Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Λοιπόν καλημέρα και καλο μήνα και επίσημα από εμένα σαν ιδιοκτήτης στην παρέα του 300 rally! Χτες το πήρα και έβαλα επάνω τα michelin tracker με χοντρές σαμπρέλες. Έψαξα μήπως μπαίνουν και κόντρες αλλά επειδή είναι 3αρες οι ζάντες κόντρες βγαίνουν μέχρι 2.5. Περίεργο να έχει τόσο φαρδιά ζάντα αλλά οκ.

Σε λάστιχο πίσω έβαλα δίπλα δίπλα τα 120/90 και 140/18 και για μένα το σωστό λάστιχο για το μηχανάκι που ταιριάζει η διάσταση με το μαμά είναι το 120/90. Το 140/80 είναι λίγα χιλιοστά πιο φαρδύ και πιο ψηλό και για μένα δεν χρειάζεται.


image upload

Το μηχανάκι έχει ποδια μεταλλική. Θα παραγγείλω μια βάση τώρα για συσκευές που μπαίνει πίσω από τη ζελατίνα και ενα Σετ αναδιπλούμενος καθρέπτες.

Οι μαμά χούφτες είναι μεν σκληρές και καλές αλλά σε μια πτώση δεν μένουν στη θέση τους και φοβάμαι σπασμένες μανετες σε κάνα βουνό οπότε επεξεργάζομαι λύση είτε αναδιπλούμενες μανετες είτε ένα σετ καλές χούφτες τύπου acerbis, barkbusters.

Τέλος,για τώρα,μια ερώτηση.. έχει κάποιος βάλει αναδιπλούμενο λεβιέ ταχυτήτων και αν έχει βάλει μπορεί να μου δώσει το λινκ να παραγγείλω κι εγώ?

Ορίστε και μια φωτό από το εργαλείο


image upload
Καλορίζικο Βαγγέλα
 

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
Γειά σε όλους! Δευτερη φορά κάτοχος του voge 300 rally μιας και την πρώτη έγινε αντικατάσταση!
Μεγάλη ιστορία, θα είμαστε εδώ να τα λέμε...
Αυτό που μου κάνει φοβερή εντύπωση είναι πως κανείς δεν αναφέρεται στο πολύ κακό μπροστινό. Δεν αναφέρομαι στο φόρουμ αλλα γενικότερα και φυσικά σε καμία των περιπτώσεων (μην παρεξηγηθώ) δεν μπηκα για να κραξω το μηχανάκι, ίσα ίσα που αν δεν μου έκανε δεν θα αποφάσιζα να το κρατήσω και την 2η φορά.
Ευχομαι σε όλους τους κατοχους καλοτάξιδο και να το χαρούμε!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γειά σε όλους! Δευτερη φορά κάτοχος του voge 300 rally μιας και την πρώτη έγινε αντικατάσταση!
Μεγάλη ιστορία, θα είμαστε εδώ να τα λέμε...
Αυτό που μου κάνει φοβερή εντύπωση είναι πως κανείς δεν αναφέρεται στο πολύ κακό μπροστινό. Δεν αναφέρομαι στο φόρουμ αλλα γενικότερα και φυσικά σε καμία των περιπτώσεων (μην παρεξηγηθώ) δεν μπηκα για να κραξω το μηχανάκι, ίσα ίσα που αν δεν μου έκανε δεν θα αποφάσιζα να το κρατήσω και την 2η φορά.
Ευχομαι σε όλους τους κατοχους καλοτάξιδο και να το χαρούμε!
Τι εννοείς πολύ κακό μπροστινό; Πολύ μαλακό;
 

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
Εγώ δεν μου έχει αφήσει τέτοια εντύπωση ,απεναντιας θα ελεγα




