SUZUKI Hayabusa 2018

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πραγματικά πολύ ωραία μοτοσυκλέτα, την είχα για λίγο καιρό αλλά ήταν αρκετά στριμόκωλη στα γόνατα για ψηλούς αναβάτες. Τα φρένα της όντως δεν ήταν καλά για το βάρος και τα χλμ που μπορούσε να αναπτύξει.
Βελτίωση για τα gen1 δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει, στα gen2 (με τις ακτινικές δαγκάνες) μπορούσες να βάλεις κάποιες μονομπλόκ από GSXR K9+ ή CBR 1000 08+ και τρόμπα brembo RCS. Στη θέση του ανηψιού σου, θα ξεκίναγα με άλλα τακάκια και ίσως σωληνάκια υψηλής. Μια τρόμπα πιθανώς να έδινε καλύτερη πέδηση αλλά δεν γνωρίζω ποια κάνει για τις 6πίστονες tokico.
Ωραιος, tnx :ok: Ειναι σιγουρα στριμοκωλη στα γονατα για ψηλους, για μενα με υψος μονο 1.80 ητανε οριακα ok. Οταν σε ενα μικρο κομματι ξαναπηρα το VFR για να τα δω συγκριτικα, η θεση οδηγησης με τα τα πιο ψηλα/ανοιχτα κλιπον, τους αποστατες 2.8εκ και τα χαμηλοτερα κατα 2εκ μαρσπιε μου φανηκε σαν ..θεση on-off :D

Αν ξερεις / τοχεις ψαξει, πες πιθανα τι τακακια βελτιωνουν το φρεναρισμα με τους μαμα δισκους, στο VFR εχω δοκιμασει κοκκινα Brembo στους Nissin δισκους για λιγο καλυτερο αρχικο δαγκωμα.

Btw, το μηχανακι του ανεψιου μου ειναι το ιδιο χρωμα μ'αυτο που ειχες, και ειναι νομιζω πολυ ωραιο χρωμα σε συγκριση με το κλασσικο μαυρο των gen 1.

 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Σε ξεγελάνε οι χρωματισμοί, είναι διαφορετικά τα χρώματα. Του ανηψιού σου μου αρέσει περισσότερο!

Δυστυχώς, δεν ξέρω να σου πω για τακάκια, δεν το κράτησα πολύ. Αν δεν γράψει κανείς εδώ, μπες στο moto.gr και αναζήτησε το μέλος Oldman, τα ξέρει αρκετά τα συγκεκριμένα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Ακριβως αυτο, και γραφω εδω για να μην ανοιξω αλλο θεμα.

Εχει παρει ο ανεψιος μου εδω και ενα χρονο περιπου ενα Busa gen 1 του 2005 σε εξαιρετικη κατασταση με λιγα πραγματικα χμ, το μοτερ ειναι "σφιχτο" και οι αναρτησεις σε πολυ καλη κατασταση. Αλλα τα φρενα ειναι επιεικως απαραδεκτα για μηχανακι που μαζευει τοσα χιλιομετρα για πλακα :oops: Τοχα ξαναοδηγησει σε ανοιχτους δρομους και δεν ειχα χρειαστει να το κυνηγησω στα φρενα αλλα χθες πηγαμε μια καλη στριφτερη βολτα και τα φρενα ειναι σχεδον επικινδυνα καθως το μηχανακι ειναι βαρυ, μαζευει χιλιομετρα και τα φρενα δε φτανουν. Οι δισκοι ειναι σε πολυ καλη κατασταση, απο τακακια δεν ξερουμε τι εχει αλλα φαινονται να εχουν ψωμι και τα υγρα φρενων αλλαχτηκανε μολις παρθηκε το μηχανακι.

Για πετε οι επαϊοντες (mousitsas) τι αναβαθμιση παιζει στα φρενα με σταδιακα αυξανομενο κοστος, πχ καλυτερα τακακια, σωληνακια υψηλης, αλλες δαγκανες απο καποιο super sport, κλπ κλπ. Tnx for any info.

Βαζω και μια φωτο απο τη χθεσινη βολτα, να πω οτι το Busa αν και μακρυ στριβει εξαιρετικα οσο τα κομματια δεν ειναι πολυ κλειστα (το περιμενα πιο "δυσκολο").

Δαγκανες και δισκοι ειναι αξιοπρεπεις. Εκει που πασχουν τα φρενα ειναι κυριως στην τρομπα και μετα σε τακακια και σωληνακια. Αυτα τα τρια θα τα αλλαζα πακετο.
Τακακια μεταλλικα καποιας καλης μαρκας, πχ brembo, galfer, ebc κλπ.
Τρομπα καποια ακτινικη 16αρα.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Δαγκανες και δισκοι ειναι αξιοπρεπεις. Εκει που πασχουν τα φρενα ειναι κυριως στην τρομπα και μετα σε τακακια και σωληνακια. Αυτα τα τρια θα τα αλλαζα πακετο.
Τακακια μεταλλικα καποιας καλης μαρκας, πχ brembo, galfer, ebc κλπ.
Τρομπα καποια ακτινικη 16αρα.

Στο zzr 1100 που είχε 4εμβολες tokico και 320 δισκους, είχα πολύ καλό αποτέλεσμα με τα ebc - μεταλλικα τακάκια και σωληνάκια μεταλλικά επώνυμα δεν θυμάμαι τι είχα βάλει.

Η πρώτη γενιά μπουσα πάντα μου άρεσε και αισθητικα την προτιμώ από τη 2η που όμως η 2η είναι καλύτερη συνολικά. Η 3η είναι απλα κούκλα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
EBC HH είχα βάλει στο SV1000 που είχε 4πίστονες Tokico, με πολύ καλά αποτελέσματα!

Μην αμελήσετε να καθαρίσετε και τους δίσκους όταν αλλάξετε τακάκια!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
EBC HH είχα βάλει στο SV1000 που είχε 4πίστονες Tokico, με πολύ καλά αποτελέσματα!
Στο ενδιαμεσ,ο την ιδια γνωμη πηρα και απο καποιον εκτος φορουμ που ειχε Busa gen 1 και ειχε βελτιωσει τα φρενα, μου ειπε οτι ειχε δει μεγαλη διαφορά με EBC HH.
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Οπως ειπαν και τα παιδια απο πανω πρωτα τρομπα. Brembo RCS 19 ή καποια παρομοια, σωληνακια υψηλης και ενα καλο τακακι.
Το φρενο θα μεταμορφωθει και σε δαγκωμα και σε διαρκεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Οπως ειπαν και τα παιδια απο πανω πρωτα τρομπα. Brembo RCS 19 ή καποια παρομοια, σωληνακια υψηλης και ενα καλο τακακι.
Το φρενο θα μεταμορφωθει και σε δαγκωμα κια σε διαρκεια.
Θέλει προσοχή στο τι τρόμπα θα βάλεις σε κάθε δαγκάνα (υπάρχει μια εξίσωση που βγάζει τι διάμετρο τρόμπας πρέπει να βάλεις σε συνδιασμό με την επιάνεια των εμβόλων στις δαγκάνες, δεν θυμάμαι που την είχα δει, πιθανότατα στο apriliaforum μιας και αρκετά παιδιά εκεί ψάχνονται με τρόμπες και δαγκάνες). Πιο πάνω γράφτηκε ότι μια 16αρα είναι ΟΚ. Εσύ γράφεις για 19αρα, την έχεις δοκιμάσει με τις 6πίστονες tokico?
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Νομιζω οτι η 16αρα θα εχει δυνατοτερη πιεση απο την 19αρα, και ειναι αυτο που θελουμε, σωστα?
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Ολοι οι φιλοι με busa που ξερω και εχω οδηγησει 19αρα φοραγαν με πολυ καλα αποτελεσματα.
Και με beringer, accossato επισης πολυ ευχαριστημενοι.
Επισης και εγω φοραγα στο gsxr 19αρα και μου αρεσε πολυ.
16αρα φοραγε μαμα αλλα δεν... Ηθελα κατι παραπανω.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Ολοι οι φιλοι με busa που ξερω και εχω οδηγησει 19αρα φοραγαν με πολυ καλα αποτελεσματα.
Και με beringer, accossato επισης πολυ ευχαριστημενοι.
Επισης και εγω φοραγα στο gsxr 19αρα και μου αρεσε πολυ.
16αρα φοραγε μαμα αλλα δεν... Ηθελα κατι παραπανω.
Το θεμα της μαμισιας δεν ειναι το ειναι 16αρα αλλα το οτι ειναι γτπ.
Εγω εχω 19αρα απο 950sm στο δικο μου γιατι αυτη ειχα να βαλω, αλλα θα προτιμουσα μια καλη ακτινικη στην στοκ διασταση.
Μια μεγαλυτερη τρομπα εχει πιο δυνατο αρχικο δαγκωμα, αλλα απο κει και περα η πιο μικρη υπερτετει.
 
Top Bottom