Πιστεύω το Tiger είναι ένα σκαλοπάτι πάνω,σου βγάζει ότι είναι μηχανή..Καλησπερα,
Την οδηγησα σημερα κ γω εδω στο Γαλατσι, κ μου αρεσε πολυ, κινητηρας, φρενα, πολυ διακριτικο traction control, οι αναρτησεις προς το μαλακο αλλα μια χαρα κ στο πιο σβελτο (ειμαι 70 κιλα βεβαια).
Το ερωτημα για μενα που ετοιμαζομαι για αγορα ειναι: Transalp ή ελαφρως μεταχειρισμενο Tiger 900 του '22 με πιο πλουσιο εξοπλισμο, φρεναρες κ τον τρικυλινδρο που κανει παρτυ απο χαμηλα. Το transalp νομιζω μετα τις 4000 ζωντανευει αν κ ειναι ευχαριστο κ πολυ χαμηλα.
Τι θα κανατε εσεις; Τεινω προς το Tiger με μονο ρισκο το κομματι του μεταχειρισμενου προφανως.
αν το tiger είναι ελεγμένο, σωστό μηχανάκι ή ακόμα καλύτερα απο γνωστό είναι μια καλύτερη μοτοσυκλέτα απο το transalp. Θα σου έλεγα όμως πριν αποφασίσεις να κάνεις και ένα test ride σε vstrom 800 και tuareg.Καλησπερα,
Την οδηγησα σημερα κ γω εδω στο Γαλατσι, κ μου αρεσε πολυ, κινητηρας, φρενα, πολυ διακριτικο traction control, οι αναρτησεις προς το μαλακο αλλα μια χαρα κ στο πιο σβελτο (ειμαι 70 κιλα βεβαια).
Το ερωτημα για μενα που ετοιμαζομαι για αγορα ειναι: Transalp ή ελαφρως μεταχειρισμενο Tiger 900 του '22 με πιο πλουσιο εξοπλισμο, φρεναρες κ τον τρικυλινδρο που κανει παρτυ απο χαμηλα. Το transalp νομιζω μετα τις 4000 ζωντανευει αν κ ειναι ευχαριστο κ πολυ χαμηλα.
Τι θα κανατε εσεις; Τεινω προς το Tiger με μονο ρισκο το κομματι του μεταχειρισμενου προφανως.
Πάρε καινούργιο καλύτερα να ξέρεις τι σου γίνεται.Καλησπερα,
Την οδηγησα σημερα κ γω εδω στο Γαλατσι, κ μου αρεσε πολυ, κινητηρας, φρενα, πολυ διακριτικο traction control, οι αναρτησεις προς το μαλακο αλλα μια χαρα κ στο πιο σβελτο (ειμαι 70 κιλα βεβαια).
Το ερωτημα για μενα που ετοιμαζομαι για αγορα ειναι: Transalp ή ελαφρως μεταχειρισμενο Tiger 900 του '22 με πιο πλουσιο εξοπλισμο, φρεναρες κ τον τρικυλινδρο που κανει παρτυ απο χαμηλα. Το transalp νομιζω μετα τις 4000 ζωντανευει αν κ ειναι ευχαριστο κ πολυ χαμηλα.
Τι θα κανατε εσεις; Τεινω προς το Tiger με μονο ρισκο το κομματι του μεταχειρισμενου προφανως.
Το tuareg το οδηγησα. Μου φανηκε λιγο αδυναμο... Δλδ επειδη θελω κατι πιο δυνατο απο αυτο που εχω (Yamaha XTX660), το tuareg, ναι εισαι σιγουρα πιο δυνατο αλλα η διαφορα δεν ειναι ΤΟΣΟ εντονη οσο με το translap ή το tiger, κ δεν με εντυπωσιασε σιγουρα. Το κιβωτιο ειναι πολυ σκληρο για τα γουστα μου, με κουρασε κ στην 20λεπτη βολτα, κατι που δεν με απασχολησε με καμια αλλη που δοκιμασα. Το ιδιο ισχυει κ με το Tenere, τα 70 αλογα μου φαινονται λιγα κ σιγουρα θελω κατι περισσοτερο προς το street παρα το off-road. Γι'αυτο κ εχω αποκλεισει κ το vstrom που ειναι πιιο βαρυ κ πιο off-road νομιζω. Αλλο ενα + για το tiger ειναι ο 19ης τροχος μπροστα, αν κ το translap στην συντομη βολτα εστριβε καλα, καμια σχεση με το tenere πχ.αν το tiger είναι ελεγμένο, σωστό μηχανάκι ή ακόμα καλύτερα απο γνωστό είναι μια καλύτερη μοτοσυκλέτα απο το transalp. Θα σου έλεγα όμως πριν αποφασίσεις να κάνεις και ένα test ride σε vstrom 800 και tuareg.
Το vstrom 800 το έχεις κάνει βόλτα?Το tuareg το οδηγησα. Μου φανηκε λιγο αδυναμο... Δλδ επειδη θελω κατι πιο δυνατο απο αυτο που εχω (Yamaha XTX660), το tuareg, ναι εισαι σιγουρα πιο δυνατο αλλα η διαφορα δεν ειναι ΤΟΣΟ εντονη οσο με το translap ή το tiger, κ δεν με εντυπωσιασε σιγουρα. Το κιβωτιο ειναι πολυ σκληρο για τα γουστα μου, με κουρασε κ στην 20λεπτη βολτα, κατι που δεν με απασχολησε με καμια αλλη που δοκιμασα. Το ιδιο ισχυει κ με το Tenere, τα 70 αλογα μου φαινονται λιγα κ σιγουρα θελω κατι περισσοτερο προς το street παρα το off-road. Γι'αυτο κ εχω αποκλεισει κ το vstrom που ειναι πιιο βαρυ κ πιο off-road νομιζω. Αλλο ενα + για το tiger ειναι ο 19ης τροχος μπροστα, αν κ το translap στην συντομη βολτα εστριβε καλα, καμια σχεση με το tenere πχ.
φιλε δε θέλει βστρομ λεμε...Το vstrom 800 το έχεις κάνει βόλτα?
Δε θέλει ΕΕ?? Ας πάρει τότε transalp. Αλλά ας το κάνει μωρέ μια βόλτα πρψτα τσάμπα είναι λεφτά θα δώσει!φιλε δε θέλει βστρομ λεμε...
Συμφωνώ... Πρέπει να το κάνει!!Δε θέλει ΕΕ?? Ας πάρει τότε transalp. Αλλά ας το κάνει μωρέ μια βόλτα πρψτα τσάμπα είναι λεφτά θα δώσει!
Λίγο το'χεις αυτό;;;; (Θεωρητικά πάντα).....εκτός από την αξιοπιστία.
Χωρίς να έχω εμπειρία από το συγκεκριμένο δεν νομίζω να υστερεί σε αξιοπιστία..Το 800 που είχα ήταν πολύ ανώτερο σε ποιότητα από τα ιαπωνικά κ σε αξιοπιστία δεν υστερούσε..Το μόνο μείον για μένα ήταν η μεταπώληση.Σαφώς ανώτερο μηχανάκι το Tiger. Άχρωμο, άοσμο το Transalp. Παίρνεις βέβαια το ρίσκο του 2ου χεριού. Εγώ προσωπικά, μετά από καλή έρευνα αγοράς και έλεγχο από ειδικό, θα προτιμούσα το Tiger, και εμφανισιακά και γιατί υπερτερεί σχεδόν στα πάντα, εκτός από την αξιοπιστία.
και για την μεταπωληση ομως, δεν εισαι καλυμενος οταν παιρνεις μεταχειρισμενο; Δλδ αυτο το 20-30% που χανεις με το καινουργιο, δεν θα το χασεις με το μεταχειρισμενο. Η' εννοεις οτι δεν εχει τοσο ζητηση εδω στην Ελλαδα το συγκεκριμενο μοντελο;Χωρίς να έχω εμπειρία από το συγκεκριμένο δεν νομίζω να υστερεί σε αξιοπιστία..Το 800 που είχα ήταν πολύ ανώτερο σε ποιότητα από τα ιαπωνικά κ σε αξιοπιστία δεν υστερούσε..Το μόνο μείον για μένα ήταν η μεταπώληση.
Μπορεί να μην χάσεις 20-30% αλλά θα χάσεις αρκετά αν θες να φύγει γρήγορα..Σε σχέση με το f800gs ας πούμε, δεν έχει καθόλου ζήτηση,δεν ξέρω τι φταίει,τα φοβάται ο κόσμος; ,η έλλειψη συνεργείων; μπορεί κ τα δύο..Το Tiger 800 είναι το μόνο που με δυσκόλεψε να το πουλήσω και να σκεφτείς,είχα aprilia dorsoduro, shiver gt,tuono,990s,crf450, δηλαδή δεν είχα εμπορικά μηχανάκια.. Πάντως μου έκανε εντύπωση η ποιότητα κατασκευής στο Tiger,την θεωρώ πολύ ανώτερη από τα ιαπωνικά..και για την μεταπωληση ομως, δεν εισαι καλυμενος οταν παιρνεις μεταχειρισμενο; Δλδ αυτο το 20-30% που χανεις με το καινουργιο, δεν θα το χασεις με το μεταχειρισμενο. Η' εννοεις οτι δεν εχει τοσο ζητηση εδω στην Ελλαδα το συγκεκριμενο μοντελο;
Δεν μπορώ να έχω άποψη για την ζέστη, είχα tuono 1000,μετά από αυτό δεν νιώθεις τίποτα από ζέστη.. Όπως κ στο f800gs που έχω τώρα,όλοι λένε για κραδασμούς κ εμένα μου φαίνεται το πιο σμουθ που είχα..Γιατί το triumph υστερεί σε αξιοπιστία?μια μίζα έβγαζε το 800 ,κατά τ άλλα έχει βγει από τα πιο ανθεκτικά μηχανάκια..γιατί το 900 να μην είναι αξιόπιστο?δεν νομίζω ότι τα χοντα είναι με μηδέν προβλήματα.
Για μένα ο μόνος λόγος να μην πάρει κανείς το ταιγκερ είναι η ζέστη στα ποδια