Suzuki V-Strom 800DE 2023

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δε βρισκω νοημα στη κουβεντα με δεδομενο (προσωπικο) πως ποτε δεν οδηγησα μεγαλο ονοφ μηχανακι που να μη χρειαζεται να ριξεις χρηματα στις αναρτησεις και δε μιλαω μονο για ελατηρια. Απ οτι φαινεται στα συγχρονα με μη ηλεκτρονικες, το τουαρεγκ πρεπει να ειναι η εξαιρεση του κανονα, αλλα και σε αυτο μαλλον οταν το πας χωμα ταπα κατι θα χρειαζεται.
Οποτε μαλλον απλα καποια θα εχουν καλλιτερες στις αλφα συνθηκες και καποια στις βητα. Αναβατες με απαιτησεις ομως, καλο θαταν να υπολογιζουν +2Κ για αναρτησεις σε μηχανες που τιμολογιακα βρισκονται νοτιως των 15-20Κ
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να σου πω τι περιμένω από μία σοβαρή αντιμετώπιση στο θέμα ανάρτηση.

Είχα τις αναρτήσεις στις στοκ θέσεις, sag x χιλιοστά.

Έβαλα στο τέρμα, ψ χιλιοστά.

Αυτό ταυτόχρονα με την υποκειμενική παρατήρηση ότι δεν είδε διαφορά έχει κάποια αξία.
Το δεν είδα καμία διαφορά έτσι μόνο του δεν μου λέει κάτι.

Όχι τίποτα άλλο αλλά τουλάχιστον θα καταλάβουμε όλοι μας και τι σημαίνει σούπα και πόσο σούπα είναι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τις καλές αναρτήσεις τις χρειάζεται περισσότερο ένας αρχάριος στο χώμα, η ασφάλεια ειναι το ζητούμενο και μην το μπλέκουμε με επιδόσεις
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
έχω την εντύπωση πως τα μπροστινά είναι 62αρια και άλλο ριβαλβινγκ
Ξέρεις η συζήτηση βασικά είναι ότι η honda στα ίδια λεφτά με την απρίλια και τη suzuki έχει βάλει αναρτήσεις τις οποίες τις βρήκε κάπου στο χρονοντούλαπο της ιστορίας για να θυμηθούμε ωραία παλιά πασοκική ορολογία.

Το γεγονός ότι σε όλα τα νήματα παντού συζητάμε πως συγκρίνουμε με την honda, λέει πολλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Καλυτερες αναρτήσεις στην μαμά κατάσταση, για ποια χρήση?

Αν μιλάμε για εναν μόνο του χωρίς συνεπιβάτη, χωρίς μπαγκάζια, να πηγαίνει σπίτι δουλειά και καμιά ασφαλτινη πάντα μόνος μια χαρά είναι η ανάρτηση του Honda, κάτι στο οποίο βοηθάει και η στρητάδικη απόδοση του κινητήρα.

Αλλα δεν παίρνεις on-off αντί για σκούτερ, τουλάχιστον όχι αν δεν είσαι ονοφάς της καφετέριας.

Για το μεγαλύτερο εύρος χρήσης ενός on off που θα πάει σβέλτα εκτός δρόμου, θα φορτωθεί και δικαβαλο για ταξίδι, οι αναρτήσεις του Honda είναι απλά ανεπαρκείς.
Ακόμα και η μία και μοναδική ρύθμιση που έχει χρειάζεται γατζόκλειδο!

ενώ στο στρομ έχει υδραυλική ρύθμιση.
Να μην πάω στα άλλα ελαττώματα, όπως σπαρτιατικος εξοπλισμος, (ουτε USB Δεν έχει εν έτη 2024), μονοκόμματο πλαίσιο, υποπλαισιο, αντι για διαιρούμενο και αρκετά άλλα.

Πριν 8-9 μηνες οταν πρώτοκυκλοφόρησαν τα οδήγησα και τα δύο και μάλιστα τα είχαμε πάρει και μαζί με φίλο test drive , και όταν τα βάλαμε δίπλα δίπλα έμοιαζε να έχουν διαφορά τιμής €3000+ όχι €500.

Περριτό να πω ποιο αγόρασα λίγες μέρες αργότερα.

Τουλάχιστον στο αμέρικα έχουν και 1500 δολαρια διαφορά που μπορούν να μπαλωσουν κάποιες τρύπες.

Εγώ λοιπόν που το βάζω και χώμα, και χωρίς βεβαια να είμαι ο Paul Tarres, αλλά το πάω σβέλτα, λέω ότι ναι η ανάρτηση είναι μαλακή, αλλά "ακούει" στις ρυθμίσεις, κάτι που σημαίνει ότι πιθανότατα μόνο με σκληρότερο ελατήριο, και σχετικά μικρό κόστος, κάποιος που την βρίσκει υπερβολικά μαλακή, να είναι έτοιμος να πιέσει περισσότερο εντός και εκτός δρόμου.

Βεβαια ως γνωστόν οι γνώμες είναι σαν τους κωλους.

