New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Γιατί να κάνεις downgrade ;

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλό... :fun
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Honda...η ώριμη επιλογή! ;)

(κι ο μονόδρομος ακόμη "ωριμότερη"...)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γέλασα πολύ με το λινκ, έχει περισσότερη ροπή από το 790 και το 850GS γράφουν, θαύμα της σύγχρονης μηχανικής και τεχνολογίας.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γέλασα πολύ με το λινκ, έχει περισσότερη ροπή από το 790 και το 850GS γράφουν, θαύμα της σύγχρονης μηχανικής και τεχνολογίας.
"Honda still isn’t trying to get involved in the battle for out-and-out performance supremacy. BMW’s 134-hp R 1250 GS is still far ahead on that front, not to mention the 158-hp Ducati Multistrada 1260. "

"Ξεχασαμε κανεναν σε αυτα τα κυβικα και στα ιδια λεφτα? Ε? Anyone? Anyone? Mπα οχι ε?"
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν με ενδιέφεραν τα μεγάλα ταξίδια, με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν μέσα στις υποψήφιες πάντως!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
"Honda still isn’t trying to get involved in the battle for out-and-out performance supremacy. BMW’s 134-hp R 1250 GS is still far ahead on that front, not to mention the 158-hp Ducati Multistrada 1260. "

"Ξεχασαμε κανεναν σε αυτα τα κυβικα και στα ιδια λεφτα? Ε? Anyone? Anyone? Mπα οχι ε?"
Those the fox cannot reach she makes them hangers θα έλεγε κάποιος πολύ γνώστης της αγγλικής γλώσσας.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Έλα βρε Ben Purvis (WhoTF is he?) του Cycle World, που "δημοσιογραφείς" στη βάση κάποιων rumors... Γιατί ξέχασες την ΚΤΜ και νιώσανε οι fans της, υποτιμημένοι και βγάλανε νυχάκια...?!? :p
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nαι, ολως τυχαια η αποφυγη συγκρισης με το 1290, εννοειται οτι κολλαει πιο πολυ η συγκριση με τα πανακριβα 1250GS και 1260MTS, ενω με 1100 κυβικα θελει να ξεφυγει απο την πιεση των νεων 800αριων.

Αμα βγαλει και το φημολογουμενο 850 να το συγκρινουμε με τα 300αρια, εννοειται.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με συν κιλά και κυβικά, πλέον δεν ξέρει με τι θέλει να μοιάσει η σε τι τερέν θέλει να παίζει. Απομακρύνεται από το μοτίβο "καλύτερο f800gs" με το οποίο ξεκίνησε και φτάνει τα πιο μεγάλα σε κιλά, σε κυβικά, θα πλησιάσει σε τιμή. Ίσως σκόπιμα μα δημιουργεί κενό προς τα κάτω για αντίπαλο του Τ700
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Με συν κιλά και κυβικά, πλέον δεν ξέρει με τι θέλει να μοιάσει η σε τι τερέν θέλει να παίζει. Απομακρύνεται από το μοτίβο "καλύτερο f800gs" με το οποίο ξεκίνησε και φτάνει τα πιο μεγάλα σε κιλά, σε κυβικά, θα πλησιάσει σε τιμή. Ίσως σκόπιμα μα δημιουργεί κενό προς τα κάτω για αντίπαλο του Τ700
θεωρω οτι το xadv εφαγε πωλησεις απο το αφρικα....παιζει μεγαλη πιθανοτητα να θεωρουν αυτο μικρο τωρα στη χοντα μετα την ανοδο των κυβικων στο αφρικα..
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ίδιο μηχανάκι που εδώ στο φόρουμ μάθαμε ότι πούλησε το πρώτο κομμάτι του 2019 τον Μάιο; Αυτό το xadv?
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το ίδιο μηχανάκι που εδώ στο φόρουμ μάθαμε ότι πούλησε το πρώτο κομμάτι του 2019 τον Μάιο; Αυτό το xadv?
Τι ειπε...Στεφανε STF...;;;...( τα μισα να μου ελεγε )....χαχα !!!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το ίδιο μηχανάκι που εδώ στο φόρουμ μάθαμε ότι πούλησε το πρώτο κομμάτι του 2019 τον Μάιο; Αυτό το xadv?
αμα δεις τις πωλησεις το xadv ειναι πανω απο το αφρικα και μην σου κανει εντυπωση οτι ο μεσος αγοραστης των περιπετειωδων της χοντα κλεινει προς αυτο,παροτι ειναι σκουτερομοτοσυκλετα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τι ειπε...Στεφανε STF...;;;...( τα μισα να μου ελεγε )....χαχα !!!!!
:p:p:p

