akis69 Η QJmotor ή το GEELY GROUP καλύτερα στο οποίο ανήκει η QJmotor, αγόρασε την Benelli πριν μερικά χρόνια ώς Δούρειο ίππο ας πούμε για την Ευρώπη και άλλες μεγάλες αγορές. Ένα μεγάλο όνομα δηλαδή με ιστορία.
Επίσης κράτησε και εξυχρόνισε τις εγκαταστάσεις στο Pesaro όπου κάνει τον σχεδιασμό και την εξέλιξη των μοντέλων.
Απο το 2005 βέβαια που οι Κινέζοι πήραν την Benelli μέχρι και ΄σημερα πέρασαν πολλά χρόνια και οι συνθήκες ωρίμασαν ώστε να προωθήσουν οι Κινέζοι και τις μητρικές τους μάρκες ή και νέες μάρκες σε όνόματα με όποια φιλοσοφία θέλει ο καθένας και με όποιον τρόπο κρίνει κάθε εργοστάσιο πώς θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του. Και χωρίς πλέον να είναι περίγελος όπως 15 χρόνια πριν.
Η CFmoto έκανε joint Venture με την ΚΤΜ και ενίσχυσε το όνομα της και την τεχνογνωσία της με την κίνηση αυτή
Η LONCIN δημιούργησε την VOGE
Είδαμε δημιουργίες ονομάτων όπως η Brixton
Είδαμε την Zontes να μπαίνει αρχικα με Private labelling και ύστερα σιγά σιγά με το όνομα της
Βλέπουμε ένα ολοκαίνουργιο όνομα, την KOVE
Και τώρα η QJmotor, το alter ego της benelli, κοινές γραμμές παραγωγής, υποθέτω επικοινωνία και συνεργασία με το Pesaro και φιλοσοφία που αναμένουμε να δούμε προς τα που το πάει. Η δική μου γνώμη είναι πώς όπως η φιλοσοφία Hyundai-KIA, θα μιλάμε για παρόμοιες μοτοσυκλέτες σε ένα μεγάλο βαθμό με την Benelli ίσως να παίξει τον ρόλο του λίγο πιο Premium, λίγο πιο φορτωμένο σε εξοπλισμό κάτι σαν KIA και την QJmotor την λίγο πιο φιλική σε τιμές με κάποιες λιγότερες πολυτέλειες σε εξοπλισμό, λίγο πιο προσιτή τύπου Hyundai.
Όσο αφορά το TRK700 και TRK800 νομίζω η στρατηγική τους όπως είναι προφανής είναι μια γκάμα σε on-off σε αυτή τη φάση με 3 μοντέλα
1)TRK550 (κατηγορία δίπλωμα Α2)
2)TRK700 (μεσαία κατηγορία ανταγωνιστής Versys 650, CFmoto 650mt) με ένα 2Κ κινητήρα και ισχύ στα 65-70 άλογα
3)TRK800 (Η κατηγορία των 800cc με ανταγωνιστές όπως το 790 Adventure, cfmoto 800mt και ίσως και τα Tenere, Transalp, Vstrom 800)
Αυτό που ξενίζει είναι πώς δεν φαίνεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά το TRK800 σήμερα με 76 άλογα και 67nm ροπής να ανταποκρίνεται στον ρόλο του και αυτό έχει να κάνει με το μοτέρ που έχει διαθέσιμο αυτή τη στιγμή το εργοστάσιο που όπως έχω γράψει και στο σχετικό θέμα με την ανάλυση των μοτέρ κάθε εταιρείας (για όποια εταιρεία έχω προλάβει μέχρι τώρα) είναι ουσιαστικά το μοτέρ του πάλαι ποτέ TNT 1130 μείον ένα κύλινδρο. Βαρύ, παλιάς σχεδιάσης μοτέρ. Αυτό όμως θα αλλάξει σύντομα καθώς ο σωτήρας των Κινέζων στη μορφή του LC8c της ΚΤΜ θα κάνει παρουσία κι εδώ, σε ποια μορφή ακριβώς δεν ξέρω αλλά υποθέτω τα 95 άλογα είναι δεδομένα έτσι ώστε να κάνει το μοντέλο ανταγωνιστικό στην κατηγορία που στοχευει.
Προς το παρόν το TRK800 είναι μεταβατικό μοντέλο για να μην μείνει η QJmotor εκτός κατηγορίας και προφανώς το επιδοτεί με αρκετα χαμηλή τιμή για να κάνει είσοδο στην αγορά.