SWM SUPERDUAL X

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν χαλάσει κάτι σε δύο χρόνια θα υπάρχει αντιπροσωπεία την Ελλάδα;
Θα υπάρχει SWM γενικά;
Αυτό μπορεί να είναι ένα θέμα. Πάντως είναι καμιά 5ετία που υπάρχει ήδη. Έπειτα όσο θα υπάρχει στην Ευρώπη εγώ δε θα ανησυχούσα και φαίνεται να είναι σε καλό δρόμο.
 

M@verix

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Thanasis
Μοτό
BMW R850R '97
Ένα ακόμη τεστ:

 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι διαθέσιμη μου βγάζει. Μπορείς να βάλεις ένα screenshot;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έχει ξανασυμβεί αυτό, υποτίθεται ότι είχαν ενισχύσει το πλαίσιο; Ξέρουμε πόσο φορτωμένο και με τι συνθήκες έγινε;
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Είχε προηγηθεί χώμα (ΤΕΤ) στην Αραγονα/Σικελία



Δεν το είχε φορτωμένο (βλέπε GS στάϊλ). Σε φωτογραφίες στο προφίλ του δυο πλαϊνές υφασμάτινες κ έναν λουκάνικο πίσω δείχνει
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είχε προηγηθεί χώμα (ΤΕΤ) στην Αραγονα/Σικελία



Δεν το είχε φορτωμένο (βλέπε GS στάϊλ). Σε φωτογραφίες στο προφίλ του δυο πλαϊνές υφασμάτινες κ έναν λουκάνικο πίσω δείχνει
Βεβαια δεν γνωρίζουμε πως και που το πήγε.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι παρόμοιες συνθήκες με το άλλο, φορτωμένο και πολύ κακοτράχαλο έδαφος, πιθανώς με ρυθμό όχι "τουριστικό".

Αν είναι παλιά παραγωγή, έπρεπε ο ιδιοκτήτης να έχει ενισχύσει το σημείο δεδομένης της χρήσης. Αν όχι, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε πως θα το αντιμετωπίσει το εργοστάσιο.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!






Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Το δειξα στον πατέρα και μου λέει, το έχουν υπολογίσει κόβετε το πλαίσιο τραβάει και τη φισα του εγκεφάλου και σβήνει για λόγους ασφαλείας

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το δειξα στον πατέρα και μου λέει, το έχουν υπολογίσει κόβετε το πλαίσιο τραβάει και τη φισα του εγκεφάλου και σβήνει για λόγους ασφαλείας

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι σβουμάς σαν αυτούς τους κατεμάδες που περιέγραφε ο k0k0s σε άλλο νήμα;
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Και φαντάσου λέει τώρα που το κόλλησαν με ηλεκτροκοληση να μην ξανά κοπεί ποτέ...... Ακόμα οι Ιταλοί αγοράζουν μετάλλα από σαπιοκαραβα;;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και φαντάσου λέει τώρα που το κόλλησαν με ηλεκτροκοληση να μην ξανά κοπεί ποτέ...... Ακόμα οι Ιταλοί αγοράζουν μετάλλα από σαπιοκαραβα;;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδώ έρχεται το μεγάλο ερωτηματικό που έχω βάλει και σε άλλα σημεία σχετικά με την SWM...

Καθότι όπως έχω αναλύσει παλαιότερο σε αυτό το θέμα και στο σχετικό θέμα με τα enduro της εταιρείας το εργοστάσιο που συναρμολογούνται και εξελίσσονται τα SWM είναι στην Ιταλία το πρώην εργοστάσιο της Husqvarna αλλά η κατασκευή των επιμέρους εξαρτημάτων (πλήν των επώνυμων περιφερειακών όπως αναρτήσεις, φρένα, ηλεκτρονικά κλπ) δεν ξέρουμε πού γίνεται.

Η δική μου προσωπική υπόθεση είναι πώς η μητρική Κινέζικη Shineray έχει πάρει τις μήτρες και τα σχέδια και παράγει πλαίσιο, υποπλαίσια, ψαλίδια, μοτέρ κλπ κάπου σε ένα απο τα εργοστάσια της στην Κίνα... Με άγνωστες σε εμάς προδιαγραφές μετάλλων και συγκολλήσεων και βαφών.. Μπορεί να είναι εξαιρετικής ποιότητας, μέτριας ή κακής. WHO knows!!! ΚΑι μετά κοντέινερ και αποστολή Ιταλία..

Συνεπώς μπορεί να βλέπεις ένα πλαίσιο με το σχήμα που είχε το πλαίσιο του 630 καλή ώρα αλλά η σύσταση, η ποιότητα του μετάλλου να είναι διαφορετική (καλώς ή κακώς). Αντίστοιχα και στα υπόλοιπα μέρη που ανέφερα παραπάνω.

Αυτά απο μένα..
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Η δική μου προσωπική υπόθεση είναι πώς η μητρική Κινέζικη Shineray έχει πάρει τις μήτρες και τα σχέδια και παράγει πλαίσιο, υποπλαίσια, ψαλίδια, μοτέρ κλπ κάπου σε ένα απο τα εργοστάσια της στην Κίνα... Με άγνωστες σε εμάς προδιαγραφές μετάλλων και συγκολλήσεων και βαφών.. Μπορεί να είναι εξαιρετικής ποιότητας, μέτριας ή κακής. WHO knows!!! ΚΑι μετά κοντέινερ και αποστολή Ιταλία..
Η δική μου υπόθεση είναι ότι το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί λάθος
χωρίς να λάβουν υπ όψην τις καταπονήσεις που μπορεί να δεχτεί
Όπερ χειρότερο για πολλούς λόγους
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο advrider λένε ότι ήταν γνωστή ατέλεια από τα χάσκι και το SD είναι βελτιωμένο γιατί έχει σιδερένιο υποπλαίσιο. Τι να πεις, σίγουρα δεν είναι αυτός ο λόγος να μην το πάρει κάποιος.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Το περιστατικό συμβαινει γενικά η σε μια μεμονωμένη περιπτωση;
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Εδώ έρχεται το μεγάλο ερωτηματικό που έχω βάλει και σε άλλα σημεία σχετικά με την SWM...

Καθότι όπως έχω αναλύσει παλαιότερο σε αυτό το θέμα και στο σχετικό θέμα με τα enduro της εταιρείας το εργοστάσιο που συναρμολογούνται και εξελίσσονται τα SWM είναι στην Ιταλία το πρώην εργοστάσιο της Husqvarna αλλά η κατασκευή των επιμέρους εξαρτημάτων (πλήν των επώνυμων περιφερειακών όπως αναρτήσεις, φρένα, ηλεκτρονικά κλπ) δεν ξέρουμε πού γίνεται.

Η δική μου προσωπική υπόθεση είναι πώς η μητρική Κινέζικη Shineray έχει πάρει τις μήτρες και τα σχέδια και παράγει πλαίσιο, υποπλαίσια, ψαλίδια, μοτέρ κλπ κάπου σε ένα απο τα εργοστάσια της στην Κίνα... Με άγνωστες σε εμάς προδιαγραφές μετάλλων και συγκολλήσεων και βαφών.. Μπορεί να είναι εξαιρετικής ποιότητας, μέτριας ή κακής. WHO knows!!! ΚΑι μετά κοντέινερ και αποστολή Ιταλία..

Συνεπώς μπορεί να βλέπεις ένα πλαίσιο με το σχήμα που είχε το πλαίσιο του 630 καλή ώρα αλλά η σύσταση, η ποιότητα του μετάλλου να είναι διαφορετική (καλώς ή κακώς). Αντίστοιχα και στα υπόλοιπα μέρη που ανέφερα παραπάνω.

Αυτά απο μένα..
Μα εκεί θέλω να καταλήξω, γιαυτό τα ευρωπαϊκά στρίβουν καλημέρα από τον Ιάπωνα, αφού έχουν φουλ ευκαμψία από το υποπλαισιο μέχρι και το κουμπί του παντελονιού του αναβάτη χάχα

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Είχε προηγηθεί χώμα (ΤΕΤ) στην Αραγονα/Σικελία



Δεν το είχε φορτωμένο (βλέπε GS στάϊλ). Σε φωτογραφίες στο προφίλ του δυο πλαϊνές υφασμάτινες κ έναν λουκάνικο πίσω δείχνει
Συνηθως τετοια σπασιματα ειναι αποτελεσματα ενος ιστορικου καταπονησης και καποια στιγμη ερχεται η ωρα η κακη.
Χωρις να ειμαι σιγουρος, νομιζω πως το πλαισιο ειναι ιδιο με του 630 το οποιο απο μηχανη 150 κιλων με χρηση σολο μπηκε σε μηχανη των 180 κιλων με χρηση τουρινγκ.
 
Top Bottom