Tuareg-660

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ξέρει κανείς πως μπορούμε να το φέρουμε χωρίς τελώνια κτλ το φτερό στην Ελλάδα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραίο είναι το έχω σκεφτεί κ εγω
 

Γιάννης Σάρχο

SarchoGiannakis
Περιοχή
Κατερίνη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda Varadero XL125V
Honda Transalp 400V
BMW F 800 GS
Θερμούς χαιρετισμούς σε όλη την ομάδα!

Θεωρείτε ότι αξίζει η αλλαγή από Gs800 στο tuareg;

Αναλογικά με τα χρήματα που πρέπει να δωθούν και όλα όσα προσφέρουν οι 2 αυτές μοτοσυκλέτες. Δεκτές όλες οι γνώμες
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Θερμούς χαιρετισμούς σε όλη την ομάδα!

Θεωρείτε ότι αξίζει η αλλαγή από Gs800 στο tuareg;

Αναλογικά με τα χρήματα που πρέπει να δωθούν και όλα όσα προσφέρουν οι 2 αυτές μοτοσυκλέτες. Δεκτές όλες οι γνώμες
Είναι οριακές οι διαφορές.σιγουρα το απριλια έχει ένα πιο εύστροφο κ ευχαριστο μοτέρ.ειναι πιο fun bike.κ έχει κ τα ηλεκτρονικά
Από την άλλη το 800 είναι μια δοκιμασμένη πλατφόρμα, αποδεδειγμενης αντοχής κ με γνωστά όποια θέματα.
Το αν αξίζει η αλλαγή το ξέρει η τσέπη σου κ πόσο εύκολα μπορείς να διαθέσεις το χρήμα για την αλλαγή.παντα το καινούργιο έχει να σου δώσει πράγματα. Να τονίσω ότι για δικαβαλα ταξίδια το 800 πρέπει να είναι πιο άνετο.δεν είμαι σίγουρος αλλά μου κάνει να έχει καλύτερο χώρο
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Σαν κάτοχος F 800 GS μπορώ να σου πω τα εξής : πρόσφατα οδήγησα το suzuki 800 DE και δεν είδα να υστερεί
κάπου τόσο πολύ το F για να το αλλάξω. Το ίδιο παλιότερα και με το Africa 1000. Το tuareg δεν το οδήγησα μέχρι τώρα
αλλά απο τις κριτικές καταλαβαίνω ότι δεν ξεφεύγει απο τα στάνταρ της κατηγορίας.
Η χρήση που κάνω είναι ταξίδια σε χώμα και άσφαλτο (μικρά και μεγάλα) με νορμάλ ρυθμούς χωρίς υπερβολές.
Άρα για μένα είναι θέμα άν υπάρχουν λεφτά για ...κάψιμο !
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να πούμε όμως πως τα ηλεκτρονικά του Tuareg 660 είναι σε high επίπεδο για την κατηγορία και οι tubeless τροχοί αποτελούν ένα σύγχρονο και πλέον basic στοιχείο κατά τη γνώμη μου.
Να προσθέσω ότι το F800GS είναι από τα αγαπημένα μου όμως και στις χωμάτινες δύσκολες διαδρομές σίγουρα υστερεί σε σχέση με V-Strom 800 DE και Tuareg 660. Αν έχεις χέρια βέβαια όλα πάνε.
Αν αξίζει η μετάβαση; Αν γίνονται θυσίες για την απόκτηση τους τότε όχι δεν πρέπει να γίνει. Αν είναι σχετικά εύκολα εφικτό, τότε ναι.
 

Γιάννης Σάρχο

SarchoGiannakis
Περιοχή
Κατερίνη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda Varadero XL125V
Honda Transalp 400V
BMW F 800 GS
Κατάλαβα. Κι εγώ κάτι παρόμοιο σκέφτομαι. Ναι μεν καλό χρυσό, καινούριο, αλλά με τα μισά λεφτά θα πω εγώ κάνεις εξίσου καλά τα ίδια πράγματα. Και εν μέρη έχεις το κεφάλι σου ήσυχο με μια δοκιμασμένη και σχετικά αξιόπιστη μηχανή.
Εγώ έχω gs του 2008 με 81.000χλμ οπότε ίσως σκεφτώ με κάνα 2-3.000€ επιπλέον πάρω ένα πιο φρέσκο μοντέλο με λιγότερα χιλιόμετρα, με ηλεκτρονικές αναρτήσεις κτλ. Οπότε εκεί έρχεται το ερώτημα για το αν αξίζει να ρίξω σταδιακά κάποια χρήματα στο παλιό μου για συντηρήσεις και βελτιώσεις ή να τα δώσω εφάπαξ για την αγορά ενός πιο καινούριου το οποίο θα χρειαστεί εκ νέου στήσιμο στα μέτρα και τα γούστα μου.
 

