Voge 300 Rally ή κάποιο παλιό Kawasaki 250 Sherpa - Yamaha 225 Serow - Suzuki DR 200 για εξερεύνηση βουνών;

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Λέω να πάρω ένα μηχανάκι για χώμα πιό ελαφρύ από το ΧΤ600 για εξερεύνηση της υπαίθρου.
Στις εξερευνήσεις είμαι μόνος μου και πηγαίνω και σε πολλές περιοχές που δεν πιάνει το κινητό.
Κινούμε αργά για να απολαμβάνω το τοπίο και όχι να προσέχω συνεχώς που θα πατήσει η ρόδα.
Θέλω να μπορώ να στρίβω επί τόπου την μηχανή στο σημείο που έχω κολλήσει ή να την βγάλω μόνος μου από κάπου που έχω πέσει.
Βέβαια για να φτάσω στις περιοχές που θέλω, θα πάω και από άσφαλτο και λίγο εθνική, αλλά μου αρκεί να πηγαίνω μέχρι 100 χιλ.
Είμαι 1,90 100 κιλά. Μερικές φορές θα έχω μαζί μου 60-80 λίτρα και μέχρι 25 κιλά με εξοπλισμό για διανυκτερεύσεις.
Το ερώτημα είναι να πάρω το Voge 300 Rally ή κάτι ακόμα αρκετά ελαφρύτερο αλλά αρχαίο όπως Kawasaki Sherpa ή Yamaha Serow;
Τα τελευταία χρόνια δεν ξέρω να υπάρχουν μηχανές σαν τα Sherpa και Serow που ζύγιζαν 110 κιλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aetos

aetos
Περιοχή
Λαγονησι
Όνομα
Μενιος
Μοτό
Voge 300 Rally
Φίλε Γιώργο την απάντηση κατά κύριο λόγο θα στην δώσει η τσέπη σου και το διαθεσιμο μπατζετ που έχεις αποφασίσει.
To 250-Sherpa που αναφέρεις το είχα και δεν με ενθουσίασε, ενώ στην αρχή που το έψαχνα νόμιζα ότι θαταν η καλύτερη επιλογή.
To XLR-250 που επίσης είχα και του εκανα γενική ανακατασκευή μου άρεσε πιο πολύ γιατί ήταν πανάλαφρο και πανέμορφο για τα γούστα μου, θυμίζοντας μου όλα τα παιδικά μου χρόνια.
Σήμερα πήρα μετά από ώριμη συνηδειτοποιημενη σκέψη το Voge 300 Rally κίτρινο (γιατί αυτό είχε μόνο προσφορά που έληξε χθες στα 4300€ με δωρεάν μεταβίβαση και αποστολή από Καβάλα).
Σίγουρα θα το ήθελα λίγο πιο ελαφρύ αλλα δεν γίνεται να τα έχουμε όλα.
Χρειάζεται συμβιβασμό αναγκών σε αναλογία σχέση τιμής, βάρους και δυνατοτήτων.
Πιστεύω είναι μιά τίμια οικονομική επιλογή και κυρίως καινούργιο με 2χρονια εγγυηση και θα καλύψει σε μεγάλο ποσοστό όλες της δραστηριότητες μας, ιδιαίτερα νησιά, χώμα αλλά και άσφαλτο με 100-110χλμ.
Αν πας για μτχ ΧΤ - KLR - DR επειδή έχουν στην πλάτη τους παλαιότητα και αρκετά χλμ από διάφορους ιδιοκτήτες, συνυπολόγισε και κάποιες επισκευές που δεν φαίνονται εκ πρώτης όψης και βγαίνουν στην μετέπειτα χρήση του.
Δύσκολο να πετύχεις το ιδανικό για να μην πω ακατόρθωτο.
Χτυπά το Voge και δεν θα το μετανοιωσεις θέλω να πιστεύω.
Εμείς την γνώμη μας λέμε, η τελική επιλογή είναι αποκλειστικά δική σου Γιώργο.
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Δεν νομιζω οτι αφου εχεις το ΧΤ να πας σε καποιο απο τα παλια.
Το voge εννοειται αλλα ποσο πολυ διαφορα θα δεις απο το ΧΤ;
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αν πιάνουν τα χέρια σου να μαζεύεις ότι προκύψει από ένα παλιό μηχανάκι και αν βολεύεσαι πάνω σε Sherpa/Serow go for it.Αν όχι και χρειάζεται να τρέχεις σε μαστόρους δεν νομίζω να αξίζει το παλιό.
Εγώ 'έμπλεξα' με ένα αρχαίο Alp 200 και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου .
Έχω και ένα XR650 αλλά ήθελα ένα 2ο μηχανάκι για καθημερινό,χαμηλό (σε σέλα όχι απόσταση από το έδαφος),ελαφρύ,οικονομικό σε καύσιμο,εύκολο σε συντήρηση που να μην κωλώνει σε οτιδήποτε εμπόδιο βρει μπροστά του.
Είμαι 1.85 ,83 κιλά και νιώθω ότι καβαλάω χωμάτινο παπί.Κάνω αρκετές μοναχικές βόλτες,μπαίνω σε δύσβατα μονοπάτια που πριν το αποκτήσω δεν τολμούσα να μπω με το XR (BTW,το XR είναι ελαφρύτερο του Voge 300..).
Αν έβρισκα Sherpa στα ίδια λεφτά (περίπου στο 1/5 της τιμής του Voge ) που βρήκα το Alp πολύ πιθανό να το προτιμούσα γιατί είναι πιο δυνατό και βοηθάει περισσότερο στα ασφάλτινα κομμάτια (τα 100χλμ/ώρα τα έχει εύκολα) και γνωρίζω από παλιούς εντουράδες ότι είναι πολύ ικανό στο χώμα.
Το Voge δεν το έχω οδηγήσει,εδώ μέσα λένε τα καλύτερα αλλά προσωπικά δεν (μου) κάνει για αυτά που ζητάω.
IMG-20231103-162119
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Θα αφήσω αυτό εδώ μιας και μιλάμε για φίλο κατασταλαγμένο που πέρασαν μηχανακια απο τα χέρια του.Σέβομαι την άποψή του μιας και είναι μετρημένος..
Χτες βολταραμε παρέα.

