Voge 300 Rally ή κάποιο παλιό Kawasaki 250 Sherpa - Yamaha 225 Serow - Suzuki DR 200 για εξερεύνηση βουνών;

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
μπορεί να σου βρήκα λύση ...
Την είχα δει την Yamaha Tricker αλλά δεν μου κάνει γιατί έχει τεπόζιτο 6 λίτρα, και δεν υπάρχει στην αγορά μεγαλύτερο.

Το περίεργο είναι ότι δεν βλέπω να υπάρχει μεγάλο τεπόζιτο ούτε για KLX 250 S, υπάρχει μόνο για τα παλιότερα KLX 250.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Την είχα δει την Yamaha Tricker αλλά δεν μου κάνει γιατί έχει τεπόζιτο 6 λίτρα, και δεν υπάρχει στην αγορά μεγαλύτερο.

Το περίεργο είναι ότι δεν βλέπω να υπάρχει μεγάλο τεπόζιτο ούτε για KLX 250 S, υπάρχει μόνο για τα παλιότερα KLX 250.
3.5 το πολύ 4 λίτρα καίει και νομίζω έχει 10-11 λίτρα τεποζιτο. 250χλμ βγάζει άνετα από όσο θυμάμαι
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
3.5 το πολύ 4 λίτρα καίει και νομίζω έχει 10-11 λίτρα τεποζιτο. 250χλμ βγάζει άνετα από όσο θυμάμαι
Fuel Tank Capacity​
6.00 litres (1.59 gallons)
Για το Tricker νομιζα οτι ελεγες, σορρυ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
3.5 το πολύ 4 λίτρα καίει και νομίζω έχει 10-11 λίτρα τεποζιτο. 250χλμ βγάζει άνετα από όσο θυμάμαι
Το KLX 250 S έχει ρεζερβουάρ 7,7 λίτρα. Σε χωματόδρομους κάπου 150 χιλιόμετρα θα κάνεις.
 

Zar

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
ΤENERE 700 23'
KLX250S 09'
Την είχα δει την Yamaha Tricker αλλά δεν μου κάνει γιατί έχει τεπόζιτο 6 λίτρα, και δεν υπάρχει στην αγορά μεγαλύτερο.

Το περίεργο είναι ότι δεν βλέπω να υπάρχει μεγάλο τεπόζιτο ούτε για KLX 250 S, υπάρχει μόνο για τα παλιότερα KLX 250.
Υπάρχει 10λιτρο ρεζερβουάρ από e bay.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ μεταξύ των 3 επιλογών θα έπαιρνα σίγουρα το Super Sherpa αν και εφόσον το έβρισκα σε καλή κατάσταση. Στον αντίποδα νομίζω πως το ύψος σου απαιτεί το Κινέζικο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το KLX 250 S έχει ρεζερβουάρ 7,7 λίτρα. Σε χωματόδρομους κάπου 150 χιλιόμετρα θα κάνεις.
Δε καίει λέμε... Enduro έκανα, μονοπάτια Βαρυμπόμπη, ταξίδια χωμάτινα Πελοπόννησο Εύβοια Βαρδούσια Οίτη τα πάντα όλα ποτέ δεν προβληματιστηκα λες και θα πάω Αφρική να μη βρίσκω βενζίνη. Σήμερα όλα εύκολα είναι. Βάζεις ένα 4λιτρο σάκο με βενζίνη πίσω τύπου armadillo πως τα λένε έχεις αλλά 120χλμ. Απλά όσο περνάνε τα χρόνια γινόμαστε και πιο δυσκολοι
 

KolaMare

Μέλος
Όνομα
Νικολας
Μοτό
R1150GS
DR250S
Είμαι 1,90κατι και καμια 15 κιλα πάνω. Πήρα πέρισυ το DR250s, το οποίο εδώ το δίνουν 117kg στεγνό. Με μια σέλα πιο άνετη, γιατι δεινοπάθησα το καλοκαίρι, μπορώ να πω ότι πλέον έχω βρει κάτι πολύ κοντά σε αυτό που ψάχνεις. Επειδή είχα και μια ανησυχία με την αυτονομια, αν και ενας φίλος πάντα κουβαλάει κάνιστρο, βρήκα μεταχειρισμένο το 16lt της Acerbis και την κυριακή κάναμε την βόλτα που είχαμε κάνει με τα υπόλοιπα παιδιά τον Οκτώβρη στην Εύβοια. Καλοκαιράκι είχαμε παίξει πολύ χώμα και πολύ άσφαλτο στην Πελοπόννησο.
Σκέψου έκατσε φάση και πήρε ενα του 1991? ο κολλητός πριν δέκα μέρες (με upside down και ψυγείο λαδιού).
Απο προβλήματα εμένα με ταλαιπώρησε πέρισυ το χειμώνα το πηνίο μέχρι να βρω ότι ειναι αυτο. Παίρνει έυκολα μπρος (μανιβέλα - ίσως το μόνο αρνητικό) αλλά θέλει συνήθεια. Όταν κατάλαβα ότι το γουστάρω βρήκα δεύτερο σετ ζάντες όπου έχω τα χωμάτινα μόνιμα πάνω γιατί το χαζοχρησιμοποιώ για καμια μπύρα στην Αθήνα.
Ο πατέρας μου που είναι σχετικός έκατσε ασχολήθηκε και με πλεξούδα, ρεύματα κλπ και πλέον έχω και πολύ καλά φώτα + προβολείς.

Εν κατακλειδι, αν δεν έχεις θέμα με τις χαμηλές ταχύτητες στην εθνική μέχρι να βρεις το χώμα, δεν θα έχεις κανένα θέμα με κάποιο της κατηγορίας. Δεν ειμαι έμπειρος στο χώμα, φέτος ξεκίνησα να ασχολούμαι, οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω τις χωμάτινες επιδόσεις. Μπορώ να πώ οτι σίγουρα συγχωρεί λάθη και ότι ειναι απολαυστικό.



 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Αν δε βρεις κ 350,ποιος τη χάρη σου,άλλη ροπή άλλο σχεδόν μηχανάκι. 6 χρόνια δεν έκανε κιχ.με 22 acerbis έχω 400χλμ αυτονομίας.ψαξε λίγο τις αγγελίες στα παλιά κάτι αξιόλογο μπορεί να βρεθεί.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οπως ειπανε καποιοι παραπανω, με τον σωματοτυπο σου ανετα κανεις καλα το XT στα δυσκολα, μην το φοβασαι ακομα και μονος σου. Απο την αλλη με ενα μικρο των 120kg θα μπεις πολυ πιο ευκολα και σε μονοπατια οπου μπορει να χρειαστει να το ξαπλωσεις/γυρισεις. Τα Sherpa/Serow ειναι εξαιρετικα αλλα θα σου πεσουν πολυ μικρα. Εγω προσωπικα θα κοιταγα παλιοτερο τζαπαν 250(/350) σαν πιο οικονομικη επιλογη απο Voge.

ΥΓ Aetos: Αετο-Μένιο βαλε καμια φωτο απο το XLR250 που ειχες, φανταζομαι αυτο με το τετραγωνο φαναρι και RFVC κεφαλη μιας και ειπες 1984?
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Αν ερχόταν στην Ελλάδα θα το έπαιρνα.
Yamaha AG200, 196cc, 14 ίππους, 11 λίτρα τεπόζιτο, 128 κιλά γεμάτο βενζίνη, κλειστή αλυσίδα, σφραγισμένα ταμπούρα, δύο πλαϊνά σταντ.
Είναι στην παραγωγή από το 1985 με τον κινητήρα του ΧΤ.

Πολύ καλή ιδέα τα δύο πλαινά σταντ. Χρησιμοποιείς το αντίστοιχο με την κλίση του εδάφους, χρησιμοποιείς και τα δύο σε πολύ μαλακό έδαφος, χρησιμοποιείς και τα δύο για να αλλάξεις σαμπρέλα. Ένα επιπλέον πλαϊνό σταντ ζυγίζει πολύ λιγότερο από ένα κεντρικό και δεν μειώνει το ύψος της μηχανής από το έδαφος.