Γιάννης Σάρχο

SarchoGiannakis
Περιοχή
Κατερίνη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda Varadero XL125V
Honda Transalp 400V
BMW F 800 GS
Δεκτή κι αυτή η άποψη. Σίγουρα δεν θα πάω σε καινούριο tuareg. Θα προτιμήσω ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο ώστε να είναι και πιο ελκυστική η τιμή του. Επίσης για μένα θεωρώ σημαντικά τα 10-15 κιλά λιγότερα που έχει το tuareg. Από την άλλη το έχω συνηθίσει το gs. Οικονομικό είναι, καλή αυτονομία έχει, το γκαζάκι το διατηρεί μετά από τόσα χρόνια, αναρτήσεις και άνεση ικανοποιητικά οπότε αν διατηρείται σε καλή κατάσταση και με μικροπαρεμβασεις το οδηγάς χωρίς να το λυπάσαι, σε σχέση πάντα με ένα πιο καινούριο...
 
Reactions: STF

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Θερμούς χαιρετισμούς σε όλη την ομάδα!

Θεωρείτε ότι αξίζει η αλλαγή από Gs800 στο tuareg;

Αναλογικά με τα χρήματα που πρέπει να δωθούν και όλα όσα προσφέρουν οι 2 αυτές μοτοσυκλέτες. Δεκτές όλες οι γνώμες
Το έχω οδηγήσει 2 φορές, τη δεύτερη στο adv festival που μας πέρασαν και από 2-3 χιλ χώμα.

Σε δύναμη μοτέρ είναι περίπου τα ίδια, αλλά το tuareg γουστάρεις να το ανοίγεις γτ έχει φοβερό ήχο από το φιλτροκούτι, είναι πιο εύστροφο από το φ800 αλλά ταυτόχρονα εξίσου φιλικό χωρίς σκορτσαρισματα χαμηλά και δεν έχει κραδασμούς μέχρι τον κόφτη.

Αναρτήσεις θεωρώ ότι το tuareg έχει κλάσεις ανώτερες σε σχέση με το φ800, ειδικά στα μπροστινά.

Φρένα επίσης μου φάνηκαν καλύτερα.

Στην άνεση / θέση οδήγησης στη βασική τους μορφή και τα 2 μου φάνηκαν πολύ κοντά. Από ανεμοκάλυψη νομίζω ότι το tuareg είναι αρκετά καλύτερο λόγω της πιο φαρδιάς και τετράγωνης μούρης του.

Μεγάλο + του tuareg το cruise control.

Με δεδομένο ότι μου αρέσει πολύ η εμφάνισή του και με την συνολική αίσθηση που μου έχει δώσει σε αυτές τις 2 βόλτες που το έκανα από μένα ναι, αξίζει η αλλαγή αλλά στα πλαίσια της ανανέωσης και αναβάθμισης στα σημεία.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Εγώ έχω gs του 2008 με 81.000χλμ οπότε ίσως σκεφτώ με κάνα 2-3.000€ επιπλέον πάρω ένα πιο φρέσκο μοντέλο με λιγότερα χιλιόμετρα, με ηλεκτρονικές αναρτήσεις κτλ.
Με όλο το θάρρος και εντελώς φιλικά, αυτό εμένα μου φαίνεται πέταμα χρημάτων. Η ηλεκτρονική ανάρτηση ρυθμίζει μόνο την απόσβεση επαναφοράς στο πίσω αμορτισερ και κατά τα άλλα θα έχεις το ίδιο μηχανάκι το οποίο θα το έχεις πληρώσει παραπάνω. Χίλιες φορές να δώσεις τα μισά και να βάλεις ένα Andreani μπροστά και μία ohlins πίσω σε αυτό που έχεις τώρα. Τα μοτερ των f800 βγάζουν απροβλημάτιστα πολλάαααα χιλιόμετρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Δεκτή κι αυτή η άποψη. Σίγουρα δεν θα πάω σε καινούριο tuareg. Θα προτιμήσω ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο ώστε να είναι και πιο ελκυστική η τιμή του. Επίσης για μένα θεωρώ σημαντικά τα 10-15 κιλά λιγότερα που έχει το tuareg. Από την άλλη το έχω συνηθίσει το gs. Οικονομικό είναι, καλή αυτονομία έχει, το γκαζάκι το διατηρεί μετά από τόσα χρόνια, αναρτήσεις και άνεση ικανοποιητικά οπότε αν διατηρείται σε καλή κατάσταση και με μικροπαρεμβασεις το οδηγάς χωρίς να το λυπάσαι, σε σχέση πάντα με ένα πιο καινούριο...
Με τα μισά λεφτά του τουαρεγκ τι εξίσου καλό θα πάρεις ρε σι ; Με 5-6 κ ευρο δλδ ;
Καλοδεχούμενο το σκεπτικό σου , αλλά
Θα ξοδευτείς να δώσεις μια παλιά μηχανή να πάρεις πάλι μια παλιά αλλά λίγο πιο παλιά να τις ρίξεις και λίγα λεφτά και πάλι θα έχεις μια παλιά που σε λίγα χρόνια θα είναι παλιά . ( οποίος κατάλαβε τι είπα :p) ένας φαύλος κύκλος μου ακούστηκε εμένα .

Θα έχεις ξοδέψει όλα τα λεφτά και θα έχεις πάει από το 1 στο 2 , όχι στο 5
 

Γιάννης Σάρχο

SarchoGiannakis
Περιοχή
Κατερίνη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda Varadero XL125V
Honda Transalp 400V
BMW F 800 GS
Χαχα μας μπέρδεψες, αλλά να εξηγήσω. Εγω έχω ήδη gs του 2008 (το ένδοξο με το rotax το μοτέρ) το οποίο να είμαστε καλά έχει ζωή ακόμα. Έχω δεσμευμένο ένα κεφάλαιο 6 χιλιάδες ευρώ λέω εγώ. Για να πάρω tuareg θέλω στην καλύτερη 4000€ +κανα ψιλό για αξεσουάρ. Άρα σκέφτομαι εγώ με το φτωχό μου το μυαλό. Κράτα το gs Γιάννη, που με λίγα λίγα λεφτά παραμένει μάχιμο, αξιοπρεπές και στα κάνει όλα και μην δίνεις ντούκου τα 4000 χιλιάρικα. Βέβαια θα μου πεις θα στα φάει σε βάθος 10ετιας. Απο την άλλη θα μου πεις πούλα το γιατί είναι παλιό και πάρε tuareg με δόσεις για να μην μείνεις ταπί. Κι αυτό καλό. Δεν ξέρω, είμαι μπερδεμένος είναι η αλήθεια, σίγουρα πρέπει να οδηγήσω κι άλλο το tuareg για να πάρω καλύτερη άποψη και να δω σχόλια για συμπεριφορά και αξιοπιστία από παλαιότερους κατόχους του. Επίσης μια σημείωση σημαντική θεωρώ, το γεγονός ότι είμαι 23 χρονών και θέλω μια ανανέωση. Ήδη 2,5 χρόνια με το gs, πολύ ευχαριστημένος, αλλά κάτι πιο καινούριο θα με ξεσηκώσει ακόμα περισσότερο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ειπες τη μαγική ηλικία και σου λέω για τον μαγικό περτικαλι κοζμο...
Αυτά...
Δεν του φτάνει το μαρούλι

Συν το ότι είναι κρίμα να φτάσει τα 25 και να μοιάζει 40ρης από το στρες και την στεναχώρια.
 

Γιάννης Σάρχο

SarchoGiannakis
Περιοχή
Κατερίνη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Honda Varadero XL125V
Honda Transalp 400V
BMW F 800 GS
Χαχα κάνεις το δίλημμα ακόμα δυσκολότερο. Δεν θα ήταν άσχημο ενα 790-890 ε;

Τα φοβάμαι ρε γαμωτο, ασε που δεν μου γεμίζουν το μάτι στην ποιότητα κατασκευής. Πολύ ωραία και μάχιμα εργαλεία λένε όλοι αλλά εγώ θέλω έναν πιο ήσυχο και αξιόπιστο εργάτη
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
με την Ιταλία δεν κολλάνε... ;)
Έλα πες, στέλνεις αυτά τα ποστ σκρινσοτ στον κυρ Κύριο και καβλαντίζετε
 
Top Bottom