sugariasgeorge
οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
ανασταση !!!!!Εκωφαντικα σωστός κατεμε.....
εχεις να γραψεις απο την ημερα των γενεθλιων μου....
μεχρι τον ιουλιο που θα ξαναγραψεις μπορω να ειμαι ησυχος...
ραντεβου λοιπον μες στο κατακαλοκαιρο...
ανασταση !!!!!Εκωφαντικα σωστός κατεμε.....
Παναγιώτη συμφωνώ μαζί σου αλλά οι εποχές και ο ανταγωνισμός έχει αλλάξει σημαντικά. Για αυτό το λόγο πιστεύω ότι και η Honda θα έπρεπε να ζυγίσει περισσότερο (με βάση το περιβάλλον του ανταγωνισμού) τον τιμοκατάλογο της ή τον εξοπλισμό της. Προσωπικά θα προτιμούσα το πρώτο κρίνοντας και από την επιτυχία του Tenere 700 που πούλησε απλότητα σε ανταγωνιστική τιμή με αποτέλεσμα εκπληκτική εμπορική πορεία. Αν όπως είναι το ΤΑ750 κόστιζε 10.500 ευρώ κανένας δε θα συζητούσε σήμερα. Θα οριοθετούσε σημαντικά και σε πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο το "δίνω αυτά σε αυτή τη τιμή", αν θέλεις παραπάνω κάνε τα μόνος σου ξεκινώντας από μια καλή και οικονομική βάση.Χρυση μετριοτης,ηταν το παλαιο,χρυση μετριοτης ειναι και το νεο.Σε χρυσους μετριους αναβατες απευθυνοταν το παλαιο,στους ιδιους απευθυνεται και το νεο.Σ΄ αυτην την χρυση μετριοτητα,του 90% των καθημερινων αναβατων,που θα την παρουν για να πανε στις καθημερινες διαδρομες που πηγαινει ο μεσος καθημερινος μετριος αναβατης.Και θα το κανει χωρις να σκεφτεται αν θα αναψει το πρωι,ή αν θα μεινει το μεσημερι,ή αν θα το πειραξει η χειμωνιατικη υγρασια το βραδυ.Απλα πραγματα ,καθημερινα,χωρις ιδιαιτερα ''γουστα'' ,και ''συγκινησεις''.Οσοι πιστοι θα ''προσελθουν''.Οι υπολοιποι (το 10%) θα προσπερασουν για ''αλλες πολιτειες'' που λεει και το τραγουδι.Αυτο ηταν το τρανσαλπ,αυτο ειναι και τωρα.Τοκανε με τεραστια επιτυχια παλαιοτερα,θα το κανει και τωρα.
Μάλλον αλλά διαβάζω αλλά καταλαβαίνω... όλοι λένε πόσο σουμιεδες αναρτήσεις έχει το T700...πότε έγινε καλό πακέτο...?STF μόνο να σχολιάσω ότι το Τ7 από τότε που βγήκε στα 10500 είχε ένα πολύ καλό πακέτο αναρτήσεων που το έκανα ολοκληρωμένο πάρα τα μη έξτρα σύγχρονα καλούδια (ηλεκτρονικά κλπ).
Το ΤΑ αν και 2023 μοντέλο δεν το έχει αυτό.. για εμένα οι αναρτήσεις του ΤΑ είναι κακές, το μεγαλύτερο μείον του που έχει άμεση σχέση με την οδηγική απόλαυση αίσθηση και ασφάλεια στο τέλος!
Με μια βόλτα και στα δύο θα καταλάβεις τι εννοώ...Μάλλον αλλά διαβάζω αλλά καταλαβαίνω... όλοι λένε πόσο σουμιεδες αναρτήσεις έχει το T700...πότε έγινε καλό πακέτο...?
Το τρανσαλπ και να θες να το ρυθμισεις πρέπει να βγάλεις εκείνο το διακριτικό κλειδακι για να σφίξεις το ελατηριο γιατί για κάτι παραπάνω ούτε λόγοςΔλδ το Transalp είναι αρρυθμιστο ενώ όλα τα υπόλοιπα είναι ρυθμισμένα;
Να, ορίστε ένα ωραιότατο εργαλείο, και σε μαύρο χρώμα, που φοριέται και σαν κόσμημα !!!!Το τρανσαλπ και να θες να το ρυθμισεις πρέπει να βγάλεις εκείνο το διακριτικό κλειδακι για να σφίξεις το ελατηριο γιατί για κάτι παραπάνω ούτε λόγος
Σιγά μην κουβαλάμε και κάνα 32αρι λες και θα πάμε να αλλάξουμε καμία φιάλη υγραερίουΝα, ορίστε ένα ωραιότατο εργαλείο, και σε μαύρο χρώμα, που φοριέται και σαν κόσμημα !!!!
Τι άλλο να θέλουμε πΧια;;;;
Μιχάλη μάλλον... δεν έζησες την απαξίωση που έφαγε το Tenere 700 σε σχέση με τις αναρτήσεις του. Και τότε ήμουν ο γραφικός Yamaha-κιας που αμφισβητούσε τις απόψεις των πολλών. Πριν ακόμη βγει στην αγορά ήταν και σίγουροι ότι ΔΕΝ θα έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και όταν βγήκε στην αγορά και δαγκώθηκαν άρχισε η απόλυτη πεποίθηση ότι "και τι και που είναι ρυθμιζόμενες.... σίγουρα θα είναι σουμιέδες". Και τότε διαβάζαμε ότι το απλό 790 είχε κλάσεις ανώτερες αναρτήσεις από του Tenere 700 και ας είχαν μηδέν ρυθμίσεις... Γιατί; γιατί ΚΤΜ αφού. Και σήμερα που βγήκε το νέο 790 βλέπεις κανέναν να ασχολείται με το γεγονός ότι ΔΕΝ έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις η ιερή αγελάδα; Κανένας! Μήπως αυτά τα 11,5 χιλιάρικα είναι λιγότερα από αυτά του TA750; Κάνε τον κόπο και διάβασε το θέμα του Tenere 700 από την αρχή, θα είναι πολύ διδακτικό.STF μόνο να σχολιάσω ότι το Τ7 από τότε που βγήκε στα 10500 είχε ένα πολύ καλό πακέτο αναρτήσεων που το έκανα ολοκληρωμένο πάρα τα μη έξτρα σύγχρονα καλούδια (ηλεκτρονικά κλπ).
Το ΤΑ αν και 2023 μοντέλο δεν το έχει αυτό.. για εμένα οι αναρτήσεις του ΤΑ είναι κακές, το μεγαλύτερο μείον του που έχει άμεση σχέση με την οδηγική απόλαυση αίσθηση και ασφάλεια στο τέλος!
Στέφανε ώρα καλή.περιμενω τις εντυπώσεις σου από το test του vstrom 800 de.Μιχάλη μάλλον... δεν έζησες την απαξίωση που έφαγε το Tenere 700 σε σχέση με τις αναρτήσεις του. Και τότε ήμουν ο γραφικός Yamaha-κιας που αμφισβητούσε τις απόψεις των πολλών. Πριν ακόμη βγει στην αγορά ήταν και σίγουροι ότι ΔΕΝ θα έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και όταν βγήκε στην αγορά και δαγκώθηκαν άρχισε η απόλυτη πεποίθηση ότι "και τι και που είναι ρυθμιζόμενες.... σίγουρα θα είναι σουμιέδες". Και τότε διαβάζαμε ότι το απλό 790 είχε κλάσεις ανώτερες αναρτήσεις από του Tenere 700 και ας είχαν μηδέν ρυθμίσεις... Γιατί; γιατί ΚΤΜ αφού. Και σήμερα που βγήκε το νέο 790 βλέπεις κανέναν να ασχολείται με το γεγονός ότι ΔΕΝ έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις η ιερή αγελάδα; Κανένας! Μήπως αυτά τα 11,5 χιλιάρικα είναι λιγότερα από αυτά του TA750; Κάνε τον κόπο και διάβασε το θέμα του Tenere 700 από την αρχή, θα είναι πολύ διδακτικό.
Όταν σιγά-σιγά άρχισε να εμφανίζετε στα βουνά άρχισαν να μαλακώνουν. Όταν βγήκε το πρώτο βίντεο του Pol Tarres με τις στοκ αναρτήσεις (και τώρα κάποιος θα εμφανιστεί που θα πει, σιγά μην ήταν στοκ) εκεί πια.... αποδέχθηκαν αυτό που οι προκαταλήψεις ετών τους εμπόδιζαν να δουν.
Να συμπληρώσω πως έστω και αν οι αναρτήσεις του ΤΑ750 είναι υποδεέστερες του Tenere 700, τα ηλεκτρονικά του είναι σαφώς ανώτερα και η άνεση του επίσης. Αυτό τι λέει; Λέει πως ο ανταγωνιστής του ΤΑ750 δεν είναι το Tenere 700 αλλά ο εαυτός του και το V-Strom 800 DE, κυρίως διότι παρουσιάστηκαν μαζί, όπως είχε συμβεί μεταξύ Τ700 και KTM 790.
Αφήστε να περπατήσει λοιπόν το Transalp 750, να έρθει και κάποια στιγμή και ανάμεσα μας και να δούμε τι και πως. Ας μην προτρέχουμε, Νομίζω πως κάτι έχει να δώσει αυτή η μοτοσυκλέτα που απλά δεν είναι παρόμοιο με αυτό άλλων της κατηγορίας αλλά εκεί μπορεί να είναι και πολύ καλύτερο.
Εγώ πάντα θα υποστηρίζω ότι η αδυναμία του ΤΑ750 μεταφράζεται σε ένα χιλιάρικο. Αν η αρχική τιμή του ήταν 10.500 ευρώ σήμερα όλα θα ήταν αλλιώς.
Και αφού μιλάμε για χρήμα να πω και αυτό και δώστε μια σημασία, μιας που προσπαθώ να αποφύγω να το γράψω εδώ και μέρες γιατί περίμενα να οδηγήσω και το Suzuki...
Όταν έρχεται η στιγμή να πας στο ταμείο και είσαι μεταξύ 2 επιλογών τι κάνεις; Πας μια βόλτα από τα μαγαζιά. Σήμερα που ανταλλάζουμε απόψεις τι ισχύει λοιπόν στη πράξη;
Αν πας από τα μαγαζιά για να πάρεις ένα V-Strom 800 DE ξέρετε τι έκπτωση μπορεί να λάβεις στη τελική τιμή; ΜΗΔΕΝ, niente είναι η απάντηση, ούτε 50 ευρώ και είναι και κάθετοι στον Σφακιανάκη. Στον Σταθόπουλο σου λένε, άντε να πάρεις μια μικρή έκπτωση σε κάποια αξεσουάρ (όχι δώρο, προσέξετε... μια έκπτωση). Αν πας για το TA750 έχεις μια έκπτωση με το καλημέρα ένα 500ρικο συν κάποιες εκπτώσεις σε επιθυμητά αξεσουάρ. Αν κάποιος κάνει τις πράξεις λοιπόν και βάλει στο ΤΑ750 μια ποδιά και χούφτες με έκπτωση (μιας που οπτικά αυτά είναι που το χωρίζουν από το V-Strom 800 DE), θα έρθει σχεδόν μια η άλλη (λίγο φθηνότερα κιόλας) στην αρχική τιμή στα 12.200 και θα περισσέψουν και 600 ευρώ για να τσοντάρει κάποιος σε μια καλή πίσω ανάρτηση στο μέλλον. Για κάποιους αυτό μπορεί να έχει μια σημασία.
Προσωπικά έχω τη βεβαιότητα ότι το Suzuki θα είναι καλύτερο σε απαιτητικό χώμα από το Honda. Στον αντίποδα το μοτερ του Honda θα είναι καλύτερο στο ταξίδι (προσοχή δεν αναφέρομαι στη δύναμη αλλά στο τρόπο που θα κρατάει τις μουαγιέν σε συνθήκες ταξιδιού). Αν λοιπόν στο χώμα μας ενδιαφέρει απλά να περνάει από παντού έστω και με προσοχή εμένα μου αρκεί (κάτι κερδίζω, κάτι χάνω αλλά μάλλον θα προτιμήσω αυτά που κερδίζω).