Τι χρήση του κάνεις;
Μόνο δρομο εξάλλου ακόμη το στρώνω και το έκανε απ την αρχή. Όπως και το προηγούμενο. Και όπως επίσης ενός φίλου. Αυτό που φταίει ειναι οτι παραείναι μαλακό. "Το κάνουν όλα" ειναι τα λόγια εμπόρου της voge. Αν βυθίσεις το μπροστινό ενώ είσαι επάνω και δεν σου επαναφέρει στην χειρότερη κομπιαστά τοτε 99% θα επαναφέρει μέχρι ενα σημείο και θα κωλώσει. Σαν να μην εχει το ελατηριο την δύναμη που χρειάζεται για να επαναφέρει σωστά. Βεβαια αν είσαι πολύ ελαφρύς μπορει και να σου δουλεψει ρολόϊ.
Εγω ειμαι στα 90 κιλά και οκ ας πούμε οτι οι κινέζοι δεν ειχαν το βάρος μου για γνώμονα αλλά ο φίλος παιζει γύρω στα 78 και έχει ακριβώς το ίδιο θέμα στα 2000 km
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Μόνο δρομο εξάλλου ακόμη το στρώνω και το έκανε απ την αρχή. Όπως και το προηγούμενο. Και όπως επίσης ενός φίλου. Αυτό που φταίει ειναι οτι παραείναι μαλακό. "Το κάνουν όλα" ειναι τα λόγια εμπόρου της voge. Αν βυθίσεις το μπροστινό ενώ είσαι επάνω και δεν σου επαναφέρει στην χειρότερη κομπιαστά τοτε 99% θα επαναφέρει μέχρι ενα σημείο και θα κωλώσει. Σαν να μην εχει το ελατηριο την δύναμη που χρειάζεται για να επαναφέρει σωστά. Βεβαια αν είσαι πολύ ελαφρύς μπορει και να σου δουλεψει ρολόϊ.
Εγω ειμαι στα 90 κιλά και οκ ας πούμε οτι οι κινέζοι δεν ειχαν το βάρος μου για γνώμονα αλλά ο φίλος παιζει γύρω στα 78 και έχει ακριβώς το ίδιο θέμα στα 2000 km
εγω ειμαι 85 κιλα.. δεν το κανει. Επαναφερεται ακριβως εκει που ηταν πριν το βυθισω. Οτι ειναι μαλακο και τερματιζει ευκολα ισχυει.. αλλα δεν εχω θεμα στην επαναφορα.
Με σωστα λαδακια ισως καλυτερεψει η λειτουργια του, μη σου πω και με καλυτερα ελατηρια στο μελλον.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Δεν ηταν τα ρουλεμαν τοσο στεγνα οσο ειπανε αλλοι... ειχαν γρασακι ελαχιστο μεν, αλλα ειχανε μεσα παλι καλα. Πρωτη φορα το λυνω στα 7000 χλμ και τα μισα απο αυτα χωμα

 

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
εγω ειμαι 85 κιλα.. δεν το κανει. Επαναφερεται ακριβως εκει που ηταν πριν το βυθισω. Οτι ειναι μαλακο και τερματιζει ευκολα ισχυει.. αλλα δεν εχω θεμα στην επαναφορα.
Με σωστα λαδακια ισως καλυτερεψει η λειτουργια του, μη σου πω και με καλυτερα ελατηρια στο μελλον.
Και το έχεις μαμά το μπροστινο φαντάζομαι...
Προσωπικά το πρώτο που θα κανω ειναι λάδια και αν δεν δω βελτιωση θα παω σε ελατήρια ελπιζοντας πως αυτοι είναι οι λόγοι
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Και το έχεις μαμά το μπροστινο φαντάζομαι...
Προσωπικά το πρώτο που θα κανω ειναι λάδια και αν δεν δω βελτιωση θα παω σε ελατήρια ελπιζοντας πως αυτοι είναι οι λόγοι
μαμα το εχω ναι.. το χω πει και σε προηγουμενα ποστ, οτι ειναι απτα ελαχιστα πραγματα που με χαλανε στο μηχανακι, οτι τερματιζει πολυ ευκολα το μπροστινο
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ εντάξει πρώτη χωματαδα το έκανα αλλά πραγματικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος από τις αναρτήσεις στο μηχανάκι. Συγκρίνοντας το με παλαιότερα δικά μου klx 250 και xr 250 από το kawasaki είναι σίγουρα καλύτερες και από το honda αν όχι καλυτερες σίγουρα όχι χειρότερες! Δεν διαπίστωσα κανένα θέμα στην επαναφορά και τα ελατήρια μπρος πίσω είναι πολύ σωστά σε σκληρότητα. Και το πίεσα αρκετά πουθενά δε φάνηκε να είναι σουμιες η να πάει να τερματίσει. Τώρα να υπάρχει διαφορα από κομμάτι σε κομμάτι?? σε πρώτη φάση θα πρότεινα μια αλλαγή λαδιού μπροστά γιατί μπορεί η ποιότητα στα λάδια να μην είναι πολύ καλή και πίσω ρύθμιση της προφορτισης. Επίσης είμαι κάπου 88 κιλά.
 

