Test Ride - Honda Transalp 750, ένας διασκεδαστικός εργάτης.

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Εκωφαντικα σωστός κατεμε.....
ανασταση !!!!!:fly::fly::fly:

εχεις να γραψεις απο την ημερα των γενεθλιων μου....
μεχρι τον ιουλιο που θα ξαναγραψεις μπορω να ειμαι ησυχος...
ραντεβου λοιπον μες στο κατακαλοκαιρο...:sn:

:wtng:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χρυση μετριοτης,ηταν το παλαιο,χρυση μετριοτης ειναι και το νεο.Σε χρυσους μετριους αναβατες απευθυνοταν το παλαιο,στους ιδιους απευθυνεται και το νεο.Σ΄ αυτην την χρυση μετριοτητα,του 90% των καθημερινων αναβατων,που θα την παρουν για να πανε στις καθημερινες διαδρομες που πηγαινει ο μεσος καθημερινος μετριος αναβατης.Και θα το κανει χωρις να σκεφτεται αν θα αναψει το πρωι,ή αν θα μεινει το μεσημερι,ή αν θα το πειραξει η χειμωνιατικη υγρασια το βραδυ.Απλα πραγματα ,καθημερινα,χωρις ιδιαιτερα ''γουστα'' ,και ''συγκινησεις''.Οσοι πιστοι θα ''προσελθουν''.Οι υπολοιποι (το 10%) θα προσπερασουν για ''αλλες πολιτειες'' που λεει και το τραγουδι.Αυτο ηταν το τρανσαλπ,αυτο ειναι και τωρα.Τοκανε με τεραστια επιτυχια παλαιοτερα,θα το κανει και τωρα.
Παναγιώτη συμφωνώ μαζί σου αλλά οι εποχές και ο ανταγωνισμός έχει αλλάξει σημαντικά. Για αυτό το λόγο πιστεύω ότι και η Honda θα έπρεπε να ζυγίσει περισσότερο (με βάση το περιβάλλον του ανταγωνισμού) τον τιμοκατάλογο της ή τον εξοπλισμό της. Προσωπικά θα προτιμούσα το πρώτο κρίνοντας και από την επιτυχία του Tenere 700 που πούλησε απλότητα σε ανταγωνιστική τιμή με αποτέλεσμα εκπληκτική εμπορική πορεία. Αν όπως είναι το ΤΑ750 κόστιζε 10.500 ευρώ κανένας δε θα συζητούσε σήμερα. Θα οριοθετούσε σημαντικά και σε πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο το "δίνω αυτά σε αυτή τη τιμή", αν θέλεις παραπάνω κάνε τα μόνος σου ξεκινώντας από μια καλή και οικονομική βάση.

Την εποχή της επιτυχίας των Transalp 650 & 700 ή Suzuki αντιπρότεινε το V-strom 650 που ήταν αντίστοιχης αξιοπιστίας, δυνατοτήτων και τιμών, για αυτό είχε και εκείνο παρόμοια εμπορική επιτυχία.

Σήμερα η Suzuki με το νέο V-Strom 800 DE δείχνει να προσαρμόστηκε εκπληκτικά καλά στα δεδομένα της εποχής. Βέβαια αυτή επέλεξε να το κάνει με επιπλέον εξοπλισμό και καλό στήσιμο - δυνατότητες, αντί με χαμηλότερη τιμή. Εν τω μεταξύ -κρίνοντας από τις μεγαλύτερες αδερφές του- το "DE" αφήνει μια υπόσχεση και για μελλοντική απλούστερη έκδοση που πιθανά θα είναι και φθηνότερη και όταν το κάνει μπορεί να δώσει μερικά επιπλέον χαρακτηριστικά στο μελλοντικό 800 DE (π.χ. Cruise Control).

Παρ' όλα αυτά οι πρώτες ενδείξεις από τα καταστήματα Honda δείχνουν πως έτσι και αλλιώς το TA750 θα πουλήσει σημαντικά καλά, δε θα μου φανεί περίεργο να έχει και περισσότερες πωλήσεις από το Suzuki αν και φαίνεται πως θα κονταροχτυπηθούν γιατί το V-strom 800 DE δείχνει να έχει κερδίσει παγκόσμια τις εντυπώσεις.

Προσωπικά όσο έχω μελετήσει το Suzuki βλέπω πως έχει δώσει περισσότερη έμφαση στους λάτρης της χωμάτινης επίσκεψης με κάποια πολύ ενδιαφέροντα οπτικά στοιχεία. Τη Τρίτη θα το κάνω και βόλτα και ελπίζω πως θα βρω χρόνο να τα γράψω αν και από ότι διαβάζω το συγκεκριμένο test ride είναι απλά για να πάρει μια γεύση κανείς, δε μπορεί να ασχοληθεί σημαντικά με τη μοτοσυκλέτα. Παρά το γεγονός ότι από κοντά είναι σαφώς ομορφότερο από τις φωτογραφίες που έβλεπα, το TA 750 συνεχίζει να μου αρέσει πολύ περισσότερο οπτικά γιατί είμαι άνθρωπος που του αρέσουν οι καθαρές γραμμές στον σχεδιασμό μιας μοτοσυκλέτας. Το Suzuki μου θυμίζει τα βομβαρδιστικά αεροσκάφη τύπου Stealth με τα πολλά "σπασίματα" στις επιφάνειες του. Δεν είναι πάντως κάτι που δε μπορώ να συνηθίσω (όπως συνέβαινε στα πρώτα 790/890 που δεν μπόρεσα να εξοικειωθώ πότε με την όψη τους).
 
Τελευταία επεξεργασία:

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
STF μόνο να σχολιάσω ότι το Τ7 από τότε που βγήκε στα 10500 είχε ένα πολύ καλό πακέτο αναρτήσεων που το έκανα ολοκληρωμένο πάρα τα μη έξτρα σύγχρονα καλούδια (ηλεκτρονικά κλπ).
Το ΤΑ αν και 2023 μοντέλο δεν το έχει αυτό.. για εμένα οι αναρτήσεις του ΤΑ είναι κακές, το μεγαλύτερο μείον του που έχει άμεση σχέση με την οδηγική απόλαυση αίσθηση και ασφάλεια στο τέλος!
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
STF μόνο να σχολιάσω ότι το Τ7 από τότε που βγήκε στα 10500 είχε ένα πολύ καλό πακέτο αναρτήσεων που το έκανα ολοκληρωμένο πάρα τα μη έξτρα σύγχρονα καλούδια (ηλεκτρονικά κλπ).
Το ΤΑ αν και 2023 μοντέλο δεν το έχει αυτό.. για εμένα οι αναρτήσεις του ΤΑ είναι κακές, το μεγαλύτερο μείον του που έχει άμεση σχέση με την οδηγική απόλαυση αίσθηση και ασφάλεια στο τέλος!
Μάλλον αλλά διαβάζω αλλά καταλαβαίνω... όλοι λένε πόσο σουμιεδες αναρτήσεις έχει το T700...πότε έγινε καλό πακέτο...?
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Μάλλον αλλά διαβάζω αλλά καταλαβαίνω... όλοι λένε πόσο σουμιεδες αναρτήσεις έχει το T700...πότε έγινε καλό πακέτο...?
Με μια βόλτα και στα δύο θα καταλάβεις τι εννοώ...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Απο ποιες αποψεις δηλαδη το τρανσαλπ ειναι χρυση μετριοτητα? Γιατι απο μοτερ σιγουρα δεν ειναι. Και υποθετω δεν θα ειναι ουτε στο θεμα απροβλεπτων επισκεψεων στο συνεργειο.
Οσοι λοιπον το θαβετε ως χλιαρο φανταζομαι θα αναφερεστε στο θεμα χαντλινγκ. Μπηκατε στο κοπο πχ να ασχοληθειτε με μετρηση σαγκ ας πουμε στη βολτα που κανατε και να ρυθμισετε αναλογα? Ποσο μαλλον να αλλαξετε ελλατηρια πραγμα που χρειαζεται σε πολλα μηχανακια που οι περισσοτεροι θεωρειτε οπλα, πχ 9x0.
Ξεκινω με την υποθεση πως ο,τι δινεις παιρνεις. Μηπως λοιπον σας εχει ξεφυγει αυτο που παιρνεις στη συντομη βολτα που κανατε, η μιλατε βασει προκαταληψεων και τεστ που παρακολουθησατε? Η μηπως η γαματη μηχανη ειναι ντε και καλα αυτη που πριζωνει για καγκουριλικια?
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δλδ το Transalp είναι αρρυθμιστο ενώ όλα τα υπόλοιπα είναι ρυθμισμένα;
Το τρανσαλπ και να θες να το ρυθμισεις πρέπει να βγάλεις εκείνο το διακριτικό κλειδακι για να σφίξεις το ελατηριο :ha γιατί για κάτι παραπάνω ούτε λόγος
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το τρανσαλπ και να θες να το ρυθμισεις πρέπει να βγάλεις εκείνο το διακριτικό κλειδακι για να σφίξεις το ελατηριο :ha γιατί για κάτι παραπάνω ούτε λόγος
Να, ορίστε ένα ωραιότατο εργαλείο, και σε μαύρο χρώμα, που φοριέται και σαν κόσμημα :ha!!!!
Τι άλλο να θέλουμε πΧια;;;;

 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Σιγά μην κουβαλάμε και κάνα 32αρι λες και θα πάμε να αλλάξουμε καμία φιάλη υγραερίου
Το μηχανάκι δεν κάνει 2χιλιαρικα να τρέχουμε με τα γατζοκλειδα λες και είμαστε 15 χρονονε
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
STF μόνο να σχολιάσω ότι το Τ7 από τότε που βγήκε στα 10500 είχε ένα πολύ καλό πακέτο αναρτήσεων που το έκανα ολοκληρωμένο πάρα τα μη έξτρα σύγχρονα καλούδια (ηλεκτρονικά κλπ).
Το ΤΑ αν και 2023 μοντέλο δεν το έχει αυτό.. για εμένα οι αναρτήσεις του ΤΑ είναι κακές, το μεγαλύτερο μείον του που έχει άμεση σχέση με την οδηγική απόλαυση αίσθηση και ασφάλεια στο τέλος!
Μιχάλη μάλλον... δεν έζησες την απαξίωση που έφαγε το Tenere 700 σε σχέση με τις αναρτήσεις του. Και τότε ήμουν ο γραφικός Yamaha-κιας που αμφισβητούσε τις απόψεις των πολλών. Πριν ακόμη βγει στην αγορά ήταν και σίγουροι ότι ΔΕΝ θα έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και όταν βγήκε στην αγορά και δαγκώθηκαν άρχισε η απόλυτη πεποίθηση ότι "και τι και που είναι ρυθμιζόμενες.... σίγουρα θα είναι σουμιέδες". Και τότε διαβάζαμε ότι το απλό 790 είχε κλάσεις ανώτερες αναρτήσεις από του Tenere 700 και ας είχαν μηδέν ρυθμίσεις... Γιατί; γιατί ΚΤΜ αφού. Και σήμερα που βγήκε το νέο 790 βλέπεις κανέναν να ασχολείται με το γεγονός ότι ΔΕΝ έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις η ιερή αγελάδα; Κανένας! Μήπως αυτά τα 11,5 χιλιάρικα είναι λιγότερα από αυτά του TA750; Κάνε τον κόπο και διάβασε το θέμα του Tenere 700 από την αρχή, θα είναι πολύ διδακτικό.

Όταν σιγά-σιγά άρχισε να εμφανίζετε στα βουνά άρχισαν να μαλακώνουν. Όταν βγήκε το πρώτο βίντεο του Pol Tarres με τις στοκ αναρτήσεις (και τώρα κάποιος θα εμφανιστεί που θα πει, σιγά μην ήταν στοκ) εκεί πια.... αποδέχθηκαν αυτό που οι προκαταλήψεις ετών τους εμπόδιζαν να δουν.
Να συμπληρώσω πως έστω και αν οι αναρτήσεις του ΤΑ750 είναι υποδεέστερες του Tenere 700, τα ηλεκτρονικά του είναι σαφώς ανώτερα και η άνεση του επίσης. Αυτό τι λέει; Λέει πως ο ανταγωνιστής του ΤΑ750 δεν είναι το Tenere 700 αλλά ο εαυτός του και το V-Strom 800 DE, κυρίως διότι παρουσιάστηκαν μαζί, όπως είχε συμβεί μεταξύ Τ700 και KTM 790.

Αφήστε να περπατήσει λοιπόν το Transalp 750, να έρθει και κάποια στιγμή και ανάμεσα μας και να δούμε τι και πως. Ας μην προτρέχουμε, Νομίζω πως κάτι έχει να δώσει αυτή η μοτοσυκλέτα που απλά δεν είναι παρόμοιο με αυτό άλλων της κατηγορίας αλλά εκεί μπορεί να είναι και πολύ καλύτερο.

Εγώ πάντα θα υποστηρίζω ότι η αδυναμία του ΤΑ750 μεταφράζεται σε ένα χιλιάρικο. Αν η αρχική τιμή του ήταν 10.500 ευρώ σήμερα όλα θα ήταν αλλιώς.

Και αφού μιλάμε για χρήμα να πω και αυτό και δώστε μια σημασία, μιας που προσπαθώ να αποφύγω να το γράψω εδώ και μέρες γιατί περίμενα να οδηγήσω και το Suzuki...
Όταν έρχεται η στιγμή να πας στο ταμείο και είσαι μεταξύ 2 επιλογών τι κάνεις; Πας μια βόλτα από τα μαγαζιά. Σήμερα που ανταλλάζουμε απόψεις τι ισχύει λοιπόν στη πράξη;
Αν πας από τα μαγαζιά για να πάρεις ένα V-Strom 800 DE ξέρετε τι έκπτωση μπορεί να λάβεις στη τελική τιμή; ΜΗΔΕΝ, niente είναι η απάντηση, ούτε 50 ευρώ και είναι και κάθετοι στον Σφακιανάκη. Στον Σταθόπουλο σου λένε, άντε να πάρεις μια μικρή έκπτωση σε κάποια αξεσουάρ (όχι δώρο, προσέξετε... μια έκπτωση). Αν πας για το TA750 έχεις μια έκπτωση με το καλημέρα ένα 500ρικο συν κάποιες εκπτώσεις σε επιθυμητά αξεσουάρ. Αν κάποιος κάνει τις πράξεις λοιπόν και βάλει στο ΤΑ750 μια ποδιά και χούφτες με έκπτωση (μιας που οπτικά αυτά είναι που το χωρίζουν από το V-Strom 800 DE), θα έρθει σχεδόν μια η άλλη (λίγο φθηνότερα κιόλας) στην αρχική τιμή στα 12.200 και θα περισσέψουν και 600 ευρώ για να τσοντάρει κάποιος σε μια καλή πίσω ανάρτηση στο μέλλον. Για κάποιους αυτό μπορεί να έχει μια σημασία.

Προσωπικά έχω τη βεβαιότητα ότι το Suzuki θα είναι καλύτερο σε απαιτητικό χώμα από το Honda. Στον αντίποδα το μοτερ του Honda θα είναι καλύτερο στο ταξίδι (προσοχή δεν αναφέρομαι στη δύναμη αλλά στο τρόπο που θα κρατάει τις μουαγιέν σε συνθήκες ταξιδιού). Αν λοιπόν στο χώμα μας ενδιαφέρει απλά να περνάει από παντού έστω και με προσοχή εμένα μου αρκεί (κάτι κερδίζω, κάτι χάνω αλλά μάλλον θα προτιμήσω αυτά που κερδίζω).

Ποιο τελικά από τα δυο θα προτιμούσα να αγοράσω; Θα σας το απαντήσω μεθαύριο που θα οδηγήσω και το Suzuki. Αυτό που με ανησυχεί από αυτά που έχω δει και διαβάσει -και μακάρι να διαψευσθώ- είναι ότι το V-Strom 800 DE θα με ψήνει στα πόδια, ενώ το TA750 ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ δεν βγάζει καθόλου ζέστη πράγμα που είναι αρκετά σημαντικό για τη καθημερινότητα ενός μοτοσυκλετιστή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Μιχάλη μάλλον... δεν έζησες την απαξίωση που έφαγε το Tenere 700 σε σχέση με τις αναρτήσεις του. Και τότε ήμουν ο γραφικός Yamaha-κιας που αμφισβητούσε τις απόψεις των πολλών. Πριν ακόμη βγει στην αγορά ήταν και σίγουροι ότι ΔΕΝ θα έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και όταν βγήκε στην αγορά και δαγκώθηκαν άρχισε η απόλυτη πεποίθηση ότι "και τι και που είναι ρυθμιζόμενες.... σίγουρα θα είναι σουμιέδες". Και τότε διαβάζαμε ότι το απλό 790 είχε κλάσεις ανώτερες αναρτήσεις από του Tenere 700 και ας είχαν μηδέν ρυθμίσεις... Γιατί; γιατί ΚΤΜ αφού. Και σήμερα που βγήκε το νέο 790 βλέπεις κανέναν να ασχολείται με το γεγονός ότι ΔΕΝ έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις η ιερή αγελάδα; Κανένας! Μήπως αυτά τα 11,5 χιλιάρικα είναι λιγότερα από αυτά του TA750; Κάνε τον κόπο και διάβασε το θέμα του Tenere 700 από την αρχή, θα είναι πολύ διδακτικό.

Όταν σιγά-σιγά άρχισε να εμφανίζετε στα βουνά άρχισαν να μαλακώνουν. Όταν βγήκε το πρώτο βίντεο του Pol Tarres με τις στοκ αναρτήσεις (και τώρα κάποιος θα εμφανιστεί που θα πει, σιγά μην ήταν στοκ) εκεί πια.... αποδέχθηκαν αυτό που οι προκαταλήψεις ετών τους εμπόδιζαν να δουν.
Να συμπληρώσω πως έστω και αν οι αναρτήσεις του ΤΑ750 είναι υποδεέστερες του Tenere 700, τα ηλεκτρονικά του είναι σαφώς ανώτερα και η άνεση του επίσης. Αυτό τι λέει; Λέει πως ο ανταγωνιστής του ΤΑ750 δεν είναι το Tenere 700 αλλά ο εαυτός του και το V-Strom 800 DE, κυρίως διότι παρουσιάστηκαν μαζί, όπως είχε συμβεί μεταξύ Τ700 και KTM 790.

Αφήστε να περπατήσει λοιπόν το Transalp 750, να έρθει και κάποια στιγμή και ανάμεσα μας και να δούμε τι και πως. Ας μην προτρέχουμε, Νομίζω πως κάτι έχει να δώσει αυτή η μοτοσυκλέτα που απλά δεν είναι παρόμοιο με αυτό άλλων της κατηγορίας αλλά εκεί μπορεί να είναι και πολύ καλύτερο.

Εγώ πάντα θα υποστηρίζω ότι η αδυναμία του ΤΑ750 μεταφράζεται σε ένα χιλιάρικο. Αν η αρχική τιμή του ήταν 10.500 ευρώ σήμερα όλα θα ήταν αλλιώς.

Και αφού μιλάμε για χρήμα να πω και αυτό και δώστε μια σημασία, μιας που προσπαθώ να αποφύγω να το γράψω εδώ και μέρες γιατί περίμενα να οδηγήσω και το Suzuki...
Όταν έρχεται η στιγμή να πας στο ταμείο και είσαι μεταξύ 2 επιλογών τι κάνεις; Πας μια βόλτα από τα μαγαζιά. Σήμερα που ανταλλάζουμε απόψεις τι ισχύει λοιπόν στη πράξη;
Αν πας από τα μαγαζιά για να πάρεις ένα V-Strom 800 DE ξέρετε τι έκπτωση μπορεί να λάβεις στη τελική τιμή; ΜΗΔΕΝ, niente είναι η απάντηση, ούτε 50 ευρώ και είναι και κάθετοι στον Σφακιανάκη. Στον Σταθόπουλο σου λένε, άντε να πάρεις μια μικρή έκπτωση σε κάποια αξεσουάρ (όχι δώρο, προσέξετε... μια έκπτωση). Αν πας για το TA750 έχεις μια έκπτωση με το καλημέρα ένα 500ρικο συν κάποιες εκπτώσεις σε επιθυμητά αξεσουάρ. Αν κάποιος κάνει τις πράξεις λοιπόν και βάλει στο ΤΑ750 μια ποδιά και χούφτες με έκπτωση (μιας που οπτικά αυτά είναι που το χωρίζουν από το V-Strom 800 DE), θα έρθει σχεδόν μια η άλλη (λίγο φθηνότερα κιόλας) στην αρχική τιμή στα 12.200 και θα περισσέψουν και 600 ευρώ για να τσοντάρει κάποιος σε μια καλή πίσω ανάρτηση στο μέλλον. Για κάποιους αυτό μπορεί να έχει μια σημασία.

Προσωπικά έχω τη βεβαιότητα ότι το Suzuki θα είναι καλύτερο σε απαιτητικό χώμα από το Honda. Στον αντίποδα το μοτερ του Honda θα είναι καλύτερο στο ταξίδι (προσοχή δεν αναφέρομαι στη δύναμη αλλά στο τρόπο που θα κρατάει τις μουαγιέν σε συνθήκες ταξιδιού). Αν λοιπόν στο χώμα μας ενδιαφέρει απλά να περνάει από παντού έστω και με προσοχή εμένα μου αρκεί (κάτι κερδίζω, κάτι χάνω αλλά μάλλον θα προτιμήσω αυτά που κερδίζω).

Ποιο τελικά από τα δυο θα προτιμούσα να αγοράσω; Θα σας το απαντήσω μεθαύριο που θα οδηγήσω και το Suzuki. Αυτό που με ανησυχεί από αυτά που έχω δει και διαβάσει -και μακάρι να διαψευσθώ- είναι ότι το V-Strom 800 DE θα με ψήνει στα πόδια, ενώ το TA750 ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ δεν βγάζει καθόλου ζέστη πράγμα που είναι αρκετά σημαντικό για τη καθημερινότητα ενός μοτοσυκλετιστή.
Στέφανε ώρα καλή.περιμενω τις εντυπώσεις σου από το test του vstrom 800 de.
 
Reactions: STF

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
STF Στέφανε έτσι όπως τα λες είναι!
Ομολογώ πως δεν είχα απολύτως κανένα θέμα με την ζέστη του κινητήρα από το ΤΑ.
Σε αντίθεση με το VS που η ζέστη είναι από τα σημαντικότερα μείον που μου τράβηξαν την προσοχή!
Από την άλλη και μιλάω 100% προσωπικά χωρίς να προσπαθώ να πείσω κανέναν για κάτι, το VS είναι ένα μηχανάκι που από το τεστ και μόνο (αρκετής διάρκειας όχι σαν αυτά που διαβάζω ότι κάνουν οι αντιπρόσωποι τώρα τελευταία) με έβαλε στην πρίζα για πιθανή αλλαγή (παρά τα όποια αρνητικά του -για εμένα παντα- και ναι η ζέστη του κινητήρα είναι μεγάλο θέμα στην δική μου περίπτωση χρήσης της μοτο ) ενώ το ΤΑ κατηγορηματικά όχι.
Σε σχέση με το Τ7 όπως είχα πει κ πιο πάνω, παρά την παραφιλολογία που το συνοδεύει μπορώ να το φέρω στα μέτρα μου και να το γουστάρω τρελά. Τα ηλεκτρονικά του ΤΑ δεν αρκούν για να δώσουν αυτό το "κάτι" που το μηχανάκι σύμφωνα με τα δικά μου γούστα πάντα, δεν έχει..
Τέλος συμφωνώ πως ο άμεσος ανταγωνιστής του ΤΑ δεν είναι το Τ7 αλλά το VS που αυτό με τη σειρά του είναι ανταγωνιστής και των δύο.. χαχα!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
STF Στέφανε έτσι όπως τα λες είναι!
Ομολογώ πως δεν είχα απολύτως κανένα θέμα με την ζέστη του κινητήρα από το ΤΑ.
Σε αντίθεση με το VS που η ζέστη είναι από τα σημαντικότερα μείον που μου τράβηξαν την προσοχή!
Από την άλλη και μιλάω 100% προσωπικά χωρίς να προσπαθώ να πείσω κανέναν για κάτι, το VS είναι ένα μηχανάκι που από το τεστ και μόνο (αρκετής διάρκειας όχι σαν αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία) με έβαλε στην πρίζα για πιθανή αλλαγή (παρά τα όποια αρνητικά του -για εμένα παντα- και ναι η ζέστη του κινητήρα είναι μεγάλο θέμα στην δική μου περίπτωση χρήσης της μοτο ) ενώ το ΤΑ κατηγορηματικά όχι.
Σε σχέση με το Τ7 όπως είχα πει κ πιο πάνω, παρά την παραφιλολογία που το συνοδεύει μπορώ να το φέρω στα μέτρα μου και να το γουστάρω τρελά. Τα ηλεκτρονικά του ΤΑ δεν αρκούν για να δώσουν αυτό το "κάτι" που το μηχανάκι σύμφωνα με τα δικά μου γούστα πάντα, δεν έχει..
Τέλος συμφωνώ πως ο άμεσος ανταγωνιστής του ΤΑ δεν είναι το Τ7 αλλά το VS που αυτό με τη σειρά του είναι ανταγωνιστής και των δύο.. χαχα!
Αν όντως το μοτέρ του vstrom 800de παράγει ζεστη. υπάρχει τρόπος η κάποιο accessories γι αυτο το θέμα?
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Αν όντως το μοτέρ του vstrom 800de παράγει ζεστη. υπάρχει τρόπος η κάποιο accessories γι αυτο το θέμα?
εγώ επιφυλάσσομαι να το οδηγήσω ξανά πάντως... να δω μήπως υπερέβαλα στην αρχική μου εντύπωση!
δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι για αυτό γιατί θα ενοχλεί στα πόδια ... όπως το θυμάμαι ένιωθα τη ζέστη ψηλά στο κάτω μέρος των ποδιών όχι χαμηλά στις γάμπες
Υπάρχουν και αρκετοί εδώ αλλά και γενικότερα στο διαδίκτυο που δεν το αναφέρουν το εν λόγω θέμα... οπότε ίσως να είμαι απλά "περιεργίδης" :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ποιο τελικά από τα δυο θα προτιμούσα να αγοράσω; Θα σας το απαντήσω μεθαύριο που θα οδηγήσω και το Suzuki. Αυτό που με ανησυχεί από αυτά που έχω δει και διαβάσει -και μακάρι να διαψευσθώ- είναι ότι το V-Strom 800 DE θα με ψήνει στα πόδια, ενώ το TA750 ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ δεν βγάζει καθόλου ζέστη πράγμα που είναι αρκετά σημαντικό για τη καθημερινότητα ενός μοτοσυκλετιστή.
Εγώ πάντως ζέστη (ιδιαίτερη) δεν ένιωσα στο 800DE. Ναι η δοκιμή ήταν ένα τεταρτάκι, αλλά είχε 33-34 βαθμούς... Ζέστη ένιωσα... στο δίλεπτο μόλις ανέβηκα ξανά στο Monster μου!
Μήπως είσαστε λίγο... ευαισθητούληδες μερικοί;;; :friend:


