OnOff road κα everyday γίνεται;

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Από το video του Ryan κρατάω 2 πράγματα, ένα πως η φάση με τα προστατευτικά και το μίνιμουμ των προδιαγραφών κρατάει "κλειστή" την αγορά εξοπλισμού και πως η πλειονότητα των προστατευτικών δεν μας κάνει άτρωτους.

Αλλά και το αλλά είναι μεγάλο. Το επίπεδο της προστασίας το ζητάς όταν υπάρχει κατανάλωση. Αν προμοτάρεις την αποχή από το προϊόν δύσκολα θα γίνει καλύτερο. Μόνο ψηφίζοντας με τα λεφτά σου και επιλέγοντας το καλύτερο και σνομπάροντας το χειρότερο προχωράει η κατάσταση. Η τελευταία "γραμμή" του Ryan με video που είναι edgy (όπως αυτά με το counter leaning) είναι στο μοτίβο της πρόκλησης που δημιουργεί engagement και για να πάρει το κομμάτι ( κάτι σαν boomer farming ) των "παλαίμαχων" που στην Βόρεια Αμερική είναι μεγάλο που σνομπάρει εξοπλισμό από την δική του πλευρά
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Τι βλακειες βλέπουμε στο yutube ? Είναι δυνατόν να καβαλάς μοτοσυκλέτα χωρίς προστασία? Αλήθεια? Πρέπει να είσαι βλακας ! Απλά και τέλος, να πάει ο φίλος μια βόλτα από το ΚΑΤ να δει πως γίνεσαι χωρίς προστασία γιατί στην χώρα του δεν θα δει πολλούς βλακες όσους έχουμε εδώ, όλοι εδώ μέσα έχουμε πέσει και έχουμε δει πόσο δουλειά κάνουν τα ρούχα και ακόμα και όταν σπάσαμε είπαμε ευτυχώς που τα φόραγα όλα τα άλλα είναι μαλακιες ...και οι εταιρείες να πουλάνε θέλουν άρα ζωντανούς μας θέλουν .
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Αυτός όμως είπε ότι φοράει αερόσακο στην πίστα και προστασία στην πλάτη εξτρά που είναι σε επίπεδο ασφάλειας πιο πάνω από τα άλλα που υπάρχουν μέσα στα μπουφάν. Τα είπε καπως βιαστικά στο τέλος και μπορεί να μην το κατάλαβα καλά.
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Τι βλακειες βλέπουμε στο yutube ? Είναι δυνατόν να καβαλάς μοτοσυκλέτα χωρίς προστασία? Αλήθεια? Πρέπει να είσαι βλακας ! Απλά και τέλος, να πάει ο φίλος μια βόλτα από το ΚΑΤ να δει πως γίνεσαι χωρίς προστασία γιατί στην χώρα του δεν θα δει πολλούς βλακες όσους έχουμε εδώ, όλοι εδώ μέσα έχουμε πέσει και έχουμε δει πόσο δουλειά κάνουν τα ρούχα και ακόμα και όταν σπάσαμε είπαμε ευτυχώς που τα φόραγα όλα τα άλλα είναι μαλακιες ...και οι εταιρείες να πουλάνε θέλουν άρα ζωντανούς μας θέλουν .
μα δεν είπε να καβαλάς χωρίς προστασία
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Τι βλακειες βλέπουμε στο yutube ? Είναι δυνατόν να καβαλάς μοτοσυκλέτα χωρίς προστασία? Αλήθεια? Πρέπει να είσαι βλακας ! Απλά και τέλος, να πάει ο φίλος μια βόλτα από το ΚΑΤ να δει πως γίνεσαι χωρίς προστασία γιατί στην χώρα του δεν θα δει πολλούς βλακες όσους έχουμε εδώ, όλοι εδώ μέσα έχουμε πέσει και έχουμε δει πόσο δουλειά κάνουν τα ρούχα και ακόμα και όταν σπάσαμε είπαμε ευτυχώς που τα φόραγα όλα τα άλλα είναι μαλακιες ...και οι εταιρείες να πουλάνε θέλουν άρα ζωντανούς μας θέλουν .
Είδε αυτό το βίντεο και έβγαλε το συμπέρασμα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Offroad κι everyday γίνεται...αλλά Revit Component 2 H2O όχι τοσο ελαφρυ οσο λένε για enduro...όχι με προστασίες level 2 για πιο μακρινές αποστάσεις...αρκετά χοντρό για καλοκαίρι...Ωραιο στον κορμό και με αρκετό αερα στα μπράτσα χέρια...εχει στυλ snowboardαδικο που το βράδυ το φοράς σε συναυλία conway the machine...Μαλλον για 2 εποχών μου φαίνεται πιο πολύ δηλαδή ανοιξη φθινόπωρο. Το περίμενα πιο ελαφρυ και πιο λεπτό. ΠΙστευω με ενα nucleus ή leatt με level 2 προστασίες...κανει για travel enduro σε σβελτους ρυθμους...αν οι ρυθμοι δεν ειναι σβέλτοι δεν ξερω αν οι αεραγωγοι κανουν δουλεια. θα φανεί.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Offroad κι everyday γίνεται...αλλά Revit Component 2 H2O όχι τοσο ελαφρυ οσο λένε για enduro...όχι με προστασίες level 2 για πιο μακρινές αποστάσεις...αρκετά χοντρό για καλοκαίρι...Ωραιο στον κορμό και με αρκετό αερα στα μπράτσα χέρια...εχει στυλ snowboardαδικο που το βράδυ το φοράς σε συναυλία conway the machine...Μαλλον για 2 εποχών μου φαίνεται πιο πολύ δηλαδή ανοιξη φθινόπωρο. Το περίμενα πιο ελαφρυ και πιο λεπτό. ΠΙστευω με ενα nucleus ή leatt με level 2 προστασίες...κανει για travel enduro σε σβελτους ρυθμους...αν οι ρυθμοι δεν ειναι σβέλτοι δεν ξερω αν οι αεραγωγοι κανουν δουλεια. θα φανεί.
Το Continent της Revit το δοκίμασες, που δεν είναι αδιάβροχο (H2O), και γι' αυτό ίσως περισσότερο διαπνέον και ανεκτό για πιο ζεστό καιρό;
 

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Και έρχεται ο Ryan και για άλλη μια φορά μας κάνει format :thumbsdown: :

(Μάλλον πρέπει να μπει και σε κάποιο πιο γενικό νήμα αλλά δεν ξέρω σε ποιο)
Και έχουμε την πρώτη εκτενή απάντηση και μάλιστα φιλοξενώντας μερικούς από τους ερευνητές των οποίων τις έρευνες είχε χρησιμοποιήσει ο Ryan
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Και έχουμε την πρώτη εκτενή απάντηση και μάλιστα φιλοξενώντας μερικούς από τους ερευνητές των οποίων τις έρευνες είχε χρησιμοποιήσει ο Ryan
Το πρόβλημα βέβαια φαίνεται και σε αυτό το βίντεο: τα 20 kN που αφήνει το EN 1621-1:2012 για level 2 προστασία είναι πολύ παραπάνω από τα όρια θραύσης για αρκετά κόκκαλα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Το Continent της Revit το δοκίμασες, που δεν είναι αδιάβροχο (H2O), και γι' αυτό ίσως περισσότερο διαπνέον και ανεκτό για πιο ζεστό καιρό;
Οχι, γιατί ηθελα κατι αδιαβροχο...Μπορώ να πω πως το Component είναι τόσο άνετο χωρίς να είναι χαλαρό που σκέφτομαι να αγοράσω άλλο ένα και να ξεφορτωθώ τα υπόλοιπα που έχω...Δεν το έχω δοκιμάσει σε πορεία χιλιομέτρων, ούτε σε πολλή ζέστη. Είναι σαν να μη φοράς μπουφάν μηχανής έχοντας όμως κάποιες προστασίες. Πακετο ηρθε και η προστασία πλάτης, δώρο από www.motoraid.eu.
 

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
Το πρόβλημα βέβαια φαίνεται και σε αυτό το βίντεο: τα 20 kN που αφήνει το EN 1621-1:2012 για level 2 προστασία είναι πολύ παραπάνω από τα όρια θραύσης για αρκετά κόκκαλα.
Σίγουρα αλλά το πρότυπο σου λέει πρέπει να περνάς από 20 και κάτω. Και εδώ είναι που ίσως αξίζει να αλλάξει κάτι. Δηλαδή η κάθε εταιρεία να λέει πχ ναι μεν Level τάδε αλλά στις δοκιμές πέρασε τόσα kN εκεί θα αρχίσει το πανηγύρι γιατί όντως θα υπάρχει ανταγωνισμός και πίεση για το παραπάνω. Προσωπικά κρατάω πχ αυτό που είπε για τα πλευρά ( 0.5 kN ) ένα τόσο ευάλωτο σημείο που δεν είναι καν στις mainstream προστασίες όπως αντίστσοιχα και οι γοφοί. Στο δια ταύτα μόνο καλό κάνει αυτό το σκάλισμα της κουβέντας και το φαινομενικό beef μεταξύ των youtuber
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει πως το όριο 20kn κλπ είναι πάνω από το όριο και πάλι θα σπάσεις κόκκαλα και και.

Ο σχεδιασμός των προστατευτικών όπως καθετί σε ένα προϊόν συνιστά έναν συμβιβασμό. Το μέγεθος του προστατευτικού (και σε αυτό το πάχος του φυσικά) μαζί με το βάρος του και το κόστος βέβαια. Αν έφτιαχναν προστατευτικά που ήταν τόσο χοντρά και δύσχρηστα κανείς δεν θα τα φόραγε.

Καμία εταιρεία δεν είναι διατεθειμένη να κάτσει να πείσει τον αγοραστή (που δεν θα τα καταφέρει) να αγοράσει ενα δύσχρηστο και αισθητικά άσχημο εξοπλισμό. Για αυτό και έχουν πέσει λεφτά και σε τεχνολογίες όμως το d3o

Επίσης, αν υπήρχε εξοπλισμός που μπορεί να σε προστατέψει πλήρως και από σπασίματα θα τον εφάρμοζαν πρώτα στα motogp. Εκεί όπου βλέπουμε ακόμα και με τα καλύτερα στο κόσμο και αερόσακους να υπάρχουν τραυματισμοί και σοβαροί πολλές φορές.

Παρόλα αυτά ακόμα και το χειρότερο προστατευτικό είναι καλύτερο από καθόλου. Συνεπώς όσο καλύτερο εξοπλισμό μπορούμε και να τον φοράμε.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βαγγέλη το θέμα που έθιξε ο Ράιαν ήταν ότι οι κατασκευαστές κάνουν το ελάχιστο επιτρεπτό. Τις μικρότερες επιτρεπόμενες προστασίες. Το είπε και ο καλεσμένος στο δεύτερο βίντεο, δεν καλύπτονται όλοι. Δεν είναι ανάγκη να φτιάξουν ολόσωμο νάρθηκα, μπορούν όμως να κάνουν κάτι παραπάνω και κάποιοι το κάνουν. Τα GP είναι μια ακραία περίπτωση καταπονήσεων λόγω ταχύτητας, στο δρόμο επίσης δύσκολα γιατί δεν έχεις "διάδρομο διαφυγής" και κάπου θα χτυπήσεις. Την τεχνολογία προστασίας των GP και του Ντακάρ μπορούμε να την αγοράσουμε.


