nasosrr
Μέλος
Χαίρετε! Πώς είναι το καλοκαίρι πίσω στην πατρίδα; Ελπίζω να το απολαμβάνετε όλοι, είτε επί δύο τροχών, είτε όπως επιθυμεί ο καθένας.
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς το είχατε διαβάσει, αλλά σε κάποιο άλλο θέμα είχα γράψει ότι αναζητούσα χειρολαβές συνεπιβάτη για τη CBF μου, επειδή όταν την πήρα (μεταχειρισμένη) δεν τις είχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, απ' ότι φαίνεται δεν τις είχε πάρει κι αυτός απ' τον προηγούμενο που του την πούλησε. Μην τα πολυλογώ, έψαξα όσο μπορούσα να ψάξω, το καλύτερο που βρήκα ήταν ένα σετ κόκκινες στο ebay, τις οποίες και αγόρασα. Φυσικά δεν γίνεται να τις περάσω πάνω κόκκινες, οπότε μπήκα στη διαδικασία να τους αλλάξω χρώμα. Ρώτησα λίγο έναν βαφέα και μου είπε να τρίψω τόσο όσο χρειάζεται ώστε να εξαφανίσω πιθανά χτυπήματα (έχουν 2-3) και σε καμία περίπτωση όχι τόσο ώστε να φτάσω στο αλουμίνιο, γιατί η προεργασία που θα κάνω εγώ δεν θα είναι σε καμία περίπτωση το ίδιο καλή με αυτή που έχει κάνει το εργοστάσιο. Οκ, δεκτό.
Ξεκίνησα λοιπόν τρυφερά και με προδέρμ, με γυαλόχαρτο 400 βαθμών, το τρίψιμο.
Δεν έχω παράπονο, καλούτσικα δείχνει να έχει πάει.
Ο βαφέας είπε να μην ασταρώσω, αλλά να ψεκάσω απλά 2-3 χέρια το χρώμα (άσπρο, έτσι; ) και θα το καλύψει. Εγώ ωστόσο είμαι μοντελιστής και ξέρω με βεβαιότητα ότι ειδικά το κόκκινο είναι απ' τα χρώματα που πρέπει να φτύσεις αίμα για να καλυφθούν. Ειδικά από άσπρο; Δεν παίζει με τίποτα να φτάσουν 2-3 χέρια, θα δείχνει ροζ, ειδικά δεδομένου ότι είναι δίπλα στο άσπρο της ουράς, οπότε και η διαφορά θα είναι πολύ ευδιάκριτη.
Και έτσι με τρώει ο πισινούλης μου γιατί πιστεύω ότι αν τρίψω ακόμα λίγο (ή αν με άλλο τρόπο αφαιρέσω το χρώμα) και τους ρίξω 3-4 χέρια etch primer με περάσματα με βρεγμένο ντουκόχαρτο ενδιάμεσα, πριν βάψω, θα γίνει καλύτερη δουλειά. Τουλάχιστον εμφανισιακά. Το ερώτημα είναι, θα πιάσει αρκετά καλά το χρώμα και θα είναι αρκετά γερό;
Να σημειώσω εδώ ότι το χρώμα που θα αγοράσω είναι χρώμα αυτοκινήτου σε σπρέι, φτιαγμένο ειδικά για εμένα. Θα πάω να το μετρήσουν, ώστε να το βγάλουν όσο πιο κοντά γίνεται στη σημερινή του κατάσταση και όχι με τον κωδικό, που θα το βγάλει λίγο διαφορετικό, μετά από τόσα χρόνια χρήσης της υπόλοιπης. Και μετά το βάψιμο, θα το περάσω ένα βερνίκι που δεν ξέρω πώς λέγεται στα ελληνικά, αλλά είναι δύο συστατικών, πιέζεις ένα κουμπί στο κάτω μέρος της φιάλης και το ανακατεύεις για να αναμιχθεί πριν το χρησιμοποιήσεις και όσο δεν χρησιμοποιήσεις εντός 24 ωρών, το πετάς γιατί μετά είναι άχρηστο. Είναι (απ' ότι διάβασα) το πιο δυνατό βερνίκι για αυτές τις δουλειές.
