Suzuki V-Strom 800DE 2023

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
εννοείς του κτμ καλύτερες?
Εννοώ του 790 R είναι καλύτερες από του 790.
Όλες πιο σκληρές σπο του 800 που είναι παρά πολύ μαλακες αλλά μου αρέσουν γιατί είναι ευκολοδήγητο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εννοώ του 790 R είναι καλύτερες από του 790.
Όλες πιο σκληρές σπο του 800 που είναι παρά πολύ μαλακες αλλά μου αρέσουν γιατί είναι ευκολοδήγητο.
Άμα παίξεις με σποσβέσεις προφόρτιση μπορεί να αλλάξεις γνώμη.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Μόνο εμένα μου φαίνεται σώβρακο φανέλα η πίσω ανάρτηση; Έβαλα την προ φόρτιση ήδη στο τέρμα και δε βλέπω διαφορά.. δεν έχω παίξει με αποσβέσεις ακόμα αλλά μάλλον πάω για ελατήριο.. δε με λες και βαρύ στα 85 κιλά..
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Μόνο εμένα μου φαίνεται σώβρακο φανέλα η πίσω ανάρτηση; Έβαλα την προ φόρτιση ήδη στο τέρμα και δε βλέπω διαφορά.. δεν έχω παίξει με αποσβέσεις ακόμα αλλά μάλλον πάω για ελατήριο.. δε με λες και βαρύ στα 85 κιλά..
Το ότι η ανάρτηση ειδικά πίσω είναι μαλακή είναι γνωστό.
Το θέμα είναι αν σου αρέσει η μαλακή ανάρτηση.

Η πολύ μεγάλη πλειοψηφία των ιδιοκτητών( εγώ την τοποθετώ στο 90+%) ότι και να λένε τους αρέσει η άνεση, και δεν θα πιέσουν σχεδόν ποτέ τα όρια της ανάρτησης για να τους λείψει η πιο (να την πω έτσι) σπορ ρύθμιση.

Τα τμήματα μάρκετινγκ τα ξέρουν αυτά, και ειδικά η παραδοσιακά συντηρητική Suzuki δεν θα ρίσκαρε να πει το ευρύ κοινό ότι η μότο δεν είναι άνετη.

Οι υπόλοιποι όντως πάνε για σκληρότερα ελατήρια.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να θυμίσουμε ξανά ότι το σκληρό ελατήριο δεν χαλάει την άνεση (δεν λέμε τόσο που να μην συμπιέζεται) αυτό που κάνει το μηχανάκι κούτσουρο είναι οι πολύ σφιχτές αποσβέσεις.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Σωστό αυτό που λέει ο Γιάννης, αναλογα με την εργοστασιακή ρύθμιση, τα σκληρότερα ελατήρια από μόνα τους, πολλές φορές δεν αρκουν.
Χρειάζεται revalving, και παίξιμο με το ιξώδες του λαδιου
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αν η μάρκα ήταν Χόντα θα ήταν σουμιεδες...
Με την μάρκα νά γράφει Σουζούκι είναι ποιοτικές αναρτήσεις με έμφαση την άνεση...
Οπότε όλοι οι δημοσιογράφοι του κόσμου (ΌΛΟΙ όμως) που το έβαλαν χώμα μαζί με το Αλπ, και βγάζουν τις αναρτήσεις του strom εμφανώς ανωτερες είναι όλοι, άσχετοι, η εγκάθετοι, πουλημένοι στον Soihiro.

Οκ.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Οπότε όλοι οι δημοσιογράφοι του κόσμου (ΌΛΟΙ όμως) που το έβαλαν χώμα μαζί με το Αλπ, και βγάζουν τις αναρτήσεις του strom εμφανώς ανωτερες είναι όλοι, άσχετοι, η εγκάθετοι, πουλημένοι στον Soihiro.

Οκ.
Ποιος μίλησε για χώμα?
Και όλοι οι δημοσιογράφοι που το οδήγησαν στην άσφαλτο είπαν το αντίθετο...

Το ποιοτικές από το σουμιες έχει τεράστια διαφορά...


Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ποιος μίλησε για χώμα?
Και όλοι οι δημοσιογράφοι που το οδήγησαν στην άσφαλτο είπαν το αντίθετο...

Το ποιοτικές από το σουμιες έχει τεράστια διαφορά...


Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λιάκο...

Καβαλάς εσύ (ή ο τιτάνας ΜΜ165) ένα μηχανάκι.
Το ίδιο μηχανάκι το καβαλάει ο Παναής όχι από τα Μέγαρα, ο ΑποΖήτου, ο Αμπεμπαπλόμτουκιθεμπλόμ και το κοιτάζει και η Νατάσσα.

Αν δεν ρυθμίζεται η ανάρτηση... Μι πιανς, απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τόσο καλορυθμισμένο οτιδήποτε.

