μέγεθος του προβλήματος αποκτά άλλη οντότητα!
Kai μιας και χρησιμοποιεις πλυθηντικο γενικα και αοριστα -αρα ισως να περιλαμβανομαι και εγω στο "Λέτε πως ένας V κινητήρας -οποιοδήποτε "V"- δε τσιμπάει ευκολότερα λάδια όταν πιεστεί;" εγω απαντησα ηδη
Ολα τα αφρικα και τα τρανσαλπ (φανταζομαι και οποιο αλλο μοντελο χρησιμοποιει αυτον τον κινητηρα) απο κατασκευης τους οταν ζοριστουν καινε (περισσοτερο απο οτι θα περιμενε κανεις*) λαδι Και αυτο οφειλεται κυριως στα τσιμουχακια των βαλβιδων

* Ολα καινε λαδι και ειναι και κατι φυσιολογικο Δεν μπορει να γινει αλλιως! Απλα σε καποια μοτερ η απωλεια λαδιου απο αλλαγη σε αλλαγη λαδιων ειναι ουσιαστικα μη μετρησιμη
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Kai μιας και χρησιμοποιεις πλυθηντικο γενικα και αοριστα -αρα ισως να περιλαμβανομαι και εγω στο "Λέτε πως ένας V κινητήρας -οποιοδήποτε "V"- δε τσιμπάει ευκολότερα λάδια όταν πιεστεί;" εγω απαντησα ηδη
Όχι ρε Κώστα, αντιθέτως ταυτίζομαι απόλυτα μαζί σου! Δυστυχώς δεν κράτησε ο PC τις παραθέσεις μου!

Δεν μου αρέσει ούτε η καταστροφολογία αλλά δεν μου αρέσει και η με το ζόρι υπεράσπιση αυτών που έχουμε!
Ένας σωστός ιδιοκτήτης που σημαίνει ότι σέβεται τα διαστήματα σέρβις, γνωρίζει τις τυχόν μικρές ευπάθειες και φροντίζει να προστατεύσει εγκαίρως τη μηχανή του. Δεν θεωρώ πως το Africa Twin είναι αναξιόπιστο αλλά ούτε ότι ο βαθμός αξιοπιστίας του είναι και κάτι "μοναδικό"! Υπάρχουν πολλές μηχανές που δεν βγάζουν χοντρά προβλήματα!

Μιλώντας για τετράχρονους κινητήρες πέρασαν από τα χέρια μου KLE500 (χ2), XRV650, XTZ750, TDM850, TDM900, XR250, XT660Z κανένα από αυτά δεν μου άφησε άσχημη εντύπωση, κανένα δε θεωρώ αναξιόπιστο αλλά και κανένα δε θεωρώ "ιδιαίτερο" σε θέματα αξιοπιστίας!
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολυ σωστα ειπας, κε Κωστα-Γατε, τα παραπανω τοποθετουν το μηχανακι στις σωστες του διαστασεις :ok: γιατι εχουν γραφτει πολλα.. :rolleyes: Το μονο στο οποιο δεν συμφωνω στα παραπανω ειναι οτι το σημαντικοτερο ατου της ειναι το DCT, εγω προσωπικα θα την επαιρνα "ανευ" λογω αυξημενης πολυπλοκοτητας και 10 επιπλεον κιλων.
Εγώ πάλι Γιώργο μου θεωρώ πως το DCT είναι must αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα. Ναι τα 10 κιλά είναι ανασταλτικός παράγοντας αλλά από οτι γράφεται "δουλεύει" πολύ καλά και στο χώμα και από ότι καταλαβαίνω και αυτό το επιπλέον βάρος βρίσκεται στα κάτω χαμηλά!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επειδή η κατανόηση της Ελληνικής γλώσσας είναι μάλλον δύσκολη και πολύπλοκη, άλλο το ότι υπήρχε θέμα με ανορθωτές (που εστιαζόταν κατά κανόνα σε όσους "παρατούσαν" το μηχανάκι, στέγνωνε η μπαταρία και μετά ο ανορθωτής δούλευε υπερωρίες να φορτίσει μια μπαταρία που δεν φορτιζόταν), και άλλο αυτό που γράφτηκε πως για να πας ταξίδι ήθελες να κουβαλάς ανορθωτή, ρελέ, ασφαλειοθήκη και δεν θυμάμαι τί άλλο, στην τσέπη.
Θα σου πω... εγώ έχω μάθει συνήθως να πιστεύω τον συνομιλητή μου (στη περίπτωση μας, εσένα), για έναν απλό λόγο: εσύ έχεις αυτή τη μηχανή, όχι εγώ, δεν είναι δυνατό λοιπόν εγώ να ξέρω καλύτερα από εσένα!

Η ανταγωνιστικότητα μεταξύ μοτοσυκλετιστών πολλές φορές μας οδηγεί σε λάθος μονοπάτια! Σκέψου πόσες φορές ένας ιδιοκτήτης KTM990 που τη συντηρεί σωστά (και δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα) έχει γίνει αντικείμενο χλευασμού από "Honda-κηδές" επειδή και μόνο έχει KTM (δεν υπαινίσσομαι τίποτα για εσένα).

Έπειτα το παράδειγμα που αναφέρεις ως αιτία προβλήματος για τους ανορθωτές των XRV δεν μπορεί να ισχύει μόνο για τους ιδιοκτήτες των XRV. Δεν παρατάνε μόνο οι ιδιοκτήτες XRV τις μηχανές τους, προφανώς και άλλοι ιδιοκτήτες "άλλων" μοτό "στεγνώναν" τις μπαταρίες τους χωρίς να έχουν το αντίστοιχο πρόβλημα. Προφανώς η διάγνωση σου είναι σωστή, απλά φαίνεται πως ο ανορθωτής στα πραγματικά δύσκολα παρέδιδε πνεύμα!

Ξέρεις πόσες φορές έχω ενοχληθεί για τις απόψεις άλλων για την/τις μηχανές μου χωρίς αυτοί να την/τις έχουν;
Ξέρεις πόσες φορές επειδή μου αρέσει να κρατάω χαμηλούς τόνους σε σχέση με τις υπαρκτές ή μη ικανότητες μου έχω διαβάσει έμμεσους υπαινιγμούς από άτομα που ζουν στο συννεφάκι τους; Που "νομίζουν" πως ξέρουν περισσότερα ή που "νομίζουν" πως είναι ικανότεροι μου;
Να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ πως ο el-Gatto δεν είναι τέτοιος και είμαι σίγουρος πως θα ξεκαθαρίσει τη θέση του και το πως και γιατί γράφονται κάποια πράγματα!
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Οι ανορθωτες δεν φορτιζουν μπαταριες.. τα πηνια φορτιζουν μπαταριες και παραγουν ρευμα περισσοτερο απο αυτο που χρειαζεται η μηχανη.. γι αυτο υπαρχουν οι ανορθωτες, για να βραχυκυκλωνουν παρα πολλες φορες το δευτερολεπτο και να κοβεται το πολυ ρευμα που παραγουν τα πηνια και να ειναι σταθερα λιγο (που χρειαζεται η μηχανη για τα ηλεκτρονικα της και την φορτιση της μπαταριας)


Edit: τα africa καιγανε ανορθωτες που χτυπατε τον πωπο σας κατω... ΚΑΙΓΑΝΕ
 

kipling

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
XRV 750 Africa Twin '99
Παίδες, σόρρυ κιόλας, νέος στο φόρουμ. Έχω ένα xrv750 του 99 και δεν με έχει προδώσει ποτέ. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν χαλάει. Αλλά αυτό το μηχανάκι και όχι κάποιο άλλο είναι το δικό μου μηχανάκι. Το αγαπώ και το σέβομαι και μου το δίνει πίσω (ακούγεται κάπως αλλά νομίζω γίνομαι κατανοητός).

Αν είχα το klrxrxt 700-900-1000 και δε ξέρω 'γω πιο άλλο, το ίδιο θα του φερόμουν. Γιατί αυτός είμαι εγώ (το εγώ μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε).
Οπότε πρωτεύων είναι ο ιδιοκτήτης και μετά τα σίδερα.

Στο θέμα μας, έχετε διαβάσει τίποτα για κανένα πρόβλημα του crf 1000;

Αυτά και συγγνώμη, μιας και πρωτάρης...

Στάλθηκε από το Lenovo A2010-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom