Αν το βάλεις κάτω αυτό, παίρνεις 690 του 08 , ίσως και με λιγότερα... Γιατί πρέπει να υπολογιστούν και τα μερο-νυχροκάματα (εκτός των ανταλλακτικών) κι ανεβαίνει πολύυυυ ο πήχης του κόστους !
Άσε να χαρούμε το XR που γίνεται brand new-κούτα
Ή πληροφορία αυτή είναι σημαντική και δεν μας κόβει καμμία χαρά από την ανακατασκευή του Κωστή!
Πολύς κόσμος, ιδίως μέσα στο advride σκεφτεται τετοιες αγορες και καλο ειναι να γνωρίζουν τα παντα!
Οπως έλεγα κ χθές στον Θοδωρή ,υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες 20ετίας ,που κρατάνε τιμή πώλησης.
Αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες (απλότητα κατασκευής-αποδεδειγμένη αξιοπιστία-μη υπαρξη σύγχρονων αντίστοιχων κατασκευών)
Αλλά κυρίως οφείλεται στην ζήτηση που έχουν ακόμα ,για όποιους προσωπικούς λόγους αυτών που θέλουν να τις έχουν.(βλ.γούστα)
Τώρα ,όσο για το κόστος.
Αν θέλεις να τις κάνεις "καινούργιες" ,όσον αφορά τα λειτουργικά τους μέρη ,μπορεί να πάει εύκολα +50% από την αγορά τους.
Αν τα λειτουργικά τους μέρη (κινητήρας-περιφερειακά) είναι σε καλή κατάσταση ,το κόστος για μια απλή συντήρησή τους ,μειώνεται τραγικά ,κ δεν είναι κάτι το σοβαρό ,ειδικά αν μπεί προσωπική εργασία στοργή-αγάπη-κ προδέρμ.
Αν θέλεις να τις βελτιώσεις με after-market καλούδια-βελτιώσεις ιπποδύναμης -ταξιδιωτικά αξεσουάρ-κτλ ,μπορεί να πάει κ +100% από την αγορά τους.
Αλλά αυτά είναι θέμα γούστου ,κ τα γούστα κοστίζουν.
Μπορείς βέβαια κάλλιστα να τα αφήσεις όπως τα πήρες ,κάνοντας τα πολύ βασικά ,κ θα τσουλάνε επίσης ,αλλά δεν θα'ναι το ίδιο με κάποιο σαν τα παραπάνω.
Συγκριτικά με ένα 690 πχ ,μια κ αναφέρθηκε πιό πάνω.
Εστω λοιπόν οτι κάποιος πάρει ένα 690 '08 (10ετίας δηλ) ,το οποίο έχει τιμή απόκτησης σχεδόν διπλάσια.
Τι σας κάνει να πιστεύετε ,ότι ΚΑΙ αυτό δεν θα χρειαστεί ακριβώς την ίδια περιποίηση κ τις ίδιες εργασίες στα λειτουργικά του μέρη ,ωστε να είναι άψογο.
Και αυτό έχει κ περισσότερα-πιό σύγχρονα-κ ακριβότερα σε επισκευές/ανακατασκευές περιφερειακά & λειτουργικά συστήματα.
Θέλει περισσότερες κ ακριβότερες αναβαθμίσεις σε θέματα που αποδεδειγμένα πονάει.
Θέλει κ μεγαλύτερη τεχνογνωσία ,καθότι πιό σύγχρονο κ με πολλά ηλεκτρονικά.
Αρα κ δυσκολότερα βάζει χέρι μόνος του ένας χομπίστας-ερασιτέχνης σαν κι εμάς.
Κι εδώ είναι όλο το μυστικό τέτοιων καταστάσεων.
Θέλουν πολύ προσωπική εργασία + προσωπικό ψάξιμο-τρεξιμο.
Αν δεν έχεις χρόνο-χώρο-γνώσεις ,ωστε να ασχοληθείς προσωπικά ή έστω με βοήθεια σε φιλικό επίπεδο (όπως καλή ώρα) ,δεν μπαίνεις σε τόσο βαθιά νερά.
Χοντρικά:
Ενα XR400R ,μπορείς να το έχεις κ απλά να τσουλάει ,με κόστος αγοράς+βασική συντήρηση ,περίπου 2,5 Κ
Ενα ΚΤΜ690 ,μπορείς να το έχεις κ απλά(ίσως κ για πόσο
να τσουλάει ,με κόστος αγοράς+βασική συντήρηση ,περίπου 4 Κ
Ενα XR400R ,μπορείς να το έχεις λειτουργικά λουλούδι + τούμπανο + αναβαθμισμένο ,με συνολικό κόστος 3/3,5/4 Κ (αναλόγως γούστων)
Ενα ΚΤΜ690 ,μπορείς να το έχεις λειτουργικά λουλούδι + τούμπανο + αναβαθμισμένο ,με συνολικό κόστος 5/6/7/8/... Κ (αναλόγως γούστων)