On/off για εκδρομικο εντουρο.

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
επεσε στην αντιληψη μου ενα φθηνο σχετικα klx 650 R , του 2001. Τι γνωμη εχετε για αυτα? Δυνατα μονοκυλινδρα ηταν αποτι θυμαμαι, με καλες αναρτησεις και πλαισιο. Απο αξιοπιστια δεν ακουγα καλα λογια, και δεν εχει πουλησει και αρκετα εδω νομιζω.
Έχε υπόψη σου ότι είναι μόνο μανιβέλα και οι διαφορές σε μοτερ πλαισιο αναρτήσεις το κάνουν ασύμβατο με ότι after υπάρχουν για το KLR.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
To klx ειναι πιο χωματινο,ανωτερο σε ολα εκτος απ την αξιοπιστια και την ανεση στα ασφαλτινα ταξιδια ,ειχε κατι προβληματα με θερμοκρασιες ,λυνονται ομως. Το klr ειναι πασπαρτου,θα σε πηγαινει παντου και για παντα σχεδον χωρις συντηρηση αν εχει λαδια στο καρτερ και βενζινη στο τεποζιτο δεν σταματαει να δουλευει.Το πηρα επειδη το βρηκα φτηνο και μετα το αγαπησα,ξερουν τα παιδια εδω μεσα τι του εχω κανει,το εβαζα και σε πιστα ΜΧ και στο βουνο ταπα ,πεσιματα ,Γκρεμοτσακισματα,λιγα μηχανακια εχουν περασει οτι περασε το κουλουρι μου μα ΠΟΤΕ δεν με αφησε,γι αυτο αποφασισα να μην τ αφησω ουτε εγω!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πριν πολλά χρόνια είχα μιζάτο KLX650 (C) και στην εποχή του ίσως ήταν το καλύτερο μονοκύλινδρο ον/οφ.Το μοτέρ του βασιζόταν στο KLR650 αλλά είχε πολλές διαφορές .
Πλαίσιο τσιμέντο,καλές αναρτήσεις (για Ιαπωνικό μοντέλο) και πολύ ροπή.Ειχε καλή σχάρα,μαρσπιέ συνεπιβάτη και κανονικό εξοπλισμό δρόμου.
Δεν το κράτησα πολύ καιρό όχι γιατί δεν ήταν καλό αλλά τότε άλλαζα μηχανές πολύ συχνά.
Το μανιβελάτο (R) παρόλο που έμοιαζε με το μιζάτο ήταν αλλού παπά ευαγγέλιο.
Πολυ πιο ελαφρύ,πολύ πιο δυνατό και με ελάχιστο εξοπλισμό, ουσιαστικά ήταν ένα μηχανάκι για αγώνες cross country στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Είχε τύχει να οδηγήσω ένα και ήταν απίστευτα διασκεδαστικό,θύμιζε αρκετά το XR650R μου.
Τα πρώτα ένα δύο χρόνια παραγωγής του είχε όντως κάποια θέματα με θερμοκρασίες αλλά μετά η Kawasaki του έβαλε μεγαλύτερα ψυγεία (ή είχε ένα και πρόσθεσε άλλο ένα;δε θυμάμαι ακριβώς).
Στην 'βελτιωμένη' έκδοση του άλλαξαν και το ντεπόζιτο με μεγαλύτερο .
Το μιζάτο C έμεινε λίγα χρόνια στην παραγωγή (μάλλον το 'έφαγε' το KLR650) ενώ το R κράτησε περισσότερα χρόνια.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Πριν πολλά χρόνια είχα μιζάτο KLX650 (C) και στην εποχή του ίσως ήταν το καλύτερο μονοκύλινδρο ον/οφ.Το μοτέρ του βασιζόταν στο KLR650 αλλά είχε πολλές διαφορές .
Πλαίσιο τσιμέντο,καλές αναρτήσεις (για Ιαπωνικό μοντέλο) και πολύ ροπή.Ειχε καλή σχάρα,μαρσπιέ συνεπιβάτη και κανονικό εξοπλισμό δρόμου.
Δεν το κράτησα πολύ καιρό όχι γιατί δεν ήταν καλό αλλά τότε άλλαζα μηχανές πολύ συχνά.
Το μανιβελάτο (R) παρόλο που έμοιαζε με το μιζάτο ήταν αλλού παπά ευαγγέλιο.
Πολυ πιο ελαφρύ,πολύ πιο δυνατό και με ελάχιστο εξοπλισμό, ουσιαστικά ήταν ένα μηχανάκι για αγώνες cross country στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Είχε τύχει να οδηγήσω ένα και ήταν απίστευτα διασκεδαστικό,θύμιζε αρκετά το XR650R μου.
Τα πρώτα ένα δύο χρόνια παραγωγής του είχε όντως κάποια θέματα με θερμοκρασίες αλλά μετά η Kawasaki του έβαλε μεγαλύτερα ψυγεία (ή είχε ένα και πρόσθεσε άλλο ένα;δε θυμάμαι ακριβώς).
Στην 'βελτιωμένη' έκδοση του άλλαξαν και το ντεπόζιτο με μεγαλύτερο .
Το μιζάτο C έμεινε λίγα χρόνια στην παραγωγή (μάλλον το 'έφαγε' το KLR650) ενώ το R κράτησε περισσότερα χρόνια.
Τέλειος... Ίσως αυτό το εργαλείο με ενδιαφέρει πιο πολύ από όλα μιας και 640 δεν βρίσκω με τίποτα, τα πιο φθηνά τα εχουν 3500... Αυτό που έχω βρει έχει γύρω στα 70000 χλμ... Θεωρείς είναι πολλά για το μοτέρ αυτό? Μιλάμε πάντα για το μανιβελατο KLX

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Τέλειος... Ίσως αυτό το εργαλείο με ενδιαφέρει πιο πολύ από όλα μιας και 640 δεν βρίσκω με τίποτα, τα πιο φθηνά τα εχουν 3500... Αυτό που έχω βρει έχει γύρω στα 70000 χλμ... Θεωρείς είναι πολλά για το μοτέρ αυτό? Μιλάμε πάντα για το μανιβελατο KLX

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
70.000χλμ δεν είναι και λίγα για μονοκύλινδρο υψηλής απόδοσης .Έχει μεν κύλινδρο nikasil αλλά έχει να κάνει και με το αν είναι προσεγμένο.
Προσωπικά θα το κοιτούσα αν
1.Ειναι σε πραγματικά χαμηλή τιμή
2.Σιγούρευα ότι υπάρχει επάρκεια ανταλλακτικών
3.Ασχολιόμουν μόνος με συντήρηση/πιθανές βλάβες που θα παρουσίαζε ένα μηχανάκι 20+ ετών.
4.Δεν με απασχολούσε χασούρα ή δυσκολία σε πιθανή μεταπώληση

Σοβαρά δεν υπάρχει LC4 με κάτω από 3.500;
Για ψάξε και για SXC625
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
70.000χλμ δεν είναι και λίγα για μονοκύλινδρο υψηλής απόδοσης .Έχει μεν κύλινδρο nikasil αλλά έχει να κάνει και με το αν είναι προσεγμένο.
Προσωπικά θα το κοιτούσα αν
1.Ειναι σε πραγματικά χαμηλή τιμή
2.Σιγούρευα ότι υπάρχει επάρκεια ανταλλακτικών
3.Ασχολιόμουν μόνος με συντήρηση/πιθανές βλάβες που θα παρουσίαζε ένα μηχανάκι 20+ ετών.
4.Δεν με απασχολούσε χασούρα ή δυσκολία σε πιθανή μεταπώληση

Σοβαρά δεν υπάρχει LC4 με κάτω από 3.500;
Ρίξε μια ματιά στα 640 adventure αυτή τη στιγμή... Και όσο αναφορά την τιμή του klx το χω βρει στα 1500...

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ρίξε μια ματιά στα 640 adventure αυτή τη στιγμή... Και όσο αναφορά την τιμή του klx το χω βρει στα 1500...

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
1500 ακούγονται καλά αλλά..
Μόλις διάβασα το αρχικό σου ποστ και κατάλαβα τον σκοπό σου.
Και το BMW Dakar είναι καλό,και το Dominator και με άλλα θα κάνεις την δουλειά που θέλεις.
Προσωπικά αν* ψάχνομουν θα έπαιρνα όποιο μοντέλο έβρισκα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση,ίσως να κατέληγα σε Dominator μιας και το είχα σχεδόν 10 χρόνια και το γνωρίζω καλά (μέσα έξω).
Το KLX-R είναι κατσίκι αλλά αφού είχες ήδη LC4 (και SXC) λογικά είσαι μαθημένος σε τραχιά λειτουργία μοτέρ (και όχι μόνο).
*Δεν ψάχνομαι γιατί και εγώ βιτσιόζος είμαι και κάνω εκδρομικό εντουρο (ον/οφ ή όπως αλλιώς το λένε) με το XR.

Ένα SXC με μεγαλύτερο ντεποζιτο ίσως;Φίλος το έχει με 17άρι ντεπόζιτο,φτιαγμένη σέλα και είναι μια χαρά.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
70.000χλμ δεν είναι και λίγα για μονοκύλινδρο υψηλής απόδοσης .Έχει μεν κύλινδρο nikasil αλλά έχει να κάνει και με το αν είναι προσεγμένο.
Τα ρουλεμάν πολύ πιθανό να αναπτύξουν προβλήματα πολύ πιο πριν από ένα κύλινδρο με κεραμική επίστρωση. 70k δεν είναι πολλά για τον κύλινδρο. Όπως και να έχει όμως τα ρουλεμαν είναι φθορά που δεν φαίνεται.
Όπως είπες το ζητούμενο είναι αν υπάρχουν ανταλλακτικά για ένα μοτέρ που η παραγωγή του σταμάτησε το '01, όπως όρεξη και χώρος για τέτοιες εργασίες. Τότε δεν είναι θέμα.

Edit : Παρόλα αυτά για Σεπτέμβρη που γραφει ο φίλος νομίζω ότι απλά πρέπει να βρεί ένα οποιδήποτε από τα προαναφερθέντα (dakar, domi, klr) σε καλή κατάσταση και δεν έχει σημασία το μοντέλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
1500 ακούγονται καλά αλλά..
Μόλις διάβασα το αρχικό σου ποστ και κατάλαβα τον σκοπό σου.
Και το BMW Dakar είναι καλό,και το Dominator και με άλλα θα κάνεις την δουλειά που θέλεις.
Προσωπικά αν* ψάχνομουν θα έπαιρνα όποιο μοντέλο έβρισκα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση,ίσως να κατέληγα σε Dominator μιας και το είχα σχεδόν 10 χρόνια και το γνωρίζω καλά (μέσα έξω).
Το KLX-R είναι κατσίκι αλλά αφού είχες ήδη LC4 (και SXC) λογικά είσαι μαθημένος σε τραχιά λειτουργία μοτέρ (και όχι μόνο).
*Δεν ψάχνομαι γιατί και εγώ βιτσιόζος είμαι και κάνω εκδρομικό εντουρο (ον/οφ ή όπως αλλιώς το λένε) με το XR.

Ένα SXC με μεγαλύτερο ντεποζιτο ίσως;Φίλος το έχει με 17άρι ντεπόζιτο,φτιαγμένη σέλα και είναι μια χαρά.
SXC 625, το είχα το μηχανάκι, μετανιώνω που το έδωσα πριν 1.5 χρόνο λόγω ανάγκης... Πραγματικα έσπερνε.

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom