Στέφανε με την all around εννοούσα μια sidi adventure η καποια παρόμοια. Την έχω δουλέψει αρκετά στο βουνό και είναι από προστασία τέλεια. Πλέον φοράω εντουράδικη που είναι ακόμα πιο ψηλή και με πιο φουλ προστασία,
Αν και διαβάζοντας all round εγώ κατάλαβα πιο soft κατάσταση ακόμη και από τις Sidi Adventure (που θα μπορούσαν να είναι οριακά αποδεκτές) αν τις βάλεις δίπλα-δίπλα με εντουράδικες μπότες θα δείτε πως υπάρχει μεγάλη διαφορά στο επίπεδο ασφαλείας.
Ένας έμπειρος εντουράς ή έστω έμπειρος πρώην εντουράς κινδυνεύει λιγότερο κυρίως λόγω γνώσεων αν και ακόμη και η υπερεκτίμηση ικανοτήτων καμιά φορά οδηγεί σε τραυματισμούς.
Όμως πολλοί από εμάς αυτό που κάνουμε είναι On/Off-άδες και όχι με μια τακτικότητα του τύπου 1 φορά την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει κατ'αρχάς πως είμαστε αγύμναστοι για αυτήν την δραστηριότητα και ότι είναι πολύ εύκολο να γυρίσει το πόδι μας (π.χ. σε μια προσπάθεια να συγκρατήσουμε τη μηχανή μας).
Άραγε.... πως θα ανταποκριθεί η Sidi Adventure αν κοντράρει το πόδι σε έναν φυτευτό βράχο οδηγώντας μια μηχανή 200+ κιλών; Πως θα ανταποκριθεί οποιαδήποτε all round μπότα όταν σκάσει στο καλάμι μας ένα πλαίσιο ή ένα ψαλίδι 200+ κιλών μετά από πτώση; Θεωρώ πως για όλους εμάς που κάνουμε On/Off είναι εξίσου σημαντικός -αν όχι και περισσότερο- ο εξοπλισμός εντούρο.
Επομένως για όσα παιδιά ανησυχούν για το οδηγικό τους επίπεδο στο χώμα να μην ανησυχούν... υπάρχουν 2-3 βασικοί και εύκολοι κανόνες και θα τα καταφέρουν μια χαρά. Για όλες τις λοιπές δυσκολίες είναι πράγματα που αφορούν όλους μας και υπάρχουν αλληλοβοήθειες.
Αυτό για το οποίο πραγματικά ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ είναι να έχουν τον σωστό εξοπλισμό ασφαλείας για τον εαυτό τους και τα σωστά λάστιχα για τη μηχανή τους, τα οποία μπορούν να είναι on/off με έμφαση στο χωμάτινο τεραίν (π.χ. TKC80 ή ΜΤ21).
Φορέστε θώρακα ή ζακέτα, φορέστε επιγονατίδες, φορέστε σωστές μπότες και βγείτε βόλτες στη άσφαλτο μέχρι να νιώσετε άνετα. Ρυθμίστε αν χρειαστεί μοχλό ταχυτήτων και πεντάλ φρένου (5 λεπτά υπόθεση) και όλα τα άλλα θα έρθουν.