Τι ειπε...Στεφανε
STF...;;;...( τα μισα να μου ελεγε )....χαχα !!!!!
Στα forum οι συζητήσεις, οι συγκρίσεις κτλ γίνονται πάντα εκφράζοντας ο καθένας τις δικές του απόψεις. Οι συζητήσεις αυτές είναι παραγωγικές γιατί σε βάζουν σε σκέψεις. Σε κάποια πράγματα θα συμφωνούμε, σε κάποια μπορεί να αναθεωρούμε και σε κάποια θα συνεχίσουμε να διαφωνούμε... για πάντα!
Όταν φθάνει η στιγμή να πάει κάποιος στο "ταμείο" είναι μόνος του, αυτός και οι πραγματικές ανάγκες του. Ναι υπάρχουν και κάποιοι που ψωνίζουν με γνώμονα τις εντυπώσεις άλλων... σύντομα αυτές οι μηχανές είναι στις αγγελίες.
Εγώ οδήγησα το X-ADV σε όλες τις συνθήκες. Σε κίνηση, στην Εθνική και στο χώμα. Είναι πολύ καλό και όσο και να μη μπορεί κάποιος να το δεχθεί -υποπτεύομαι κυρίως για οπτικούς λόγους- είναι ένα ικανό On/Off με ταξιδιωτικές ικανότητες μεγάλων αποστάσεων και πολύ άνετο όταν έχεις και συνεπιβάτη. Συστήνω σε κάποιον που "υποπτεύεται" πως μπορεί να τον καλύπτει ως επιλογή και παρ' όλα αυτά διστάζει.... απλά να το οδηγήσει.
Φυσικά δεν έχουν γεμίσει οι δρόμοι με δαύτο, αν και τελευταία το συναντάω όλο και πιο συχνά. Τμήμα της ευθύνης για το σχετικά χαμηλό επίπεδο πωλήσεων είναι η τιμή του και το γεγονός ότι αυτή (η τιμή) συγκρίνεται με άλλα σκούτερ μικρότερου κυβισμού. Είναι ο ίδιος λόγος για τον οποίον απορρίπτουν π.χ. το T-MAX 530 (τόσα ξέρουν, τόσα κάνουν). Γενικά το X-ADV απαιτεί να ασχοληθείς σοβαρά μαζί του για να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται, δε μπορείς ωμά να το κατατάξεις ως σκούτερ ή ως μηχανή. Αν το "ψάξεις" λίγο περισσότερο και σου ταιριάξει μπορεί να κερδίσει τις εντυπώσεις σε σχέση με τον γενικό ανταγωνισμό, είτε αυτός είναι σκούτερ είτε μηχανές. Αν δεν μελετηθεί προσεκτικά ο υβριδικός του χαρακτήρας είναι πρόβλημα και με κύριο υπαίτιο τη τιμή, το απορρίπτεις εύκολα. Κατ' εμέ μπορεί να εξυπηρετήσει μεγάλο εύρος αναγκών, καθημερινών και μη (και αυτό δε πρέπει να υποτιμείται).
Έχει κάποιες από τις ευκολίες των σκούτερ (κυρίως σέλα) με διαφορετική θέση οδήγησης από ένα σκούτερ, είναι σαφώς πιο κοντά σε μηχανή (παρ' ότι με τα πόδια κάτω είναι σα να κάθεσαι σε σκούτερ). Πάντως δεν είναι ένα κλασσικό αυτόματο roller-scouter.
Φοράει τον κινητήρα του NC750 και μπορείς όποτε θέλεις να αλλάζεις τις ταχύτητες και μόνος σου ή συνδυαστικά. Έχει στάνταρ το DCT, έχει προγράμματα οδήγησης και traction control και η συντήρηση του είναι φθηνότερη από ένα mega scoouter (ενδεικτικά το μεγάλο service του Yamaha T-MAX 530 στοιχίζει 450,00€). Mπορεί να σε ταξιδέψει σε όλο το πλανήτη με θέση πολυθρόνα και ταχύτητες 140χλμ/ώρα Α-Ν-Ε-Τ-Α. Είναι βαρύ, πράγμα που του δίνει μια υπέροχη αίσθηση κύλησης στο ταξίδι. Η ανεμοκάλυψη του είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ, είμαι 1,81 και στη μεσαία θέση της ζελατίνας δεν ένιωθα τίποτα στα 140 χλμ/ώρα, ήταν εντυπωσιακό. Τα 160 τα πιάνει για πλάκα και η τελική του ταχύτητα ξεπερνάει τα 180 χλμ/ώρα.
Πάμε τώρα στο Africa Twin "Adventure Sports".
Το έχω στο μυαλό μου ως μια μηχανή ΜΟΝΟ για ταξίδια όπου θα εκμεταλλευόμουν το βάρος της για την άνεση που προσφέρει στην Εθνική και τους μεγάλους τροχούς της για την άνεση που θα προσφέρουν σε κακούς ποιοτικά δρόμους ή χωματόδρομους. Το μεγάλο ντεπόζιτο θα συνεισφέρει στην χιλιομετρική εμβέλεια ανά γέμισμα σε συνδυασμό με τη καλή του κατανάλωση. Το φινίρισμα του και η ποιότητα κατασκευής του είναι ανώτερη ακόμη και από κάποιες ακριβότερες μηχανές που σκέφτομαι. Σχεδιαστικά μου ταιριάζει ως προς το οπτικό κομμάτι. Ελπίζω η σχετικά χαμηλές επιδόσεις να συνεχίζουν να έχουν αποτύπωμα στην αξιοπιστία και τη μακροζωία του κινητήρα. Μεγάλο ατού το DCT που επιβαρύνει όμως σημαντικά τον προϋπολογισμό.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν ταξιδεύω κι εκεί αποκτάει πάλι plus πόντους μια επιλογή σαν το X-ADV που αν χρειαστεί θα το κάνει και αυτό, στο μεταξύ εκμεταλλεύεσαι όλες τις λοιπές αρετές του.
Για τις χωμάτινες αποδράσεις -ανεξαρτήτως αποστάσεων- λέω να παραμείνω στην απόλαυση του μικρού βάρους (παρά τον μικρό κυβισμό).
Δεν είναι ότι οι απαιτήσεις είναι περιορισμένες, είναι ότι πρέπει να είναι στοχευμένες για τον καθένα από εμάς.
Τα παραπάνω ως τροφή για σκέψη και όχι απαραίτητα για να συμφωνήσουν οι πάντες.