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
Ευχάριστο! οτι δεν έχετε θέμα απλά μου κάνει εντύπωση. Όντως και τα 2 δικά μου και αυτο του φίλου παρουσιάζουν το ιδιο πρόβλημα. Και τα 3 είναι του '23 δεν ξερω αν παίζει αυτο κάποιο ρόλο, απλά το αναφέρω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ευχάριστο! οτι δεν έχετε θέμα απλά μου κάνει εντύπωση. Όντως και τα 2 δικά μου και αυτο του φίλου παρουσιάζουν το ιδιο πρόβλημα. Και τα 3 είναι του '23 δεν ξερω αν παίζει αυτο κάποιο ρόλο, απλά το αναφέρω.
Πάντως επειδή είναι σχεδόν σίγουρο πως το λάδι μπροστά δεν θα είναι καλής ποιότητας και επειδή θεωρώ πως ένα ελατήριο δεν μπορεί ας πούμε να είναι κακό να μην μπορεί να επαναφέρει. Δεν γίνεται ένα ελατήριο να πάει μέχρι ένα σημείο και μετά να σταματάει. Πιο πολύ μου φαίνεται σα φάση μουργα λάδι που δεν κυκλοφορεί καλά στις διόδους και δεν επιτρέπει την επαναφορά σωστά. Μικρές τρυπουλες είναι εκεί μέσα. Αυτό που θα έκανα εγώ είναι να ελυνα το μπροστινό να το καθαρίσω καλά καλά και να βάλω φρέσκο λαδακι καλό. Τώρα εντάξει κι εγώ 150χκμ έχω κάνει δεν έχω πλήρη εικόνα αλλά στα κομμάτια που κάναμε σήμερα μου έδειξε πολύ καλή εικόνα. Σίγουρα σύντομα θα βάλω κι εγώ ένα φρέσκο λαδακι μέσα μπροστά
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Καλοτάξιδο tc-drift Βαγγέλη να σου χαρίσει πολλά όμορφα χιλιόμετρα!
 

Kostas rally

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Voge 300 rally
Εγω παντως ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο τις αναρτησεις διαβαζουν σωστα εχουν διαδρομη και εχω κανει πολλα χιλιομετρα χωμα με ολα τα τερεν
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Καλησπέρα, τώρα κι εγώ το έφθασα στα πρώτα 400km και δεν έχω παρατηρήσει τίποτα τέτοιο στην ανάρτηση και είμαι πάνω από 100kg... Ότι βυθίζεται, βυθίζεται και επειδή λόγω της BMW, έχω μάθει να πατώ μόνον μπροστινό φρένο (integral 70% μπρος + 30% πίσω), όταν το σφίγγω πολύ (που το χρειάζεται) πάει κάτω αλλά μετά ξανασηκώνεται... Τώρα, έχω μια ιδέα: επειδή δεν έχει δείκτη βενζίνης και θερμοκρασίας, ενώ το DS300 έχει από όλα, άραγε μια αλλαγή cockpit (στο βαθμό που είναι δυνατόν με αισθητικά αποτελέσματα), θα μπορούσε να γίνει? Πάντως, έχουν όλα τα ίδια υπόλοιπα στοιχεία... Τι λέτε? Εκτός από τη χωρητικότητα tank: DS300 16lt 300 rally 11lt... υπάρχει δε ένα video Ytube όπου κάποιος συνδέει την ECU με OBD2 BT adaptor και έχει τη θερμοκρασία τουλάχιστον στο κινητό του μέσω μιας app (torque νομίζω)
 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν με ενοχλεί καθόλου που δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας και δείκτη βενζίνης. Θερμοκρασία όσο είναι στα επιθυμητά πλαίσια όλα καλά άμα κάποια στιγμή μέσα στα χρόνια ανέβει πάνω από το σωστό του κατασκευαστή γιατί κάτι έχει γίνει με το κύκλωμα ψύξης θα ανάψει το λαμπάκι. Στο ενδιάμεσο να κοιτάς θερμοκρασίας είναι μόνο για να αγχώνεσαι και για κουβέντα στις ομάδες στο fb. Όσο για τη βενζίνη το μηχανάκι έχει 11 λίτρα. Καίει λογικά 3.5 με 4 λίτρα. Βάζεις βενζίνη ,μηδενιζεις τον μερικό χιλιομετρητη και όταν γράψεις 200-220 χλμ κοιτάς να βάλεις βενζίνη έχοντας στο μυαλό ότι στα 270-280 έμεινες. Απλά πράγματα έτσι το κάναμε παλιά και ποτέ δεν είχαμε θέμα. Το μόνο κακο είναι πως το λαμπάκι που έχει της βενζίνης δεν αναβοσβηνει και είναι μικρό άμα ξεχαστείς.

Δεν νομίζω πως θα ταίριαζε το όργανο του ds300 στο cockpit του rally και μου φαίνεται και τσάμπα λεφτά. Απόλαυσε το μηχανάκι σου για αυτό που είναι.

Ένα ρημαδι ρολόι όμως θα μπορούσαν να το είχαν βάλει,αυτό πραγματικά μου την έσπασε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Εντάξει αλλά θυμάμαι κάτι φορές που ενώ το γύριζα στη ρεζέρβα με το διακόπτη, το ξέχναγα και έμενα (ειδικά με το FZX750 που είχα παλιά, εννοώ ότι το ξέχναγα στη ρεζέρβα και έμενα). Ίσως, να θέλω να το κάνω Tenere!!! :) Μην με παρεξηγείς, απλά είναι καινούργιο και εγώ σκέφτομαι μαστοριές... Γιατί όχι? Την BMW δεν τολμώ να την πειράξω σε οτιδήποτε. Αυτό όμως? Μοιάζει να με προκαλεί να γυρίσω στα παλιά (τότε που είχα το DT175 και ο καθένας έφτιαχνε το "θηρίο" του)... :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom