Ο Χελιώτης ξέρει πολύ καλά να ρυθμίζει XR 400.
Στο δικό του πριν κάνα 2 χρόνια, είχε αλλάξει τον χρονισμό και κάποια πράγματα στο καρμπυρατέρ και δεν είχε ποτέ θέμα με μανιβέλα. Το συγκεκριμένο το είχε πάρει καινούργιο το 97 και ξαναγύρισε στα χέρια του πολλά χρόνια μετά. Το είχαν κάνει και τεστ στο μοτό.
Είχα το 250 r το κόκκινο με το πλαστικό ρεζερβουάρ, στα μονοπάτια ήταν πάρα πολύ καλό, το 400 είναι λίγο πιο βαρύ αλλά έχει καλύτερες αναρτήσεις και είναι απολαυστικό. Στα ανοιχτά προσοχή γιατί έχει πολύ γρήγορη γεωμετρία και μαλακές αναρτήσεις.
Κάνε και ένα σέρβις στο αμορτισέρ. Για να δουλέψει καλά το πιρούνι, πρέπει πρώτα να ρυθμίσεις το αμορτισέρ, όλα από εκεί ξεκινάνε. Και μετά ρύθμισε σαγκ, στατικό-δυναμικό.