Απλό Τεστ Ράιντ έκανα ρε παιδιά να καταλάβω και να έχω μια άποψη για το μηχανάκι.Καλορίζικο.
Κρύβε λόγιαο Γιωργης μιλαει αυτοπροσωπος με....τον Σφακιανακη......δεν εχει μεσαζοντες......χαχαχα !!!!
Στο χω ξαναπεί , εκτ'ος δουλειάς δύσκολα σηκώνω τηλέφωνα , τα απεχθάνομαι στο αυτίΑμ....δες το κινητο σου...που να ξερω...τωρα το διαβασα !!!!
Σωστά τα λες αλλά οι προτιμήσεις μου είναι από Στερεά Ελλάδα-Εύβοια έως ΠελοπόννησοΤζερι
και μηχανή θα αλλάξεις και κουλούρι!! θα βάλεις!!θα φας ήθελα να πω ......θεσσαλονικιοτικο
Για εμένα τέτοιες γραμμένες εντυπώσεις είναι πιο ουσιαστικές από αυτά που διαβάζουμε από τα διάφορα διαδικτυακά μοτοπεριοδικά γιατί εστιάζουν σε αυτά που πραγματικά μας απασχολούν. Γιώργο Srider σε ευχαριστώ!KTM 790 Adventure (το απλό οχι το R)
Το έκανα προχθές δοκιμή για 1 ώρα. Αρκετή ώρα για να βγάλω συμπεράσματα και να σχηματίσω άποψη.
Με μια λέξη: Π Α Ν Α Λ Α Φ Ρ Ο . Άλλο να στο λένε και να το διαβάζεις σε φόρουμς και reviews και άλλο να το οδηγείς και να το νιώθεις.
Πραγματικά, αν δωθεί η δυνατότητα πρέπει κανείς να το οδηγήσει για να δει πόσο ελαφρύ το νιώθεις στην οδήγηση. Αν δεν ξέρεις ότι έχει 21` μπροστινό θα έλεγες ότι έχει σίγουρα μικρότερο. Αλλάζει κατεύθυνση για πλάκα και χωρίς προσπάθεια.
Αν προέρχεσαι από 1190 ή 1290 τότε θα νιώσεις την έλλειψη δύναμης. Οχι ότι το 790 δεν είναι γρήγορο, απλά καταλαβαίνεις τη διαφορά σε σύγκριση με το 1190 κ 1290 (όπως και στο βάρος). Η μηχανή που οδήγησα είχε μόνο 280 ΚΜ και δεν μπορούσες να ανοίξες τις στροφές (μετά το σερβις των 1000 ΚΜ) αλλά παρόλαυτα έπρεπε να το ¨πιέσεις¨ για να πάει γρήγορα, κάτι που με τα 1190 κ 1290 δεν ισχύει γιατί έρχεται αβίαστα η δύναμη και η ταχύτητα.
Αν πάλι δεν έχεις οδηγήσει 1Χ90 τότε θα διαπιστώσεις ότι είναι πολύ γρήγορη μοτοσυκλέτα αλλά της αρέσουν οι μεσαίες στροφές και παραπάνω.
Φρένα πολύ καλά. Θα έλεγα αίσθηση όπως τα 1Χ90.
Συμπλέκτης (αν και με ντίζα) πολύ καλός και αίσθηση μαλακή όπως στα 1Χ90.
Αναρτήσεις δεν μπορώ να φέρω άποψη κ σύγκριση με το R, αλλά θα έλεγα πως είναι πολύ καλοστημένες. Το μπροστινό δεν βουτάει στο φρενάρισμα (ελάχιστα).
Ρολάρει πάρα πολύ ωραία στο δρόμο και δεν νιώθεις τρέμουλο στο τιμόνι.
Αν και είμαι ψηλός (1.93) ταξίδευα άνετα με 130 κ 140 ΚΜ. Θα έλεγα πως ένιωθα όπως με το 1190R.
Βασικά δεν έλεγε όχι στις υψηλές ταχύτητες.
Δεν μου άρεσε η μικρή οθόνη του. Οι πληροφορίες που παρέχει είναι αρκετές και σωστά τοποθετημένες. Αλλά ένιωθα ότι η γραμματοσειρά είναι μικρή. Δεν μπορούσες να εστιάσεις καλά εν κινήσει. Νομίζω μεγαλύτερη γραμματοσειρά ή οθόνη θα ήταν ευπρόσδεκτη. Επίσης επειδή είμαι ψηλός έπρεπε να κοιτάζω πιο χαμηλά για να δω την οθόνη.
Σαν να έχεις το GPS στερεωμένο στα καβαλέτα του τιμονιού ένιωθα, αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό.
Αυτό που μου άρεσε και ήταν η πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα σε μοτοσυκλέτα ήταν το quickshifter.
Αλλάζει φανταστικά και πολύ γρήγορα τις ταχύτητες χωρίς να νιώθεις αυτό το ¨κόμπιασμα¨ όταν χρησιμοποιείς συμπλέκτη.
Θα κάνω επεξεργασία και θα προσθέσω κι ἀλλα αν θυμηθώ και σκεφτώ.
Απλά είμαι ευτυχής Στέφανε που είχα την τύχη να περάσουν από τα χέρια μου ένα άσπρο 1290SA και ένα 1190R. Είχα αρκετά χιλιόμετρα μαζί τους και μου ήταν εύκολη η σύγκριση με το 790. Εννοώ πως ασυναίσθητα ενώ οδηγούσα το 790 το συνέκρινα με τα προηγούμενα ΚΤΜ μου.Για εμένα τέτοιες γραμμένες εντυπώσεις είναι πιο ουσιαστικές από αυτά που διαβάζουμε από τα διάφορα διαδικτυακά μοτοπεριοδικά γιατί εστιάζουν σε αυτά που πραγματικά μας απασχολούν. Γιώργο Srider σε ευχαριστώ!
κατι σαν την τελωνιακη ενωση με την τουρκια λενε...Ερώτηση μήπως κάποιος ξέρει. Σε περίπτωση Brexit (αν κ όποτε ) τι θα γίνει με αυτή την εταιρία στην Ευρώπη; θα κυλήσουν όλα ομαλά ή θα παίξει κανένα τελωνείο και θα ξεκινήσουν οι τιμές να πηγαίνουν στον Θεό;; (μιλάω κ για τα ανταλλακτικά)
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
εδω κατω που το ειχαν φερει,ενας φιλος που το οδηγησε ελεγε τα καλυτερα για τα φρενα,κτμ 1290 εχει..ισως να ηταν και το συγκεκριμενοΆντε να γράψω και εγώ μιας και πήγα και εγώ στο test ride event της Triumph.
Ανοίγω παρένθεση για να γράψω πως ήταν πολύ ωραία οργάνωση, μπράβο στην ελληνική αντιπροσωπία της Triumph. Επίσης, τα άτιμα ξεχειλίζουν ποιότητα.
Tiger 1200:
Η θέση οδήγησης με ξένισε, ήταν αρκετά χαμηλό (ζήτησα και έβαλαν την θέση στην ψηλότερη σκάλα, βελτιώθηκε αλλά όχι αισθητά). Μοτέρ γραμμικό, λίγο ψόφιο χαμηλά, ήθελε πάνω από 2-3000στρ/λ. για να δουλέψει. Υποπτεύομαι ότι έχει να κάνει με τις προδιαγραφές euro, το έχω συναντήσει και σε άλλα νέα μηχανάκια που έχω κάνει τεστ. Από εκεί και πέρα μια χαρά, δεν πρόλαβα να το ανοίξω βέβαια για να δω πόσο γκάζι έχει ψηλά, γέμιζε όμως δυνατά... Κραδασμοί 0. Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, το μοντέλο είχε τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, δεν κοπανούσε, δεν κουνούσε, ένα "χαλί" ήταν, στο φρενάρισμα βυθίζονταν κανονικά όμως το μπροστινό. Πολύ ευέλικτο, δεν δείχνει τα κιλά του, καλή ανεμοκάλυψη, μέτρια αναγνωσιμότητα και φωτεινότητα στα όργανα, τα φρένα ήταν καλά.
Γενικά δεν τρελάθηκα, μου αρέσει εμφανισιακά αλλά δεν ξέρω αν τελικά το προτιμούσα από κάποιο άλλο mega on off.
Scrambler 1200 XE:
Στην επιστροφή το πήρα, ΔΕΝ μου άρεσε. Καθόλου ανεμοκάλυψη, ίσια σέλα που γλυστρούσε. Αδύναμα φρένα, τουλάχιστον σε πρώτη αίσθηση (και βλέπεις κάτι monobloc δαγκάνες και μια ακτινική τρόμπα και λες αμάν παναγία μου). Ωραίο μοτέρ (μου άνοιξε την όρεξη να δοκίμαζα κανένα modern classic αλλά δεν προλάβαινα). Κάναμε και χώμα, εκεί μου άρεσε, τελείως αρχάριος και δεν με προβλημάτισε πουθενά. Οι αναρτήσεις δούλευαν μια χαρά, δεν αισθάνθηκα πουθενά ανασφάλεια. Εκεί μου άρεσε.
Δεν ξέρω γιατί να το επιλέξει κάποιος, εκτός αν του αρέσει εμφανισιακά (είναι εντυπωσιακό). Υπάρχουν καλύτερες μηχανές και για άσφαλτο και για χώμα. Ποιοτικότατο βέβαια!
.
Για το explorer ή για το scrambler?εδω κατω που το ειχαν φερει,ενας φιλος που το οδηγησε ελεγε τα καλυτερα για τα φρενα,κτμ 1290 εχει..ισως να ηταν και το συγκεκριμενο
Είναι πολύ νωρίς για να βγάλει κανείς συμπεράσματα. Πάντως θα προσπαθήσουν να αφήσουν ελεύθερο το εμπόριο γιατί πιστεύω πως αυτό συμφέρει και τις δυο πλευρές. Αν όχι τότε ναι μεν θα υπάρχει εκτελωνισμός αλλά η τελική τιμή θα εξαρτηθεί από τις ισοτιμίες που θα διαμορφωθούν σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα.Ερώτηση μήπως κάποιος ξέρει. Σε περίπτωση Brexit (αν κ όποτε ) τι θα γίνει με αυτή την εταιρία στην Ευρώπη; θα κυλήσουν όλα ομαλά ή θα παίξει κανένα τελωνείο και θα ξεκινήσουν οι τιμές να πηγαίνουν στον Θεό;; (μιλάω κ για τα ανταλλακτικά)
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το scramblerΓια το explorer ή για το scrambler?
ΚΤΜ orange days σήμερα, τελευταία ημέρα σήμερα, λέω αφού έχω δουλειά εκεί δίπλα στην πολεοδομία ας πεταχτώ. Άργησα φυσικά, αλλά τι να κάνω...
790R λοιπόν, έρωτας με την πρώτη ματιά, στατικά με είχε βολέψει κιόλας. Πήγα στο event με το Ιταλικό θαύμα γιατί το Ιαπωνικό θαύμα το είχε δανειστεί ένας φίλος. Ακόμα και αν το είχα σπίτι μάλλον δεν θα το έπαιρνα γιατί δεν ήθελα να με "καταστρέψει" το μοτέρ του fazer και να μου φαίνονται όλα αργά μετά
Γρήγορη ενημέρωση, πλοηγός ο Κώστας Καλαντζόπουλος και πάμε. Πρώτη παρατήρηση, θα ήθελα το τιμόνι πιο ψηλά. Δεύτερη, δεν υπάρχει νεκρά ούτε για δείγμα (είχε θέμα το συγκεκριμένο μηχανάκι μου είπαν) αλλά οι υπόλοιπες αλλαγές ήταν πολύ καλές και τρόμαξα λίγο με το QuickShifter μέχρι να καταλάβω τι συμβαίνει. Οι αναρτήσεις σφιχτές, τις περίμενα πιο άνετες σε λακκούβες στην Ιερά Οδό (δηλαδή όχι κάτι τρομερό, έχει απείρως χειρότερους δρόμους η Αθήνα) που σημαίνει κάποιος πιο ελαφρύς πιθανώς να θέλει να χαλαρώσει τις αποσβέσεις, οριακά το ήθελα και εγώ. Ο συμπλέκτης βουτυρένιος και με πολύ ωραία αίσθηση στην σύμπλεξη (απορώ τι ναρκωτικούλια παίρνουν αυτοί που τον λένε διακόπτη), τροφοδοσία άψογη, άρπαγμα απολύτως ανάλογο του χουφτώματος, δεν το κατάλαβα να σκορτσάρει κάπου. Κραδασμοί λάμπουν δια της απουσίας τους (δεν ανέβηκα πάνω από 8000 στροφές), οι καθρέφτες λειτουργικοί και στην ΕΟ που φτάσαμε κοντά 140 ο αέρας με την στοκ ζελατίνα χαμηλά ήταν αρκετός αλλά "καθαρός" οπότε το κράνος ήταν ήσυχο και στις σημερινές συνθήκες ζέστης η ροή αέρα ήταν καλοδεχούμενη. Κουνήματα ψαρέματα πλεύσεις και λοιπά χαζά εννοείται δεν υπάρχουν. Στην κίνηση είναι ανάλαφρο και χώνεται παντού (εκτός από όταν το παίρνουν οι ΤΡΙΚΟΥΛΟΙ που βρήκαν ευκαιρία να οδηγήσουν τζάμπα εργαλείο και στα δύο γκρουπ) ζέστη βγάζει ελάχιστη από το σημείο μπροστά στα γόνατα