Η λύση δεν είναι να μην φοράμε προστασία, φυσικά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη το θέμα που έθιξε ο Ράιαν ήταν ότι οι κατασκευαστές κάνουν το ελάχιστο επιτρεπτό. Τις μικρότερες επιτρεπόμενες προστασίες. Το είπε και ο καλεσμένος στο δεύτερο βίντεο, δεν καλύπτονται όλοι. Δεν είναι ανάγκη να φτιάξουν ολόσωμο νάρθηκα, μπορούν όμως να κάνουν κάτι παραπάνω και κάποιοι το κάνουν. Τα GP είναι μια ακραία περίπτωση καταπονήσεων λόγω ταχύτητας, στο δρόμο επίσης δύσκολα γιατί δεν έχεις "διάδρομο διαφυγής" και κάπου θα χτυπήσεις. Την τεχνολογία προστασίας των GP και του Ντακάρ μπορούμε να την αγοράσουμε.


Η λύση δεν είναι να μην φοράμε προστασία, φυσικά.
Νομίζω πώς οι κατασκευαστές κάνουν το ελάχιστο επιτρεπτό για κάποιους λόγους που πιστευω δεν έχουν να κάνουν με το οικονομικο-λογιστικό σε αυτή τη περίπτωση. Δεν ξέρω έτσι αυτή την άισθηση έχω απο το θέμα.

H παθητική ασφάλεια του εξοπλισμού είναι κάτι που μπορεί να εκτιμήσει ΄΄θεωρητικά΄΄ ένας αναβάτης όμως πρακτικά ευγνώμονες για την αποτελεσματικότητα του θα είναι λίγοι. Την άνεση όμως και την πρακτικότητα είναι κάτι που θα την εκτιμήσουν πολλοί. Ένας βαρύς εξοπλισμός και δύσχρηστος είναι κάτι που θα αποτρέχει πολλούς να αγοράσουν απο την δοκιμή κιόλας. Και ο κατασκευαστής θέλει να πουλήσει. Και για να πουλήσει θέλει όταν το αγοράσει ο άλλος να νιώθει άνετα να το φοράει αλλιώς θα στραβώσει και είτε δεν θα αγοράσει είτε δεν θα ξανααγοράσει. Είναι ένα ιδιαίτερο τανγκό ανάμεσα στην ασφάλεια και την άνεση πιστευω και το marketing ποντάρει περισσότερο στην άνεση γιατί τα οφέλη της σε πωλήσεις είναι μεγαλύτερα.

Η μεγαλύτερη άνεση σημαίνει πιο μαζεμένα και πιο ΄΄κινητικά΄΄ προστατευτικά και τεχνολογίες όπως το D3o φτιάχτηκαν όσο γίνεται να γεφυρώσουν αυτό.

Συνεπώς γράφοντας ο κατασκευαστής level 2 αυτομάτως ανεβαίνει στην κορυφή της δυνατότητας παροχής προστασίας και μετά ξεκινάει ο ανταγωνισμός στις εταιρείες όταν καλύπτουν τα level 2 ποιος θα έιναι πιο άνετος, όχι ποιος θα είναι πιο ασφαλής που ήδη πήραν το παράσημο ΄΄level 2΄΄

Συνεπώς για μένα η λύση είναι να προστεθεί και ένα πρότυπο level 3 στην ασφάλεια που να προσφέρει ακόμα πιο σωστό level ασφάλειας και όποιος κατασκευαστής θέλει να το υιοθετήσει να μπορεί και να το δικαιολογήσει στον χρήστη πώς κοίταξε καταλαβαίνω πως έφτιαξα ένα προιον πιο bulky, πιο άκαμπτο και βαρέως τύπου αλλά αυτό το τίμημα πρέπει να πληρώσεις αν θες τη μέγιστη ασφάλεια.

Δεν μπορείς να περιμένεις απο τους κατασκευαστές να θυσιάσουν την άνεση που είναι το πρώτο που κοιτάει η πλειοψηφία και να χάσει πωλήσεις για να ενδιαφερθεί για ΄΄ηθικούς΄΄ λόγους για την ασφάλεια μας. Οι επιχειρήσεις δεν σκέφτονται ηθικά σκέφτονται νούμερα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλό επιχείρημα αλλά βγαλμένο μέσα από τα άδυτα ενός υπογείου στο marketing.


Αντιλαμβάνομαι πλήρως το ότι ένας κατασκευαστής πρέπει να κάνει οικονομία. Οπότε θα πάρει μία generic προστασία d3O σε οτιδήποτε καλούπι βγει μαζικά το οποίο καλύπτει τα ελάχιστα απαιτούμενα από τον κανονισμό σε διαστάσεις, 30 ευρώ το σετ σε ένα μπουφάν των 300 είναι νούμερο (επί δύο για αγκώνες και ώμους, ακόμα και αν δεν το αγοράζει στην ίδια τιμή με εμάς). Όταν όμως είσαι η Klim και χρεώνεις 1500 το μπουφάν το να πάρεις τις ίδιες προστασίες είναι λίγο κάπως. Στα 1500 σε παίρνει να φτιάξεις καλούπι δικό σου, το υλικό το είδαμε σε βίντεο ότι φτιάχνεται και χυτεύεται πανεύκολα. Το ίδιο ισχύει και για την Rukka και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία "premium " σε τιμές 4ψηφιων ή κοντά χρησιμοποιείται η "ελάχιστη".

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο πολύ της εταιρείας όσο του καταναλωτή ο οποίος απλά δεν ενδιαφέρεται ή ενδιαφέρεται πιο πολύ γράφει το ρούχο επάνω και όχι τι έχει μέσα.


Το έθιξαν απ έξω απ έξω επίσης το ότι είναι ζήτημα εάν η προστασία θα μείνει στη θέση στην οποία έχει τοποθετηθεί. Ένα ρούχο με φαρδιά παντζάκια η φαρδιά μανίκια, ένα μπουφάν το οποίο έχει αγοράσει κάποιος χοντρός με αδύνατα χέρια, ένας ψηλός με ελάχιστα κιλά, αρχίζει και γίνεται αμφίβολο αν θα προστατεύει.

Ακολουθούμε την ίδια εύκολη τακτική από το που θυμάμαι να υπάρχουν μπουφάν μοτοσυκλέτας.

Θα έπρεπε να πιάσουμε να σκεφτούμε το λίγο παραπέρα, αντί σπασμωδικά να αντιδράσουμε στο "λάθος" του ryan με ένα "όχι".
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Όταν όμως είσαι η Klim και χρεώνεις 1500 το μπουφάν το να πάρεις τις ίδιες προστασίες είναι λίγο κάπως.

".
Γιάννη είναι άλλο ύφασμα… στεγνώνει γρήγορα ειναι πιο ζεστό κτλ κτλ… δεν πληρώνεις τις προστασίες. Μην σου πω οτι πρεπει να πληρώσεις + προστασια θώρακα έξτρα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη είναι άλλο ύφασμα… στεγνώνει γρήγορα ειναι πιο ζεστό κτλ κτλ… δεν πληρώνεις τις προστασίες. Μην σου πω οτι πρεπει να πληρώσεις + προστασια θώρακα έξτρα
Γιάννη καλώς ή κακώς έχω μπουφάν laminated σε τρεις εκδοχές, χωρίς αεραγωγούς για "πόλη", σε έκδοση με λίγους αεραγωγούς για "περιπέτεια" και σε έκδοση με πολλούς αεραγωγούς για... "περιπέτεια", φοράω goretex από το 2006 και ποτέ κανένα τέτοιο με μεμβράνες δεν δούλεψε όπως λέει η διαφήμιση :p

Δεν βρέχονται τα laminated, οπότε δεν στεγνώνουν γρήγορα απλά, στεγνώνουν σχεδόν αμέσως. Το πόλης ήταν φτηνό και το πήρα γιατί είναι όμορφο με 100% πολιτικό λουκ και λέω βλακεία θα είναι αλλά δεν πειράζει και έπαθα σοκ στην πρώτη βροχή και το διασκέδασα στις επόμενες.

ΔΕΝ πληρώνεις το ύφασμα στα μπουφάν του 1500άρικου, αυτό σου λέει το τμήμα μάρκετινγκ, το ότι με 280 ευρώ παίρνεις laminated πόλης με level 1 (που είναι οι... μισές σε πάχος από το level 1 του άλλου laminated και των καλοκαιρινών της ίδιας μάρκας, go figure) και με 40% περισσότερο πανί (είναι τύπου parka) λέει μιά διαφορετική ιστορία. Εκτός αν πληρώνεις τις τσέπες και τα φερμουάρ, αλλά και πάλι η Klim με τα φερμουάρ της είχε θεματάκια που λύθηκαν σχετικά πρόσφατα.

Έβαλα φωτογραφία την προστασία της πενφέ γιατί άβολη δεν είναι σε καμία περίπτωση ότι και να λέει ο Vagg Lee, στην θέση της κάθεται (παρά το γεγονός ότι έχω χάσει 20 κιλά από τότε που πήρα το μπουφάν σε 56 και καλώς/κακώς το 54 το δοκίμασα σε Rally GTX και δεν μου κάθεται σωστά για οδήγηση, μόνο σε στάση προσοχής), τις προδιαγραφές τις καλύπτει και με το παραπάνω. Οπότε δέσμευση στο generic δεν υπάρχει, είναι καθαρή τσιπιά των κατασκευαστών και "δεν θα το προσέξει κανείς, εδώ το καλό το λέβελ 2". Δυστυχώς οι τιμές των ρούχων της πενφέ είναι ΛΟΛ εκτός αν τα βρεις (που βρίσκονται) σε τιμές Revit (το Rally GTX το πήρε ο φίλος κάπου στα 700 ευρώ) και υπάρχει και το αν σου ταιριάξουν στο σώμα.

Την προστασία θώρακα την πήρε άλλος φίλος. Κάθεται πολύ ψηλά και δεν θεωρώ ότι προσφέρει κάτι.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Γιάννη καλώς ή κακώς έχω μπουφάν laminated σε τρεις εκδοχές, χωρίς αεραγωγούς για "πόλη", σε έκδοση με λίγους αεραγωγούς για "περιπέτεια" και σε έκδοση με πολλούς αεραγωγούς για... "περιπέτεια", φοράω goretex από το 2006 και ποτέ κανένα τέτοιο με μεμβράνες δεν δούλεψε όπως λέει η διαφήμιση :p

Δεν βρέχονται τα laminated, οπότε δεν στεγνώνουν γρήγορα απλά, στεγνώνουν σχεδόν αμέσως. Το πόλης ήταν φτηνό και το πήρα γιατί είναι όμορφο με 100% πολιτικό λουκ και λέω βλακεία θα είναι αλλά δεν πειράζει και έπαθα σοκ στην πρώτη βροχή και το διασκέδασα στις επόμενες.

ΔΕΝ πληρώνεις το ύφασμα στα μπουφάν του 1500άρικου, αυτό σου λέει το τμήμα μάρκετινγκ, το ότι με 280 ευρώ παίρνεις laminated πόλης με level 1 (που είναι οι... μισές σε πάχος από το level 1 του άλλου laminated και των καλοκαιρινών της ίδιας μάρκας, go figure) και με 40% περισσότερο πανί (είναι τύπου parka) λέει μιά διαφορετική ιστορία. Εκτός αν πληρώνεις τις τσέπες και τα φερμουάρ, αλλά και πάλι η Klim με τα φερμουάρ της είχε θεματάκια που λύθηκαν σχετικά πρόσφατα.

Έβαλα φωτογραφία την προστασία της πενφέ γιατί άβολη δεν είναι σε καμία περίπτωση ότι και να λέει ο Vagg Lee, στην θέση της κάθεται (παρά το γεγονός ότι έχω χάσει 20 κιλά από τότε που πήρα το μπουφάν σε 56 και καλώς/κακώς το 54 το δοκίμασα σε Rally GTX και δεν μου κάθεται σωστά για οδήγηση, μόνο σε στάση προσοχής), τις προδιαγραφές τις καλύπτει και με το παραπάνω. Οπότε δέσμευση στο generic δεν υπάρχει, είναι καθαρή τσιπιά των κατασκευαστών και "δεν θα το προσέξει κανείς, εδώ το καλό το λέβελ 2". Δυστυχώς οι τιμές των ρούχων της πενφέ είναι ΛΟΛ εκτός αν τα βρεις (που βρίσκονται) σε τιμές Revit (το Rally GTX το πήρε ο φίλος κάπου στα 700 ευρώ) και υπάρχει και το αν σου ταιριάξουν στο σώμα.

Την προστασία θώρακα την πήρε άλλος φίλος. Κάθεται πολύ ψηλά και δεν θεωρώ ότι προσφέρει κάτι.
βαλε τη δίαιτα που έχασες τα 20κg!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ στα πλαίσια αυτής της κουβέντας να πω έπειτα απο τα χρόνια που καβαλάω που έχω καταλήξει όσο αφορά τον εξοπλισμό σε γενικές γραμμές.

1) Δεν ψωνίζω τίποτα με ενσωματωμένη αδιαβροχοποίηση εκτός απο μπότες και γάντια που δεν γίνεται αλλιώς. Οι μεμβράνες ποτέ δεν αναπνέουν όπως πρέπει, δεν μπορείς να έχεις σοβαρούς αεραγωγούς ειδικά σε μια χώρα όπως η Ελλάδα και φυσικά σε επίπεδο αδιαβροχοποίησης δεν τις χρειάζομαι. Πάντα άμα βρέξει θα βάλω ένα αδιαβροχο. Το να κάθομαι να τρώω την λασποβροχή και την βρωμιά του δρόμου πάνω στο μπουφάν και το παντελόνι δεν με ψήνει και να χαλάσει η μεμβράνη και να μπάζει και νερα.

2)Ποτέ δεν φόρεσα προστασία για γόνατο ενσωματωμένη σε παντελόνι. Δεν υπάρχει τέτοια σοβαρή προστασία. Πάντα ένα παντελόνι για να λυγίζει το γόνατο είναι πολύ ΄΄αεράτο΄΄ σε εκείνη την περιοχή που σημαίνει ποτέ δεν θα είναι σε σωστή θέση το προστατευτικό. Συνεπώς μόνο αυτόνομη προστασίας φορεμενη πάνω στο γόνατο αν δε θες να κοροιδευεις οτι θα σε προστατεψει σε πτώση. Και για άσφαλτο και για χώμα.

3)Δεν γίνεται σοβαρό χώμα χωρίς σοβαρή προστασία κορμού. Ενσωματωμένες προστασίες σε μπουφάν που δεν προστατευουν ποτέ πλευρά και πλάτη σωστά είναι απλά λάθος. Καλύτερα μια ακριβή προστασία θώρακα/κορμού και ένα φτηνό μπουφάν που και να το σκίσεις σε κλαδιά πτώσεις δεν σε νοιάζει

4)Σε χρήση καθαρα ασφαλτου ή πόλης μπουφάν 4 εποχών δεν υπάρχει. Υπάρχει χειμώνας και καλοκαίρι. Έχω ένα μπουφάν με αεραγωγους το οποιο θεωρώ χειμερινό και άντε λίγο άνοιξη φθινοπωρο αλλα άμα πιασουν οι ζέστες θες καλά αεριζόμενο μπουφάν. Συνεπώς έχω ένα δυο 3/4 μπουφάν χειμερινά άντε τριών εποχών τραβηγμένο απ τα μαλλιά με κάποιους αεραγωγούς και ένα δυο καλοκαιρινά. Αυτά με ενσωματωμένες προστασίες καθώς δεν γίνεται στην άσφαλτο να φοράς θώρακα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom