Tuareg-660

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Έχεις δίκιο, Άφρικα είναι και με μπέρδεψε το χρώμα, αμάν πια αυτοί οι Ιάπωνες όλο αντιγραφή
Εμενα με μπερδεψε live που νομιζα οτι ηταν cfmoto 800 mt
:muted:
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Αυτος που εχει παρει το μπλε κοκκινο και το πηγαινε ετσι στην Βαρυμπομπη σημερα, ειναι απο εδω μεσα?
Μήπως πέτυχες καμία δοκιμή; Δεδομένου ότι τώρα ήρθαν τα μπλε απ όσο καταλαβαίνω . Δεν ξέρω ποιός νορμαλ άνθρωπος θα έβαζε άστρωτο on off μηχανάκι που χει πληρώσει από την τσέπη του στην βαρυμπόμπη και πόσο μάλλον να το πηγαίνει και τάπα
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μήπως πέτυχες καμία δοκιμή; Δεδομένου ότι τώρα ήρθαν τα μπλε απ όσο καταλαβαίνω . Δεν ξέρω ποιός νορμαλ άνθρωπος θα έβαζε άστρωτο on off μηχανάκι που χει πληρώσει από την τσέπη του στην βαρυμπόμπη και πόσο μάλλον να το πηγαίνει και τάπα
Ηταν μια παρεα απο 3 ή 4 ατομα με ψηλομεγαλα.
Οργανωμενοι. Εντουρο λαστιχα και οχι on-off κλπ
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Να πω και εγώ μερικά πράγματα μετά απο μερικές μέρες συμβίωσης και 2 καλούτσικες βόλτες.

Ο κινητήρας είναι πάνω κάτω όπως τα περιέγραψε ο Galanakop πιο πάνω, αρκετα γραμμικός (με μια εξαρση πανω απο τις 5500) πάρα πολύ ελλαστικός χωρίς να σκορτσάρει χαμηλά με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο. Δινει λοιπόν την δυνατότητα είτε να κινηθείς χαλαρά είτε να το κυνηγήσεις και να μην νιώσεις πως κάτι σου λείπει.

Ο ψεκασμός και τα ηλεκτρονικά του είναι άψογα, οι διαφορετικές ρυθμίσεις σε engine mapping & breaking όντως έχουν διαφορά και σου επιτρέπουν να φέρεις την συμπεριφορά του κινητήρα στα μέτρα σου (στα 2 προγραμματα που επιτρέπει παραμετροποίηση). Το μόνο περίεργο ενα βηξιμο του ψεκασμού οταν προσπαθήσεις να το κρατήσεις σταθερό το γκάζι στις ~3100 στροφές (σε ολες τις σχεσεις και engine mappings). Δεν δοκίμασα να τα αναπαραγω με cruise control μιας και δεν ειναι κάτι που επηρεάζει ουσιαστικά την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες. Απο την άλλη το κιβώτιο ειναι αρκετά σκληρό και κάποιες φορές σε παιδεύει για να βρείς την νεκρά, έχει βελτιωθεί αρκετά βέβαια μετά τα πρώτα χιλιόμετρα αλλα βούτηρο δεν το λες σε καμία περίπτωση.

Το πλαίσιο είναι ενα σημείο που η Απρίλια παραδοσιακά τα πήγαινε καλα και εδώ δεν έκανε την εξαίρεση. Σε συνδιασμό με τις αναρτήσεις και το πολύ καλό ζύγισμα της μηχανής δινουν ενα απολαυστικό συνολο ειδικά στα ορεινα στροφιλικια. Τα φρένα πολύ καλά για την κατηγορία, δυνατά όσο πρέπει και δείχνουν να μην κουράζονται εύκολα.

Η θέση οδήγησης για τα γούστα μου ειναι πολύ καλή, ειναι το 1ο μηχανάκι στο οποίο δεν θέλω να βάλω αποστάτες στο τιμόνι απο την 1η μερα και όταν σηκωθείς όρθιος γίνεται ακόμα καλύτερη. Η καλυψη απο την ζελατίνα ειναι ανεπαρκής για το υψος μου (1.80) ακόμα και με ένα φρυδάκι της touratech που δοκίμασα, ευτυχώς όμως δεν δημιουργεί ιδιαίτερους στροβιλισμούς που να σου κάνουν το κεφάλι σέικερ. Η ίσια σέλα επιτρέπει τη μετακίνηση αλλα είναι σκληρή για τα γούστα μου και τις ώρες που γράφω σερί επάνω της.

Γενικά μου έχει αφήσει πολύ καλή αίσθηση όντας ενα πολύ ομοιογενές σύνολο. Ταξιδεύει ωραία, μπορεί να κινηθεί πολύ σβέλτα σε ορεινό στροφιλίκι και μέσα στην πόλη είναι όσο παπί περιμένει κανείς. Στο χώμα νομίζω πως επίσης ειναι πολλά υποσχόμενη, στα 40-50χμ χωματόδρομων που έκανα δεν προβλημάτισε πουθενά και όπου δοκίμασα να ανοίξω ρυθμό (αν κ όχι όσο θα ήθελα μιας και ήμουν μόνος και χωρίς τον φούλ εξοπλισμό) έκανε αυτό ακριβώς που περίμενα.

Αν ήθελα να το περιγράψω κάπως συνοπτικά θα έλεγα πως μέχρι τώρα μου θυμίζει μια πιο μικρή, μαζεμένη και ανάλαφρη, έκδοση του 990 μου (και όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν την αγάπη μου γι'αυτο το μηχανάκι). Ας ελπίσουμε να μην με διαψέυσει στη συνέχεια :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ελπίζω να σε διαψεύδει για πάντα στην αξιοπιστία συγκριτικά με το 990 και να μην ζητάει κάτι καμία μετά της εβδομάδας.


Καλόβολτο!
 
Reactions: STF

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
ελπίζω να σε διαψεύδει για πάντα στην αξιοπιστία συγκριτικά με το 990 και να μην ζητάει κάτι καμία μετά της εβδομάδας.


Καλόβολτο!
Μερσί μποκού Γιάννη.

Πάντως στο 990 οι φίλοι μου είχαν βγάλει το nickname bulletproof κ όχι άδικα (αν εξαιρέσεις τις τρόμπες συμπλέκτη που όλοι ξέρουμε πως στα ΚΤΜ θεωρούνται αναλωσιμα :D) οπότε μακάρι κ αυτό να βγάλει τα ίδια απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Να πω και εγώ μερικά πράγματα μετά απο μερικές μέρες συμβίωσης και 2 καλούτσικες βόλτες.

Ο κινητήρας είναι πάνω κάτω όπως τα περιέγραψε ο Galanakop πιο πάνω, αρκετα γραμμικός (με μια εξαρση πανω απο τις 5500) πάρα πολύ ελλαστικός χωρίς να σκορτσάρει χαμηλά με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο. Δινει λοιπόν την δυνατότητα είτε να κινηθείς χαλαρά είτε να το κυνηγήσεις και να μην νιώσεις πως κάτι σου λείπει.

Ο ψεκασμός και τα ηλεκτρονικά του είναι άψογα, οι διαφορετικές ρυθμίσεις σε engine mapping & breaking όντως έχουν διαφορά και σου επιτρέπουν να φέρεις την συμπεριφορά του κινητήρα στα μέτρα σου (στα 2 προγραμματα που επιτρέπει παραμετροποίηση). Το μόνο περίεργο ενα βηξιμο του ψεκασμού οταν προσπαθήσεις να το κρατήσεις σταθερό το γκάζι στις ~3100 στροφές (σε ολες τις σχεσεις και engine mappings). Δεν δοκίμασα να τα αναπαραγω με cruise control μιας και δεν ειναι κάτι που επηρεάζει ουσιαστικά την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες. Απο την άλλη το κιβώτιο ειναι αρκετά σκληρό και κάποιες φορές σε παιδεύει για να βρείς την νεκρά, έχει βελτιωθεί αρκετά βέβαια μετά τα πρώτα χιλιόμετρα αλλα βούτηρο δεν το λες σε καμία περίπτωση.

Το πλαίσιο είναι ενα σημείο που η Απρίλια παραδοσιακά τα πήγαινε καλα και εδώ δεν έκανε την εξαίρεση. Σε συνδιασμό με τις αναρτήσεις και το πολύ καλό ζύγισμα της μηχανής δινουν ενα απολαυστικό συνολο ειδικά στα ορεινα στροφιλικια. Τα φρένα πολύ καλά για την κατηγορία, δυνατά όσο πρέπει και δείχνουν να μην κουράζονται εύκολα.

Η θέση οδήγησης για τα γούστα μου ειναι πολύ καλή, ειναι το 1ο μηχανάκι στο οποίο δεν θέλω να βάλω αποστάτες στο τιμόνι απο την 1η μερα και όταν σηκωθείς όρθιος γίνεται ακόμα καλύτερη. Η καλυψη απο την ζελατίνα ειναι ανεπαρκής για το υψος μου (1.80) ακόμα και με ένα φρυδάκι της touratech που δοκίμασα, ευτυχώς όμως δεν δημιουργεί ιδιαίτερους στροβιλισμούς που να σου κάνουν το κεφάλι σέικερ. Η ίσια σέλα επιτρέπει τη μετακίνηση αλλα είναι σκληρή για τα γούστα μου και τις ώρες που γράφω σερί επάνω της.

Γενικά μου έχει αφήσει πολύ καλή αίσθηση όντας ενα πολύ ομοιογενές σύνολο. Ταξιδεύει ωραία, μπορεί να κινηθεί πολύ σβέλτα σε ορεινό στροφιλίκι και μέσα στην πόλη είναι όσο παπί περιμένει κανείς. Στο χώμα νομίζω πως επίσης ειναι πολλά υποσχόμενη, στα 40-50χμ χωματόδρομων που έκανα δεν προβλημάτισε πουθενά και όπου δοκίμασα να ανοίξω ρυθμό (αν κ όχι όσο θα ήθελα μιας και ήμουν μόνος και χωρίς τον φούλ εξοπλισμό) έκανε αυτό ακριβώς που περίμενα.

Αν ήθελα να το περιγράψω κάπως συνοπτικά θα έλεγα πως μέχρι τώρα μου θυμίζει μια πιο μικρή, μαζεμένη και ανάλαφρη, έκδοση του 990 μου (και όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν την αγάπη μου γι'αυτο το μηχανάκι). Ας ελπίσουμε να μην με διαψέυσει στη συνέχεια :)
Τι εννοείς βηξικοστις 3100; Δεν το έχω αντιληφθεί.
Εχεις γράψει πολλά χιλιόμετρα;
Χαίρομαι που είσαι εδώ και μας δινεις το δικό σου feedback μιας και εδώ σίγουρα δεν έχω την ίδια εμπειρία με εσένα στις μηχανές είναι η αλήθεια.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Τι εννοείς βηξιμο στις 3100; Δεν το έχω αντιληφθεί.
Εχεις γράψει πολλά χιλιόμετρα;
Αν προσπαθήσεις να κρατήσεις σταθερό το γκάζι σε αυτές τις στροφές είναι σαν να μην το κρατάς σταθερο και έχει μικροδιακοπές ο ψεκασμός. Δεν ειναι κάτι που θα το παρατηρήσεις σε κανονική οδήγηση, πρέπει να πας γυρεύοντας και προφανώς δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα τα μηχανάκια. Περίπου σαν και σένα είμαι στα χιλιόμετρα.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Αν προσπαθήσεις να κρατήσεις σταθερό το γκάζι σε αυτές τις στροφές είναι σαν να μην το κρατάς σταθερο και έχει μικροδιακοπές ο ψεκασμός. Δεν ειναι κάτι που θα το παρατηρήσεις σε κανονική οδήγηση, πρέπει να πας γυρεύοντας και προφανώς δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα τα μηχανάκια. Περίπου σαν και σένα είμαι στα χιλιόμετρα.
Ότι δικυλινδρο V είχα,είχε αυτά τα συμπτώματα στα χαμηλά, τώρα στο δικό σας που είναι σε σειρά δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021

Αυτοκόλλητα decalmoto
Ποδιά δεν ξέρω αλλά πολύ ωραία
Εάν βγάλουν και για το Acid Gold αυτοκόλλητα στα χρώματα του κίτρινου/μωβ Tuareg Rally 125 θα είναι πολύ ωραίο νομίζω :woot:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Αυτοκόλλητα decalmoto
Ποδιά δεν ξέρω αλλά πολύ ωραία
Εάν βγάλουν και για το Acid Gold αυτοκόλλητα στα χρώματα του κίτρινου/μωβ Tuareg Rally 125 θα είναι πολύ ωραίο νομίζω :woot:
Ρώτα τους δικούς μας.... dxlgraphics, για τέτοια αυτοκόλλητα.
 
Top Bottom