Το GT-air 2 αγοράστηκε και πράγματι είναι ένα εξαιρετικό και πολύ πολύ μελετημένο τουριστικό κράνος για μοτοσυκλέτες με όρθια θέση οδήγησης και φέρινγκ κατα βάση δηλαδή όπως και το διαφημίζουν και απο την Shoei.
Φαίνεται πώς είναι΄ενα κράνος με πολύ δουλειά στoν σχεδιασμό, κορυφαία ποιότητα σε όλα του, απο τις ζελατίνες μέσα και έξω με UV προστασίες, απο την ποιότητα του εσωτερικού, απο το φινίρισμα γενικά και γενικά φαίνεται πώς κουβαλάει όλη την τεχνογνωσία της Shoei χρόνων..
Επίσης είναι εξαιρετικά αθόρυβο και βασικά ακούς το μοτέρ όσο πρέπει και σχεδόν τίποτα απο αεροδυναμικούς θορύβους.
Στο θέμα του Wind Buffeting πράγματι στη μία βόλτα που το άνοιξα εθνική φαίνεται η δουλειά που έχει στον σχεδιασμό της αεροδυναμικής και με την ζελατίνα που έχω φτιάξει μπορώ να πώ πως είμαι πολύ ικανοποιημένος πλέον, φαίνεται πως η μηχανή πάει και 150-160 χωρίς να νιώθεις στροβιλισμούς, κουνήματα, υπάρχει σταθερότητα και εντάξει μάλλον δεν είναι 1200gs(Αν και δεν ε΄χω καβαλήσει 1200gs σε ταξίδι να δω την ανεμοκάλυψη, απο όσα ακούω) αλλά πλέον ότι νιώθεις είναι ελάχιστο και πιστεύω μπορείς να ταξιδέψεις ώρες χωρίς προβλήματα.
Το Setup που κατέληξα είναι μια Mixed ζελατίνα της ERMAX με ένα φρυδάκι της MRA. Ουσιαστικά αν κάποιος θέλει να πάρει την καλύτερη έτοιμη λύση (που προφανώς και αυτή είναι η ορθή επιλογή) υπάρχει στο εμπόριο μία ζελατίνα που έχει αυτό το Setup έτοιμο τουλάχιστον για Tiger. Και είναι της Puig Αυτή..
Στο tiger λοιπόν συγκεκριμένα με αυτή τη ζελατίνα και με ένα κράνος κορυφαίο τουριστικό όπως το Shoei GT air 2 έχεις ένα εργαλείο με σχεδόν άψογη ανεμοκάλυψη και αίσθηση πιστεύω και για ύψη ως 1.80-1.85.
Εντάξει
amyroukai ??! Άντε με το καλό!!