Τι λέτε εσείς; Έχει κάνει κάποιος κάτι αντίστοιχο; Κάθε συμβουλή δεχτή!
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς το είχατε διαβάσει, αλλά σε κάποιο άλλο θέμα είχα γράψει ότι αναζητούσα χειρολαβές συνεπιβάτη για τη CBF μου, επειδή όταν την πήρα (μεταχειρισμένη) δεν τις είχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, απ' ότι φαίνεται δεν τις είχε πάρει κι αυτός απ' τον προηγούμενο που του την πούλησε. Μην τα πολυλογώ, έψαξα όσο μπορούσα να ψάξω, το καλύτερο που βρήκα ήταν ένα σετ κόκκινες στο ebay, τις οποίες και αγόρασα. Φυσικά δεν γίνεται να τις περάσω πάνω κόκκινες, οπότε μπήκα στη διαδικασία να τους αλλάξω χρώμα. Ρώτησα λίγο έναν βαφέα και μου είπε να τρίψω τόσο όσο χρειάζεται ώστε να εξαφανίσω πιθανά χτυπήματα (έχουν 2-3) και σε καμία περίπτωση όχι τόσο ώστε να φτάσω στο αλουμίνιο, γιατί η προεργασία που θα κάνω εγώ δεν θα είναι σε καμία περίπτωση το ίδιο καλή με αυτή που έχει κάνει το εργοστάσιο. Οκ, δεκτό.
Ξεκίνησα λοιπόν τρυφερά και με προδέρμ, με γυαλόχαρτο 400 βαθμών, το τρίψιμο.
Δεν έχω παράπονο, καλούτσικα δείχνει να έχει πάει.
Ο βαφέας είπε να μην ασταρώσω, αλλά να ψεκάσω απλά 2-3 χέρια το χρώμα (άσπρο, έτσι; ) και θα το καλύψει. Εγώ ωστόσο είμαι μοντελιστής και ξέρω με βεβαιότητα ότι ειδικά το κόκκινο είναι απ' τα χρώματα που πρέπει να φτύσεις αίμα για να καλυφθούν. Ειδικά από άσπρο; Δεν παίζει με τίποτα να φτάσουν 2-3 χέρια, θα δείχνει ροζ, ειδικά δεδομένου ότι είναι δίπλα στο άσπρο της ουράς, οπότε και η διαφορά θα είναι πολύ ευδιάκριτη.
Και έτσι με τρώει ο πισινούλης μου γιατί πιστεύω ότι αν τρίψω ακόμα λίγο (ή αν με άλλο τρόπο αφαιρέσω το χρώμα) και τους ρίξω 3-4 χέρια etch primer με περάσματα με βρεγμένο ντουκόχαρτο ενδιάμεσα, πριν βάψω, θα γίνει καλύτερη δουλειά. Τουλάχιστον εμφανισιακά. Το ερώτημα είναι, θα πιάσει αρκετά καλά το χρώμα και θα είναι αρκετά γερό;
Να σημειώσω εδώ ότι το χρώμα που θα αγοράσω είναι χρώμα αυτοκινήτου σε σπρέι, φτιαγμένο ειδικά για εμένα. Θα πάω να το μετρήσουν, ώστε να το βγάλουν όσο πιο κοντά γίνεται στη σημερινή του κατάσταση και όχι με τον κωδικό, που θα το βγάλει λίγο διαφορετικό, μετά από τόσα χρόνια χρήσης της υπόλοιπης. Και μετά το βάψιμο, θα το περάσω ένα βερνίκι που δεν ξέρω πώς λέγεται στα ελληνικά, αλλά είναι δύο συστατικών, πιέζεις ένα κουμπί στο κάτω μέρος της φιάλης και το ανακατεύεις για να αναμιχθεί πριν το χρησιμοποιήσεις και όσο δεν χρησιμοποιήσεις εντός 24 ωρών, το πετάς γιατί μετά είναι άχρηστο. Είναι (απ' ότι διάβασα) το πιο δυνατό βερνίκι για αυτές τις δουλειές.
Τι λέτε εσείς; Έχει κάνει κάποιος κάτι αντίστοιχο; Κάθε συμβουλή δεχτή!