Καπου εχω λιγο TABASCO να ριξω στα ματια....
..Ρε Γιάννη... αυτό έλειπε μετά από τόσο καιρό "συστέγασης" στο forum να μην αντιλαμβάνομαι το χιούμορ σου!
Φταίει που και εγώ δεν χρησιμοποίησα καμιά φατσούλα! Απλά εκμεταλλεύομαι τις πάσες που μου κάνεις να γράψω κάτι τις παραπάνω!
Για τα παλικάρια δε ξέρω αν ήταν κουλάδια, από την μετέπειτα εξέλιξη του μεταξύ τους ανταγωνισμού δε νομίζω. Μάλλον τους αιφνιδίασα γιατί φορούσα τα ρούχα εργασίας (πουκαμισάκι-κυριλέ παντελόνι και σινιέ παπουτσάκι ) και το όλον λουκ ήταν... υποτονικό, είχα και V-strom σου λέει... εύκολο το τσαγάκι.
Και να κάτι που θέλω να πω, κάθε φορά που κουμπώνεις πρώτη ανεβάζει στροφές αυτόματα πράγμα που βοηθάει. Αυτό που δεν βοηθάει είναι ότι αν ανεβάσεις πολύ τις στροφές με τη πρώτη στο κιβώτιο κατά την επιτάχυνση η δευτέρα θέλει αποφασιστικότητα αλλιώς....
Νομίζω ότι δεν υπάρχει σύγκριση.Γενικά είναι συμπαθητική μοτο. Ποια όμως η γνώμη σας απέναντι σε μια multi 950? Παρόμοια τιμή και φιλοσοφία. Ας αφήσουμε έξω τα κοινότυπα όπως το ιταλικό θα διαλυθει κτλ
Έτοιμη θέση για προβολάκια κι εσύ γκρινιάζεις ? Θα σε μαλώσω.....Αυτό πούμε χαλάει απίστευτα είναι αυτά τα κάγκελα που προεξέχουν!!!!!!
Σαν ιδιώτης τίποτε περισσότερο. Γιατί μου αρέσει η μοτοσυκλέτα γενικώς.απο περιεργεια STF, κανεις παρουσιασεις μοτο σαν δημοσιογραφος η απλα δοκιμαζεις μοντελα σαν ιδιωτης?
Αν πάω στη Triumph θα με πάρουν με τις λεμονόκουπες. Του έχω πάρει ήδη τα Street Twin 900, Thruxton 1200 και Speed Twin 1200 (είχα προγραμματίσει και το Scrambler 1200 XE αλλά κάτι στράβωσε εκείνη την ημέρα). To πρώτο ήταν μια απογοήτευση, το δεύτερο μαγικό και με το τρίτο δεν ταιριάξαμε (μέσα σε 1 ώρα είχα μια έντονη ενόχληση στα "μέζεα" από τη σχέση σέλας/ντεπόζιτου, ίσως αν ήμουν πιο αδύνατος όλα να ήταν ΟΚ).Stf κάνεις μια σωστή και ενδιαφέρουσα παρουσίαση . Θα ήταν ωραίο να οδηγήσεις την καινούργια tiger 900 και να κάνεις μια άτυπη σύγκριση . Η Αγγλίδα ξεκινάει από 12000 και φτάνει πάνω από 15000 ανάλογα την έκδοση. Ποια θα σε έλκυε και θα σε ικανοποιούσε περισσότερο ;
Προβολάκια?????? Τι είναι αυτό??Έτοιμη θέση για προβολάκια κι εσύ γκρινιάζεις ? Θα σε μαλώσω.....
Πολύ σοβαρή πρόταση απο την suzuki. Τίμιο αν μη τι άλλο !!!
Πάντως Στέφανε αν τα καταφέρεις κάνε μια δοκιμή το Scrambler 1200 XE, αξίζει.Αν πάω στη Triumph θα με πάρουν με τις λεμονόκουπες. Του έχω πάρει ήδη τα Street Twin 900, Thruxton 1200 και Speed Twin 1200 (είχα προγραμματίσει και το Scrambler 1200 XE αλλά κάτι στράβωσε εκείνη την ημέρα).
Εδώ η τιμή του V-Strom 1050 XT είναι 14600. Σου κόβουν από τη τιμή 500 ευρώ με το καλημέρα άσχετα αν θα το πάρεις τοις μετρητοίς ή με διακανονισμό. Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις δώρο αξεσουάρ Suzuki αξίας 1000€.Και να για μείνω εντός θέματος περι Vstrom 1050XT που έγραψες εδω πάνω κοστίζει 17.000 ευρώ με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
'Oντως ως προς τις προδιαγραφές ισχύει,Στα χαρτιά το 900 rally είναι νικητής...
Γιάννη επειδή δεν έχω οδηγήσει ΚΑΝΕΝΑ από τα παλιότερα V-Strom δεν μπορώ να επιβεβαιώσω, ούτε και να αρνηθώ. Αλλά ειλικρινά δεν πιστεύω ότι αυτό έχει κάποια σημασία. Αυτό που ξέρω είναι πως οδήγησα μια μοτοσυκλέτα σύγχρονη, φιλική, γρήγορη και δυνατή. Αν αυτά σε κερδίσουν όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία, για εμένα είναι απλώς ιστορία (και αυτά είναι το αποτέλεσμα της τελευταίας φράσης σου). Όπως ξαναέγραψα δεν είναι η μόνη μοτοσυκλέτα που διατηρεί βασικά στοιχεία ίδια σε εξελιγμένη μορφή.Στα χαρτιά το 900 rally είναι νικητής. Το suzuki είναι μια μοτο 10ετιας με άλλο κοστούμι και όργανα, το triumph είναι εντελώς νέα μοτο, με ποιοτικοτερα περιφερειακά. Αλλά μόνο οδηγοντας επιβεβαιώνεται αυτο
Αυτό και αν είναι πραγματικά πούπουλο σε αίσθηση.Στα χαρτιά το 900 rally είναι νικητής. Το suzuki είναι μια μοτο 10ετιας με άλλο κοστούμι και όργανα, το triumph είναι εντελώς νέα μοτο, με ποιοτικοτερα περιφερειακά. Αλλά μόνο οδηγοντας επιβεβαιώνεται αυτο