R1200GS ...θεματακι με το ηλεκτρόδιο του αναφλεκτήρα/μπουζι

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
πανω κατω τα ιδια λεμε ολοι (konkost-forester) με διαφορετικα λογια.
ο.κ δεχομαι οτι αποκλειεται να ελιωσε η εξαυλωθηκε,δεν δεχομαι ομως οτι ειναι στον θαλαμο καυσης και κοβει βολτες (θα τα ειχε κανει πουτανα ολα) στανταρ.
το πιο πιθανο σεναριο ειναι οτι εφυγε απο την εξαγωγη και μιλαμε για τρελη κολωφαρδια.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
τα γνησια ngk τα καταλαβαινεις απο τα ρωσικα γραμματα που εχει το κουτι στην κατω μερια και κυριως στο εξαγωνο του μπουζι να γραφει κατι
στα μαιμου στο εξαγωνο δεν γραφει τιποτα
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
πανω κατω τα ιδια λεμε ολοι (konkost-forester) με διαφορετικα λογια.
ο.κ δεχομαι οτι αποκλειεται να ελιωσε η εξαυλωθηκε,δεν δεχομαι ομως οτι ειναι στον θαλαμο καυσης και κοβει βολτες (θα τα ειχε κανει πουτανα ολα) στανταρ.
το πιο πιθανο σεναριο ειναι οτι εφυγε απο την εξαγωγη και μιλαμε για τρελη κολωφαρδια.
Τώρα μάλιστα :)
κι εγώ το ίδιο πιστεύω και το λέω από το 1ο ποστ που έκανα.
Απλώς λέω να το ψάξει κιόλας, για σιγουριά (έστω με ενδοσκόπιο).
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
Παιδες γυριζω απ το συνεργειο .... καλυτερα δεν γινεται !... ο Μαστορας δεν εξεπλαγει καθολου στο θεαμα του μπουζιου ..... αν και οπως μου ειπε, συχνοτερα βλεπει κατεστραμενα μπουζι που εχουν χασει ενα απ τα 2 περιφεριακα ηλεκτροδια! Το μεσαίο κεντρικο ηλεκτροδιο τελικα ειναι απο Πλατίνα Pt ενω τα 2 αλλα απο Νίκελ Ni.

Αφου του εξηγησα την ολη περιπετεια οπως στο ποστ 1 και του δειξα τα παλια μπουζι!...με ρωτησε ποσα χιλιομετρα εγραψα απο τοτε που συνεβει το περιστατικο και αν νιωθω καποια δυσλειτουργια του κινητηρα!... τελος μου ειπε ανεβαινεις και φευγεις ! Μου εξηγησε οτι αν πραγματικα δεν εχω γραψει 80χιλιαδες με τα ιδια μπουζι(θα ελιωνε απ τη χρηση) και αποκοπηκε το κεντρικο ή και καποιο απ τα πλαινα ...τοτε στα πρωτα κιολας μετρα θα χα απωλιες ,μπερδεμα ...και δεν θα το προχωρουσα ουτε μετρο. Οταν του ειπα οτι την επομενη και την τελευταια μερα που εβαλα το μεταχειρισμενο μπουζι εγραψα 390 και 410 χιλιομετρα σε γρηγορους ρυθμους και το μεκανακι έσπερνε ....χαμογελοντας με καθησυχασε λεγοντας με οτι θα ειναι αδικος κόπος ακομα και η μετρηση της συμπίεσης.

εγω ομως επέμενα!

Αφου μου εξηγησε με σχεδιαγραμματα σε λευκο χαρτι τι θα μπορουσε να συμβει και οτι μεσα στα πιθανα σεναρια λογο και της διαταξης θα μπορουσε να ειχα σκαλωσει ακομα και αναμεσα στα ελατηρια του πιστονιου και να γρατσουνουσε το χιτωνιο στο κατω μερος .... μεχρι και να στραβωνε βαλβιδα απ το πρωτο δευτερολεπτο με καταστροφικη συνεχεια. ....μου εκανε την χαρη. Καλοζεσταμενος λοιπον απο θερμοκρασια ο κινητηρας ....εβγαλε ενα μανομετρο με 12αρι ανταπτορα .... τα 2 κυριως μπουζι των κυλινδρων και τον προσάρμοσε εναλαξ καθε φορα ανα κυλινδρο ...μου φανηκε οτι ανοιγε και το γκαζι αλλα βαρουσε την μιζα καμια 7-8 φορες μεχρι να παρει την τελικη μετρηση ! Το μανομετρο δεν ειχε ψηφιακη οθονη οπως φανταζομουν αλλα ο δεικετης εδειχνε και στους 2 κυλίνδρους σχεδον να ακουμπαει το 12 ....και μαλιστα ο δεξις εδειχνε να χει και μερικα δέκατα παραπανω το οποιο ομως μπορει να συμβαινει και απ το μη ακριβη συγχρονισμο των πεταλουδων οπως μου εξηγησε ! Αφου δεν ξεληγωσε τη μπαταρια παλι καλα!

Κατι αλλο που σχολιασε βλεποντας την εξωτερικη επιφανια των μπουζι και φυσικα και κανει οταν εχεις και τα 4 μπουζι στο χερι σου ειναι οτι στα 3 το σπειρωμα καθως και το πισω σιδερενιο μερος του μπουζι που κρατιετε η πορσελανη ηταν σχετικα ακομα καθαρα ο κατεστραμενο μπουζι φαινοταν σαν ειχε 3πλασια διαρκια χρησης και ηταν καταμαυρο ακομα και το σιδερο .... κατι δεν πηγαινε σιγουρα καλα εδω και καιρο με αυτο!

Τελος παντων ...τελος καλο... ολα καλα .

Η ουσια και το μαθημα της υπόθεσης ,.... που θα μπορουσα να το πληρωσω πολυ ακριβα .?.. τραγικο λαθος η ανοησια μου να μην εχω ηδη αλλαξει τα μπουζι ... εντελως βλακωδες απο μενα ενω ειχα το χρονο και το χωρο να μην εστω τσεκαρει οπτικα εδω και καιρο . Τεμπελια ? Αφηρημάδα? ...πεστο οπως θελεις ... ενα ειναι σιγουρο παντως!...δεν θα ξανασυμβει!

Ευχαριστω παρα πολυ ,ολους τους συμμετεχοντες στη συζητηση ...πραγματικα προσωπικα βγηκα σοφοτερος !!!!


παντα όρθιοι συντροχοι !!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παλι καλα Γιαννο!
Αντε καλες βολτες παλι!
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Παιδες γυριζω απ το συνεργειο .... καλυτερα δεν γινεται !... ο Μαστορας δεν εξεπλαγει καθολου στο θεαμα του μπουζιου ..... αν και οπως μου ειπε, συχνοτερα βλεπει κατεστραμενα μπουζι που εχουν χασει ενα απ τα 2 περιφεριακα ηλεκτροδια! Το μεσαίο κεντρικο ηλεκτροδιο τελικα ειναι απο Πλατίνα Pt ενω τα 2 αλλα απο Νίκελ Ni.

Αφου του εξηγησα την ολη περιπετεια οπως στο ποστ 1 και του δειξα τα παλια μπουζι!...με ρωτησε ποσα χιλιομετρα εγραψα απο τοτε που συνεβει το περιστατικο και αν νιωθω καποια δυσλειτουργια του κινητηρα!... τελος μου ειπε ανεβαινεις και φευγεις ! Μου εξηγησε οτι αν πραγματικα δεν εχω γραψει 80χιλιαδες με τα ιδια μπουζι(θα ελιωνε απ τη χρηση) και αποκοπηκε το κεντρικο ή και καποιο απ τα πλαινα ...τοτε στα πρωτα κιολας μετρα θα χα απωλιες ,μπερδεμα ...και δεν θα το προχωρουσα ουτε μετρο. Οταν του ειπα οτι την επομενη και την τελευταια μερα που εβαλα το μεταχειρισμενο μπουζι εγραψα 390 και 410 χιλιομετρα σε γρηγορους ρυθμους και το μεκανακι έσπερνε ....χαμογελοντας με καθησυχασε λεγοντας με οτι θα ειναι αδικος κόπος ακομα και η μετρηση της συμπίεσης.

εγω ομως επέμενα!

Αφου μου εξηγησε με σχεδιαγραμματα σε λευκο χαρτι τι θα μπορουσε να συμβει και οτι μεσα στα πιθανα σεναρια λογο και της διαταξης θα μπορουσε να ειχα σκαλωσει ακομα και αναμεσα στα ελατηρια του πιστονιου και να γρατσουνουσε το χιτωνιο στο κατω μερος .... μεχρι και να στραβωνε βαλβιδα απ το πρωτο δευτερολεπτο με καταστροφικη συνεχεια. ....μου εκανε την χαρη. Καλοζεσταμενος λοιπον απο θερμοκρασια ο κινητηρας ....εβγαλε ενα μανομετρο με 12αρι ανταπτορα .... τα 2 κυριως μπουζι των κυλινδρων και τον προσάρμοσε εναλαξ καθε φορα ανα κυλινδρο ...μου φανηκε οτι ανοιγε και το γκαζι αλλα βαρουσε την μιζα καμια 7-8 φορες μεχρι να παρει την τελικη μετρηση ! Το μανομετρο δεν ειχε ψηφιακη οθονη οπως φανταζομουν αλλα ο δεικετης εδειχνε και στους 2 κυλίνδρους σχεδον να ακουμπαει το 12 ....και μαλιστα ο δεξις εδειχνε να χει και μερικα δέκατα παραπανω το οποιο ομως μπορει να συμβαινει και απ το μη ακριβη συγχρονισμο των πεταλουδων οπως μου εξηγησε ! Αφου δεν ξεληγωσε τη μπαταρια παλι καλα!

Κατι αλλο που σχολιασε βλεποντας την εξωτερικη επιφανια των μπουζι και φυσικα και κανει οταν εχεις και τα 4 μπουζι στο χερι σου ειναι οτι στα 3 το σπειρωμα καθως και το πισω σιδερενιο μερος του μπουζι που κρατιετε η πορσελανη ηταν σχετικα ακομα καθαρα ο κατεστραμενο μπουζι φαινοταν σαν ειχε 3πλασια διαρκια χρησης και ηταν καταμαυρο ακομα και το σιδερο .... κατι δεν πηγαινε σιγουρα καλα εδω και καιρο με αυτο!

Τελος παντων ...τελος καλο... ολα καλα .

Η ουσια και το μαθημα της υπόθεσης ,.... που θα μπορουσα να το πληρωσω πολυ ακριβα .?.. τραγικο λαθος η ανοησια μου να μην εχω ηδη αλλαξει τα μπουζι ... εντελως βλακωδες απο μενα ενω ειχα το χρονο και το χωρο να μην εστω τσεκαρει οπτικα εδω και καιρο . Τεμπελια ? Αφηρημάδα? ...πεστο οπως θελεις ... ενα ειναι σιγουρο παντως!...δεν θα ξανασυμβει!

Ευχαριστω παρα πολυ ,ολους τους συμμετεχοντες στη συζητηση ...πραγματικα προσωπικα βγηκα σοφοτερος !!!!

παντα όρθιοι συντροχοι !!!!

Ήταν το πρωτεύον ή δευτερεύων μπουζί;
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Το συμπέρασμα για μένα είναι.
Αφού ρυθμίζουμε βαλβίδες κάθε δέκα και αφού γυρνά πιο εύκολα ο κινητήρας χωρίς τα μπουζί.
Γιατί να μην τα βγάζουμε να τους ρίχνουμε μια ματιά.

Καλούς δρόμους να έχεις φίλε Γιάννη.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Παιδες γυριζω απ το συνεργειο .... καλυτερα δεν γινεται !... ο Μαστορας δεν εξεπλαγει καθολου στο θεαμα του μπουζιου ..... αν και οπως μου ειπε, συχνοτερα βλεπει κατεστραμενα μπουζι που εχουν χασει ενα απ τα 2 περιφεριακα ηλεκτροδια! Το μεσαίο κεντρικο ηλεκτροδιο τελικα ειναι απο Πλατίνα Pt ενω τα 2 αλλα απο Νίκελ Ni.

Αφου του εξηγησα την ολη περιπετεια οπως στο ποστ 1 και του δειξα τα παλια μπουζι!...με ρωτησε ποσα χιλιομετρα εγραψα απο τοτε που συνεβει το περιστατικο και αν νιωθω καποια δυσλειτουργια του κινητηρα!... τελος μου ειπε ανεβαινεις και φευγεις ! Μου εξηγησε οτι αν πραγματικα δεν εχω γραψει 80χιλιαδες με τα ιδια μπουζι(θα ελιωνε απ τη χρηση) και αποκοπηκε το κεντρικο ή και καποιο απ τα πλαινα ...τοτε στα πρωτα κιολας μετρα θα χα απωλιες ,μπερδεμα ...και δεν θα το προχωρουσα ουτε μετρο. Οταν του ειπα οτι την επομενη και την τελευταια μερα που εβαλα το μεταχειρισμενο μπουζι εγραψα 390 και 410 χιλιομετρα σε γρηγορους ρυθμους και το μεκανακι έσπερνε ....χαμογελοντας με καθησυχασε λεγοντας με οτι θα ειναι αδικος κόπος ακομα και η μετρηση της συμπίεσης.

εγω ομως επέμενα!

Αφου μου εξηγησε με σχεδιαγραμματα σε λευκο χαρτι τι θα μπορουσε να συμβει και οτι μεσα στα πιθανα σεναρια λογο και της διαταξης θα μπορουσε να ειχα σκαλωσει ακομα και αναμεσα στα ελατηρια του πιστονιου και να γρατσουνουσε το χιτωνιο στο κατω μερος .... μεχρι και να στραβωνε βαλβιδα απ το πρωτο δευτερολεπτο με καταστροφικη συνεχεια. ....μου εκανε την χαρη. Καλοζεσταμενος λοιπον απο θερμοκρασια ο κινητηρας ....εβγαλε ενα μανομετρο με 12αρι ανταπτορα .... τα 2 κυριως μπουζι των κυλινδρων και τον προσάρμοσε εναλαξ καθε φορα ανα κυλινδρο ...μου φανηκε οτι ανοιγε και το γκαζι αλλα βαρουσε την μιζα καμια 7-8 φορες μεχρι να παρει την τελικη μετρηση ! Το μανομετρο δεν ειχε ψηφιακη οθονη οπως φανταζομουν αλλα ο δεικετης εδειχνε και στους 2 κυλίνδρους σχεδον να ακουμπαει το 12 ....και μαλιστα ο δεξις εδειχνε να χει και μερικα δέκατα παραπανω το οποιο ομως μπορει να συμβαινει και απ το μη ακριβη συγχρονισμο των πεταλουδων οπως μου εξηγησε ! Αφου δεν ξεληγωσε τη μπαταρια παλι καλα!

Κατι αλλο που σχολιασε βλεποντας την εξωτερικη επιφανια των μπουζι και φυσικα και κανει οταν εχεις και τα 4 μπουζι στο χερι σου ειναι οτι στα 3 το σπειρωμα καθως και το πισω σιδερενιο μερος του μπουζι που κρατιετε η πορσελανη ηταν σχετικα ακομα καθαρα ο κατεστραμενο μπουζι φαινοταν σαν ειχε 3πλασια διαρκια χρησης και ηταν καταμαυρο ακομα και το σιδερο .... κατι δεν πηγαινε σιγουρα καλα εδω και καιρο με αυτο!

Τελος παντων ...τελος καλο... ολα καλα .

Η ουσια και το μαθημα της υπόθεσης ,.... που θα μπορουσα να το πληρωσω πολυ ακριβα .?.. τραγικο λαθος η ανοησια μου να μην εχω ηδη αλλαξει τα μπουζι ... εντελως βλακωδες απο μενα ενω ειχα το χρονο και το χωρο να μην εστω τσεκαρει οπτικα εδω και καιρο . Τεμπελια ? Αφηρημάδα? ...πεστο οπως θελεις ... ενα ειναι σιγουρο παντως!...δεν θα ξανασυμβει!

Ευχαριστω παρα πολυ ,ολους τους συμμετεχοντες στη συζητηση ...πραγματικα προσωπικα βγηκα σοφοτερος !!!!

παντα όρθιοι συντροχοι !!!!
Τελικά είχα δίκιο.
ΕΞΑΥΛΩΘΗΚΕ...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για οσους ενδιαφερονται για τα μπουζι της Denso, μπορουνε να μπουνε στο site της εταιριας και να γραψουν τον τυπο των μπουζι της Ngk. Θα του βγαλει την αντιστοιχια στα μπουζι της denso.
(Αυτο γιατι δεν εχω μπουζι ευκαιρο να σας πω τον τυπο. Θα πρεπει να βγαλω ενα)
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
Μονο οποιος ηταν μεσα συο κυλινδρο ξερει τι εγινε παιδες ....κατα αλλα κραταμε μονο το τέλος καλο , ολα καλά.

Καλιο μπουζοάλλαζε ... παρα μπουζογύρευε....
 
Top Bottom