R1200 GS & R1200 GSA L/C _ 2013+

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Προσυπογράφω ό,τι είπαν παραπάνω ο maniac και ο 1070. Πέρα από τη διαφήμιση στο τέλος, τo άρθρο βρωμάει "υποκειμενικίλα" από την κορφή ως τα νύχια. Εμένα τουλάχιστον αυτήν την αίσθηση μου δίνει, ξεκάθαρα. Ο ...επίλογος που λέει ο γάτος είναι απλώς η μελάνη της σουπιάς για να θολώσει τα νερά. Σε αρκετά σημεία υπάρχουν αντιφάσεις αλλά δεν έχω σκοπό να χάσω το πρωινό μου Κυριακάτικα για να γράψω κατεβατό. Στο κάτω κάτω τα πράγματα κατά βάση είναι απλά και τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Πρώτον, πρόκειται για την καλύτερη μηχανή για αυτό που φτιάχτηκε, δηλαδή για πολλά, άνετα, ευχάριστα και ασφαλή χιλιόμετρα. Και μόνο ο πρώτος λόγος θα αρκούσε (βλ. και παράδειγμα V-Strom), αλλά δεν θα ήταν αρκετός για να την καταστήσει κυρίαρχη σε πωλήσεις σε τόσο απόλυτο βαθμό. Δεύτερον λοιπόν, είναι BMW (εδώ βάζω και τη δύναμη του brand και το marketing). Όποιος "υποβιβάζει" αυτόν τον τρομακτικά σημαντικό παράγοντα όταν προσπαθεί να μας "εξηγήσει" τον τελικό αριθμό των πωλήσεων, μάλλον μας περνάει για ηλίθιους. Και τρίτον, χρηματοδότηση. Αυτά κατά τη γνώμη μου εξηγούν κατά 90% τουλάχιστον το γιατί τα GS ήταν και είναι εκεί που είναι. Στο υπόλοιπο 10% θα μπορούσαν να χωρέσουν πολλοί ακόμη λόγοι, κάποιους από τους οποίους αναφέρονται στο "άρθρο" και κάποιους από τους οποίους έχει επισημάνει ο forester.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δε θα διαφωνήσω ότι το r1200gs ή gsa είναι εκπληκτικό μηχάνημα (το έχω σαν επιλογή γιατι θα ξεκινήσω να ψάχνω μηχανή για ταξίδι, είμαι μεταξύ αυτού και του 1290 super adv T).

Θα σχολιάσω μόνο ότι ο αρθρογράφος, αρθρώνει το γραπτό του λόγο μη μπορώντας να επιχειρηματολογήσει σωστα πέφτοντας σε αντιφάσεις και φτηνά επιχειρήματα.

Για παράδειγμα, στην αρχή αναφέρει ότι "το απλό R1200GS είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα από την έκδοση Adventure, διότι η μόνη τους ουσιαστική διαφορά είναι τα 20 κιλά βάρους και η πιο κοντή σχέση τελικής μετάδοσης. Δηλαδή το Adventure είναι πολύ πιο βαρύ (και το βάρος είναι κακό πράγματα για μια μοτοσυκλέτα) και πιο κοντό σε μετάδοση, με αποτέλεσμα να καίει περισσότερο. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βενζίνης δεν έχει κανένα πρακτικό πλεονέκτημα, από τη στιγμή που και το απλό R1200GS έχει πολύ μεγάλη αυτονομία. Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η έκδοση Adventure πούλησε περισσότερο από την βασική έκδοση του R1200GS;"

Δεν απαντάει όμως στο παραπάνω ερώτημα που ο ίδιος θέτει, παρά γενικεύει και για τα δύο μοντέλα αναφέροντας τα χαρακτηριστικά που έκαναν τη μηχανή δημοφιλή στο αγοραστικό της κοινό.
Μα είναι ξεκάθαρο ότι η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι το θέμα marketing.
Όμως, πιο κάτω αναφέρει "Κυρίως όμως για να καταλάβουν οι κακοπροαίρετοι ότι όσο κι αν πιπιλάνε την καραμέλα του “καλού μάρκετινγκ”..............τόσο περισσότερος κόσμος θα τα αγοράζει, γιατί η BMW έχει καταλάβει καλύτερα από τους υπόλοιπους τι θέλει ο πελάτης αυτής της κατηγορίας.

Δηλαδή αφενός θέτει ένα ερώτημα (γιατί ο κόσμος προτιμάει το gsa αφού είναι χειρότερο από το απλό??) και η απάντηση βροντοφωνάζει marketing, αφετέρου "ταπώνει" τους κακοπροαίρετους που κράζουν τη BMW για το marketing.

