Εδώ ετεθη σύγκριση χρ1000
με τα dct
Η δική σου είναι πιο ορθολογιστική
Το bandit ειναι στο στοιχειο του σε ανοιχτούς δρόμους , οχι σε κλειστά κομμάτια .
Το ίδιο και το S10.
Και τα 2 ταξιδευουν εξαιρετικά 2καβαλα και
με τριβαλιτσο , με το S10 είσαι πιο ξεκούραστος
Σπαστικο το βεντιλατερ του S10 αναβει συνέχεια στους 105° , βέβαια σαν ήχος μόνο , θεμα και προβλημα δεν εχει παρουσιαστει σε κανενα που παρακολουθώ και ΔΕΝ βγαζει ζέστη στα πόδια .
Bandit Τρένο σε οποιαδηποτε ταχυτητα (καμια σχεση με το S10)
Bandit Μετριότατα φρενα ως μαμά -- S.ten Από μαμά εξαιρετικά
Αν και τα κιλα και των 2 ειναι πολλά , γυρω στα +10kg το S10 στην πράξη η αίσθηση ειναι οτι το S10 είναι ελαφρύτερο.
Πραγματική κατανάλωση με παραπλήσιο ρυθμό και τα 2
το S10 κάπου στο 0.5 με 1l λιγότερο , εκτός απο τις υψηλές με 160+ οπου οσο ανεβαίνεις φυσικα και το 4κυλινδρο καιει λιγότερο.
Bandit Ανοιωθο μοτέρ , σε τσιγκλαγε όμως να το πατήσεις στα +200 συχνά ,
S10 το ανάποδο γουστάρει Cruise χαλαρά εως τα 150 είναι το στοιχείο του .
Φορτωμα και τα 2 σαν γαϊδούρια κανενα θέμα.
+ του S10 το καλό Traction , το bandit δεν έχει και τα 4λιτρα παραπανω ντεπόζιτο .
Τιμες σερβις και απλης συντηρησης παραπλησιες με Τεράστιο + του S10 τον άξονα με την μηδαμινή συντηρηση & έγνοια ( 100ml βαλβολινη καθε 10.000χλμ)
Ανεμοκαλυψη & απο βροχες λογικό
Πολυ καλυτερο το S10
Bandit δείχνει την ηλικια του
S10 ακομα φαινεται Φρέσκο
Καθεμιά στην κατηγορία της , ειναι 2 καλες απροβληματιστες Touring moto .
Το Bandit εγραψε καπου 80.000χλμ με 1 λάμπα αλλαγμένη & 1 μπαταρία σε 8 χρονια χρήσης.
Το S10 έχει γραψει εως τωρα τα αστεία 25.000
με την απλή λαδια-ξυδια κτλ. συντήρηση .
Με την Ευχή μου εύχομαι και ΜΟΝΟ JAPAN έτσι