Όλοι έχουν από εναν
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
tc
Μόνο εμένα μου φαίνεται σώβρακο φανέλα η πίσω ανάρτηση; Έβαλα την προ φόρτιση ήδη στο τέρμα και δε βλέπω διαφορά.. δεν έχω παίξει με αποσβέσεις ακόμα αλλά μάλλον πάω για ελατήριο.. δε με λες και βαρύ στα 85 κιλά..
Δοκίμασε να παίξεις και τις αποσβέσεις.

Το γράφει ο tc-drift πιο πάνω.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Τα έχεις βολτάρει με στοκ ρυθμίσεις, αυτών που έχουν.

Το παλικάρι είπε "σούπα τις έχω, δεν έχω ασχοληθεί", μιά σελίδα πίσω. Έγραψε και κάτι άλλο;
Το μοναδικό που έκανα είναι να αυξήσω τέρμα την προφορτιση χωρις ομως να δω διαφορά..αποσβέσεις δεν έχω πειράξει. Στην χαλαρή βόλτα άνετο είναι αλλά στην πίεση, είτε σε άσφαλτο είτε σε χώμα όχι..
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Καλυτερες αναρτήσεις στην μαμά κατάσταση, για ποια χρήση?

Αν μιλάμε για εναν μόνο του χωρίς συνεπιβάτη, χωρίς μπαγκάζια, να πηγαίνει σπίτι δουλειά και καμιά ασφαλτινη πάντα μόνος μια χαρά είναι η ανάρτηση του Honda, κάτι στο οποίο βοηθάει και η στρητάδικη απόδοση του κινητήρα.

Αλλα δεν παίρνεις on-off αντί για σκούτερ, τουλάχιστον όχι αν δεν είσαι ονοφάς της καφετέριας.

Για το μεγαλύτερο εύρος χρήσης ενός on off που θα πάει σβέλτα εκτός δρόμου, θα φορτωθεί και δικαβαλο για ταξίδι, οι αναρτήσεις του Honda είναι απλά ανεπαρκείς.
Ακόμα και η μία και μοναδική ρύθμιση που έχει χρειάζεται γατζόκλειδο!

ενώ στο στρομ έχει υδραυλική ρύθμιση.
Να μην πάω στα άλλα ελαττώματα, όπως σπαρτιατικος εξοπλισμος, (ουτε USB Δεν έχει εν έτη 2024), μονοκόμματο πλαίσιο, υποπλαισιο, αντι για διαιρούμενο και αρκετά άλλα.

Πριν 8-9 μηνες οταν πρώτοκυκλοφόρησαν τα οδήγησα και τα δύο και μάλιστα τα είχαμε πάρει και μαζί με φίλο test drive , και όταν τα βάλαμε δίπλα δίπλα έμοιαζε να έχουν διαφορά τιμής €3000+ όχι €500.

Περριτό να πω ποιο αγόρασα λίγες μέρες αργότερα.

Τουλάχιστον στο αμέρικα έχουν και 1500 δολαρια διαφορά που μπορούν να μπαλωσουν κάποιες τρύπες.

Εγώ λοιπόν που το βάζω και χώμα, και χωρίς βεβαια να είμαι ο Paul Tarres, αλλά το πάω σβέλτα, λέω ότι ναι η ανάρτηση είναι μαλακή, αλλά "ακούει" στις ρυθμίσεις, κάτι που σημαίνει ότι πιθανότατα μόνο με σκληρότερο ελατήριο, και σχετικά μικρό κόστος, κάποιος που την βρίσκει υπερβολικά μαλακή, να είναι έτοιμος να πιέσει περισσότερο εντός και εκτός δρόμου.

Βεβαια ως γνωστόν οι γνώμες είναι σαν τους κωλους.

Όλοι έχουν από εναν
Εκεί θα καταλήξω, σε σκληρότερο ελατήριο, αλλά δεν ξέρω προδιαγραφές σε αυτό, μάρκα, συμβατότητα, αν Χρειάζεται revalving και ποιος μπορεί να το κάνει..μάλλον θα χρειαστεί να το στείλω Αθήνα..
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Εκεί θα καταλήξω, σε σκληρότερο ελατήριο, αλλά δεν ξέρω προδιαγραφές σε αυτό, μάρκα, συμβατότητα, αν Χρειάζεται revalving και ποιος μπορεί να το κάνει..μάλλον θα χρειαστεί να το στείλω Αθήνα..

Δεν έχω ψάξει για λύσεις αφού είμαι ακόμα σε διλλημα αν θέλω να πειράξω την ανάρτηση μια που έχω εντουρακι για τα πιο ζορικα.

Για κάποιους λόγους που δεν είναι της παρούσης, οι Αυστραλοί είναι πολλές φορές από τους πρωτους που δοκιμάζουν και εφαρμόζουν σωστές λύσεις.

Θα κοιτούσα και σε .au σελίδες για ιδέες.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα έφτιαχνα και τις αποσβέσεις στο πιο σφιχτό μαζί με την προφορτιση

Δεν έχει λογική αλλιώς
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Θα έφτιαχνα και τις αποσβέσεις στο πιο σφιχτό μαζί με την προφορτιση

Δεν έχει λογική αλλιώς
Ok στην επόμενη βόλτα θα δοκιμαστεί και αυτό..
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δε βρισκω νοημα στη κουβεντα με δεδομενο (προσωπικο) πως ποτε δεν οδηγησα μεγαλο ονοφ μηχανακι που να μη χρειαζεται να ριξεις χρηματα στις αναρτησεις και δε μιλαω μονο για ελατηρια. Απ οτι φαινεται στα συγχρονα με μη ηλεκτρονικες, το τουαρεγκ πρεπει να ειναι η εξαιρεση του κανονα, αλλα και σε αυτο μαλλον οταν το πας χωμα ταπα κατι θα χρειαζεται.
Οποτε μαλλον απλα καποια θα εχουν καλλιτερες στις αλφα συνθηκες και καποια στις βητα. Αναβατες με απαιτησεις ομως, καλο θαταν να υπολογιζουν +2Κ για αναρτησεις σε μηχανες που τιμολογιακα βρισκονται νοτιως των 15-20Κ
Κ όμως στο Τουαρέγκ αν κάτσεις να ρυθμίσεις η ανάρτηση δεν χρειάζεται τίποτα.αφηνω μια υποσημείωση για κάποιον που μπορεί να πιάσει Ρυθμό παγκόσμιου,τον οποίο δεν μπορώ να πιάσω για να έχω γνώμη :p
Συνεχίστε που λέει κ μια ψυχή
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κ όμως στο Τουαρέγκ αν κάτσεις να ρυθμίσεις η ανάρτηση δεν χρειάζεται τίποτα.αφηνω μια υποσημείωση για κάποιον που μπορεί να πιάσει Ρυθμό παγκόσμιου,τον οποίο δεν μπορώ να πιάσω για να έχω γνώμη :p
Συνεχίστε που λέει κ μια ψυχή
Κι εγώ με όρους χαλαρής βόλτας (έστω εκδρομικού εντούρο) θεωρώ πως το Tuareg υπερέχει σε αναρτήσεις. Και από άποψη διαδρομών και από άποψη του πως "ακούνε" στα κλικ.
Συνεχίζω να πιστεύω πως είναι η πιο ολοκληρωμένη πρόταση όμως... αν κάποιος έχει κατασταλαγμένη άποψη για το τι ακριβώς θέλει μπορεί να προτιμήσει οποιοδήποτε άλλο από τα υπάρχοντα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Κ όμως στο Τουαρέγκ αν κάτσεις να ρυθμίσεις η ανάρτηση δεν χρειάζεται τίποτα.αφηνω μια υποσημείωση για κάποιον που μπορεί να πιάσει Ρυθμό παγκόσμιου,τον οποίο δεν μπορώ να πιάσω για να έχω γνώμη :p
Συνεχίστε που λέει κ μια ψυχή
Φανταζομαι πως κι εκει θα πιανεις καποια ορια λογω κοπωσης σε παρατεταμενο νταπα ντουπα. Τι διαμετρο πιστονια εχουν τα πηρουνια?
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Φανταζομαι πως κι εκει θα πιανεις καποια ορια λογω κοπωσης σε παρατεταμενο νταπα ντουπα. Τι διαμετρο πιστονια εχουν τα πηρουνια?
Δεν έχω ιδέα.θα ψάξω κ θα σου πω
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Όντως έχει καλές αναρτήσεις , εγώ στα 100 κιλά που είμαι είχα σεταρει τις αναρτήσεις όπως λέει το μανουαλ για ένα άτομο και απλά είχα δοσει 2 κλικ προ φόρτιση στην πίσω ανάρτηση και ήταν πένα . Ακόμα και που το φόρτωσα με πλαϊνές βαλίτσες και λουκάνικο πίσω δεν έδωσα άλλο κλικ , έστριβε τάπα
 

$py

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Το οδήγησα πρόσφατα σε χώμα-λάσπη και λίγο άσφαλτο με άριστες εντυπώσεις. Οι αναρτήσεις του άψογες σύμφωνα με τα 105 κιλά μου, λίγο πιο σκληρές από το Τενερε. Το traction στο λασπερό τερεν σε έκανε μάγκα, τέρμα γκάζι σε ανηφορικό και το μηχανάκι πήγαινε λες και ήσουν σε άσφαλτο. Αν δεν ήμουν καψούρης με το Τενερε το είχα πάρει χθες.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το οδήγησα πρόσφατα σε χώμα-λάσπη και λίγο άσφαλτο με άριστες εντυπώσεις. Οι αναρτήσεις του άψογες σύμφωνα με τα 105 κιλά μου, λίγο πιο σκληρές από το Τενερε. Το traction στο λασπερό τερεν σε έκανε μάγκα, τέρμα γκάζι σε ανηφορικό και το μηχανάκι πήγαινε λες και ήσουν σε άσφαλτο. Αν δεν ήμουν καψούρης με το Τενερε το είχα πάρει χθες.
Σόρι αλλά μιλάς για το vstrom η για το Tuareg?

Μπήκαν οι "αντίπαλοι" και χάθηκα
 
Top Bottom