alexandrosgs
Μέλος
Αν χαλάσει κάτι σε δύο χρόνια θα υπάρχει αντιπροσωπεία την Ελλάδα;
Θα υπάρχει SWM γενικά;
Θα υπάρχει SWM γενικά;
Αυτό μπορεί να είναι ένα θέμα. Πάντως είναι καμιά 5ετία που υπάρχει ήδη. Έπειτα όσο θα υπάρχει στην Ευρώπη εγώ δε θα ανησυχούσα και φαίνεται να είναι σε καλό δρόμο.Αν χαλάσει κάτι σε δύο χρόνια θα υπάρχει αντιπροσωπεία την Ελλάδα;
Θα υπάρχει SWM γενικά;
όσο υπάρχουν Κινέζοι νομίζω ναιΑν χαλάσει κάτι σε δύο χρόνια θα υπάρχει αντιπροσωπεία την Ελλάδα;
Θα υπάρχει SWM γενικά;
Δεν είναι διαθέσιμη μου βγάζει. Μπορείς να βάλεις ένα screenshot;
Βεβαια δεν γνωρίζουμε πως και που το πήγε.Είχε προηγηθεί χώμα (ΤΕΤ) στην Αραγονα/Σικελία
Δεν το είχε φορτωμένο (βλέπε GS στάϊλ). Σε φωτογραφίες στο προφίλ του δυο πλαϊνές υφασμάτινες κ έναν λουκάνικο πίσω δείχνει
Το δειξα στον πατέρα και μου λέει, το έχουν υπολογίσει κόβετε το πλαίσιο τραβάει και τη φισα του εγκεφάλου και σβήνει για λόγους ασφαλείας
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Είναι σβουμάς σαν αυτούς τους κατεμάδες που περιέγραφε ο k0k0s σε άλλο νήμα;Το δειξα στον πατέρα και μου λέει, το έχουν υπολογίσει κόβετε το πλαίσιο τραβάει και τη φισα του εγκεφάλου και σβήνει για λόγους ασφαλείας
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδώ έρχεται το μεγάλο ερωτηματικό που έχω βάλει και σε άλλα σημεία σχετικά με την SWM...Και φαντάσου λέει τώρα που το κόλλησαν με ηλεκτροκοληση να μην ξανά κοπεί ποτέ...... Ακόμα οι Ιταλοί αγοράζουν μετάλλα από σαπιοκαραβα;;;;
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η δική μου υπόθεση είναι ότι το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί λάθοςΗ δική μου προσωπική υπόθεση είναι πώς η μητρική Κινέζικη Shineray έχει πάρει τις μήτρες και τα σχέδια και παράγει πλαίσιο, υποπλαίσια, ψαλίδια, μοτέρ κλπ κάπου σε ένα απο τα εργοστάσια της στην Κίνα... Με άγνωστες σε εμάς προδιαγραφές μετάλλων και συγκολλήσεων και βαφών.. Μπορεί να είναι εξαιρετικής ποιότητας, μέτριας ή κακής. WHO knows!!! ΚΑι μετά κοντέινερ και αποστολή Ιταλία..
Μα εκεί θέλω να καταλήξω, γιαυτό τα ευρωπαϊκά στρίβουν καλημέρα από τον Ιάπωνα, αφού έχουν φουλ ευκαμψία από το υποπλαισιο μέχρι και το κουμπί του παντελονιού του αναβάτη χάχαΕδώ έρχεται το μεγάλο ερωτηματικό που έχω βάλει και σε άλλα σημεία σχετικά με την SWM...
Καθότι όπως έχω αναλύσει παλαιότερο σε αυτό το θέμα και στο σχετικό θέμα με τα enduro της εταιρείας το εργοστάσιο που συναρμολογούνται και εξελίσσονται τα SWM είναι στην Ιταλία το πρώην εργοστάσιο της Husqvarna αλλά η κατασκευή των επιμέρους εξαρτημάτων (πλήν των επώνυμων περιφερειακών όπως αναρτήσεις, φρένα, ηλεκτρονικά κλπ) δεν ξέρουμε πού γίνεται.
Η δική μου προσωπική υπόθεση είναι πώς η μητρική Κινέζικη Shineray έχει πάρει τις μήτρες και τα σχέδια και παράγει πλαίσιο, υποπλαίσια, ψαλίδια, μοτέρ κλπ κάπου σε ένα απο τα εργοστάσια της στην Κίνα... Με άγνωστες σε εμάς προδιαγραφές μετάλλων και συγκολλήσεων και βαφών.. Μπορεί να είναι εξαιρετικής ποιότητας, μέτριας ή κακής. WHO knows!!! ΚΑι μετά κοντέινερ και αποστολή Ιταλία..
Συνεπώς μπορεί να βλέπεις ένα πλαίσιο με το σχήμα που είχε το πλαίσιο του 630 καλή ώρα αλλά η σύσταση, η ποιότητα του μετάλλου να είναι διαφορετική (καλώς ή κακώς). Αντίστοιχα και στα υπόλοιπα μέρη που ανέφερα παραπάνω.
Αυτά απο μένα..
Συνηθως τετοια σπασιματα ειναι αποτελεσματα ενος ιστορικου καταπονησης και καποια στιγμη ερχεται η ωρα η κακη.Είχε προηγηθεί χώμα (ΤΕΤ) στην Αραγονα/Σικελία
Δεν το είχε φορτωμένο (βλέπε GS στάϊλ). Σε φωτογραφίες στο προφίλ του δυο πλαϊνές υφασμάτινες κ έναν λουκάνικο πίσω δείχνει