Στη συνέχεια, αραδιάζει ένα σωρό από επιχειρήματα στο γιατί να επιλέξει κάποιος gs, και αντί να αναφέρει αυτά στα οποία διακρίνεται αυτό το μηχανάκι, γράφει για τη σέλα, για τους διακόπτες και για το cruize control.
Πραγματικά νιώθω ότι γράφει κάποιος ερασιτέχνης ή κάποιος που τώρα μπαίνει πιο ενεργά στον κόσμο του μοτοσυκλετισμού....και απλά δοκίμασε 2-3 μηχανάκια.

Μετά λέει για το telelever, στο οποίο θα συμφωνήσω ότι αποτελεί καινοτομία που δίνει σφαλιάρα στον ανταγωνισμό (άλλο εάν δεν σε εξελισει σαν αναβάτη).
Γράφει: "Σημασία δεν έχει αν είναι σωστό ή λάθος να μην νοιώθεις ακριβώς τι κάνουν οι τροχοί, αλλά το γεγονός ότι ο μέσης εμπειρίας αναβάτης οδηγάει σε υψηλότερο ρυθμό ένα GS στους Ελληνικούς δρόμους."

Δεν έχει σημασία να μην ξέρεις τι πληροφόρηση σου δίνει το μπροστινο. Το ακούσαμε κι αυτό.

Πρόσεχε, δεν αναφέρω αν το άρθρο είναι υποκειμενικό ή καθ'όλα αντικειμενικό, αυτό ας το εξετάσει ο καθένας κατά το δοκούν. Αναφέρω απλά ότι το άρθρο είναι άτοπο και ανακριβής.

Επίσης η διαφήμιση του Βάγια στο τέλος.....έ, χτυπάει άσχημα. Όσο καλοπροαίρετος και να είσαι, θα σου περάσει από το μυαλό ότι ίσως υπάρχει κάποιου είδους "χορηγία"

Πάντως δεν ξέρω τι λέει ο μάγκας, εγώ αν θα πάω σε gs, θα προτιμήσω το adve.....είναι μουν@ρ@ το άτιμο!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ασε που το απλο με το adve εχουν παρα πολλες διαφορες και οχι μονο το τεποζιτο οπως αναφερει!
Μιλαμε για εντελως διαφορετικο εξοπλισμο ταξιδιου και οχι μονο, αλλα φαινεται οτι ο συντακτης δεν το γνωριζει!
Και το telelever πληροφορει τον αναβατη.....μην τρελαθουμε, αλλα οχι σαν τα συμβατικα μπροστινα!
Χαζοδιαφημιση το αρθρο...:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το δεδομενο ειναι τα νουμερα της αγορας.
Οι επεξηγησεις παντα θα ειναι υποκειμενικες.
Ολα συνεισφερουν στην επιτυχια! Μαρκετινγκ, branding, χρηματοδοτικο κλπ.
Και φυσικα ειναι ολα αχρηστα οταν το προιον δεν ειναι καλο!!!!

Επισης ενα δεδομενο ειναι, οτι μονο στην Ελλαδα πουλαει περισσοτερο το GSA!!!!!
Παγκοσμιως συμβαινει το αναποδο ;)
Εδω υπερισχυει το πουλ μουρ, μαλλον......
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είμαστε ίσως η μοναδική χώρα που χρησιμοποιούμε τη μηχανή όλο τον χρονο και κυκλοφορούμε σε όλα τα βουνα ελεύθεροι.....και φορτωμένοι μέχρι τα μπούνια, οπότε είναι ένας σοβαρός λόγος η αγορά adve!
Όπως και όλος ο διαφορετικός ταξιδιωτικός εξοπλισμός adve, που όλοι σχεδόν οι κάτοχοι απλού gs, αγοράζουν μετά!

Το πουλ μουρ....φυσικα και παίζει και ισχύει για όλα μα όλα τα μηχανάκια και όχι Μόνο!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Είμαστε ίσως η μοναδική χώρα που χρησιμοποιούμε τη μηχανή όλο τον χρονο και κυκλοφορούμε σε όλα τα βουνα ελεύθεροι.....και φορτωμένοι μέχρι τα μπούνια, οπότε είναι ένας σοβαρός λόγος η αγορά adve!
Όπως και όλος ο διαφορετικός ταξιδιωτικός εξοπλισμός adve, που όλοι σχεδόν οι κάτοχοι απλού gs, αγοράζουν μετά!