 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Το voge εννοειται αλλα ποσο πολυ διαφορα θα δεις απο το ΧΤ;
Το voge λέω ότι θα είναι 10-15 κιλά ελαφρύτερο από το ΧΤ και έχει πιό πολιτισμένη λειτουργία.
Υποθετικά αυτά γιατί δεν έχω την δυνατότητα να το δοκιμάσω.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
To 250-Sherpa που αναφέρεις το είχα και δεν με ενθουσίασε, ενώ στην αρχή που το έψαχνα νόμιζα ότι θαταν η καλύτερη επιλογή.
To XLR-250 που επίσης είχα και του εκανα γενική ανακατασκευή μου άρεσε πιο πολύ γιατί ήταν πανάλαφρο και πανέμορφο για τα γούστα μου, θυμίζοντας μου όλα τα παιδικά μου χρόνια.
Σήμερα πήρα μετά από ώριμη συνηδειτοποιημενη σκέψη το Voge 300 Rally κίτρινο (γιατί αυτό είχε μόνο προσφορά που έληξε χθες στα 4300€ με δωρεάν μεταβίβαση και αποστολή από Καβάλα).
Το Voge 300 Rally το έχεις δοκιμάσει; Γιατί λες ότι ακόμη δεν το έχεις παραλάβει.
Το 250-Sherpa είναι 9 κιλά ελαφρύτερο από το XLR-250, και επειδή είναι και κοντύτερο, θα έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους. Πρέπει να είναι πιο ευκολοδήγητο σε μονοπάτια από το XLR-250. Είσαι σίγουρος ότι το XLR-250 ήταν πιό εύκολο;
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Αν δεν ειναι θεμα τα λεφτα,παρε το voge παλικαρι μου που εχει δυο χρονια εγγυηση να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

Για το kawasaki σε καλη κατασταση ζηταν 2500 και ειναι εικοσαετιας.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Για μένα τα παλιά είναι μονόδρομος. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι πολύ καλύτερη, και αν πας σε κανένα μοντέλο τύπου klx 250/300 έχεις κ καλύτερες αναρτήσεις.5 χρόνια με το Dr κυριολεκτικά δεν ζήτησε τίποτα, δεν έμεινε ποτέ κ είναι άγνωστο πόσα χλμ έχει στη πλάτη του.εξου κ η απόφαση να του κάνω μια εξωτερική ανακατασκευή με βαφές κλπ ώστε να το κάνω κ όμορφο καθότι δεν βλέπω να μπορεί να το αντικαταστήσει κάτι καινούργιο σ αυτά που κάνω.
Η αγορά βέβαια του μεταχειρισμένο είναι κ λίγο θέμα τυχης
 

John400

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Xrv750
Είσαι 1.90 και 100 kg… κρατά το XT… σε αυτό τον σωματοτυπο το κανεις ότι θελεις…
το είχα και ειμαι στα ίδια «κυβικά» με εσενα…
Sherpa και serow (τίμια) αλλά θα σου είναι πολύ μικρά…
διαφορετικα κοιτά μηχανάκια τύπου ΚΤΜ 400- 450
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
ο,τι είπε ο από πάνω , 1,90 στο σερπα.....καλύτερα πάρε c50
Και να πεις οτι είναι φτηνά , με τα ίδια λεφτά χτυπάς berg 450
 

Aetos

aetos
Περιοχή
Λαγονησι
Όνομα
Μενιος
Μοτό
Voge 300 Rally
Το Voge 300 Rally το έχεις δοκιμάσει; Γιατί λες ότι ακόμη δεν το έχεις παραλάβει.
Το 250-Sherpa είναι 9 κιλά ελαφρύτερο από το XLR-250, και επειδή είναι και κοντύτερο, θα έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους. Πρέπει να είναι πιο ευκολοδήγητο σε μονοπάτια από το XLR-250. Είσαι σίγουρος ότι το XLR-250 ήταν πιό εύκολο;
Λοιπον Γιώργο…
Δεν βρήκα για δοκιμή,αλλα μόνο εκθεσιακά ανέβηκα επάνω στο Voge και μου άρεσε γιαυτο το επέλεξα να με συντροφεύσει τα επόμενα χρόνια.
Το Sherpa ήταν πολύ κοντό και πιο πολύ ασφάλτινο (δεν ξέρω γιατί κάτι δεν μου έκατσε)
Το XLR250 θρύλος, με είχε πάει παντού και άνετα, πουθενά δεν κόλλησε, ο ήχος του μελωδία…(όλοι το χαζεύανε).
Το Voge θα δείξει στην πορεία, θέλω να πιστεύω ότι θα με καλύψει παντού με μικρούς συμβιβασμούς στο θέμα βάρους. Η σέλα,το γρανάζι,λάστιχα φτιάχνονται…και το κυριότερο είναι καινούργιο με εγγυηση διετίας και δεν μπλέκεις με επισκευές για κάμποσα χρόνια.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν έχω εμπειρία στο χώμα αλλά οδήγησα το Voge και μου άρεσε πολύ. Είμαι 1.97 και δεν με προβλημάτισε πουθενά από θέμα εργονομίας, ίσως να θέλει λίγο καλύτερη σέλα και αποστάτες στο τιμόνι για ώστε να έρθει πιο ψηλά στην όρθια θέση.
Θα το έπαιρνα χωρίς 2η σκέψη αν ήθελα να ασχοληθώ με εκτός δρόμου οδήγηση όπως την φαντάζομαι (χαλαρά, εκδρομικά, ταβέρνα μετά).
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Αν αυτό το τράιαλ παπί το έφερναν στην Ελλάδα, θα το αγόραζα.
Είναι ιδανικό και για βόλτες στο βουνό στα γεράματα.:D

Έχει και αργό στο κιβώτιο ταχυτήτων, όπως έχουν τα τζίπ.

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
μπορεί να σου βρήκα λύση αφου δε θες Voge. 118 κιλά άδειο. Αυτονομία δε ξέρω έχει μικρό τεπόζιτο αλλά δε καίει τίποτα. Έχω βολτάρει με φίλο παλία με ένα τέτοιο. Οπου θες πήγαινε..

Εδώ είμασταν όρος Αιγάλεω




polish characters alt codes



Στη φωτό επάνω είναι και το KLX250 2009 ψεκαστό που είχα τότε. Πανάλαφρο κάπου 135 κιλά γεμάτο ταξιδευει 110 όλη μέρα ανεβαίνει παντού. Υπάρχουν τέτοια μεταχειρισμένα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom