Test Ride - Honda Transalp 750, ένας διασκεδαστικός εργάτης.

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Καλησπερα,
Την οδηγησα σημερα κ γω εδω στο Γαλατσι, κ μου αρεσε πολυ, κινητηρας, φρενα, πολυ διακριτικο traction control, οι αναρτησεις προς το μαλακο αλλα μια χαρα κ στο πιο σβελτο (ειμαι 70 κιλα βεβαια).

Το ερωτημα για μενα που ετοιμαζομαι για αγορα ειναι: Transalp ή ελαφρως μεταχειρισμενο Tiger 900 του '22 με πιο πλουσιο εξοπλισμο, φρεναρες κ τον τρικυλινδρο που κανει παρτυ απο χαμηλα. Το transalp νομιζω μετα τις 4000 ζωντανευει αν κ ειναι ευχαριστο κ πολυ χαμηλα.

Τι θα κανατε εσεις; Τεινω προς το Tiger με μονο ρισκο το κομματι του μεταχειρισμενου προφανως.
Πιστεύω το Tiger είναι ένα σκαλοπάτι πάνω,σου βγάζει ότι είναι μηχανή..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλησπερα,
Την οδηγησα σημερα κ γω εδω στο Γαλατσι, κ μου αρεσε πολυ, κινητηρας, φρενα, πολυ διακριτικο traction control, οι αναρτησεις προς το μαλακο αλλα μια χαρα κ στο πιο σβελτο (ειμαι 70 κιλα βεβαια).

Το ερωτημα για μενα που ετοιμαζομαι για αγορα ειναι: Transalp ή ελαφρως μεταχειρισμενο Tiger 900 του '22 με πιο πλουσιο εξοπλισμο, φρεναρες κ τον τρικυλινδρο που κανει παρτυ απο χαμηλα. Το transalp νομιζω μετα τις 4000 ζωντανευει αν κ ειναι ευχαριστο κ πολυ χαμηλα.

Τι θα κανατε εσεις; Τεινω προς το Tiger με μονο ρισκο το κομματι του μεταχειρισμενου προφανως.
αν το tiger είναι ελεγμένο, σωστό μηχανάκι ή ακόμα καλύτερα απο γνωστό είναι μια καλύτερη μοτοσυκλέτα απο το transalp. Θα σου έλεγα όμως πριν αποφασίσεις να κάνεις και ένα test ride σε vstrom 800 και tuareg.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλησπερα,
Την οδηγησα σημερα κ γω εδω στο Γαλατσι, κ μου αρεσε πολυ, κινητηρας, φρενα, πολυ διακριτικο traction control, οι αναρτησεις προς το μαλακο αλλα μια χαρα κ στο πιο σβελτο (ειμαι 70 κιλα βεβαια).

Το ερωτημα για μενα που ετοιμαζομαι για αγορα ειναι: Transalp ή ελαφρως μεταχειρισμενο Tiger 900 του '22 με πιο πλουσιο εξοπλισμο, φρεναρες κ τον τρικυλινδρο που κανει παρτυ απο χαμηλα. Το transalp νομιζω μετα τις 4000 ζωντανευει αν κ ειναι ευχαριστο κ πολυ χαμηλα.

Τι θα κανατε εσεις; Τεινω προς το Tiger με μονο ρισκο το κομματι του μεταχειρισμενου προφανως.
Πάρε καινούργιο καλύτερα να ξέρεις τι σου γίνεται.

Επίσης αν κάνεις και πόλη με ότι αγοράσεις, το Τρανσαλπ θα είναι καλύτερο και δεν θα σου καίει τα πόδια.

Είναι δελεαστική η τιμή του Triumph δε λέω αλλά θα προτιμούσα το καινούργιο.
 

stream7

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Yamaha 660XTX 2006
αν το tiger είναι ελεγμένο, σωστό μηχανάκι ή ακόμα καλύτερα απο γνωστό είναι μια καλύτερη μοτοσυκλέτα απο το transalp. Θα σου έλεγα όμως πριν αποφασίσεις να κάνεις και ένα test ride σε vstrom 800 και tuareg.
Το tuareg το οδηγησα. Μου φανηκε λιγο αδυναμο... Δλδ επειδη θελω κατι πιο δυνατο απο αυτο που εχω (Yamaha XTX660), το tuareg, ναι εισαι σιγουρα πιο δυνατο αλλα η διαφορα δεν ειναι ΤΟΣΟ εντονη οσο με το translap ή το tiger, κ δεν με εντυπωσιασε σιγουρα. Το κιβωτιο ειναι πολυ σκληρο για τα γουστα μου, με κουρασε κ στην 20λεπτη βολτα, κατι που δεν με απασχολησε με καμια αλλη που δοκιμασα. Το ιδιο ισχυει κ με το Tenere, τα 70 αλογα μου φαινονται λιγα κ σιγουρα θελω κατι περισσοτερο προς το street παρα το off-road. Γι'αυτο κ εχω αποκλεισει κ το vstrom που ειναι πιιο βαρυ κ πιο off-road νομιζω. Αλλο ενα + για το tiger ειναι ο 19ης τροχος μπροστα, αν κ το translap στην συντομη βολτα εστριβε καλα, καμια σχεση με το tenere πχ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το tuareg το οδηγησα. Μου φανηκε λιγο αδυναμο... Δλδ επειδη θελω κατι πιο δυνατο απο αυτο που εχω (Yamaha XTX660), το tuareg, ναι εισαι σιγουρα πιο δυνατο αλλα η διαφορα δεν ειναι ΤΟΣΟ εντονη οσο με το translap ή το tiger, κ δεν με εντυπωσιασε σιγουρα. Το κιβωτιο ειναι πολυ σκληρο για τα γουστα μου, με κουρασε κ στην 20λεπτη βολτα, κατι που δεν με απασχολησε με καμια αλλη που δοκιμασα. Το ιδιο ισχυει κ με το Tenere, τα 70 αλογα μου φαινονται λιγα κ σιγουρα θελω κατι περισσοτερο προς το street παρα το off-road. Γι'αυτο κ εχω αποκλεισει κ το vstrom που ειναι πιιο βαρυ κ πιο off-road νομιζω. Αλλο ενα + για το tiger ειναι ο 19ης τροχος μπροστα, αν κ το translap στην συντομη βολτα εστριβε καλα, καμια σχεση με το tenere πχ.
Το vstrom 800 το έχεις κάνει βόλτα?
 

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
Σαφώς ανώτερο μηχανάκι το Tiger. Άχρωμο, άοσμο το Transalp. Παίρνεις βέβαια το ρίσκο του 2ου χεριού. Εγώ προσωπικά, μετά από καλή έρευνα αγοράς και έλεγχο από ειδικό, θα προτιμούσα το Tiger, και εμφανισιακά και γιατί υπερτερεί σχεδόν στα πάντα, εκτός από την αξιοπιστία.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.....εκτός από την αξιοπιστία.
Λίγο το'χεις αυτό;;;; (Θεωρητικά πάντα)
Επίσης υστερεί σε αριθμό συνεργείων και μηχανικούς γενικότερα (Βασικότατο και αυτό)!!


Ασχετα με τα δύο μοντέλα που γίνεται συζήτηση εδώ, αν δεν υπάρχει θέμα χρημάτων, σαφώς το πλεονέκτημα το έχει πάντα το καινούργιο!!!!
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Σαφώς ανώτερο μηχανάκι το Tiger. Άχρωμο, άοσμο το Transalp. Παίρνεις βέβαια το ρίσκο του 2ου χεριού. Εγώ προσωπικά, μετά από καλή έρευνα αγοράς και έλεγχο από ειδικό, θα προτιμούσα το Tiger, και εμφανισιακά και γιατί υπερτερεί σχεδόν στα πάντα, εκτός από την αξιοπιστία.
Χωρίς να έχω εμπειρία από το συγκεκριμένο δεν νομίζω να υστερεί σε αξιοπιστία..Το 800 που είχα ήταν πολύ ανώτερο σε ποιότητα από τα ιαπωνικά κ σε αξιοπιστία δεν υστερούσε..Το μόνο μείον για μένα ήταν η μεταπώληση.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Γιατί το triumph υστερεί σε αξιοπιστία?μια μίζα έβγαζε το 800 ,κατά τ άλλα έχει βγει από τα πιο ανθεκτικά μηχανάκια..γιατί το 900 να μην είναι αξιόπιστο?δεν νομίζω ότι τα χοντα είναι με μηδέν προβλήματα.
Για μένα ο μόνος λόγος να μην πάρει κανείς το ταιγκερ είναι η ζέστη στα ποδια
 

stream7

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Yamaha 660XTX 2006
Χωρίς να έχω εμπειρία από το συγκεκριμένο δεν νομίζω να υστερεί σε αξιοπιστία..Το 800 που είχα ήταν πολύ ανώτερο σε ποιότητα από τα ιαπωνικά κ σε αξιοπιστία δεν υστερούσε..Το μόνο μείον για μένα ήταν η μεταπώληση.
και για την μεταπωληση ομως, δεν εισαι καλυμενος οταν παιρνεις μεταχειρισμενο; Δλδ αυτο το 20-30% που χανεις με το καινουργιο, δεν θα το χασεις με το μεταχειρισμενο. Η' εννοεις οτι δεν εχει τοσο ζητηση εδω στην Ελλαδα το συγκεκριμενο μοντελο;
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
και για την μεταπωληση ομως, δεν εισαι καλυμενος οταν παιρνεις μεταχειρισμενο; Δλδ αυτο το 20-30% που χανεις με το καινουργιο, δεν θα το χασεις με το μεταχειρισμενο. Η' εννοεις οτι δεν εχει τοσο ζητηση εδω στην Ελλαδα το συγκεκριμενο μοντελο;
Μπορεί να μην χάσεις 20-30% αλλά θα χάσεις αρκετά αν θες να φύγει γρήγορα..Σε σχέση με το f800gs ας πούμε, δεν έχει καθόλου ζήτηση,δεν ξέρω τι φταίει,τα φοβάται ο κόσμος; ,η έλλειψη συνεργείων; μπορεί κ τα δύο..Το Tiger 800 είναι το μόνο που με δυσκόλεψε να το πουλήσω και να σκεφτείς,είχα aprilia dorsoduro, shiver gt,tuono,990s,crf450, δηλαδή δεν είχα εμπορικά μηχανάκια.. Πάντως μου έκανε εντύπωση η ποιότητα κατασκευής στο Tiger,την θεωρώ πολύ ανώτερη από τα ιαπωνικά..
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Γιατί το triumph υστερεί σε αξιοπιστία?μια μίζα έβγαζε το 800 ,κατά τ άλλα έχει βγει από τα πιο ανθεκτικά μηχανάκια..γιατί το 900 να μην είναι αξιόπιστο?δεν νομίζω ότι τα χοντα είναι με μηδέν προβλήματα.
Για μένα ο μόνος λόγος να μην πάρει κανείς το ταιγκερ είναι η ζέστη στα ποδια
Δεν μπορώ να έχω άποψη για την ζέστη, είχα tuono 1000,μετά από αυτό δεν νιώθεις τίποτα από ζέστη.. Όπως κ στο f800gs που έχω τώρα,όλοι λένε για κραδασμούς κ εμένα μου φαίνεται το πιο σμουθ που είχα..
 
Top Bottom