Test Ride - Honda Transalp 750, ένας διασκεδαστικός εργάτης.

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό πάντως Στέφανε που σου φάνηκε το μοτέρ του τουαρεγκ λίγο,με προβληματίζει. Δηλαδή έχω αρχίσει και σκέφτομαι ότι πήρες προβληματικό μηχανάκι για τεστ ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.το μηχανάκι όχι απλά πάει καλά,αλλά δίνει και την ανάλογη αίσθηση.
Ήρθαν πάντως και τα σουζουκι,που αν μη τι άλλο δείχνουν πιο ελκυστικά
Μπορεί, διόλου απίθανο. Πάντως όποιος με διαβάζει ξέρει πόσο πολύ γούσταρα το Tuareg 660 (και συνεχίζει να μου αρέσει ως πακέτο, απλά μάλλον περίμενα περισσότερο γκάζι από αυτό που πήρα).

Από την άλλη δεν είναι λίγες οι φορές που οι προσωπικές εντυπώσεις δεν αντικατοπτρίζουν μια ευρύτερη αλήθεια. Η αλήθεια κατά τη γνώμη μου πρέπει να φιλτράρεται μέσα από την αποτύπωση πολλών και διαφορετικών αναβατών.
Θυμάμαι π.χ. στα test rides που οργάνωσε η Yamaha πόσοι πολλοί εντόπιζαν ένα αίσθημα απουσίας ροπής στο Tenere 700, πράγμα που πλέον αποδεδειγμένα δεν ισχύει (για την κατηγορία).
Ή πρόσφατα που διάβαζα τις εντυπώσεις του Βαγγέλη tc-drift για το Mandello V100 που σε κάποια σημεία ήταν διαφορετικές από τις δικές μου (και συνήθως οι απόψεις του ταυτίζονται με τις δικές μου), πρόχειρα θυμάμαι την αναφορά του περί ζέστης από τον κινητήρα που εγώ που έκανα το test ride σε μια ημέρα θερμότερη από τη δική του δεν κατάλαβα τίποτα. Η εξήγηση που έδωσα είναι πως 1-2 πόντοι διαφοράς στη θέση που βάζουμε το πόδι μας -πιθανά και λόγω σωματότυπου- μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ακόμη δεν έχω γράψει κάτι για αυτό το test ride αλλά αν είχα γράψει οι αναγνώστες μας ποιον να πιστεύαν; Θα έβγαινε μια εικόνα πιο κοντά στην αλήθεια από 4-5 αναφορές από άλλους που το οδήγησαν και βέβαια κυρίως από τους ιδιοκτήτες, που συνυπάρχουν με τη μοτοσυκλέτα κάθε μέρα.

Αυτά λοιπόν ισχύουν για κάθε περίπτωση και στη περίπτωση του Tuareg 660 μπορεί να υπήρξε στη περίπτωση μου ένας αστάθμητος παράγοντας. Θυμάμαι πάντως πως κάποιοι ιδιοκτήτες μου είπαν πως για να πάρεις όλη τη δύναμη δεν έπρεπε να πάω στο sport αλλά στο user και απενεργοποιήσω εντελώς το TC.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως εγώ έτυχε και έκανα back to back σχεδόν κάμποσα χλμ με ένα tenere 700 και ένα tuareg 660 και το μοτέρ της aprilia εκτός από τον πολύ πιο ενδιαφέρον ήχο έχει και σαφώς καλύτερη απόκριση για μένα. Μου φάνηκε πιο ψυχωμενος και δυνατός. Και τα δύο βέβαια είχαν κλειστά μοτέρ με λίγα χλμ. Τώρα αν τύχει να καβαλήσω το honda θα έχω μια γνώμη.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Μπορεί, διόλου απίθανο. Πάντως όποιος με διαβάζει ξέρει πόσο πολύ γούσταρα το Tuareg 660 (και συνεχίζει να μου αρέσει ως πακέτο, απλά μάλλον περίμενα περισσότερο γκάζι από αυτό που πήρα).

Από την άλλη δεν είναι λίγες οι φορές που οι προσωπικές εντυπώσεις δεν αντικατοπτρίζουν μια ευρύτερη αλήθεια. Η αλήθεια κατά τη γνώμη μου πρέπει να φιλτράρεται μέσα από την αποτύπωση πολλών και διαφορετικών αναβατών.
Θυμάμαι π.χ. στα test rides που οργάνωσε η Yamaha πόσοι πολλοί εντόπιζαν ένα αίσθημα απουσίας ροπής στο Tenere 700, πράγμα που πλέον αποδεδειγμένα δεν ισχύει (για την κατηγορία).
Ή πρόσφατα που διάβαζα τις εντυπώσεις του Βαγγέλη tc-drift για το Mandello V100 που σε κάποια σημεία ήταν διαφορετικές από τις δικές μου (και συνήθως οι απόψεις του ταυτίζονται με τις δικές μου), πρόχειρα θυμάμαι την αναφορά του περί ζέστης από τον κινητήρα που εγώ που έκανα το test ride σε μια ημέρα θερμότερη από τη δική του δεν κατάλαβα τίποτα. Η εξήγηση που έδωσα είναι πως 1-2 πόντοι διαφοράς στη θέση που βάζουμε το πόδι μας -πιθανά και λόγω σωματότυπου- μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ακόμη δεν έχω γράψει κάτι για αυτό το test ride αλλά αν είχα γράψει οι αναγνώστες μας ποιον να πιστεύαν; Θα έβγαινε μια εικόνα πιο κοντά στην αλήθεια από 4-5 αναφορές από άλλους που το οδήγησαν και βέβαια κυρίως από τους ιδιοκτήτες, που συνυπάρχουν με τη μοτοσυκλέτα κάθε μέρα.

Αυτά λοιπόν ισχύουν για κάθε περίπτωση και στη περίπτωση του Tuareg 660 μπορεί να υπήρξε στη περίπτωση μου ένας αστάθμητος παράγοντας. Θυμάμαι πάντως πως κάποιοι ιδιοκτήτες μου είπαν πως για να πάρεις όλη τη δύναμη δεν έπρεπε να πάω στο sport αλλά στο user και απενεργοποιήσω εντελώς το TC.
Με τη πρώτη ευκαιρία, θα σου δώσω να οδηγήσεις το tuareg το γνήσιο το καλό, το ψυχομενο ρε παιδί μου πως το λένε :trt:
Η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει ανοίξει το μοτέρ πάραυτα πιστολάει :nnj:
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Με τη πρώτη ευκαιρία, θα σου δώσω να οδηγήσεις το tuareg το γνήσιο το καλό, το ψυχομενο ρε παιδί μου πως το λένε :trt:
Η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχει ανοίξει το μοτέρ πάραυτα πιστολάει :nnj:
Ποσά χιλιόμετρα έχεις ;
 

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
Το είδα από κοντά προχθές στο Σαρακάκη... Ότι πιο χλιαρό μπορούσε να βγάλει ποτέ εργοστάσιο. Απαρατήρητο. Αυτό που με ξένισε πιο πολύ ήταν το τελείως επιπεδο δεξί ψυευδοκάπακο!
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Όλα ωραία και καλά αυτά που λες Στέφανε, αλλά έφαγα σκάλωμα καλό τώρα!!!
Μικρό; Ασήμαντο; Ιδέα δεν έχω, αλλά σκάλωσα:
Επιτρέπεται σε ολοκαίνουργιο μηχανάκι, άστρωτο ακομα, να κάνει ζάρα το δέρμα τις σέλας;;; Τι διάολο;;;
Τέσσερα χρόνια είχα τρανσαλπ, τέτοια ζάρα δεν έκανε!!!
Δεν απαξιώνω την μηχανή, ίσα ίσα μου αρέσει πολύ και την αγόραζα ανετα αν δεν είχα την μοσχάρο!!!!!!! Αλλά μου κάνει τρομερή εντύπωση!!!
και στο 0:30 πάντως από εδώ , φαίνεται πάλι ξεκαθαρα η ζάρα. Αρα δεν εγινε απο το ατύχημα και είτε ειναι αστοχία απο το εργοστάσιο, είτε όπως είπε ο konkost θα ανοίξει σιγά σιγά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το είδα από κοντά προχθές στο Σαρακάκη... Ότι πιο χλιαρό μπορούσε να βγάλει ποτέ εργοστάσιο. Απαρατήρητο. Αυτό που με ξένισε πιο πολύ ήταν το τελείως επιπεδο δεξί ψυευδοκάπακο!
Πες τα ρε άνθρωπε!! Ειδικά αυτό το καπάκι του μοτέρ ( δεν ειναι ψευτοκαπακο,το δεξί καπάκι είναι του κινητήρα) πρέπει να είναι ότι πιο άσχημο έχει χυτευτει ποτέ. Κατάφεραν να κάνουν άσχημο το μοτέρ κάπου Ώπα!!
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Η αλήθεια είναι ότι ενώ η αφρικα στο μάτι είναι πολύ ποιοτική,αυτό είναι 10 σκάλες κάτω.οπου και να κοιτάξεις από κοντά μοιάζει ψεύτικο. Να το πάμε ένα βήμα παραπέρα.εστω είσαι κολλημένος με χοντα.αυτο μαζί μ ένα από τα πακέτα, γιατί δεν έχει ούτε χούφτες στα 11700,πιάνεις τα 13.μα με 15600 παίρνεις το αφρικα που δεν έχει καμία σχέση ποιοτικά ούτε οπτικά
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θεωρώ πως υπάρχει μια λανθάνουσα συνήθεια. Όταν συγκρίνουμε δυο διαφορετικές μοτοσυκλέτες δεν πρέπει να πιάνουμε την ακριβότερη εκδοχή της μιας (π.χ. στο ΤΑ 750) και να τη βάζουμε απέναντι στην φθηνότερη εκδοχή μιας άλλης (π.χ. ΑΤ 1100). Αυτό μπορεί να έχει μια λογική η οποία πατάει σε προσωπικά δεδομένα π.χ. επειδή η τσέπη μου αντέχει περισσότερο μπορώ να κάνω ένα μικρό άλμα προς τα πάνω.
Το σωστό είναι -όταν συγκρίνουμε δυο διαφορετικά μεγέθη- αυτό να γίνετε με απόλυτο τρόπο όπως μας δίνεται από το/τα εργοστάσια. Ειδάλλως θα είχα κι εγώ το δικαίωμα να πω πως το ΤΑ 750 κάνει 11.500 και το ΑΤ 1100 17.500 (έκδοση με DCT και special χρώμα) και αντί να σορτάρω το άνοιγμα... να το ξεχειλώσω όσο δε πάει.

Πραγματικά δεδομένα:
Το Transalp 750 στοιχίζει 11.500. Τα συν 250 ευρώ πάνε στο Special χρώμα όπως το ίδιο ισχύει και για το Afriva Twin 1100 το οποίο έχει 15.850 (και όχι 15.600 που έγραψε ο Δημήτρης (αν τυχόν υπολογίζει σε εκπτώσεις αυτό πάλι πρέπει να γίνετε εκατέρωθεν) και με το special χρώμα θα εκτιναχθεί στα 16.200.

Από το 16.200 μέχρι το 11.750 υπάρχει μια απόσταση 4.450 ευρώ που δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Τα όποια εξτρά δεν μπορείς να τα βάζεις στην εξίσωση γιατί προφανώς είναι υπολογισμένα στη προτεινόμενη τιμή από το εργοστάσιο. Αν το κάνει κάποιος πρέπει να συνυπολογίσει ότι δεν σκέφτονται όλοι με τον ίδιο τρόπο και σίγουρα δεν έχουν όλοι τα ίδια πορτοφόλια. Είναι απολύτως λογικό να συμβαίνει κάποιος να θέλει να πάρει μια μοτοσυκλέτα και να διαθέτει 11.500 και όχι 15.850 που είναι οι φθηνότερες εκδοχές και των δυο.

Παρ' όλα αυτά, ας κάνουμε μια σύγκριση μεταξύ των δυο μοτοσυκλετών με παρεμφερές εξοπλισμό.

TA 750 = 11.500 + (334+217+42) (ποδιά) + 131 (προστ. χούφτες) = 12.224 12.474 με special χρώμα)
AT 1100 = 15.85016.200 με special χρώμα)

Και στις δυο περιπτώσεις έχουμε μια τιμολογιακή απόσταση από 3.626 μέχρι 3.726 ευρώ.

Το AT 1100 δεν έχει τίποτα παραπάνω από εξοπλισμό από ότι "πρόσθεσα" στο ΤΑ750 ενώ η ποδιά του ΑΤ 750 περιλαμβάνει -υποχρεωτικά- και κάγκελα προστασίας κινητήρα (που για εμένα είναι ένα συν στη σύγκριση προστασίας) και αν βάλεις την ποδιά της SW MOTECH στοιχίζει μόλις 270 ευρώ και είναι σκέτη ποδιά δλδ παρόμοια με αυτή του ΑΤ 1100, αυτό θα μείωνε τη τιμή της μοτοσυκλέτας κατά 313 ευρώ, δηλαδή θα μιλάγαμε για 11.911 ευρώ με παρόμοιο εξοπλισμό. Επίσης το απλό ΑΤ 1100 φαίνεται να έχει περισσότερο ανάγκη μια ψηλότερη ζελατίνα για το ταξίδι συγκρινόμενα με αυτήν του ΑΤ 750. Απλές επισημάνσεις είναι αυτά και δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα μικρότερη.

Σε ότι αφορά την απόσταση των 3.726 ευρώ (με εξοπλισμό Honda και όχι after market) για εμένα αυτό θα μεταφραζόταν σε αποταμίευση 250€/μήνα X 15 μήνες. Ποσό που δεν είναι ούτε λίγο ούτε εύκολο να αποταμιεύεις με μια συνέπεια. Αυτό το γράφω για να μην ισοπεδώνουμε εύκολα την αξία των χρημάτων.

Αυτά όχι ως αντιπαράθεση αλλά ως αποκατάσταση μιας αλήθειας ή έστω της αλήθειας της δικής μου που πιθανόν να είναι και η αλήθεια πολλά άλλων. Δείτε το ως έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης που κατά τη γνώμη μου είναι πιο τίμιος όταν συγκρίνουμε διαφορετικές μοτοσυκλέτες.

Ας δούμε τώρα κάτι άλλο....
Τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί αλλά όλο και τα φέρνουμε στο προσκήνιο. Το αν είναι όμορφη σχεδιαστικά, αν είναι όμορφο ή άσχημο το καπάκι του κινητήρα κ.τ.λ. είναι θέμα προσωπικού γούστου, δεν είναι θέσφατα... οπότε δεν αξίζουν ολοκληρωτικής άποψης. Φυσικά μπορεί να αναφέρετε ως μια προσωπική εκτίμηση αλλά εκεί πρέπει να τελειώνει. Αναφέρει ας πούμε ο cosgili "οτι πιο χλιαρό έχει βγάλει εργοστάσιο". Δεν με ενοχλεί γιατί μια παρέα είμαστε εδώ μέσα, αν έγραφε όμως: "είναι ότι πιο χλιαρό έχω δει" σίγουρα θα ήταν πιο ορθό και δεν θα αναφερόμουν καν γιατί θα ήταν η προσωπική του άποψη.

Έχει κι άλλο; Έχει!
Την ποιότητα κατασκευής πως την ορίζουμε; Με ποια μέτρα σύγκρισης αλλά κυρίως... με ποιο τρόπο;
Βάζουμε κάπου τα μέταλλα και κάνουμε κάποιου είδους ανάλυση; Ή αυτό που βλέπει το μάτι του καθενός μας (συμπεριλαμβανομένου του δικού μου) είναι και το τελικό και απόλυτο συμπέρασμα; Έγραψα πως είδα μια μοτοσυκλέτα που έπεσε (σημείωσα πως δε ξέρω το τρόπο) αλλά αφού τραυματίστηκε το χρώμα -και ελαφρώς το πλαστικό κάτω από αυτό- θεωρώ πως δεν ακούμπησε και πολύ απαλά. Έκρινα πως μάλλον έχει καλά πλαστικά αφού δεν έσπασαν. Από εκεί και πέρα με το μάτι και την αφή μου φάνηκαν εξαιρετικά τα πλαστικά της, αλλά αυτό στη πραγματικότητα δεν λέει τίποτα.
Ο κινητήρας είναι ένας κινητήρας μαζεμένος σε διαστάσεις και σε ότι αφορά τα μέταλλα δεν μπορεί να είναι χειρότερος από άλλους. Σε ότι αφορά τη βαφή του -όπως και αυτή του πλαισίου- μόνο ο χρόνος μπορεί να δείξει την αντοχή στη φθορά.
Θα "άκουγα" πως για κάποιος είναι σημαντικό να έχει αφααιρούμενο υποπλαίσιο αν και αυτό επίσης χωράει πολύσ συζήτηση γιατί δεν ξέρω ούτε έναν που να αντικατέστησε στραβό αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Είναι τόσο μεγάλο το κόστος που όλοι στην καλίμπρα καταλήγουν. Θα το δεχόμουν όμως ως ένα επιπλέον θετικό στοιχείο μιας τεχνικής προδιαγραφής. Όπως όμως "ακούω" ως πολύ θετικό ότι το συγκεκριμένο πλαίσιο το έφεραν σε τέτοιο επίπεδο ώστε να είναι ελαφρύτερο από το αντίστοιχο του CB500X.

Εάν υπάρχει κάποια ένσταση ή αντίλογος στα παραπάνω είμαι έτοιμος να την ακούσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Στέφανε ότι και να λέμε,η απτή ποιότητα είναι κάτι που φαίνεται με το μάτι.βαφες καπακιων μοτέρ,βαφές πηρουνιου, πλαστικά μαύρα της μηχανής, ταμπλέτα ακόμα κλπ είναι πράγματα που τα βλέπεις τα αγγίζεις τα αισθάνεσαι. Εμένα η Honda σαν εταιρία δεν μ ακουμπάει πουθενά για πολλούς προσωπικούς λόγους εδώ και δεκαετίες. Από την άλλη τα μηχανάκια της ειδικά στη κλάση των 10κ και άνω, βλέπεις αυτή την απτή ποιότητα. Σ αρέσουν δεν σ αρέσουν Καβάλας και λες ,ναι είναι Honda,καθότι αποπνέει ποιότητας. Αυτό στο τρανσαλπ δεν υπάρχει.στις φωτό δεν το έβλεπα τόσο αλλά από κοντά που το είδα ειλικρινά ξενέρωσα. Αυτά βέβαια όπως είπες είναι και λίγο προσωπικά, σε κάποιον μπορεί να αρκεί το brand name για μα δώσει τα λεφτά για ένα προϊόν, από την άλλη εμένα οπτικά το μηχανακι μου έπεσε λίγο πιθανολογώ οδηγικα να μου δώσει άλλη αίσθηση αλλά προσωπικά δεν θα έδινα τα λεφτά αυτά για το συγκεκριμένο μηχανάκι
Όπως είπε και ο Αντώνης παραπάνω είναι καλό ότι υπάρχει πλέον πληθώρα μηχανών στην κατηγορία, ανταγωνισμός, και δυνατότητα για όλους να βρουν αυτό που θέλουν κοντά στα θέλω τους, καθότι πλέον οι επιλογές είναι πάρα πολλές και αυτό από μόνο του είναι πολύ ευχάριστο.
Όταν τύχει και το οδηγήσω θα γράψω κ εγώ την εμπειρία μου από το μηχανακι μέχρι τότε,όπως λένε και στο χωριό we agree to disagree καθότι όλα εδώ μέσα είναι μια ωραία κουβέντα
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Θεωρώ πως υπάρχει μια λανθάνουσα συνήθεια. Όταν συγκρίνουμε δυο διαφορετικές μοτοσυκλέτες δεν πρέπει να πιάνουμε την ακριβότερη εκδοχή της μιας (π.χ. στο ΤΑ 750) και να τη βάζουμε απέναντι στην φθηνότερη εκδοχή μιας άλλης (π.χ. ΑΤ 1100). Αυτό μπορεί να έχει μια λογική η οποία πατάει σε προσωπικά δεδομένα π.χ. επειδή η τσέπη μου αντέχει περισσότερο μπορώ να κάνω ένα μικρό άλμα προς τα πάνω.
Το σωστό είναι -όταν συγκρίνουμε δυο διαφορετικά μεγέθη- αυτό να γίνετε με απόλυτο τρόπο όπως μας δίνεται από το/τα εργοστάσια. Ειδάλλως θα είχα κι εγώ το δικαίωμα να πω πως το ΤΑ 750 κάνει 11.500 και το ΑΤ 1100 17.500 (έκδοση με DCT και special χρώμα) και αντί να σορτάρω το άνοιγμα... να το ξεχειλώσω όσο δε πάει.

Πραγματικά δεδομένα:
Το Transalp 750 στοιχίζει 11.500. Τα συν 250 ευρώ πάνε στο Special χρώμα όπως το ίδιο ισχύει και για το Afriva Twin 1100 το οποίο έχει 15.850 (και όχι 15.600 που έγραψε ο Δημήτρης (αν τυχόν υπολογίζει σε εκπτώσεις αυτό πάλι πρέπει να γίνετε εκατέρωθεν) και με το special χρώμα θα εκτιναχθεί στα 16.200.

Από το 16.200 μέχρι το 11.750 υπάρχει μια απόσταση 4.450 ευρώ που δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Τα όποια εξτρά δεν μπορείς να τα βάζεις στην εξίσωση γιατί προφανώς είναι υπολογισμένα στη προτεινόμενη τιμή από το εργοστάσιο. Αν το κάνει κάποιος πρέπει να συνυπολογίσει ότι δεν σκέφτονται όλοι με τον ίδιο τρόπο και σίγουρα δεν έχουν όλοι τα ίδια πορτοφόλια. Είναι απολύτως λογικό να συμβαίνει κάποιος να θέλει να πάρει μια μοτοσυκλέτα και να διαθέτει 11.500 και όχι 15.850 που είναι οι φθηνότερες εκδοχές και των δυο.

Παρ' όλα αυτά, ας κάνουμε μια σύγκριση μεταξύ των δυο μοτοσυκλετών με παρεμφερές εξοπλισμό.

TA 750 = 11.500 + (334+217+42) (ποδιά) + 131 (προστ. χούφτες) = 12.224 12.474 με special χρώμα)
AT 1100 = 15.85016.200 με special χρώμα)

Και στις δυο περιπτώσεις έχουμε μια τιμολογιακή απόσταση από 3.626 μέχρι 3.726 ευρώ.

Το AT 1100 δεν έχει τίποτα παραπάνω από εξοπλισμό από ότι "πρόσθεσα" στο ΤΑ750 ενώ η ποδιά του ΑΤ 750 περιλαμβάνει -υποχρεωτικά- και κάγκελα προστασίας κινητήρα (που για εμένα είναι ένα συν στη σύγκριση προστασίας) και αν βάλεις την ποδιά της SW MOTECH στοιχίζει μόλις 270 ευρώ και είναι σκέτη ποδιά δλδ παρόμοια με αυτή του ΑΤ 1100, αυτό θα μείωνε τη τιμή της μοτοσυκλέτας κατά 313 ευρώ, δηλαδή θα μιλάγαμε για 11.911 ευρώ με παρόμοιο εξοπλισμό. Επίσης το απλό ΑΤ 1100 φαίνεται να έχει περισσότερο ανάγκη μια ψηλότερη ζελατίνα για το ταξίδι συγκρινόμενα με αυτήν του ΑΤ 750. Απλές επισημάνσεις είναι αυτά και δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα μικρότερη.

Σε ότι αφορά την απόσταση των 3.726 ευρώ (με εξοπλισμό Honda και όχι after market) για εμένα ayt;o μεταφράζεται σε μια αποταμίευση 250€ ανά μήνα επί 15 μήνες. Ποσό που δεν είναι ούτε λίγο ούτε εύκολο να αποταμιεύεις με μια συνέπεια. Αυτό το γράφω για να μην ισοπεδώνουμε εύκολα την αξία των χρημάτων.

Αυτά όχι ως αντιπαράθεση αλλά ως αποκατάσταση μιας αλήθειας ή έστω της αλήθειας της δικής μου που πιθανόν να είναι και η αλήθεια πολλά άλλων. Δείτε το ως έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης που κατά τη γνώμη μου είναι πιο τίμιος όταν συγκρίνουμε διαφορετικές μοτοσυκλέτες.

