R1200GS ...θεματακι με το ηλεκτρόδιο του αναφλεκτήρα/μπουζι

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
αν ο κινητηρας δουλεψει για λιγο στεγνος (φτωχο μειγμα) για οποιονδηποτε λογο,λιωνει το μπουζι στο πι και φι και συνηθως αμεσως μετα λιωνει-τρυπαει το
πιστονι (ακομα και σφυρηλατο),το εχω δει πολλακις.
Εδώ μαστρο-Κλούνη μου, έχουμε συγκεκριμένο θέμα. Δεν προκύπτει από πουθενά λειτουργία με φτωχό μείγμα.
Εν κατακλείδι, η ακίδα είχε ήδη λιώσει στα 28000 χλμ του μπουζί (φυσιολογικό αυτό) κι ότι απέμεινε αποσπάστηκε κι έφυγε -προφανώς μέσω της εξαγωγής, αφού πλέον λειτουργεί το μηχανάκι.
Αυτά βάσει των γεγονότων , όπως μας λέει ο Γιάννης!
Αυτό που είπα στο Στέργιο λοιπόν, έχει να κάνει με αυτή την περίπτωση που συζητάμε και μόνο. Δε μίλησα γενικά.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτος ο κινητηρας καταπινει μεχρι και γλυσιερες καδενων αμασητες στο ηλεκτροδιο θα κολλησει?
Ελιωσε σιγα σιγα κ καπου εχει αφησει και καποια ιχνη.
Εγω θα εκανα ελεγχο με το ενδοσκοπιο κι αν ειχα διανυσει και πανω απο 80000 χλμ με το μοτερ θα εβγαζα τις κεφαλες για ενα γυαλισμα αυλων βαλβιδων κ αλλαγη στα τσιμουχακια.Μιση μερα δουλεια!


Γιαννηηηη....28000 χμλ μπουζι? :eek:

adv phone

Μέσα στο θάλαμο καύσης το κάνει αυτό Πασκουάλ???:thinking:


:pointu:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν βγαίνει από τη βαλβίδα, οι ρυθμοί είναι πολύ γρήγοροι...
Η έμεινε κάτι τόσο ελάχιστο που το παρέσυραν τα καυσαερια

Νομίζω - τείνω προς την άποψη ότι εξαυλώθηκε...

Τα καυσαέρια άραγε, από που να βγαίνουν....?:thinking:


Έχω πεθάνει στα γέλια λέμε:pointu:

Αποφάσισε Χάρη από πού βγήκε????????:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Άσε την εξαΰλωση......

Ρε σεις, δε δούλεψε στεγνό λέμε... Είπε τέτοιο πράγμα ο άνθρωπος? Αντίθετα λέει ότι δούλευε μια χαρά και αλλάζοντας μπουζί δουλέυει πάλι μια χαρά.
Αμα έφτανε 1000°C λόγω έλλειψης βενζίνης στο μείγμα, να το καταλάβω. Αλλά θα το είχε καταλάβει κι αυτός...;) Δε θα ήταν το 1ο σύμπτωμα τα ρεταρίσματα. Αυτά ήταν λόγω μη ανάφλεξης. Μπουζί δεν είχε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με διάθεση χιούμορ πάντα, δεν παρεξηγεί κανείς, γιατί με ξέρετε...
Τα διάβαζα στο γυμναστήριο κι έφυγα κάτω από το διάδρομο:arghh::arghh::arghh::arghh:



:laugh::roflmao::laugh::roflmao::laugh:
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
αν ο κινητηρας δουλεψει για λιγο στεγνος (φτωχο μειγμα) για οποιονδηποτε λογο,λιωνει το μπουζι στο πι και φι και συνηθως αμεσως μετα λιωνει-τρυπαει το
πιστονι (ακομα και σφυρηλατο),το εχω δει πολλακις.
Χριστόφορε, γιατί γίνεται αυτό;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χριστόφορε, γιατί γίνεται αυτό;
Γιατί η βενζίνη ψύχει το θάλαμο καύσης!
Η έλλειψή της ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες και λιώνει κι μέταλλα.
Δίκιο έχει ο Χριστόφορος γενικά, αλλά όχι εδώ.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Γιατί η βενζίνη ψύχει το θάλαμο καύσης!
Η έλλειψή της ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες και λιώνει κι μέταλλα.
Δίκιο έχει ο Χριστόφορος γενικά, αλλά όχι εδώ.
γενικα μιλησα,οχι για το συγκεκριμενο,κατα τ αλλα οπως τα λεει ο θοδωρης απο πανω ειναι
...εκτος απο το να εφυγε η ακιδα απο την βαλβιδα εξαγωγης,δεν ξερω οι συγκεκριμενοι μποξερ κινητηρες τι ανοιγμα βαλβιδων εχουν γιατι δεν εχω δουλεψει ποτε
τετοιους κινητηρες,αλλα να περασε η ακιδα απο την εξαγωγη μου φαινεται δυσκολο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
γενικα μιλησα,οχι για το συγκεκριμενο,κατα τ αλλα οπως τα λεει ο θοδωρης απο πανω ειναι
...εκτος απο το να εφυγε η ακιδα απο την βαλβιδα εξαγωγης,δεν ξερω οι συγκεκριμενοι μποξερ κινητηρες τι ανοιγμα βαλβιδων εχουν γιατι δεν εχω δουλεψει ποτε
τετοιους κινητηρες,αλλα να περασε η ακιδα απο την εξαγωγη μου φαινεται δυσκολο.
Αν δεν πέρασε, είναι μέσα...
Αυτό παίζει (το να πέρασε), μιας και μιλάμε για ότι απέμεινε από την "κάποτε" ακίδα.
Να "εξαϋλώθηκε" αφού έλιωσε, δεν παίζει! Εξήγησα το γιατί.
Γι αυτό εξ αρχής είπα στο Γιάννη να μην ησυχάσει και να το ψάξει, εννοείται χωρίς να δουλέψει άλλο το μοτέρ (που δεν το είπα, αλλά το θεώρησα αυτονόητο).
Ας περιμένουμε να μας πει τι έχει κάνει... ;)
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Όλα είναι πιθανά...Η καλύτερη εξέταση είναι δια γυμνού οφθαλμού. Στον μποξερ άλλωστε είναι εύκολο, λυσιμο κεφαλή, έλεγχος και ξανά δέσιμο...Στην χειρότερη Ενδοσκόπιο...
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
:ok:....ευχαριστω για τις γνωμες παιδες !...παρολο που ζω ακομα με τις αμφιβολιες ...νιωθω ηδη σοφοτερος μεσα απ τη συζητηση σας γυρω απ το θεμα! Σημερα σχολασα στης 16:00 και πηγα σε συνεργείο αλλα τελικα δεν προλαβα να παρω σειρα ....εδωσα ραντεβου για αυριο ! . Εμαθα οτι συμπιεση πρεπει να ειναι γυρω στα 12 bar ..... Αν δεν δείξουν καλα τα πραγματα το Σκ θα βαλω κατω το κύλινδρο και θα του ριξω μια ματια.... pasxali κανα how to μπουσουλα για την εγχείρηση εχουμε ......ή ξεβιδωνουμε και παμε ...:happy:


... το συντομοτερο θα ενημερωσω το παρων νημα!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
:ok:....ευχαριστω για τις γνωμες παιδες !...παρολο που ζω ακομα με τις αμφιβολιες ...νιωθω ηδη σοφοτερος μεσα απ τη συζητηση σας γυρω απ το θεμα! Σημερα σχολασα στης 16:00 και πηγα σε συνεργείο αλλα τελικα δεν προλαβα να παρω σειρα ....εδωσα ραντεβου για αυριο ! . Εμαθα οτι συμπιεση πρεπει να ειναι γυρω στα 12 bar ..... Αν δεν δείξουν καλα τα πραγματα το Σκ θα βαλω κατω το κύλινδρο και θα του ριξω μια ματια.... pasxali κανα how to μπουσουλα για την εγχείρηση εχουμε ......ή ξεβιδωνουμε και παμε ...:happy:


... το συντομοτερο θα ενημερωσω το παρων νημα!
Γιαννη μπες στα τεχνικα στο θεμα αναζωογονηση σχεσης οδηγου κ κινητηρα πρεπει να ε ει τα λινκ απο τον παντογνωστη @Mister Jim..αλλιως ριχτου ενα πμ :)

adv phone
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
Γιαννη μπες στα τεχνικα στο θεμα αναζωογονηση σχεσης οδηγου κ κινητηρα πρεπει να ε ει τα λινκ απο τον παντογνωστη @Mister Jim..αλλιως ριχτου ενα πμ :)

adv phone

το τσεκαρω φιλε !...danke!:ok:
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
γενικα μιλησα,οχι για το συγκεκριμενο,κατα τ αλλα οπως τα λεει ο θοδωρης απο πανω ειναι
...εκτος απο το να εφυγε η ακιδα απο την βαλβιδα εξαγωγης,δεν ξερω οι συγκεκριμενοι μποξερ κινητηρες τι ανοιγμα βαλβιδων εχουν γιατι δεν εχω δουλεψει ποτε
τετοιους κινητηρες,αλλα να περασε η ακιδα απο την εξαγωγη μου φαινεται δυσκολο.
Εγώ που έχω δει ανοιχτές βαλβίδες εξαγωγής χωρίς να είμαι απόλυτος έχω την αίσθηση ότι περνάει άνετα αλλά δεν έχω φωτογραφία με ανοιχτέs.
Μια εικόνα φευγαλέα στο μυαλό έχω.

