To ADV-TrOFFy-2019 είναι εδώ!!

Κατάσταση
Κλειδωμένο. Δεν γίνεται να απαντήσετε εδώ.

vagio

Μέλος
Περιοχή
Καρδίτσα
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R 1200 GSA 2014
KTM LC4 640 adv
BETE 200RR 2020
Καλύβια πεζούλας... Λεπτομέρειες κατασκήνωσης εντός ωρών-ημερών..
Σήμα φουλ τα πάντα όλα.
Εγώ θα εφευγα Παρασκευή να είμαι φρέσκος το Σάββατο.
Υπαρχει βέβαια και η επιλογή να μας πετύχεις σε κάποιο σημείο της διαδρομής πιο αργά...
Εάν μπορώ να σας βοηθήσω κάπως να μου πείτε!!
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
KTM exc 300
Δυστυχως οταν εισαι σε μια δουλεια χωρις να μπορεις να εισαι ανετος γενικα με τις αδειες υπαρχουν μοτοστιγμες που χανονται με την κοινοτυπη κουβεντα ανωτερω βια.
Ετσι λοιπον παιδια δυστυχως στο φετινο troffy δεν θα μπορεσω να
Δυστυχως οταν εισαι σε μια δουλεια χωρις να μπορεις να εισαι ανετος γενικα με τις αδειες υπαρχουν μοτοστιγμες που χανονται με την κοινοτυπη κουβεντα ανωτερω βια.
Ετσι λοιπον παιδια δυστυχως στο φετινο troffy δεν θα μπορεσω να ακολουθησω και φυσικα οι αντικαταστατες στη δουλεια σε αυτη την περιπτωση του Αγ.πνευματος δεν σε αλλαζουν.
Ευχομαι να περασετε καλα με ασφαλεια και ελπιζω να μεινετε ικανοποιημενοι απο τη δουλεια που καναμε ολα τα παιδια για την προετοιμασια αυτης της συναντησης.
Να χώσεις άλλον. Μία ελπίδα είχε η γρηγόρη ομάδα να φτάσει στο σωστό σημείο στο τέλος της ημέρας, χάθηκε και αυτή.
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Παιδιά από μπλουζάκι έχουμε κάνει τπτ?

Sent from my super duper pooper scooper!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

giorgosppd

Μέλος
Περιοχή
Σπάρτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1090 Adventure R
Καλημέρα , θελω να μπω και εγω στη λίστα για το troffy αλλα εχω το εξης προβλημα , δεν μπορώ να οδηγίσω το 1090 με μπότες ΜΧ! Αν δεν ειναι απολυτως απαραιτητο και μπορώ να έρθω με καθημερινό μποτάκι μηχανης ( τυπου: Μποτάκι ) , παρακαλω να με βαλετε στη λιστα.
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Καλημέρα , θελω να μπω και εγω στη λίστα για το troffy αλλα εχω το εξης προβλημα , δεν μπορώ να οδηγίσω το 1090 με μπότες ΜΧ! Αν δεν ειναι απολυτως απαραιτητο και μπορώ να έρθω με καθημερινό μποτάκι μηχανης ( τυπου: Μποτάκι ) , παρακαλω να με βαλετε στη λιστα.
Θα σου έλεγα να μην το επιχείρισεις αυτό...
Ελπίζω να σε έπεισα... Και εσένα και όσους σκέφτονται κάτι παρόμοιο... Φιλικά πάντα

Ο εξοπλισμός σώζει ζωές
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Καλημέρα , θελω να μπω και εγω στη λίστα για το troffy αλλα εχω το εξης προβλημα , δεν μπορώ να οδηγίσω το 1090 με μπότες ΜΧ! Αν δεν ειναι απολυτως απαραιτητο και μπορώ να έρθω με καθημερινό μποτάκι μηχανης ( τυπου: Μποτάκι ) , παρακαλω να με βαλετε στη λιστα.
τι νουμερο φορας ???

οτι μενεις στη Σπαρτη , ισχυει ???

νομιζω οτι σου ΄χω λυση...
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Καλημέρα , θελω να μπω και εγω στη λίστα για το troffy αλλα εχω το εξης προβλημα , δεν μπορώ να οδηγίσω το 1090 με μπότες ΜΧ! Αν δεν ειναι απολυτως απαραιτητο και μπορώ να έρθω με καθημερινό μποτάκι μηχανης ( τυπου: Μποτάκι ) , παρακαλω να με βαλετε στη λιστα.
Με μια μπότα all around δεν θα έχεις θέμα . Αλλά με μποτάκι σαν αυτό που έδειξε ο pikinos από πάνω δεν θα έχεις την ασφάλεια που πρέπει.
 

giorgosppd

Μέλος
Περιοχή
Σπάρτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1090 Adventure R
τι νουμερο φορας ???

οτι μενεις στη Σπαρτη , ισχυει ???
Ναι η σπάρτη ισχύει . Νούμερο φοράω 45

Με μια μπότα all around δεν θα έχεις θέμα . Αλλά με μποτάκι σαν αυτό που έδειξε ο pikinos από πάνω δεν θα έχεις την ασφάλεια που πρέπει.
Φαντάζομε το alpinestars που έχω αν και για μότο πάνω κατω θα ειναι σαν του pikinos σε αποψη ασφάλειας :| . Θα κανω μερικές προσπάθειες για να συνηθίσω τις μπότες και βλέπουμε μεχρι το troffy πια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Προσπάθησε να βρεις αδερφέ μου.
Η στραβή γίνεται εκεί που δεν το περιμένεις, δυστηχώς.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Από ότι κατάλαβα δεν έχει πρόβλημα στο να βρει αλλά στο να τις χρησιμοποιήσει.

Φίλε giorgosgoun οι περισσότεροι αυτό νομίζουμε στην αρχή. Δεν είναι πρόβλημα, είναι θέμα προσαρμογής και είναι -μάλλον- το σπουδαιότερο κομμάτι ασφάλειας στο βουνό, περισσότερο ίσως και από το κράνος (στο βουνό). Χωρίς αυτό καλύτερα μην έρθεις καθόλου. Δε συμφωνώ ούτε με την all round μπότα που έγραψε ο Ηλίας.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Από ότι κατάλαβα δεν έχει πρόβλημα στο να βρει αλλά στο να τις χρησιμοποιήσει.

Φίλε giorgosgoun οι περισσότεροι αυτό νομίζουμε στην αρχή. Δεν είναι πρόβλημα, είναι θέμα προσαρμογής και είναι -μάλλον- το σπουδαιότερο κομμάτι ασφάλειας στο βουνό, περισσότερο ίσως και από το κράνος (στο βουνό). Χωρίς αυτό καλύτερα μην έρθεις καθόλου. Δε συμφωνώ ούτε με την all round μπότα που έγραψε ο Ηλίας.
Στέφανε με την all around εννοούσα μια sidi adventure η καποια παρόμοια. Την έχω δουλέψει αρκετά στο βουνό και είναι από προστασία τέλεια. Πλέον φοράω εντουράδικη που είναι ακόμα πιο ψηλή και με πιο φουλ προστασία,
 

giorgosppd

Μέλος
Περιοχή
Σπάρτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1090 Adventure R
STF οπως ειπες το προβλημα ειναι η χρήση , εχω 2 ζευγάρια μπότες και μαλιστα της φοραγα χρόνια μεχρι που πούλησα το crf μου για να πάρω το 1090.
Το προβλημα ειναι οτι με το 990 που ειχα πριν και με το 1090 παντα οδηγω με απλο μπότάκι , ακομα και σε χωμάτινες βολτες και οποτε προσπάθησα με μχ μποτες δεν εβγαινε , αλλα τωρα θα
κάνω εντατική προσπάθεια!
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
STF οπως ειπες το προβλημα ειναι η χρήση , εχω 2 ζευγάρια μπότες και μαλιστα της φοραγα χρόνια μεχρι που πούλησα το crf μου για να πάρω το 1090.
Το προβλημα ειναι οτι με το 990 που ειχα πριν και με το 1090 παντα οδηγω με απλο μπότάκι , ακομα και σε χωμάτινες βολτες και οποτε προσπάθησα με μχ μποτες δεν εβγαινε , αλλα τωρα θα
κάνω εντατική προσπάθεια!
Αν θες σου δίνω για την βόλτα της sidi adventure . Είναι εξαιρετικά άνετες . Κοντά είμαστε και κανονίζουμε και ανεβαίνουμε και παρέα πάνω αν ερθεις
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
STF οπως ειπες το προβλημα ειναι η χρήση , εχω 2 ζευγάρια μπότες και μαλιστα της φοραγα χρόνια μεχρι που πούλησα το crf μου για να πάρω το 1090.
Το προβλημα ειναι οτι με το 990 που ειχα πριν και με το 1090 παντα οδηγω με απλο μπότάκι , ακομα και σε χωμάτινες βολτες και οποτε προσπάθησα με μχ μποτες δεν εβγαινε , αλλα τωρα θα
κάνω εντατική προσπάθεια!
Ρυθμισε σωστα λεβιε ταχυτητων και πεντάλ φρενου και θα είσαι πολυ πιο ανετα. Αλλες ρυθμισεις θελουν για καθημερινο παπουτσι κι αλλες για εντουραδικο ορθιος.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Εγώ πάλι τον μοχλό των ταχυτήτων τον έχω ρυθμισμένο σε μια θέση που να βολεύει οδήγηση είτε με μπότες εντουρο είτε με sneakers. Νομίζω δεν είναι έξυπνο να παίζεις κάθε τόσο με τις ρυθμίσεις. Και εννοείται μην περιμένεις όταν είσαι όρθιος με εντουραδικη μπότα να χωράει όλη η μπότα από κάτω από τον μοχλό ταχυτήτων..απλά "γατζωνεις" την μποτα στο μοχλό και τραβάς κατά πάνω . Γιατί όλο το θέμα είναι στο ανέβασμα των ταχυτήτων .Στο κατέβασμα απλά πατάς προς τα κάτω..όλα ειναι θέμα συνήθειας ...και αν ρυθμίσεις τον μοχλό ταχυτήτων σε μια ενδιαμεση θέση θα το συνηθίσεις θες δεν θες. Αν παίζεις συνέχεια με τις ρυθμίσεις όλο καπου θα σε χαλάει κάτι. Άποψη μου πάντα έτσι .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε με την all around εννοούσα μια sidi adventure η καποια παρόμοια. Την έχω δουλέψει αρκετά στο βουνό και είναι από προστασία τέλεια. Πλέον φοράω εντουράδικη που είναι ακόμα πιο ψηλή και με πιο φουλ προστασία,
Αν και διαβάζοντας all round εγώ κατάλαβα πιο soft κατάσταση ακόμη και από τις Sidi Adventure (που θα μπορούσαν να είναι οριακά αποδεκτές) αν τις βάλεις δίπλα-δίπλα με εντουράδικες μπότες θα δείτε πως υπάρχει μεγάλη διαφορά στο επίπεδο ασφαλείας.

Ένας έμπειρος εντουράς ή έστω έμπειρος πρώην εντουράς κινδυνεύει λιγότερο κυρίως λόγω γνώσεων αν και ακόμη και η υπερεκτίμηση ικανοτήτων καμιά φορά οδηγεί σε τραυματισμούς.
Όμως πολλοί από εμάς αυτό που κάνουμε είναι On/Off-άδες και όχι με μια τακτικότητα του τύπου 1 φορά την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει κατ'αρχάς πως είμαστε αγύμναστοι για αυτήν την δραστηριότητα και ότι είναι πολύ εύκολο να γυρίσει το πόδι μας (π.χ. σε μια προσπάθεια να συγκρατήσουμε τη μηχανή μας).
Άραγε.... πως θα ανταποκριθεί η Sidi Adventure αν κοντράρει το πόδι σε έναν φυτευτό βράχο οδηγώντας μια μηχανή 200+ κιλών; Πως θα ανταποκριθεί οποιαδήποτε all round μπότα όταν σκάσει στο καλάμι μας ένα πλαίσιο ή ένα ψαλίδι 200+ κιλών μετά από πτώση; Θεωρώ πως για όλους εμάς που κάνουμε On/Off είναι εξίσου σημαντικός -αν όχι και περισσότερο- ο εξοπλισμός εντούρο.

Επομένως για όσα παιδιά ανησυχούν για το οδηγικό τους επίπεδο στο χώμα να μην ανησυχούν... υπάρχουν 2-3 βασικοί και εύκολοι κανόνες και θα τα καταφέρουν μια χαρά. Για όλες τις λοιπές δυσκολίες είναι πράγματα που αφορούν όλους μας και υπάρχουν αλληλοβοήθειες.
Αυτό για το οποίο πραγματικά ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ είναι να έχουν τον σωστό εξοπλισμό ασφαλείας για τον εαυτό τους και τα σωστά λάστιχα για τη μηχανή τους, τα οποία μπορούν να είναι on/off με έμφαση στο χωμάτινο τεραίν (π.χ. TKC80 ή ΜΤ21).
Φορέστε θώρακα ή ζακέτα, φορέστε επιγονατίδες, φορέστε σωστές μπότες και βγείτε βόλτες στη άσφαλτο μέχρι να νιώσετε άνετα. Ρυθμίστε αν χρειαστεί μοχλό ταχυτήτων και πεντάλ φρένου (5 λεπτά υπόθεση) και όλα τα άλλα θα έρθουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Ναι η σπάρτη ισχύει . Νούμερο φοράω 45
ωχ.. το χασαμε το κορμι πατριωτηηηη....