Στα forum οι συζητήσεις, οι συγκρίσεις κτλ γίνονται πάντα εκφράζοντας ο καθένας τις δικές του απόψεις. Οι συζητήσεις αυτές είναι παραγωγικές γιατί σε βάζουν σε σκέψεις. Σε κάποια πράγματα θα συμφωνούμε, σε κάποια μπορεί να αναθεωρούμε και σε κάποια θα συνεχίσουμε να διαφωνούμε... για πάντα!
Όταν φθάνει η στιγμή να πάει κάποιος στο "ταμείο" είναι μόνος του, αυτός και οι πραγματικές ανάγκες του. Ναι υπάρχουν και κάποιοι που ψωνίζουν με γνώμονα τις εντυπώσεις άλλων... σύντομα αυτές οι μηχανές είναι στις αγγελίες.

Εγώ οδήγησα το X-ADV σε όλες τις συνθήκες. Σε κίνηση, στην Εθνική και στο χώμα. Είναι πολύ καλό και όσο και να μη μπορεί κάποιος να το δεχθεί -υποπτεύομαι κυρίως για οπτικούς λόγους- είναι ένα ικανό On/Off με ταξιδιωτικές ικανότητες μεγάλων αποστάσεων και πολύ άνετο όταν έχεις και συνεπιβάτη. Συστήνω σε κάποιον που "υποπτεύεται" πως μπορεί να τον καλύπτει ως επιλογή και παρ' όλα αυτά διστάζει.... απλά να το οδηγήσει.

Φυσικά δεν έχουν γεμίσει οι δρόμοι με δαύτο, αν και τελευταία το συναντάω όλο και πιο συχνά. Τμήμα της ευθύνης για το σχετικά χαμηλό επίπεδο πωλήσεων είναι η τιμή του και το γεγονός ότι αυτή (η τιμή) συγκρίνεται με άλλα σκούτερ μικρότερου κυβισμού. Είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίον απορρίπτουν π.χ. το T-MAX 530 (τόσα ξέρουν, τόσα κάνουν). Γενικά το X-ADV απαιτεί να ασχοληθείς σοβαρά μαζί του για να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται, δε μπορείς ωμά να το κατατάξεις ως σκούτερ ή ως μηχανή. Αν το "ψάξεις" λίγο περισσότερο και σου ταιριάξει μπορεί να κερδίσει τις εντυπώσεις σε σχέση με τον γενικό ανταγωνισμό, είτε αυτός είναι σκούτερ είτε μηχανές. Αν δεν μελετηθεί προσεκτικά ο υβριδικός του χαρακτήρας είναι πρόβλημα και με κύριο υπαίτιο τη τιμή, το απορρίπτεις εύκολα. Κατ' εμέ μπορεί να εξυπηρετήσει μεγάλο εύρος αναγκών, καθημερινών και μη (και αυτό δε πρέπει να υποτιμείται).

Έχει κάποιες από τις ευκολίες των σκούτερ (κυρίως σέλα) με διαφορετική θέση οδήγησης από ένα σκούτερ, είναι σαφώς πιο κοντά σε μηχανή (παρ' ότι με τα πόδια κάτω είναι σα να κάθεσαι σε σκούτερ). Πάντως δεν είναι ένα κλασσικό αυτόματο roller-scouter.
Φοράει τον κινητήρα του NC750 και μπορείς όποτε θέλεις να αλλάζεις τις ταχύτητες και μόνος σου ή συνδυαστικά. Έχει στάνταρ το DCT, έχει προγράμματα οδήγησης και traction control και η συντήρηση του είναι φθηνότερη από ένα mega scoouter (ενδεικτικά το μεγάλο service του Yamaha T-MAX 530 στοιχίζει 450,00€). Mπορεί να σε ταξιδέψει σε όλο το πλανήτη με θέση πολυθρόνα και ταχύτητες 140χλμ/ώρα Α-Ν-Ε-Τ-Α. Είναι βαρύ, πράγμα που του δίνει μια υπέροχη αίσθηση κύλησης στο ταξίδι. Η ανεμοκάλυψη του είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ, είμαι 1,81 και στη μεσαία θέση της ζελατίνας δεν ένιωθα τίποτα στα 140 χλμ/ώρα, ήταν εντυπωσιακό. Τα 160 τα πιάνει για πλάκα και η τελική του ταχύτητα ξεπερνάει τα 180 χλμ/ώρα.



Πάμε τώρα στο Africa Twin "Adventure Sports".
Το έχω στο μυαλό μου ως μια μηχανή ΜΟΝΟ για ταξίδια όπου θα εκμεταλλευόμουν το βάρος της για την άνεση που προσφέρει στην Εθνική και τους μεγάλους τροχούς της για την άνεση που θα προσφέρουν σε κακούς ποιοτικά δρόμους ή χωματόδρομους. Το μεγάλο ντεπόζιτο θα συνεισφέρει στην χιλιομετρική εμβέλεια ανά γέμισμα σε συνδυασμό με τη καλή του κατανάλωση. Το φινίρισμα του και η ποιότητα κατασκευής του είναι ανώτερη ακόμη και από κάποιες ακριβότερες μηχανές που σκέφτομαι. Σχεδιαστικά μου ταιριάζει ως προς το οπτικό κομμάτι. Ελπίζω η σχετικά χαμηλές επιδόσεις να συνεχίζουν να έχουν αποτύπωμα στην αξιοπιστία και τη μακροζωία του κινητήρα. Μεγάλο ατού το DCT που επιβαρύνει όμως σημαντικά τον προϋπολογισμό.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν ταξιδεύω κι εκεί αποκτάει πάλι plus πόντους μια επιλογή σαν το X-ADV που αν χρειαστεί θα το κάνει και αυτό, στο μεταξύ εκμεταλλεύεσαι όλες τις λοιπές αρετές του.

Για τις χωμάτινες αποδράσεις -ανεξαρτήτως αποστάσεων- λέω να παραμείνω στην απόλαυση του μικρού βάρους (παρά τον μικρό κυβισμό).

Δεν είναι ότι οι απαιτήσεις είναι περιορισμένες, είναι ότι πρέπει να είναι στοχευμένες για τον καθένα από εμάς.

Τα παραπάνω ως τροφή για σκέψη και όχι απαραίτητα για να συμφωνήσουν οι πάντες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η αληθινή περιπέτεια έρχεται.


Όπως έγραψα και στο σχετικό θέμα με το Tenere 700, αυτός ο ανταγωνισμός μπορεί να φέρει καλές ειδήσεις για εμάς.

Επομένως Μ-Α-Κ-Α-Ρ-Ι !!!

EDIT*
Πόσο τέλειο θα ήταν και ένα TRUE ADVENTURE με τον δικύλινδρο του CB500X και πραγματικές χωμάτινες ικανότητες!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όπως έγραψα και στο σχετικό θέμα με το Tenere 700, αυτός ο ανταγωνισμός μπορεί να φέρει καλές ειδήσεις για εμάς.

Επομένως Μ-Α-Κ-Α-Ρ-Ι !!!

EDIT*
Πόσο τέλειο θα ήταν και ένα TRUE ADVENTURE με τον δικύλινδρο του CB500X και πραγματικές χωμάτινες ικανότητες!
Όπως είδες, ο ανταγωνισμός οδήγησε στην λάθος (κατά τους αληθινά περιπετειώδεις) στην ανάποδη από την αναμενόμενη κατεύθυνση. Και ο μύθος του unicorn bike πάει για το μέλλον.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Η αληθινή περιπέτεια έρχεται.


Άντε ντε...μπας και δούμε χαρά στα σκέλια μας και μεις οι "λεύτερες"*!! :laugh:





ΕΔΙΤ: *ψυχές! ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όπως είδες, ο ανταγωνισμός οδήγησε στην λάθος (κατά τους αληθινά περιπετειώδεις) στην ανάποδη από την αναμενόμενη κατεύθυνση. Και ο μύθος του unicorn bike πάει για το μέλλον.
Πάντως -από ότι διάβασα- έγκυρο μοτοπεριοδικό made in Japan, αναφέρει πως το 2021 θα έχουμε και έκδοση Africa Twin 850cc που ουσιαστικά θα είναι ο απόγονος των Transalp, με όχι τόσο sport χαρακτηριστικά αλλά με υπαρκτές χωμάτινες ικανότητες.

Όταν μια εταιρεία έχει τους κινητήρες ήδη διαθέσιμους, η υλοποίηση είναι πιο εύκολη (μιλάω για το CB500X). Ευχή είναι και μακάρι να βρει αντίκρυσμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom