η ακιδα ειναι ενα ειδος πορσελανης,κατι αλλο τελος παντων απο σκετο μεταλλο,ειναι μαλακο υλικο,το πιο πιθανον ειναι οτι ελιωσε η εσπασε σε πολυ μικρα κομματακια,λογω πιεσης-συμπιεσης,μην κοιτας θοδωρη την θερμοκρασια που λιωνουν τα μεταλλα και σκεψου τις πιεσεις που δεχεται ο θαλαμος καυσης
αν οντως περασε απο την βαλβιδα εξαγωγης τοτε μιλαμε για τρελη κωλοφαρδια,μια στο εκκατομυριο.
το συνηθες σε τετοιες περιπτωσεις ειναι να μαγκωσει η ακιδα στο εδρανο της βαλβιδας και να τα κανει ολα π@υτανα.
Μη λέμε τέτοιαααα.........:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Η ακίδα είναι πλατίνα, νικέλιο, ή ιρίδιο (τα πιο συχνά συναντώμενα υλικά κατασκευής)!!!!
Θερμοκρασία που λιώνουν? 1500°C - 2500°C
Δε λιώνει η ακίδα λέμεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η υαλώδης μάζα που λες Χριστόφορε, είναι το υλικό συγκράτησης της ακίδας πάνω στο σώμα του μπουζί (πάνω στην πορσελάνη).
Εδώ έχουμε μια κλασσική περίπτωση υπερβολικής φθοράς της ακίδας λόγω υπέρβασης ορίου ζωής! Η ακίδα λεπταίνει κι εξαφανίζεται με το χρόνο χρήσης (τα πολλά χλμ δηλαδή) όχι λόγω θερμοκρασίας!!! Προσοχή!
Λόγω απώλειας ηλεκτρονίων από το κρυσταλλικό πλέγμα του μετάλλου (κι αυτό ως αποτέλεσμα διάβρωσης λόγω ηλεκτρικών εκκενώσεων στα 30000V!!!)
Έμεινε λοιπόν μια σταλιά ακίδας, κι αποκολλήθηκε! Το κομμάτι που λείπει (όπως το έδειξε στη φώτο ο Γιάννης)
κανείς δε μπορεί να πει πού βρίσκεται! Μπορεί να είναι ακόμα μέσα, μπορεί να έφυγε μαζί με τα καυσαέρια (δύσκολο, αλλά γίνεται). Το μόνο που δε γίνεται, είναι να λιώσει!!!! Γι αυτό εξ αρχής το πρότεινα να το ψάξει ενδελεχώς και να μην παίζει κορώνα-γράμματα με την καταστροφή του μοτέρ του. Είπα... κορώνα/γράμματα..... 50/50 δηλαδή να μη γίνει τίποτα, ή να έχει μεγάλη ζημιά.
Προσοχή και πάλι! Μιλάω για το συγκεκριμένο πρόβλημα εδώ, με τα συγκεκριμένα συμπτώματα, όπως αναφέρονται από έναν έμπειρο μοτοσυκλετιστή και με γνώσεις μηχανικού, που πιάνουν τα χέρια του.... Δε μιλάμε με κάποιον που δεν ξέρουμε αν γνωρίζει τι λέει....
Αυτά για να αποφύγουμε ατέρμονες συζητήσεις.....