ειχα σκεφτει το εξης...
ανεβαινοντας για το τροφυ , να εκανες μια ολιγολεπτη σταση στο Ναυπλιο...
να σου εδινα ενα ζευγαρι μποτες forma adventure .... ιδανικες χωματοτουριστικες για το τροφυ...
αλλα δυστυχως για σενα φοραω 42...



ρε συ Γιωργη... τα νυχια τα εχεις κομμενα ???
ή οντως φορας 45 ???
:friend::laugh::laugh::laugh:....:inlove:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγώ πάλι τον μοχλό των ταχυτήτων τον έχω ρυθμισμένο σε μια θέση που να βολεύει οδήγηση είτε με μπότες εντουρο είτε με sneakers. Νομίζω δεν είναι έξυπνο να παίζεις κάθε τόσο με τις ρυθμίσεις. Και εννοείται μην περιμένεις όταν είσαι όρθιος με εντουραδικη μπότα να χωράει όλη η μπότα από κάτω από τον μοχλό ταχυτήτων..απλά "γατζωνεις" την μποτα στο μοχλό και τραβάς κατά πάνω . Γιατί όλο το θέμα είναι στο ανέβασμα των ταχυτήτων .Στο κατέβασμα απλά πατάς προς τα κάτω..όλα ειναι θέμα συνήθειας ...και αν ρυθμίσεις τον μοχλό ταχυτήτων σε μια ενδιαμεση θέση θα το συνηθίσεις θες δεν θες. Αν παίζεις συνέχεια με τις ρυθμίσεις όλο καπου θα σε χαλάει κάτι. Άποψη μου πάντα έτσι .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτο που λεω ειναι οτι οι πιο ανετες ρυθμισεις για ορθια οδηγηση με εντουραδικες μποτες ειναι τελειως διαφορετικες απο τις πιο ανετες για οδηγηση καθιστος με παπουτσι. Και η διαφορα απο τη μια ρυθμιση στην αλλη γινεται ακομη μεγαλυτερη οσο μεγαλυτερο νουμερο μποτας φορας, οπως εξισου επηρεαζει το υψος (συγκεκριμενα το μηκος των ποδιων) στο που ειναι η ανετη θεση των λεβιε/πενταλ.

Κι εγω το εχω φερει στα μετρα μου οπως λες, χαμηλώνοντας μασπιε, βαζοντας DIY διώροφο πατακι στο πενταλ του φρενου (χαμηλη πατουρα για καθιστος, ψηλη για ορθιος) και ρυθμιζοντας τον λεβιε ταχυτητων σε μια μεση κατασταση που να βολευει και τις δυο περιπτωσεις, χωρις να ειναι ο,τι πιο ανετο υπαρχει σε καμια απο τις δυο. Το 1090 (που ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι ιδιο με το 690 στα χειριστηρια του) θελει να λυσεις μια βιδα 8αρα για το ρυθμισμα του λεβιε ταχυτητων, και αλλη μια 8αρα απο την αλλη για ρυθμισμα του πενταλ σε υψος και να παιξεις με ενα κοντρα παξιμαδι, οποτε πολυ αμφιβαλλω οτι μπορει να χαλασεις κατι , εκτος αν λυγιζεις σιδερα για πρωινη γυμναστικη και πας να σφιξεις με ολη σου τη δυναμη τις εν λογω βιδες. Παρ'ολα αυτα, εφοσον θα ακολουθησει 3ημερο εορταστικων εκδ.... εεεε... offroad ορθιας οδηγησης με μποτες συνεχομενα, και αφου δεν εχει συνηθησει ο Γιωργος σε ακαμπτες εντουρομποτες, το καλυτερο ειναι να αλλαξει ολες τις ρυθμισεις του (και την τιμονομπαρα) για την συγκεκριμενη οδηγηση στην αρχη, και να τις επαναφερει στην επιστροφη. Θα του φανει πολυ πιο ανετο. Στο μελλον, αφου συνηθισει, μπορει να βρει μια μεση λυση. Και το λεω γιατι κι εγω οταν πρωτοξεκινησα να φοραω τετοιες μποτες κατι τετοιο εκανα μεχρι να συνηθισω, αφου δεν προερχομαι απο εντουρακια.
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο. Δεν γίνεται να απαντήσετε εδώ.
Top Bottom