Χωρίς παρεξήγηση, έτσι...;;;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ πάντως ζέστη (ιδιαίτερη) δεν ένιωσα στο 800DE. Ναι η δοκιμή ήταν ένα τεταρτάκι, αλλά είχε 33-34 βαθμούς... Ζέστη ένιωσα... στο δίλεπτο μόλις ανέβηκα ξανά στο Monster μου!
Μήπως είσαστε λίγο... ευαισθητούληδες μερικοί;;; :friend:


Χωρίς παρεξήγηση, έτσι...;;;
Εγώ δεν είμαι καθόλου ευαισθητούλης, αντιθέτως θα πρέπει να βγάζει πολύ πράγμα για να πω ότι με ενοχλεί.
Η ανησυχία μου πηγάζει από το γεγονός πως φαίνεται να είναι μια τόσο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα που δεν θα ήθελα καθόλου να έχει αυτή τη μια και μόνη αδυναμία. Οπότε εύχομαι να μην το έχει το θέμα ζέστης καθόλου, απλά το Honda το έχω οδηγήσει και ξέρω πως δεν έχει τέτοιο θέμα.
 

stream7

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Yamaha 660XTX 2006
Καλησπερα,
Την οδηγησα σημερα κ γω εδω στο Γαλατσι, κ μου αρεσε πολυ, κινητηρας, φρενα, πολυ διακριτικο traction control, οι αναρτησεις προς το μαλακο αλλα μια χαρα κ στο πιο σβελτο (ειμαι 70 κιλα βεβαια).

Το ερωτημα για μενα που ετοιμαζομαι για αγορα ειναι: Transalp ή ελαφρως μεταχειρισμενο Tiger 900 του '22 με πιο πλουσιο εξοπλισμο, φρεναρες κ τον τρικυλινδρο που κανει παρτυ απο χαμηλα. Το transalp νομιζω μετα τις 4000 ζωντανευει αν κ ειναι ευχαριστο κ πολυ χαμηλα.

Τι θα κανατε εσεις; Τεινω προς το Tiger με μονο ρισκο το κομματι του μεταχειρισμενου προφανως.
 
Top Bottom