nickaoua11
Μέλος
Είχα την μοταρντ έκδοση του G650X για 4 χρόνια. Το Xmoto. Διάφορες μόνο σε πλαστικά ζάντες και αναρτήσεις με το challenge. Αν δεν μου το έβγαζε ολική ένα opel corsa απο στοπ θα το είχα ακόμα γτ το γούσταρα φουλ. Πιο σημαντικό μειονεκτημα για μενα ειναι η δυσκολία εύρεσης καποιων ανταλλακτικών (πχ πλαστικά ουράς, πλαϊνό fairing) γτ δεν ήταν πολύ δημοφιλές μηχανάκι. Αυτό το καταλαβαίνεις μόνο και μόνο απο το οτι δεν ήξερες καν ιτι υπάρχει.
Ενα γέμισμα μου έβγαζε περίπου 220-230 χιλ. Οικονομικό σε καύσιμο και συντήρηση.
Απο βλάβες είχα εναν αισθητήρα tps και μια μονάδα abs. Δεν με άφησε ποτέ στο δρόμο όμως και αυτά ευτυχώς βρίσκονται ακόμα και τώρα σε μεταχειρισμένα με χαμηλό κόστος (200€ μονάδα, abs απο Ολλανδία).
Η αεραναρτηση του challenge με το που ζεσταινοταν άρχιζε την τραμπαλα και κάπου στις 30,000 χιλ εκλανε πατάτες, οπότε την άλλαζαν με νορμαλ αμορτισερ.
Το xmoto ήταν πολύ κουραστικό σε ανοιχτό δρόμο λόγω σελας και μηδενικής ανεμοκαλυψης.
Ενα γέμισμα μου έβγαζε περίπου 220-230 χιλ. Οικονομικό σε καύσιμο και συντήρηση.
Απο βλάβες είχα εναν αισθητήρα tps και μια μονάδα abs. Δεν με άφησε ποτέ στο δρόμο όμως και αυτά ευτυχώς βρίσκονται ακόμα και τώρα σε μεταχειρισμένα με χαμηλό κόστος (200€ μονάδα, abs απο Ολλανδία).
Η αεραναρτηση του challenge με το που ζεσταινοταν άρχιζε την τραμπαλα και κάπου στις 30,000 χιλ εκλανε πατάτες, οπότε την άλλαζαν με νορμαλ αμορτισερ.
Το xmoto ήταν πολύ κουραστικό σε ανοιχτό δρόμο λόγω σελας και μηδενικής ανεμοκαλυψης.