Το πουλ μουρ....φυσικα και παίζει και ισχύει για όλα μα όλα τα μηχανάκια και όχι Μόνο!
Σωστο!
Κι εγω αν αγοραζα τωρα , μαλλον αντβε θα διαλεγα για να γλιτωσω οσα εχωσα εκ των υστερων....
Ειναι πιο value for money το adve. Αυτο να λεγεται!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αρώτηξης προς κατόχους που έχουν δοκιμάσει και το απλό και το adve.

1) Το πλάτος του μεγάλου τεποζίτου του adve προστατεύει επαρκώς τα πόδια από καιρικά φαινόμενα;

2) Το απλό gs που δεν έχει φαρδύ τεπόζιτο, παρέχει καθόλου προστασία στα πόδια;

Ρωτάω γιατί σε ένα πολυήμερο ταξίδι σε ψυχρά κλίματα παιζει σημαντικό ρόλο η προστασία των ποδιών, εντούτοις οι περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να εξελίξουν την προστασία πάνω από τη μέση του αναβάτη.


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αρώτηξης προς κατόχους που έχουν δοκιμάσει και το απλό και το adve.

1) Το πλάτος του μεγάλου τεποζίτου του adve προστατεύει επαρκώς τα πόδια από καιρικά φαινόμενα;

2) Το απλό gs που δεν έχει φαρδύ τεπόζιτο, παρέχει καθόλου προστασία στα πόδια;

Ρωτάω γιατί σε ένα πολυήμερο ταξίδι σε ψυχρά κλίματα παιζει σημαντικό ρόλο η προστασία των ποδιών, εντούτοις οι περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να εξελίξουν την προστασία πάνω από τη μέση του αναβάτη.


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πολυ καλη προστασια το adve και αρκετα καλη στο απλο!
Στα adve δεν περναει ουτε βροχη, αλλα γενικα μιλαμε για τρομερη καλυψη σε ολο το σωμα
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ειμαι υποστηρικτης του adve,αλλο αν δεν κανει για εμενα λογω σωματοτυπου.
Οντως το μεγαλο ντεποζιτο παρεχει προστασια,αλλα παιζει ρολο οταν ειμαστε με την στολη?

Ενα μεγαλο μειον οσο αφορα το adventure ειναι οτι σε απομονωνει απο την οδηγηση,κατα την γνωμη μου.
Το καταλαβα οταν απο μια ζελατινα τυπου adve που εχω, εβαλα παλι την μικρη μαμα.
Ενοιωσα οτι η ζελατινα μονο και μονο μου στερουσε ευχαριστηση οδηγησης.
Βεβαια με ζελατινα adve και βροχη σηκωνα το χερι να δω αν βρεχει..Σκεψου...

Θεωρω οτι ειναι δυο διαφορερικα μηχανακια οσο αφορα την χρηση τους.Για καθε μερα δεν θα επαιρνα adve.
Αλλα οταν ειμαι σε ταξιδι θα το ηθελα μονο και μονο για το μεγαλο ντεποζιτο και την ζελατινα...
Σε ταξιδι που εκανα με πολλα χλμ,μου ελειψε η μεγαλη αυτονομια. Φουλαρεις μια φορα και μετα ασχολεισαι με την διαδρομη...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πολυ καλη προστασια το adve και αρκετα καλη στο απλο!
Στα adve δεν περναει ουτε βροχη, αλλα γενικα μιλαμε για τρομερη καλυψη σε ολο το σωμα
Διορθωνω την πρώτη πρόταση, συγκρίνοντας ομοίως τα δύο τους, σε βροχή και αερα:
"Τέλεια προστασία το adv, και καλή στο απλό"! :)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Δε θα διαφωνήσω ότι το r1200gs ή gsa είναι εκπληκτικό μηχάνημα (το έχω σαν επιλογή γιατι θα ξεκινήσω να ψάχνω μηχανή για ταξίδι, είμαι μεταξύ αυτού και του 1290 super adv T).
Εγω παντως τωρα αν επαιρνα καινουργιο θα επαιρνα το 1290 Super adv T και τα 7 χιλιαρικα ρεστα θα τα εκανα ταξιδια :D

Αγαπαμε BMW αλλα...:rolleyes:
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εγω παντως τωρα αν επαιρνα καινουργιο θα επαιρνα το 1290 Super adv T και τα 7 χιλιαρικα ρεστα θα τα εκανα ταξιδια :D

Αγαπαμε BMW αλλα...:rolleyes:
Τελικα εμεις οι δυο ταιριαζουμε....:inlove::inlove::inlove::inlove:








:p:p:p:p
 
Top Bottom