που αναπνέει το ψυγείο. Η σέλα είναι λίγο τουβλένια αλλά την προτιμώ από τις μαλακές. Τα φρένα είναι πολύ ωραία και σαν αίσθηση και σαν γραμμικότητα, το ABS δεν κατάφερα να το βάλω σε λειτουργία, βέβαια δεν προσπάθησα και πολύ. Προσπάθησα να σηκωθώ όρθιος, πρέπει να σκύψω πολύ και να έρθει το σώμα επάνω από το τιμόνι. Αυτή μάλλον είναι η σωστή ready to race θέση, από την άλλη όταν πας αργά γιατί είσαι αρχάριος σου σπάει λίγο τα νεύρα και το μυϊκό σύστημα. Τα γόνατα ήταν αρκετά διπλωμένα τελικά και σε μιά ημέρα των 500+ χιλιομέτρων δεν ξέρω αν θα το ευχαριστιόμουν, ίσως με την πιο racing σέλα να ανεβαίνει η άνεση αλλά μετά... Δεν θα το πατάω παρά στις μύτες. Θα το ψώνιζα; Δεν ξέρω, θα έπρεπε να οδηγήσω και το τενερέ πρώτα.
1290S. Δεν ήθελα αυτό, ήθελα το R γιατί κουμπώνω καλύτερα επάνω, δεν ήταν διαθέσιμο, θεώρησα ότι τα βασικά (κινητήρα και φρένα δηλαδή) θα τα καταλάβω. Η θέση οδήγησης πολύ πιο "απλωτή" από του 790R εννοείται αλλά όχι "ονοφάδικη" ακριβώς, κάτι σαν πιο άνετο στριτ θα το έλεγα. Ξεκινάμε και... Είναι αστείο γιατί δείχνει να έχει τα ίδια κιλά με το μικρό. Το κιβώτιο εξίσου βουτυρένιο, ο συμπλέκτης εξίσου μαλακός, ισορροπεί με μηδέν χιλιόμετρα με την ίδια άνεση και καταλαβαίνεις τους διαφορετικούς παλμούς του κινητήρα αλλά επίσης δεν έχει κραδασμούς. Τα φρένα του είναι πιο δυνατά αλλά όχι τραγικά διαφορετικά, η ανάρτηση στο ένα ανθρωπάκι είναι σφιχτή αλλά λίγο πιο άνετη από του μικρού στον ίδιο δρόμο. Περίμενα να καταλάβω κάπου την ζέστη μέσα στην κίνηση, έβλεπα 98 βαθμούς θερμοκρασία λαδιού. Βγάζει λίγο όντως και από το ψυγείο και από τον πίσω κύλινδρο αλλά έστω και με το τζιν είναι ανεκτή και δεν φέρνει δυσφορία, οπότε το διέγραψα από την λίστα με τα "παράπονα χρηστών του ίντερνετ". Η τροφοδοσία του μοτέρ επίσης άψογη, η δύναμη επαρκέστατη. Δεν έχει την υστερία του fazer (ή του S1000XR) αλλά απλώνει πολύ ωραία και πρακτικά καταλαβαίνεις ότι είναι μεγάλο δικύλινδρο και διαμαρτύρεται αν ξεχαστείς και πέσουν κάτω από τις 3000 η 5η και η 6η - ναι οδηγώ και τόσο τεμπέλικα όταν το επιτρέπει ο κινητήρας. Η σέλα σκληρή σαν το μικρό και με "έκοβε" λίγο από τις γωνίες της σέλας του πίσω αλλά λεπτομέρεια που άλλος που προτιμάει να κάθεται πιο μπροστά μπορεί να μην προσέξει καν. Στα χιλιόμετρα που πιάσαμε στην ΕΟ δεν έβγαζε τυρβώδη ροή αλλά ήταν πιο θορυβώδες από το μικρό, βέβαια με πολύ καλύτερη κάλυψη (δεν φόρεσα ωτοασπίδες για το τεστ). Θα το ψώνιζα; Επιφυλάσσομαι για το R που είναι λίγο πιο βολικό αλλά έχει όλες τις "περγαμηνές" θεωρητικά. Η ανάρτησή του είναι πιο... κανονική από του GS, ο χώρος για τα πόδια περισσότερος, η σέλα στην πολλή ώρα θα είναι πιο άνετη, δεν έχει μηχανικούς θορύβους ο κινητήρας, έχει αρκετά μακριά μετάδοση για ταξίδι. Μου άρεσε πολύ. Ξέχασα να ρωτήσω αν η σέλα ήταν στην χαμηλή θέση (που λογικά ήταν για να με κόβει η πίσω).
Μου έκανε εντύπωση πόσο ήσυχα ήταν και τα δύο (το θεωρώ καλό αυτό και ξεκούραστο) και πόσο φιλικά με το "καλημέρα σας". Οδηγώντας όπως πάντα (με ξένα μηχανάκια συνήθως οδηγώ σαν να είναι γυάλινα) δεν με ξένισε τίποτα, ΟΚ οι διακόπτες ήθελαν συνήθεια, σε ποιό μηχανάκι δεν θέλουν.
Έχω λίγο σοκαριστεί με το 1290, το περίμενα εντελώς διαφορετικό, ότι θα το αντιπαθήσω και έγινε το ανάποδο. Θα το ξαναπάρω με την κοπέλα παρέα, το R το "σωστό".
Κωμικό, πέραν του πόσο ξύλο θέλουν άνθρωποι που εμφανώς δεν ξέρουν να οδηγούν και πάνε σε παρουσιάσεις μεγάλων μοτοσικλετών. Σκάει μύτη ο Φρόντο. Μιλάει με τον Αργύρη Παπαγιαννακόπουλο (που μου ρίχνει ένα κεφάλι σε ύψος) και πριν με πείτε υπερβολικό πάλι, ο τύπος αλήθεια έφτανε στο στήθος μου, ήταν μικροσκοπικός. Λέει "θέλω το 790R". Τον κοιτάει ο Αργύρης. Προσπαθώ να μην γελάσω. Του λέει ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θες κάτι πιο μικρό; Λέει ναι. Εντάξει, πάρε το τότε. Κάνει ένα δυό βήματα. Το βλέπει από κοντά (από επάνω στο πεζοδρόμιο). Λέει "εμ, καλά, άλλαξα γνώμη, θα το πάρω άλλη φορά". Εντάξει το γονίδιο είναι άτιμο πράγμα και προφανώς δεν μπορεί κανείς να κάνει κάτι για αυτό που έτυχε, αλλά όταν ΦΑΙΝΕΣΑΙ ότι θα ζοριστείς να πατήσεις το 390 Duke, τι στο καλό πας να κάνεις...
Κατά τα λοιπά, δεν είχα πιεί καφέ και δεν είχε (κλάμα - πονοκέφαλος - ναι τελικά είμαι εθισμένος) αλλά νεράκια χυμό και διάθεση από όλους για εξυπηρέτηση και κουβέντα, απαντώντας σοβαρά και σε ερωτήσεις όπως "γιατί ακόμα η ρετσινιά της κάθε τρίτης - γιατί ακόμα η ρετσινιά του κακού μάστορα στο δίκτυο - γιατί δεν έχετε χρηματοδοτικό όπως άλλες εταιρίες - γιατί λένε ότι πας στο σέρβις και αφήνεις ένα νεφρό" κλπ. Χάρηκα που είδα το μισό τιμ του αγαπημένου Power Bikes ξανά. Μου έκανε εντύπωση ότι είχε λίγο κόσμο το πρωί. Αυτά. Πάω να χαζέψω το νήμα του advrider με τα 1290. Η κοπέλα μισεί το πορτοκαλί. Γέλιο.
Συμφωνώ και επαυξάνω!1290 R , απλά ότι καλύτερο αυτή την στιγμή στην αγορά με καταπληκτική τιμή .
Πουλα τα όλα και επένδυσε σωστά
Αυτό πιστεύω και εγώ. Και με ένα camel tank πιάνεις αυτονομία 500+1290 R , απλά ότι καλύτερο αυτή την στιγμή στην αγορά με καταπληκτική τιμή .
Πουλα τα όλα και επένδυσε σωστά
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Σου κανονίζω τεστ ραιντ αύριο κιόλας άμα θες το 1260 , αλλά όχι ,πάρε τον πορτοκαλί διάολο .Αυτό πιστεύω και εγώ. Και με ένα camel tank πιάνεις αυτονομία 500+
Απλά δεν νομίζω να το βάλω χώμα, που δεν με ενοχλεί καθόλου. Εργονομία και κανονικές αναρτήσεις.
Θέλω να δω και τουκατι 1260 βέβαια, αν και νομίζω είναι πιο στενάχωρη