Μπορούν και οι Ιάπωνες να φτιάχνουν Ινδικές μηχανές, πιο αξιόπιστες και 50αριά κιλά ελαφρότερες στα αντίστοιχα κυβικά.:D
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν ερχόταν στην Ελλάδα θα το έπαιρνα.
Yamaha AG200, 196cc, 14 ίππους, 11 λίτρα τεπόζιτο, 128 κιλά γεμάτο βενζίνη, κλειστή αλυσίδα, σφραγισμένα ταμπούρα, δύο πλαϊνά σταντ.
Είναι στην παραγωγή από το 1985 με τον κινητήρα του ΧΤ.

Πολύ καλή ιδέα τα δύο πλαινά σταντ. Χρησιμοποιείς το αντίστοιχο με την κλίση του εδάφους, χρησιμοποιείς και τα δύο σε πολύ μαλακό έδαφος, χρησιμοποιείς και τα δύο για να αλλάξεις σαμπρέλα. Ένα επιπλέον πλαϊνό σταντ ζυγίζει πολύ λιγότερο από ένα κεντρικό και δεν μειώνει το ύψος της μηχανής από το έδαφος.

Μπορούν και οι Ιάπωνες να φτιάχνουν Ινδικές μηχανές, πιο αξιόπιστες και 50αριά κιλά ελαφρότερες στα αντίστοιχα κυβικά.:D
200 κυβικα, 14 αλογα, 128 κιλα, ταμπουρα..........
Και λεω εμενα αρχαιολαγνο, αλλα οχι και ετσι!!!!! :ha
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
200 κυβικα, 14 αλογα, 128 κιλα, ταμπουρα..........
Και λεω εμενα αρχαιολαγνο, αλλα οχι και ετσι!!!!! :ha
Ιδανική μηχανή για βοσκούς. Παντός εδάφους, όσο γίνετε απλούστερη για να επισκευάζεται και στο μαντρί, οικονομικότατη σε συντήριση και καύσιμα, μεγάλες σχάρες για φόρτωμα, ελαφριά για να μεταφέρεται και με το αγροτικό.
Στην Αυστραλία οι κτηνοτρόφοι και οι γεωργοί την αγοράζουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν ερχόταν στην Ελλάδα θα το έπαιρνα.
Yamaha AG200, 196cc, 14 ίππους, 11 λίτρα τεπόζιτο, 128 κιλά γεμάτο βενζίνη, κλειστή αλυσίδα, σφραγισμένα ταμπούρα, δύο πλαϊνά σταντ.
Είναι στην παραγωγή από το 1985 με τον κινητήρα του ΧΤ.

Πολύ καλή ιδέα τα δύο πλαινά σταντ. Χρησιμοποιείς το αντίστοιχο με την κλίση του εδάφους, χρησιμοποιείς και τα δύο σε πολύ μαλακό έδαφος, χρησιμοποιείς και τα δύο για να αλλάξεις σαμπρέλα. Ένα επιπλέον πλαϊνό σταντ ζυγίζει πολύ λιγότερο από ένα κεντρικό και δεν μειώνει το ύψος της μηχανής από το έδαφος.

Μπορούν και οι Ιάπωνες να φτιάχνουν Ινδικές μηχανές, πιο αξιόπιστες και 50αριά κιλά ελαφρότερες στα αντίστοιχα κυβικά.:D
Γιώργο εκεί στη Καλαμάτα μάλλον σας κάνουν πολύ τρυφερούς! Έλα να ψάξουμε κάνα σύνδεσμο στη Ρωσσία μήπως σωθείς!!:roflmao:


Εναλλακτικα στείλε κάνα μην στον Doc.DD να σου πουλήσει το DR350 Που έχει πιπίλα και απ οταν πηρε το tuareg δεν θα το ξαναδεί ο ήλιος.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
200 κυβικα, 14 αλογα, 128 κιλα, ταμπουρα..........
Και λεω εμενα αρχαιολαγνο, αλλα οχι και ετσι!!!!! :ha
Πουλιέται μέχρι σήμερα και στην Ιαπωνία.
Γιατί λες να αγοράζουν οι Ιάπωνες το 2023 μηχανή με ταμπούρα;

 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom