Σήμερα έκανα το 1050 xt μια βόλτα μιας και έκανε τουρ η Σουζούκι κάποια μηχανάκια από την Πάτρα για τέστ ραιντ.
Έκανα αυτό και το 650 το οποίο έχω οδηγήσει ξανά.
Δεν υπάρχει σύγκριση του μικρού με το μεγάλο σε φρένα σε αναρτήσεις σε αίσθηση κλπ,η οθόνη είναι λίγο μάπα, δηλαδή προτιμώ τα όργανα του παλιού κι ας μην έχουν οθόνη,κλαιν.
Γκάζι κάμποσο, γεμάτο παντού, παραφωνία επίσης οι χούφτες που είναι σαν φλούδες από πλαστικό.
Εντάξει θετικά κι αρνητικά έχουν όλα τα μηχανάκια, ανάλογα και τις ανάγκες και τα γούστα του καθενός.
Όμως κάτι που μου προξένησε προβληματισμό, μάλιστα το είπα και σε φίλο που το πήρε στο επόμενο γκρούπ να το τσεκαρει και αυτός,ήταν πως σε κάμποσα χλμ ,το μπροστινό κουναγε.
Πολύ.
Μου το έκανε δύο φορές.
Η πρώτη σε δεξιά παρατεταμένη με 120-130 περίπου στο κοντέρ (δεν κοίταζα εκείνη τη στιγμή) είχε μια ταλάντωση που με έκανε να ελαττώσω ταχύτητα.
Είναι η στροφή περνώντας την γέφυρα Ρίου Αντιρρίου και στρίβοντας δεξιά προς Πάτρα αν κάποιος έχει εικόνα,στην οποία μπορείς να μπεις με πολλά.
Και η δεύτερη είναι στην επόμενη ευθεία όπου ανοίξαμε λίγο μέχρι 160+ που κοίταξα κοντέρ και κουναγε πάλι το τιμόνι πολύ.
Σε σημείο που φοβήθηκα μην γίνει τανκσλαπινγκ και έκοψα πάλι.
Ελπίζω και πιστεύω πως είναι θέμα ρύθμισης της εμπρός ανάρτησης αλλά ήταν πολύ έντονο.
Ο φίλος που ανέφερα παραπάνω το είδε σε άλλο σημείο της διαδρομής με 130-140 σε ευθεία.
Δεν ξέρω αν κάποιος κάτοχος (αλήθεια έχουμε κανέναν εδώ; ) Η κάποιος που το έχει βολταρει, έχει εντοπίσει κάτι αντίστοιχο.