Big twin
Orange blood
- Όνομα
- Σαββας
- Μοτό
- Ktm 990 smt 2011
Γειά χαρά! Αλήθεια δεν ξέρω αν είμαι σε σωστή ενότητα. Αν σφουγγαρίσατε πιο πριν και λερώνω!Αν τώρα με βρίζεις η χαμογελάς που με διαβάζεις!Έψαξα και δεν βρήκα κάτι.. Αν έκανα λάθος να είναι καλά οι αξιοσέβαστοι μοντ! Δύσκολη η καθαριότητα!
Απλά και λυτά.(λέμε τώρα)
Book says 1250-1350 idle r/min
Το θέλω στα 1.800!!!
Ξέρω ότι έτσι απλά ΡιΚαγκού γίνεται αλλά με μια ώριμη σκέψη γίνεται μόνο θεωρητικά γιατί πρακτικά έχουμε πρόβλημα σε θερμοκρασία κατα κύριο λόγο+ πάρα πολλούς ακόμα λόγους (όμως όλοι ξέρουμε εκεί ξεκινάν και τελειώνουν όλα,στη θερμοκρασία) ας μην το πάμε εκεί..... Το πρόβλημα υπάρχει... Ότι υπάρχει... Υπάρχει... Χμμ.! Αν κάτι σκέφτηκε το φτωχό μου είναι μήπως με κάνα σπεσιΆλε πρόγραμμα ναουμ μήπως γίνει τίποτα ναουμ και το στείλουμε το μίγμα αεροπορία Ναούμ γιατί δε σκαμπάζω ντιπ για ντιπ από δαύτα!
ΥΓ εάν όλο αυτό είναι εφικτό θα είναι για μένα μια τεράστια πραγματικά εξέλιξη της μοτοσυκλέτας μου ... Κερδίζει (για όλα τα μότο)
Α:κιλά (86 κιλά ελαφρύτερο γίντι σι λιέου α! )
Β:Ροπή απου χιλιάρ α!
Γ: Κυβισμό θες άλογα θες.. Ολα μέσα.. Και χαμόγελο μέσα!
όλοι ξέρουμε ότι δεν μιλάω σοβαρά. Εγώ όμως ξέρω (και το μοιράζομαι τώρα μαζί σας) οτι μιλάω ΚΑΙ σοβαρά! Σαφώς σε πολύ πολύ πολύ μικρότερα νούμερα και προς θεού όχι έτσι ακριβώς όπως τα ανέφερα ..! Η μοτοσυκλέτα όμως μετά από τέτοια αλλαγή είναι πάντα ξύπνια και σε εγρήγορση! Προσωπικά θα έλεγα (συναισθηματικά) ότι η αξία αυτής της μοτοσυκλέτας(συναισθηματικά ε) παίρνει ακόμα 80% αξία σαν σύνολο! Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός και συγνώμη για τη φλυαρία καλά είναι να εξηγείς αναλυτικά όσο περισσότερο γίνεται!
Οπότε θέλουμε σταθερά υψηλό ρελαντί χωρίς προβλήματα!
Απλά και λυτά.(λέμε τώρα)
Book says 1250-1350 idle r/min
Το θέλω στα 1.800!!!
Ξέρω ότι έτσι απλά ΡιΚαγκού γίνεται αλλά με μια ώριμη σκέψη γίνεται μόνο θεωρητικά γιατί πρακτικά έχουμε πρόβλημα σε θερμοκρασία κατα κύριο λόγο+ πάρα πολλούς ακόμα λόγους (όμως όλοι ξέρουμε εκεί ξεκινάν και τελειώνουν όλα,στη θερμοκρασία) ας μην το πάμε εκεί..... Το πρόβλημα υπάρχει... Ότι υπάρχει... Υπάρχει... Χμμ.! Αν κάτι σκέφτηκε το φτωχό μου είναι μήπως με κάνα σπεσιΆλε πρόγραμμα ναουμ μήπως γίνει τίποτα ναουμ και το στείλουμε το μίγμα αεροπορία Ναούμ γιατί δε σκαμπάζω ντιπ για ντιπ από δαύτα!
ΥΓ εάν όλο αυτό είναι εφικτό θα είναι για μένα μια τεράστια πραγματικά εξέλιξη της μοτοσυκλέτας μου ... Κερδίζει (για όλα τα μότο)
Α:κιλά (86 κιλά ελαφρύτερο γίντι σι λιέου α! )
Β:Ροπή απου χιλιάρ α!
Γ: Κυβισμό θες άλογα θες.. Ολα μέσα.. Και χαμόγελο μέσα!
όλοι ξέρουμε ότι δεν μιλάω σοβαρά. Εγώ όμως ξέρω (και το μοιράζομαι τώρα μαζί σας) οτι μιλάω ΚΑΙ σοβαρά! Σαφώς σε πολύ πολύ πολύ μικρότερα νούμερα και προς θεού όχι έτσι ακριβώς όπως τα ανέφερα ..! Η μοτοσυκλέτα όμως μετά από τέτοια αλλαγή είναι πάντα ξύπνια και σε εγρήγορση! Προσωπικά θα έλεγα (συναισθηματικά) ότι η αξία αυτής της μοτοσυκλέτας(συναισθηματικά ε) παίρνει ακόμα 80% αξία σαν σύνολο! Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός και συγνώμη για τη φλυαρία καλά είναι να εξηγείς αναλυτικά όσο περισσότερο γίνεται!
Οπότε θέλουμε σταθερά υψηλό ρελαντί χωρίς προβλήματα!
Τελευταία επεξεργασία: