On/off για εκδρομικο εντουρο.

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Είχα την μοταρντ έκδοση του G650X για 4 χρόνια. Το Xmoto. Διάφορες μόνο σε πλαστικά ζάντες και αναρτήσεις με το challenge. Αν δεν μου το έβγαζε ολική ένα opel corsa απο στοπ θα το είχα ακόμα γτ το γούσταρα φουλ. Πιο σημαντικό μειονεκτημα για μενα ειναι η δυσκολία εύρεσης καποιων ανταλλακτικών (πχ πλαστικά ουράς, πλαϊνό fairing) γτ δεν ήταν πολύ δημοφιλές μηχανάκι. Αυτό το καταλαβαίνεις μόνο και μόνο απο το οτι δεν ήξερες καν ιτι υπάρχει.

Ενα γέμισμα μου έβγαζε περίπου 220-230 χιλ. Οικονομικό σε καύσιμο και συντήρηση.

Απο βλάβες είχα εναν αισθητήρα tps και μια μονάδα abs. Δεν με άφησε ποτέ στο δρόμο όμως και αυτά ευτυχώς βρίσκονται ακόμα και τώρα σε μεταχειρισμένα με χαμηλό κόστος (200€ μονάδα, abs απο Ολλανδία).

Η αεραναρτηση του challenge με το που ζεσταινοταν άρχιζε την τραμπαλα και κάπου στις 30,000 χιλ εκλανε πατάτες, οπότε την άλλαζαν με νορμαλ αμορτισερ.

Το xmoto ήταν πολύ κουραστικό σε ανοιχτό δρόμο λόγω σελας και μηδενικής ανεμοκαλυψης.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Είχα f650gs το ορθόδοξο με το ένα μπουζί.... Αυτονομία σε επαρχιακό και εθνική με πολύ συντηρητικό ρυθμό είχα δει μέχρι και 380 χλμ μέχρι να ανάψει λαμπάκι συνήθως στο 300-310. Προσέχεις το κομπλερ και την τρομπα νερού. Θα σε πάει παντού. Ακόμα χαζεύω αγγελίες και μου μπαίνουν ιδέες...
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Πήρα το gs650 dakar πριν απο ενάμιση χρονο για μηχανάκι καθημερινο και εκδρομικό εντουρο.
Στο νετ υπάρχει πολλή πληροφορία και αρκετά μεταχειρισμένα ανταλλακτικά σε σχεση με τη σειρά του Χ- challenge.
Πρώτη φορά bmw μετά απο γιαπωνέζικα και δέσαμε , μηχανάκι 20ετίας με ψεκασμο ( κάτω απο 5 λιτρα κατανάλωση), abs έστω 1ης γενιάς
και γενικά ένα μηχανάκι πασπαρτού που τα κάνει όλα και απο λιγο.
Όπως αναφέραν παραπάνω, η προσοχή σου στη καλή κατάσταση της μπαταριας ώστε να μην ταλαιπωρείτε το κομπλέρ της μιζας
και στο τυχον δακράκι που θα κάνει η τρόμπα νερού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Δεν είμαι αμερόληπτος, αλλά ένα ΤΑ600 με τη μία ηλεκτρονική, είναι ταμάμ. Το βρίσκεις σε λογικά χρήματα και σου μένουν να το σουλουπωσεις / φέρεις στα μέτρα σου. Δύο σημεία προσοχής το καρέ του άξονα και αντλία νερού, για την ηλεκτρονική δε λέω κάτι αν πας για το μοντέλο που έχει τη μία (δεν χαλάνε), προβλήματα είχαν αυτά με τις δύο, αλλά και πάλι αντικαθίσταται.

Sent from my Armor 17 Pro using Tapatalk
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Παιδια μαλλον τεινω προς το 650 dakar.. H στο 640.. γτ οπως και να το κανεις, οπως προειπε φιλος απο πανω, μετα τον lc4 το χαος.
Transalp που προτεινετε αρκετοι, τιμιο μηχανακι δεν διαφωνω πουθενα αλλα.. αλλα. Προτιμω παραπανισιο γκαζι, παρα ανυπαρκτο :(
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Παιδια μαλλον τεινω προς το 650 dakar.. H στο 640.. γτ οπως και να το κανεις, οπως προειπε φιλος απο πανω, μετα τον lc4 το χαος.
Transalp που προτεινετε αρκετοι, τιμιο μηχανακι δεν διαφωνω πουθενα αλλα.. αλλα. Προτιμω παραπανισιο γκαζι, παρα ανυπαρκτο :(
Αδερφέ μου μπράβο. Απλά θέλει κοχόνια για ταξίδι Βαλκάνια. Αν τα έχεις, τότε go for it!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Παιδια μαλλον τεινω προς το 650 dakar.. H στο 640.. γτ οπως και να το κανεις, οπως προειπε φιλος απο πανω, μετα τον lc4 το χαος.
Transalp που προτεινετε αρκετοι, τιμιο μηχανακι δεν διαφωνω πουθενα αλλα.. αλλα. Προτιμω παραπανισιο γκαζι, παρα ανυπαρκτο :(
Γούστα είναι αυτά. Πάντως δεν εχει ανυπαρκτο γκάζι και έχει βελουδινη λειτουργία, που σε πολλα χιλιομετρα μπορεί να το κάνει πιο ξεκούραστο. Δικά σου τα γένια, δικά σου και τα χτένια.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Παιδια μαλλον τεινω προς το 650 dakar.. H στο 640.. γτ οπως και να το κανεις, οπως προειπε φιλος απο πανω, μετα τον lc4 το χαος.
Transalp που προτεινετε αρκετοι, τιμιο μηχανακι δεν διαφωνω πουθενα αλλα.. αλλα. Προτιμω παραπανισιο γκαζι, παρα ανυπαρκτο :(
Δεν νομίζω ότι το τρανσαλπ πάντως έχει λιγότερο γκάζι από το Ντακάρ.
Διαφορετική λειτουργία λόγω διαφοράς κυλίνδρων έχουν.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Δεν νομίζω ότι το τρανσαλπ πάντως έχει λιγότερο γκάζι από το Ντακάρ.
Διαφορετική λειτουργία λόγω διαφοράς κυλίνδρων έχουν.
Ισχύει.. dakar δν έχω οδηγήσει. Transalp έχω οδήγησει. Και όπως και να το κάνεις... Άμα δν σε εμπνέει λίγο το μηχανάκι που οδηγάς,άμα δεν το γουστάρεις λιγο... Ότι και να σου πούνε δεν έχει σημασία. Δίχως παρεξήγηση προς τους κατόχους transalp.
Μάλλον είμαι πιο πολύ του μονοκυλινδρου...Γτ άλλο 45 άλογα μονοκύλινδρο αλλο 45 άλογα δικυλινδρο. Μπακαλιστικο είναι το νούμερο δν ξέρω ακριβώς πόσα εχουνε

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ισχύει.. dakar δν έχω οδηγήσει. Transalp έχω οδήγησει. Και όπως και να το κάνεις... Άμα δν σε εμπνέει λίγο το μηχανάκι που οδηγάς,άμα δεν το γουστάρεις λιγο... Ότι και να σου πούνε δεν έχει σημασία. Δίχως παρεξήγηση προς τους κατόχους transalp.
Μάλλον είμαι πιο πολύ του μονοκυλινδρου...Γτ άλλο 45 άλογα μονοκύλινδρο αλλο 45 άλογα δικυλινδρο. Μπακαλιστικο είναι το νούμερο δν ξέρω ακριβώς πόσα εχουνε

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σαν εκδρομικό εντούρο ναι είναι πιο κατάλληλο το Ντακάρ.
Εγω το ανέφερα μόνο για το γκάζι που αναφέρθηκε παραπάνω.
Εννοείται να πάρεις αυτό που γουστάρεις περισσότερο.
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Είχα το dakar κάνοντας σχετικά απλά πράγματα στο χώμα. Είναι οκ για τα κλασικά ονοφάδικα περάσματα, με το κατάλληλο λάστιχο.
Φαντάσου έκανα τις διαδρομές γύρω από Πάρνηθα & Δερβενοχώρια με Sahara που φορούσε τότε.

Είναι σούπερ άνετο για ταξίδια, η σέλα του είναι υποδειγματική από θέμα άνεσης - πριν πολλά χρόνια είχα κάνει και 36ωρο
με αυτό γράφοντας κοντά στα 2κ χλμ σε 3 μέρες με άνεση (δε συγκρίνεται βέβαια με ΤΑ στο κομμάτι αυτό).

Ανάλογα με το ύψος σου θα πρέπει να δεις μόνο τα της κάλυψης από αέρα.
Δεν έχει κραδασμούς και είναι πολύ οικονομικό, ιδιαίτερα το 2μπουζο.

Παρόλο που έχει το ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα θέλει προσοχή σε χαμηλές ταχύτητες,
σε κάτι οριακά πατήματα πχ με μηδενική ταχύτητα δεν το κρατούσα εύκολα λόγω βάρους και κλίσης.

Το γκάζι τώρα είναι εντελώς υποκειμενικό, δε σέρνεται, δεν είναι και πύραυλος.
Σε μεταχειρισμένο, πέρα από τη γενική εικόνα κοιτάς πρώτα ανάλογα με χλμ αν έχει αλλαχθεί η τρόμπα και τσεκάρεις και λειτουργία μίζας.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Για το φίλο που ψάχνει μηχάνημα για εκδρομικό ενδούρο...εδώ είσαι...
Τώρα μάλιστα....

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Dr650 μόνο,και καλή βόλτα εναλλακτική αν δεν βρεις, ένα κουλούρι αλλά είναι υποδεέστερο παντου
Ναι και άμα βρεις κανένα καλό κράτα ένα και για μας!
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Dr650 μόνο,και καλή βόλτα εναλλακτική αν δεν βρεις, ένα κουλούρι αλλά είναι υποδεέστερο παντου
Γαμάτο το dr650 αλλά δν υπάρχουν και πολλά... όπως και xr600 θα γουστάρα αλλά ούτε από αυτά υπάρχουν πολλα

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom