Πριν λίγες μέρες που έψαχνα στο διαδίκτυο για βεντιλατέρ τα είχα βρει αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι ότι γράφουν ώθησης.Αυτό που έβαλα το εφάρμοσε σε gs 1150. Είναι βεντιλατερ spal
Αλλάζω την πολικότητα αυτό εννοείς;Μπορείς να κάνεις το αντίθετο δε σε χαλάει κάπου
Η συγκεκριμένη λύση δείχνει ποιοτική και σίγουρα θα κάνει δουλειά όταν είσαι ακίνητος καλοκαίρι στην κίνηση, αλλά...Τέλειο!!!
Στάλθηκε από το iQ1470 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πιστεύω το ρούφηγμα είναι πιο αποτελεσματικόδηλαδη το ρουφηγμα εχει μεγαλυτερη αποτελεζματικοτητα απο το φύσημα ;;
Λογικά πρέπει να ακολουθεί τη ροή του αέρα, δηλαδή να ρουφάει αέρα από εμπρός προς τα μέσα, όπως και ότνα κινήσαι στο δρόμο και όχι το ανάποδο.δηλαδη το ρουφηγμα εχει μεγαλυτερη αποτελεζματικοτητα απο το φύσημα ;;
Και αυτο σωστόΗ συγκεκριμένη λύση δείχνει ποιοτική και σίγουρα θα κάνει δουλειά όταν είσαι ακίνητος καλοκαίρι στην κίνηση, αλλά...
Όταν δεν είσαι στην κίνηση και είσαι επαρχιακό - εθνική ο αέρας δεν παιρνάει ελεύθερα από το ψυγείο και αναγκάζεται να βγαινει μονο απο το άνοιγμα του ανεμιστήρα. Πιστεύω το πιο σωστό είναι να μπει το βεντηλατέρ όπως μπαινουν σε όλα τα μηχανάκια, δηλαδή με κάποια βάση και να φυσαει το ψυγείο, ούτε "αυτία" ούτε τίποτα. Όπως τα έχεις εσύ τώρα.
ισως ναναι πιο ηδονικο,αλλα μεχρι εκει οι διαφορεςδηλαδη το ρουφηγμα εχει μεγαλυτερη αποτελεζματικοτητα απο το φύσημα ;;
Σε καμιά περίπτωση δεν θα έβαζα βεντιλατέρ που να φυσάει. Βάζω βεντιλατέρ που ρουφάει έτσι όταν είμαι στην εθνική οδό ο αέρας που περνάει μέσα από το ψυγείο γυρίζει Την φτερωτή του βεντιλατέρ Κι αυτό από μόνο του κάνει την αναρρόφησηΗ συγκεκριμένη λύση δείχνει ποιοτική και σίγουρα θα κάνει δουλειά όταν είσαι ακίνητος καλοκαίρι στην κίνηση, αλλά...
Όταν δεν είσαι στην κίνηση και είσαι επαρχιακό - εθνική ο αέρας δεν παιρνάει ελεύθερα από το ψυγείο και αναγκάζεται να βγαινει μονο απο το άνοιγμα του ανεμιστήρα. Πιστεύω το πιο σωστό είναι να μπει το βεντηλατέρ όπως μπαινουν σε όλα τα μηχανάκια, δηλαδή με κάποια βάση και να φυσαει το ψυγείο, ούτε "αυτία" ούτε τίποτα. Όπως τα έχεις εσύ τώρα.
Το πιο σωστο ειναι μεγαλυτερη επιφανεια ψυξηςΥπάρχουν πολλοί τρόποι. Το πιο σωστό είναι το push and pull. Δλδ ένας να τραβάει και ο άλλος να σπρώχνει και στη μέση το ψυγείο. Αλλά επειδή η φορά της μηχανής σε κίνηση δημιουργεί αυτή τη συνθήκη δε βάζουμε μπροστά ανεμιστήρα. Μόνο πίσω για να τραβάει...
Στέργιο όλα γίνονται αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να μπεις σε τέτοια διαδικασίαΤι θα γινόταν αν προσαρμόζομαι ενα μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού ;
Που θα επηρεάζε και σε τι βαθμό εκτος του αισθητικού μέρους ;
Εννοω μηχανικά, λειτουργικά ποσότητα λαδιών , κούραση τρόμπων , διαφορετικη πίεση στο συστημα ψύξης κλπ
Οχι απλά ρώτησα ακαδημαϊκάΥπάρχει ψυγείο λαδιού με δική του αντλία αλλά δε ξέρω αν αξίζει το χρήμα. Τόσο πολύ θέμα έχει στη κίνηση;
στο θεμα χωρου αν δεν μπορεις να αυξησεις το εμβαδον τοτε μεγαλωνεις βαθος,επισης αν χωρητικοτητα-συνολικη διατομη παραμεινει ιδια (δλδ μικροτερη μερικη διατομη Χ περισσοτερους αγωγους)τοτε αυξανεις επιφανεια ψυξης χωρις να επιρεαστει ποσοτητα κ πιεση λαδιου (δλδ δεν επιβαρυνεις την τρομπα σου),μελετη σου κανει μηχανολογος -ναυπηγος η μπορεις κ μονος σου αν κατεχεις μαθηματικα κ εχεις ορεξη να διαβασεις για εναλλακτες θερμοτητας σε οποιοδηποτε ανοιχτο πανεπιστημιο.Η στην κανω κ εγω αν μου στειλεις datasheet του ψυγειου σου,μετα σε μαστορα ψυγεια κ εισαι ετοιμος.Εχει λιγο τρεξιμο αλλα ειναι Η λυση ,απολυτα αποτελεσματα κ οχι μπαλωμα προβληματωνΤι θα γινόταν αν προσαρμόζομαι ενα μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού ;
Που θα επηρεάζε και σε τι βαθμό εκτος του αισθητικού μέρους ;
Εννοω μηχανικά, λειτουργικά ποσότητα λαδιών , κούραση τρόμπων , διαφορετικη πίεση στο συστημα ψύξης κλπ