Suzuki V-Strom 800DE 2023

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Παιζετε με το κουμπι shift, δεν εξηγειτε αλλιως.
:ha
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Τα χούμε ξαναπει αυτά.

Ισορροπίες κρατάνε όλοι.

Άμα βγουν και πουνε οτι το τρανσαλπ είναι 0.1 πιο γρήγορο στα 0-100, έχει 10 μμ χαμηλότερη σέλα , και χάνει σε όλα τα άλλα δεν θα ξαναδούν Χόντα για τεστ από τον αντιπροσωπο ποτέ.

Ο μόνος δημοσιογραφικός οργανισμός που έχω δει να τα λέει όπως είναι για αυτά που τεστάρει, και χωρίς να μασάει τα λόγια του ,είναι το Consumers Report, στο America.

Για τον πολύ απλό λόγο ότι αγοράζει κανονικά λιανική ότι τεστάρει ,από ψυγεία και τηλεοράσεις, μέχρι αυτοκίνητα, και τα ξαναπουλαει όταν τελειώσει μαζί τους, και δεν παίρνει καμία διαφήμιση από κανέναν.

Μόνο συνδρομές από καταναλωτές.

Αλλά δυστυχώς δεν ασχολείται με μοτοσυκλέτα.

Όλοι οι άλλοι που παίρνουν διαφήμιση και εξαρτώνται από τον εκάστοτε αντιπρόσωπο για να τους δώσει οχήματα να κάνουν την δουλειά τους,πρέπει να μπορείς να διαβάσεις πίσω από τις λεπτές γραμμές ισορροπίας που κρατάνε.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Τα χούμε ξαναπει αυτά.

Ισορροπίες κρατάνε όλοι.

Άμα βγουν και πουνε οτι το τρανσαλπ είναι 0.1 πιο γρήγορο στα 0-100, έχει 10 μμ χαμηλότερη σέλα , και χάνει σε όλα τα άλλα δεν θα ξαναδούν Χόντα για τεστ από τον αντιπροσωπο ποτέ.

Ο μόνος δημοσιογραφικός οργανισμός που έχω δει να τα λέει όπως είναι για αυτά που τεστάρει, και χωρίς να μασάει τα λόγια του ,είναι το Consumers Report, στο America.

Για τον πολύ απλό λόγο ότι αγοράζει κανονικά λιανική ότι τεστάρει ,από ψυγεία και τηλεοράσεις, μέχρι αυτοκίνητα, και τα ξαναπουλαει όταν τελειώσει μαζί τους, και δεν παίρνει καμία διαφήμιση από κανέναν.

Μόνο συνδρομές από καταναλωτές.

Αλλά δυστυχώς δεν ασχολείται με μοτοσυκλέτα.

Όλοι οι άλλοι που παίρνουν διαφήμιση και εξαρτώνται από τον εκάστοτε αντιπρόσωπο για να τους δώσει οχήματα να κάνουν την δουλειά τους,πρέπει να μπορείς να διαβάσεις πίσω από τις λεπτές γραμμές ισορροπίας που κρατάνε.
να ρωτήσω ,γιατί στα χοντα λενε ψέματα η κρύβουν αλήθειες και στα αλλα τα λένε όπως είναι?
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Τι κάνουν στα άλλα ??
Τα λένε όπως είναι ?

Καλά ναι.

Σε όλα το κάνουν.

Δεν θα σου πουν ποτέ ότι να ο ξεκάθαρος νικητής.ειτε υπάρχει είτε όχι.

Ισορροπίες κρατάνε λέμε .

Θα τονίσουν τα θετικά όπου υπάρχουν και στρογγυλεψουν η και θα αγνοήσουν από τα σχόλια τα αρνητικά , για να μην τα πάρει ο οποίος αντιπρόσωπος ,είτε αυτός λέγεται, Σαρακάκης, είτε Σφακιανάκης, είτε Πετρόπουλος, κλπ, και πει αυτός δεν ξαναπαίρνει μηχανάκι για τεστ, γιατί έχει το θράσος να λέει ότι βλέπει.

Στην συγκεκριμένη συγκριση Transalp vs V-strom , συμβαίνει το Σουζούκι να είναι εμφανώς η ακριβότερη κατασκευή απ' τα δύο, τουλάχιστον αυτό βλέπει από κοντά όποιος δεν είναι παρωπιδάκιας η άσχετος, η και τα δύο.

Οπότε για να κρατηθούν οι ισορροπίες ... τα είπαμε πιο πάνω.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Τι κάνουν στα άλλα ??
Τα λένε όπως είναι ?

Καλά ναι.

Σε όλα το κάνουν.

Δεν θα σου πουν ποτέ ότι να ο ξεκάθαρος νικητής.ειτε υπάρχει είτε όχι.

Ισορροπίες κρατάνε λέμε .

Θα τονίσουν τα θετικά όπου υπάρχουν και στρογγυλεψουν η και θα αγνοήσουν από τα σχόλια τα αρνητικά , για να μην τα πάρει ο οποίος αντιπρόσωπος ,είτε αυτός λέγεται, Σαρακάκης, είτε Σφακιανάκης, είτε Πετρόπουλος, κλπ, και πει αυτός δεν ξαναπαίρνει μηχανάκι για τεστ, γιατί έχει το θράσος να λέει ότι βλέπει.

Στην συγκεκριμένη συγκριση Transalp vs V-strom , συμβαίνει το Σουζούκι να είναι εμφανώς η ακριβότερη κατασκευή απ' τα δύο, τουλάχιστον αυτό βλέπει από κοντά όποιος δεν είναι παρωπιδάκιας η άσχετος, η και τα δύο.

Οπότε για να κρατηθούν οι ισορροπίες ... τα είπαμε πιο πάνω.
οταν ολοι ξέρουμε οτι το σουζουκι υπερτερεί σε ολα
και αυτοι λενε οτι πανω κατω ειναι τα ιδια πως κρατουν ισορροπίες?
εγω βλέπω οτι θάβουν το σουζουκι... οταν το λενε ιδιο με κάποιο κατώτερο του...
γιατι δεν φοβουντε την αντίδραση της σουζουκι...?

οδηγήστε και τα δυο και μετα βγάλτε συμπερασμα... εγω αυτο λεω
η εμφάνιση ειναι αλλο θεμα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συγκεκριμένα ο Χρήστος έχει οδηγήσει και τα δύο. Και επειδή τον ξέρω καλά το γεγονός πως πήρε το Suzuki δεν επηρεάζει την άποψη του. Αρχικά το transalp ήθελε να πάρει και άλλαξε γνώμη μετά τα test ride.

Ας φροντίσουν λοιπόν όσοι θέλουν να αγοράσουν να κάνουν ένα test ride με τα μάτια ανοιχτά και χωρίς παρωπίδες και συνειδητά να κάνουν την επιλογή τους. Γιατί και στο Transalp έπαιξαν πολλές προπαραγγελίες...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Κι εγώ τα έχω οδηγήσει και τα δυο.πραγματικα το suzuki υπερτερεί
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Ο μόνος δημοσιογραφικός οργανισμός που έχω δει να τα λέει όπως είναι για αυτά που τεστάρει, και χωρίς να μασάει τα λόγια του ,είναι το Consumers Report, στο America.
Αυτοι και αν τα έχουν "πάρει" στο παρελθόν ....

Με τα πιο τρανταχτά παραδείγματα του Suzuki Samurai και του Isuzu Trooper αρκετά χρόνια πριν ...

:friendship:
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
οταν ολοι ξέρουμε οτι το σουζουκι υπερτερεί σε ολα
και αυτοι λενε οτι πανω κατω ειναι τα ιδια πως κρατουν ισορροπίες?
εγω βλέπω οτι θάβουν το σουζουκι... οταν το λενε ιδιο με κάποιο κατώτερο του...
γιατι δεν φοβουντε την αντίδραση της σουζουκι...?

οδηγήστε και τα δυο και μετα βγάλτε συμπερασμα... εγω αυτο λεω
η εμφάνιση ειναι αλλο θεμα...
Δεν μπορείς να τους έχεις όλους ευχαριστημένους.

Μπορείς όμως σε λογικά πλαίσια να μην έχεις κανέναν δυσαρεστημενο.

Το τρυκ είναι αυτό που έγραψα πιο πάνω.

Τονίζεις τα καλά όλων και κανείς γάργαρα τα κακά.

Τα ξέρει αυτά και η Σουζούκι και όλοι .

Ξέρουν ότι σε ένα άλλο συγκριτικό που το προϊόν του ανταγωνιστή θα είναι ανώτερο θα τους το στρογγυλέψουν.

Αυτό που δεν θέλει κανένας αντιπρόσωπος είναι να του θάψουν το προϊόν απ ευθείας.

Με ένα συμπέρασμα του στυλ, αν θέλετε έναν στριτ κινητήρα, και δεν πάτε ποτέ χώμα, τότε τι το θέλετε το τρανσαλπ,?
που οι αναρτήσεις του δεν κάνουν ούτε για φορτωμένο στην άσφαλτο , και το σχεδίασαν λογιστές ποντάροντας στο όνομα και το παλιό κοινό και όχι στο προϊόν ?

Ας έλεγε κανένας κάτι τέτοιο που θα ήταν και λογικό συμπέρασμα για πολλούς, και δεν θα ξαναπερνούσε ούτε έξω από τον Σαρακακη, όχι να του δώσουν και μηχανάκια να κάνει την δουλειά του.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αυτοι και αν τα έχουν "πάρει" στο παρελθόν ....

Με τα πιο τρανταχτά παραδείγματα του Suzuki Samurai και του Isuzu Trooper αρκετά χρόνια πριν ...

:friendship:
Δεν τις ξέρω αυτές τις ιστορίες.

Ημουν χρόνια συνδρομητής και ότι αγόρασα με βάση τις αξιολογήσεις τους ήταν όπως το παρουσίασαν.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Δεν τις ξέρω αυτές τις ιστορίες.

Ημουν χρόνια συνδρομητής και ότι αγόρασα με βάση τις αξιολογήσεις τους ήταν όπως το παρουσίασαν.
αν και ειναι οφφ τοπικ ...

την δεκαετία του 80 "μαγείρεψαν" τα αποτελέσματα σε τεστ του suzuki samurai (το οποίο πούλαγε σαν τρελό, τα διπλάσια οχήματα σε σύγκριση με το wrangler) και ανέφεραν οτι είναι πολύ εύκολο και πιθανό να τουμπάρει με αποτέλεσμα να σταματήσει να πουλάει και στο τέλος να σταματήσει και να εισάγετε ....

αυτο δεν αναρεί οτι αλλες αξιολογήσεις τους ήταν σωστές ....

:friendship:
 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
ChristosGR. όταν η μοτο φτάσει σε κανονική κατάσταση λειτουργίας. και θερμοκρασίας. πόσες στροφές κρατάει στο ρελαντί?
 
Top Bottom