Ας δούμε τώρα κάτι άλλο....
Τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί αλλά όλο και τα φέρνουμε στο προσκήνιο. Το αν είναι όμορφη σχεδιαστικά, αν είναι όμορφο ή άσχημο το καπάκι του κινητήρα κ.τ.λ. είναι θέμα προσωπικού γούστου, δεν είναι θέσφατα... οπότε δεν αξίζουν ολοκληρωτικής άποψης. Φυσικά μπορεί να αναφέρετε ως μια προσωπική εκτίμηση αλλά εκεί πρέπει να τελειώνει. Αναφέρει ας πούμε ο cosgili "οτι πιο χλιαρό έχει βγάλει εργοστάσιο". Δεν με ενοχλεί γιατί μια παρέα είμαστε εδώ μέσα, αν έγραφε όμως: "είναι ότι πιο χλιαρό έχω δει" σίγουρα θα ήταν πιο ορθό και δεν θα αναφερόμουν καν γιατί θα ήταν η προσωπική του άποψη.

Έχει κι άλλο; Έχει!
Την ποιότητα κατασκευής πως την ορίζουμε; Με ποια μέτρα σύγκρισης αλλά κυρίως... με ποιο τρόπο;
Βάζουμε κάπου τα μέταλλα και κάνουμε κάποιου είδους ανάλυση; Ή αυτό που βλέπει το μάτι του καθενός μας (συμπεριλαμβανομένου του δικού μου) είναι και το τελικό και απόλυτο συμπέρασμα; Έγραψα πως είδα μια μοτοσυκλέτα που έπεσε (σημείωσα πως δε ξέρω το τρόπο) αλλά αφού τραυματίστηκε το χρώμα -και ελαφρώς το πλαστικό κάτω από αυτό- θεωρώ πως δεν ακούμπησε και πολύ απαλά. Έκρινα πως μάλλον έχει καλά πλαστικά αφού δεν έσπασαν. Από εκεί και πέρα με το μάτι και την αφή μου φάνηκαν εξαιρετικά τα πλαστικά της, αλλά αυτό στη πραγματικότητα δεν λέει τίποτα.
Ο κινητήρας είναι ένας κινητήρας μαζεμένος σε διαστάσεις και σε ότι αφορά τα μέταλλα δεν μπορεί να είναι χειρότερος από άλλους. Σε ότι αφορά τη βαφή του -όπως και αυτή του πλαισίου- μόνο ο χρόνος μπορεί να δείξει την αντοχή στη φθορά.
Θα "άκουγα" πως για κάποιος είναι σημαντικό να έχει αφααιρούμενο υποπλαίσιο αν και αυτό επίσης χωράει πολύσ συζήτηση γιατί δεν ξέρω ούτε έναν που να αντικατέστησε στραβό αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Είναι τόσο μεγάλο το κόστος που όλοι στην καλίμπρα καταλήγουν. Θα το δεχόμουν όμως ως ένα επιπλέον θετικό στοιχείο μιας τεχνικής προδιαγραφής. Όπως όμως "ακούω" ως πολύ θετικό ότι το συγκεκριμένο πλαίσιο το έφεραν σε τέτοιο επίπεδο ώστε να είναι ελαφρύτερο από το αντίστοιχο του CB500X.

Εάν υπάρχει κάποια ένσταση ή αντίλογος στα παραπάνω είμαι έτοιμος να την ακούσω.
ΩΧ........μετά από 20 χρόνια πάλι τα ίδια.........transalp ή αφρικα κλπ,κλπ.......Το μηχανάκι είναι ένα ψηλωμένο Hornet όπως και το VSTROM800DE ειναι ενα ψιλομένο GSR/BANDIT δεν ξέρω πως το λένε αυτοί και ούτε με νοίαζει........και μόνο για αυτή τη κουτοπονηριά τρώει άκυρο......όπως το 790 ειναι ενας ψηλωμένος δούκας, κλπ,κλπ και όλες αυτές οι γυφτιές κάνουν μπάμ γιατί τα μηχανάκια αυτά έχουν μικρά μετατρόχια.........φαίνονται με τη μια ότι κάτι δεν πάει καλά.........το TENERE πχ δεν είναι ένα ψηλωμένο ΜΤ07 και αυτό φαίνεται κατευθείαν.....εν ολίγοις τρομερό μοτερ λογικά , αλλά φόρτωμα ταξίδια , δικάβαλα κλπ δεν το κόβω και πολύ να το έχει αυτό το μηχανάκι......για χώμα εντάξει ουτε αστειο......
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλό χρυσό άλλα παντελώς αδιάφορο αισθητικά.
Σα να κυκλοφορούσε πάντα μου φαίνεται.
Το πιθανότερο είναι ΚΑΙ να κυκλοφορεί για πάντα, οπότε έχει μια βάση ο σχεδιασμός

:roflmao:
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Εγώ τη βρίσκω πετυχημένη την σχεδίαση και την γενική προσέγγιση της Honda. Έφτιαξε ένα μηχανάκι για όλους , όπως είχε κάνει το '90 με το TA και το ΑΤ. ΄΄μέτρια σε όλα , τα κάνω όλα και συμφέρω''. Στοχεύει σε κοινό που ΔΕΝ έχει πολλές απαιτήσεις , που ΔΕΝ θα αλλάξει μηχανάκι την επόμενη χρονιά επειδή μια άλλη εταιρία έβαλε μια παραπάνω ρύθμιση στη πίσω ανάρτηση. Έφτιαξε ένα μηχανάκι να το πουλάει τα επόμενα 20 χρόνια με απλά facelifts και μηδενική εξέλιξη , άρα τα ελάχιστα έξοδα για αυτούς. Αν αποδειχθεί άθραυστο , θα σπάσει ταμεία , το έχει ξανακάνει και μάλλον θα το ξανακάνει. Τα υπόλοιπα για τις τιμές , τα ακούω βερεσέ όταν μηχανάκια των 25.000€ πουλάνε σα τρελά για να πηγαίνουν για καφέ στη παρακάτω γειτονιά.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Εγώ τη βρίσκω πετυχημένη την σχεδίαση και την γενική προσέγγιση της Honda. Έφτιαξε ένα μηχανάκι για όλους , όπως είχε κάνει το '90 με το TA και το ΑΤ. ΄΄μέτρια σε όλα , τα κάνω όλα και συμφέρω''. Στοχεύει σε κοινό που ΔΕΝ έχει πολλές απαιτήσεις , που ΔΕΝ θα αλλάξει μηχανάκι την επόμενη χρονιά επειδή μια άλλη εταιρία έβαλε μια παραπάνω ρύθμιση στη πίσω ανάρτηση. Έφτιαξε ένα μηχανάκι να το πουλάει τα επόμενα 20 χρόνια με απλά facelifts και μηδενική εξέλιξη , άρα τα ελάχιστα έξοδα για αυτούς. Αν αποδειχθεί άθραυστο , θα σπάσει ταμεία , το έχει ξανακάνει και μάλλον θα το ξανακάνει. Τα υπόλοιπα για τις τιμές , τα ακούω βερεσέ όταν μηχανάκια των 25.000€ πουλάνε σα τρελά για να πηγαίνουν για καφέ στη παρακάτω γειτονιά.
πόσο δίκιο έχεις...
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Νομίζω ότι μπαίνει σε άμεση σύγκριση με το στρώμ 800 επειδή έτυχε να βγουν στην παραγωγή την ίδια περίοδο.
Και εκεί που η συντηρητική Σουζούκι δείχνει να τόλμησε διάφορα πράγματα που δεν περίμενα, ή που μάλλον περίμενα εδώ και χρόνια να κάνει,ενώ η χοντα με το τρανσαλπ,ίσως επειδή είχε βάλει και λίγο ψηλά τον πήχη σχεδιαστικά γιατί νομίζω ότι το Άφρικα είναι ένα πολύ όμορφο μηχανάκι, έβγαλε ένα νεροβραστο πράγμα που πραγματικά δεν νομίζω ότι κάποιος το βλέπει και λέει πωπω τι ναρα είναι αυτή!!
Βέβαια η εμφάνιση στο μηχανάκι είναι η μισή υπόθεση,αν το καβαλάς και σου κάνει όλα τα χατίρια,είναι αξιόπιστο κλπ τότε ίσως να βάλει νερό στο κρασί του.
 
Top Bottom