Ποιο τελικά από τα δυο θα προτιμούσα να αγοράσω; Θα σας το απαντήσω μεθαύριο που θα οδηγήσω και το Suzuki. Αυτό που με ανησυχεί από αυτά που έχω δει και διαβάσει -και μακάρι να διαψευσθώ- είναι ότι το V-Strom 800 DE θα με ψήνει στα πόδια, ενώ το TA750 ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ δεν βγάζει καθόλου ζέστη πράγμα που είναι αρκετά σημαντικό για τη καθημερινότητα ενός μοτοσυκλετιστή.
Αν όντως το μοτέρ του vstrom 800de παράγει ζεστη. υπάρχει τρόπος η κάποιο accessories γι αυτο το θέμα?STF Στέφανε έτσι όπως τα λες είναι!
Ομολογώ πως δεν είχα απολύτως κανένα θέμα με την ζέστη του κινητήρα από το ΤΑ.
Σε αντίθεση με το VS που η ζέστη είναι από τα σημαντικότερα μείον που μου τράβηξαν την προσοχή!
Από την άλλη και μιλάω 100% προσωπικά χωρίς να προσπαθώ να πείσω κανέναν για κάτι, το VS είναι ένα μηχανάκι που από το τεστ και μόνο (αρκετής διάρκειας όχι σαν αυτά που διαβάζω τώρα τελευταία) με έβαλε στην πρίζα για πιθανή αλλαγή (παρά τα όποια αρνητικά του -για εμένα παντα- και ναι η ζέστη του κινητήρα είναι μεγάλο θέμα στην δική μου περίπτωση χρήσης της μοτο ) ενώ το ΤΑ κατηγορηματικά όχι.
Σε σχέση με το Τ7 όπως είχα πει κ πιο πάνω, παρά την παραφιλολογία που το συνοδεύει μπορώ να το φέρω στα μέτρα μου και να το γουστάρω τρελά. Τα ηλεκτρονικά του ΤΑ δεν αρκούν για να δώσουν αυτό το "κάτι" που το μηχανάκι σύμφωνα με τα δικά μου γούστα πάντα, δεν έχει..
Τέλος συμφωνώ πως ο άμεσος ανταγωνιστής του ΤΑ δεν είναι το Τ7 αλλά το VS που αυτό με τη σειρά του είναι ανταγωνιστής και των δύο.. χαχα!
εγώ επιφυλάσσομαι να το οδηγήσω ξανά πάντως... να δω μήπως υπερέβαλα στην αρχική μου εντύπωση!Αν όντως το μοτέρ του vstrom 800de παράγει ζεστη. υπάρχει τρόπος η κάποιο accessories γι αυτο το θέμα?
Εγώ πάντως ζέστη (ιδιαίτερη) δεν ένιωσα στο 800DE. Ναι η δοκιμή ήταν ένα τεταρτάκι, αλλά είχε 33-34 βαθμούς... Ζέστη ένιωσα... στο δίλεπτο μόλις ανέβηκα ξανά στο Monster μου!Ποιο τελικά από τα δυο θα προτιμούσα να αγοράσω; Θα σας το απαντήσω μεθαύριο που θα οδηγήσω και το Suzuki. Αυτό που με ανησυχεί από αυτά που έχω δει και διαβάσει -και μακάρι να διαψευσθώ- είναι ότι το V-Strom 800 DE θα με ψήνει στα πόδια, ενώ το TA750 ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ δεν βγάζει καθόλου ζέστη πράγμα που είναι αρκετά σημαντικό για τη καθημερινότητα ενός μοτοσυκλετιστή.
Εγώ δεν είμαι καθόλου ευαισθητούλης, αντιθέτως θα πρέπει να βγάζει πολύ πράγμα για να πω ότι με ενοχλεί.Εγώ πάντως ζέστη (ιδιαίτερη) δεν ένιωσα στο 800DE. Ναι η δοκιμή ήταν ένα τεταρτάκι, αλλά είχε 33-34 βαθμούς... Ζέστη ένιωσα... στο δίλεπτο μόλις ανέβηκα ξανά στο Monster μου!
Μήπως είσαστε λίγο... ευαισθητούληδες μερικοί;;;
Χωρίς παρεξήγηση, έτσι...;;;