Είναι αρκετά μεγάλο για να σφηνώσει ανάμεσα στο κύλινδρο και έμβολο στο κενό πάνω από τα ελατήρια και να γρατζουνίσει.

Και προσοχή σε όλους στα NGK κυκλοφορούν και μαϊμού
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Αν δεν πέρασε, είναι μέσα...
Αυτό παίζει (το να πέρασε), μιας και μιλάμε για ότι απέμεινε από την "κάποτε" ακίδα.
Να "εξαϋλώθηκε" αφού έλιωσε, δεν παίζει! Εξήγησα το γιατί.
Γι αυτό εξ αρχής είπα στο Γιάννη να μην ησυχάσει και να το ψάξει, εννοείται χωρίς να δουλέψει άλλο το μοτέρ (που δεν το είπα, αλλά το θεώρησα αυτονόητο).
Ας περιμένουμε να μας πει τι έχει κάνει... ;)
η ακιδα ειναι ενα ειδος πορσελανης,κατι αλλο τελος παντων απο σκετο μεταλλο,ειναι μαλακο υλικο,το πιο πιθανον ειναι οτι ελιωσε η εσπασε σε πολυ μικρα κομματακια,λογω πιεσης-συμπιεσης,μην κοιτας θοδωρη την θερμοκρασια που λιωνουν τα μεταλλα και σκεψου τις πιεσεις που δεχεται ο θαλαμος καυσης
αν οντως περασε απο την βαλβιδα εξαγωγης τοτε μιλαμε για τρελη κωλοφαρδια,μια στο εκκατομυριο.
το συνηθες σε τετοιες περιπτωσεις ειναι να μαγκωσει η ακιδα στο εδρανο της βαλβιδας και να τα κανει ολα π@υτανα.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
η ακιδα ειναι ενα ειδος πορσελανης,κατι αλλο τελος παντων απο σκετο μεταλλο,ειναι μαλακο υλικο,το πιο πιθανον ειναι οτι ελιωσε η εσπασε σε πολυ μικρα κομματακια,λογω πιεσης-συμπιεσης,μην κοιτας θοδωρη την θερμοκρασια που λιωνουν τα μεταλλα και σκεψου τις πιεσεις που δεχεται ο θαλαμος καυσης
αν οντως περασε απο την βαλβιδα εξαγωγης τοτε μιλαμε για τρελη κωλοφαρδια,μια στο εκκατομυριο.
το συνηθες σε τετοιες περιπτωσεις ειναι να μαγκωσει η ακιδα στο εδρανο της βαλβιδας και να τα κανει ολα π@υτανα.
Έχεις δίκιο άμα την μαγκώσει η βαλβίδα η μικρότερη ζημιά είναι έδρα μετά βαλβίδα και τέλος άμα οι τσέπες στο έμβολο είναι τσίμα τσίμα θα φάει το λιγότερο νυχιά το έμβολο.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Ήρθε !!


Είχα βάλει και εγώ Fake και 9 στα 10 σημάδια που λέει το video τα είχα.
Ελπίζω να κράτησες το χάρτινο κουτάκι γίνεται πιο εύκολα η δουλειά της αναγνώρισης.

4000 Km έμειναν πάνω μετά τα αντικατέστησα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
η ακιδα ειναι ενα ειδος πορσελανης,κατι αλλο τελος παντων απο σκετο μεταλλο,ειναι μαλακο υλικο,το πιο πιθανον ειναι οτι ελιωσε η εσπασε σε πολυ μικρα κομματακια,λογω πιεσης-συμπιεσης,μην κοιτας θοδωρη την θερμοκρασια που λιωνουν τα μεταλλα και σκεψου τις πιεσεις που δεχεται ο θαλαμος καυσης
αν οντως περασε απο την βαλβιδα εξαγωγης τοτε μιλαμε για τρελη κωλοφαρδια,μια στο εκκατομυριο.
το συνηθες σε τετοιες περιπτωσεις ειναι να μαγκωσει η ακιδα στο εδρανο της βαλβιδας και να τα κανει ολα π@υτανα.
Μη λέμε τέτοιαααα.........:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Η ακίδα είναι πλατίνα, νικέλιο, ή ιρίδιο (τα πιο συχνά συναντώμενα υλικά κατασκευής)!!!!
Θερμοκρασία που λιώνουν? 1500°C - 2500°C:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Δε λιώνει η ακίδα λέμεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η υαλώδης μάζα που λες Χριστόφορε, είναι το υλικό συγκράτησης της ακίδας πάνω στο σώμα του μπουζί (πάνω στην πορσελάνη).
Εδώ έχουμε μια κλασσική περίπτωση υπερβολικής φθοράς της ακίδας λόγω υπέρβασης ορίου ζωής! Η ακίδα λεπταίνει κι εξαφανίζεται με το χρόνο χρήσης (τα πολλά χλμ δηλαδή) όχι λόγω θερμοκρασίας!!! Προσοχή!
Λόγω απώλειας ηλεκτρονίων από το κρυσταλλικό πλέγμα του μετάλλου (κι αυτό ως αποτέλεσμα διάβρωσης λόγω ηλεκτρικών εκκενώσεων στα 30000V!!!)
Έμεινε λοιπόν μια σταλιά ακίδας, κι αποκολλήθηκε! Το κομμάτι που λείπει (όπως το έδειξε στη φώτο ο Γιάννης)



κανείς δε μπορεί να πει πού βρίσκεται! Μπορεί να είναι ακόμα μέσα, μπορεί να έφυγε μαζί με τα καυσαέρια (δύσκολο, αλλά γίνεται). Το μόνο που δε γίνεται, είναι να λιώσει!!!! Γι αυτό εξ αρχής το πρότεινα να το ψάξει ενδελεχώς και να μην παίζει κορώνα-γράμματα με την καταστροφή του μοτέρ του. Είπα... κορώνα/γράμματα..... 50/50 δηλαδή να μη γίνει τίποτα, ή να έχει μεγάλη ζημιά.
Προσοχή και πάλι! Μιλάω για το συγκεκριμένο πρόβλημα εδώ, με τα συγκεκριμένα συμπτώματα, όπως αναφέρονται από έναν έμπειρο μοτοσυκλετιστή και με γνώσεις μηχανικού, που πιάνουν τα χέρια του.... Δε μιλάμε με κάποιον που δεν ξέρουμε αν γνωρίζει τι λέει.... ;)
Αυτά για να αποφύγουμε ατέρμονες συζητήσεις.....
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Βλεποντας την φωτο απο το μπουζι που ανεβασε ο παθων IoannisPanagiotidis παρατηρω οτι λειπει ολη η ακιδα απο την βαση της Δεδομενου λοιπον αυτου -και αν κρινω σωστα- οτι δεν υπαρχουν υπολλειματα, τετοια ωστε να μιλαμε για υπερθερμανση (λογω φτωχου μειγματος, λαθος προπορειας, ή οτι αλλο), θεωρω οτι ολοκληρη η ακιδα βρισκεται ακομα μεσα στον θαλαμο και κοβει βολτες

Παρατηρειστε πως γινεται το μπουζι οταν υπαρχει για καποιο λογο υπερθερμανση στις παρακατω (τυχαιες) φωτο


Δεν ξερω αν το μπουζι ηταν γνησιο ή μαιμου ngk ουτε αν τα 28.000 χλμ ειναι ικανα να το καταπονησουν τοσο ωστε να γινει οτι εγινε Ακομα δεν ξερω αν ηταν το σωστο θερμοκρασιακα Παντως σε καμια περιπτωση δεν ελιωσε σταδιακα η ακιδα τοσο ωστε το υπολοιπο της να αποκοπει
Και φυσικα το κομματι που εφυγε μεσα στον θαλαμο καυσης δεν λιωνει εκει μεσα, εφοσον βεβαια το μειγμα δεν ειναι ιδιατερως φτωχο Κατι που απο την φωτο δεν συνεβαινε Ασε που σε αυτην την περιπτωση το πιστονι θα την ειχε ακουσει πρωτο Και αυτο γιατι οι ακιδες των μπουζι οπως σωστα ειπωθηκε απο τον forester ειναι φτιαγμενες απο μεταλα τετοια ωστε να αντεχουν τρελες θερμοκρασιες αλλα kai -αντιθετα με οτι πιστευει ο christof- και τρελες πιεσεις

Αληθεια ποσα παραπανω χλμ ειχε το συγκεκριμενο μπουζι;
 
Top Bottom