Όταν συζητάμε για "μαλακή" πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, θα ήθελα από τα παιδιά να πουν και τι ρυθμίσεις έχουν κάνει. Πχ, αγοράζοντας το 950 στα 120 κιλά ήταν οριακό με τέρμα προφόρτιση μπρος πίσω (με τον γνωστό κανόνα του 1/3), αλλά τώρα στα 100 κιλά είναι διαφορετική η συμπεριφορά του. Δεν έχω αλλάξει προφόρτιση, αλλά έχω αλλάξει αποσβέσεις.

Αν λέμε "μαλακό" αλλά δεν έχει μπει κλειδί και κατσαβίδι πουθενά, όπως το παρέλαβαν, κάνουμε λάθος συζήτηση.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Λιάκο...

Καβαλάς εσύ (ή ο τιτάνας ΜΜ165) ένα μηχανάκι.
Το ίδιο μηχανάκι το καβαλάει ο Παναής όχι από τα Μέγαρα, ο ΑποΖήτου, ο Αμπεμπαπλόμτουκιθεμπλόμ και το κοιτάζει και η Νατάσσα.

Αν δεν ρυθμίζεται η ανάρτηση... Μι πιανς, απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τόσο καλορυθμισμένο οτιδήποτε.

Όταν συζητάμε για "μαλακή" πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, θα ήθελα από τα παιδιά να πουν και τι ρυθμίσεις έχουν κάνει. Πχ, αγοράζοντας το 950 στα 120 κιλά ήταν οριακό με τέρμα προφόρτιση μπρος πίσω (με τον γνωστό κανόνα του 1/3), αλλά τώρα στα 100 κιλά είναι διαφορετική η συμπεριφορά του. Δεν έχω αλλάξει προφόρτιση, αλλά έχω αλλάξει αποσβέσεις.

Αν λέμε "μαλακό" αλλά δεν έχει μπει κλειδί και κατσαβίδι πουθενά, όπως το παρέλαβαν, κάνουμε λάθος συζήτηση.
Δεν διάβασες τί λέει το παλικάρι που είναι και κάτοχος
Ότι είναι ρυθμιζόμενο αλλά δεν ρυθμίζεται...
Νά σού θυμίσω ότι τα έχω βολταρει και τά δύο

Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν διάβασες τί λέει το παλικάρι που είναι και κάτοχος
Ότι είναι ρυθμιζόμενο αλλά δεν ρυθμίζεται...
Νά σού θυμίσω ότι τα έχω βολταρει και τά δύο

Στάλθηκε από το 2201117TY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα έχεις βολτάρει με στοκ ρυθμίσεις, αυτών που έχουν.

Το παλικάρι είπε "σούπα τις έχω, δεν έχω ασχοληθεί", μιά σελίδα πίσω. Έγραψε και κάτι άλλο;
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Χαλαρωστε, και στο 950 το μπροστινο σουμιες ειναι. 48ρια ελατηρια εχει, την στιγμη που ενα πχ drz εχει 44ρια :)

Αν βαλεις αυτα που πρεπει να εχει, δηλ 60-70 πας για ρεβαλβινγκ...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χαλαρωστε, και στο 950 το μπροστινο σουμιες ειναι. 48ρια ελατηρια εχει, την στιγμη που ενα πχ drz εχει 44ρια :)
Ο Κωνσταντίνος τα είχε αλλάξει :p

Το νόημα της συζήτησης που αρνούνται οι φανατικοί Χονταδιστές είναι ότι αγοράζοντας ελατήρια "για τα κιλά μας" στο DE, δηλαδή με 250 ευρώ πάνω κάτω, θα έχουμε μιά ανάρτηση που ο πολιούχος της πόλης του Μαρτίνου θα χρειαστεί αρκετά πάνω από χιλιάρικο για να αποκτήσει. Τα εισαγωγικά γιατί η προσωπική εμπειρία από Ελληνικά μαγαζιά ήταν ότι αντιμετωπίζουν το θέμα με συνέπεια, σοβαρότητα και υπευθυνότητα πολιτικού που ασχολείται με τρένα.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Τα έχεις βολτάρει με στοκ ρυθμίσεις, αυτών που έχουν.

Το παλικάρι είπε "σούπα τις έχω, δεν έχω ασχοληθεί", μιά σελίδα πίσω. Έγραψε και κάτι άλλο;
Έγραφε "έβαλα την προφορτιση στο τέρμα και δεν είδα διάφορα" εσύ τι καταλαβαίνεις? Καί είναι 85 μόνο κιλά...

Νά πω για κάτι εξυπνακιδες ότι δεν είχα ποτέ ούτε έχω Χόντα

Αν ήταν νά διαλέξω ένα από τα δύο θά έπαιρνα το Σουζούκι γιατί εκτός ότι μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά μαρεσει και το μοτέρ του που είναι χαμηλόροπο και ταιριάζει στον adv χαρακτήρα της μηχανής... και τίς αναρτήσεις τίς φτιάχνεις εύκολα και χωρίς επιπτώσεις
Όμως για εμένα και όχι μόνο το αλπ έχει καλύτερες αναρτήσεις στην μαμά κατάσταση
 
Top Bottom