xt660z βελτιωση κινητηρα

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο εκκεντροφόροςθα κοστίσει το πολύ 100 ευρώ σε οποίον απευθυνθεί απευθείας στον
Δυστυχώς οι βελτιωσεις πληρώνονται και μετά λέμε για τα ktm! Το παίρνεις έτοιμο και ξενοιαζεις!
Το μάθημα που πήρα: όταν αρχίζουν οι σκέψεις για σοβαρές μετατροπές/βελτιώσεις σε κινητήρα και αναρτήσεις σημαίνει πως έχει έρθει η ώρα για "άλλη" μηχανή.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Το μάθημα που πήρα: όταν αρχίζουν οι σκέψεις για σοβαρές μετατροπές/βελτιώσεις σε κινητήρα και αναρτήσεις σημαίνει πως έχει έρθει η ώρα για "άλλη" μηχανή.
Εγώ πολλές φορες κοιτάζω πίσω και μετραω ποσά έδωσα και αναρωτιέμαι αν άξιζε τον κόπο. Αλλά δεν το μετανιώνω γιατί βελτιωνω, κάνω λαθη, μαθαίνω και ευχαριστιεμαι όλη την διαδικασία. Περί ορεξεως είναι αυτά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οπως το βλέπω το project ,υπολογίζω ότι το κόστος για κάποιον ,που δεν θα θελει/μπορεί να κάνει μόνος του τις εργασίες ,κ θα θελήσει να το στήσει έτσι ,χωρίς να ακουμπήσει εργαλεία (να το πάει στο μάστορα κ να το πάρει έτοιμο δηλαδή)
θα κυμαίνεται από 850-1000 € ,αναλόγως της τιμής απόκτησης του PC (μεταχ.ή.καινουργ.)
Στο παραπάνω ποσό ,θα πρέπει να προστεθεί κ το κόστος της δημιουργίας του χάρτη καυσίμου ,αφού οι μόντες είναι ιδιέταιρες ,κ δεν υπάρχει μπούσουλας "κονσέρβας".
Αυτό (στας Αθήνας τουλάχιστον) με χαρτογράφηση σε δυναμόμετρο ,σημαίνει 150-200 €
Οπότε πάμε στα 1000-1200 €.

Εγώ πολλές φορες κοιτάζω πίσω και μετραω ποσά έδωσα και αναρωτιέμαι αν άξιζε τον κόπο. Αλλά δεν το μετανιώνω γιατί βελτιωνω, κάνω λαθη, μαθαίνω και ευχαριστιεμαι όλη την διαδικασία. Περί ορεξεως είναι αυτά.
Μαζί σου.
Για τη μόντα ρε γμτο!!! :p

Εγώ έχω διαπιστώσει επίσης ,κάτι ακόμα χειρότερο.
Οταν τα'χω κάνει πλέον όλα ,κ δεν υπάρχει κάτι άλλο να βελτιώσω ,το βαριέμαι κ το δίνω.:D

Είμαι καλά γιατρέ μου...??? :wacky:
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Εγώ πάντως ,όπως το βλέπω το project ,υπολογίζω ότι το κόστος για κάποιον ,που δεν θα θελει/μπορεί να κάνει μόνος του τις εργασίες ,κ θα θελήσει να το στήσει έτσι ,χωρίς να ακουμπήσει εργαλεία (να το πάει στο μάστορα κ να το πάρει έτοιμο δηλαδή)
θα κυμαίνεται από 850-1000 € ,αναλόγως της τιμής απόκτησης του PC (μεταχ.ή.καινουργ.)
Στο παραπάνω ποσό ,θα πρέπει να προστεθεί κ το κόστος της δημιουργίας του χάρτη καυσίμου ,αφού οι μόντες είναι ιδιέταιρες ,κ δεν υπάρχει μπούσουλας "κονσέρβας".
Αυτό (στας Αθήνας τουλάχιστον) με χαρτογράφηση σε δυναμόμετρο ,σημαίνει 150-200 €
Οπότε πάμε στα 1000-1200 €.


Μαζί σου.
Για τη μόντα ρε γμτο!!! :p

Εγώ έχω διαπιστώσει επίσης ,κάτι ακόμα χειρότερο.
Οταν τα'χω κάνει πλέον όλα ,κ δεν υπάρχει κάτι άλλο να βελτιώσω ,το βαριέμαι κ το δίνω.:D

Είμαι καλά γιατρέ μου...??? :wacky:
Καπου εκει θα είναι το κόστος και στο τέλος ίσως να μην αξίζει για 10 άλογα συνολικά με όλα αυτα τα καλουδια.
Βέβαια αν σκεφτείς οτι πολύς κόσμος έχει ήδη εξάτμιση φίλτρο μετα αξίζει να δώσεις και κάτι για τον εκκεντροφόρο για το κερασάκι.
Το αποτέλεσμα στο πορτοφολι ίδιο είναι βέβαια.

Εσύ καλά είσαι για εμας που σε νιώθουμε....για τους αλλους είσαι λιγο περιπτωσαρα!! Χαχα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Καπου εκει θα είναι το κόστος και στο τέλος ίσως να μην αξίζει για 10 άλογα συνολικά με όλα αυτα τα καλουδια.
Βέβαια αν σκεφτείς οτι πολύς κόσμος έχει ήδη εξάτμιση φίλτρο μετα αξίζει να δώσεις και κάτι για τον εκκεντροφόρο για το κερασάκι.
Το αποτέλεσμα στο πορτοφολι ίδιο είναι βέβαια.

Εσύ καλά είσαι για εμας που σε νιώθουμε....για τους αλλους είσαι λιγο περιπτωσαρα!! Χαχα
Εγώ πιστεύω ότι ΠΑΡΑ-αξίζει το κόστος για το συγκεκριμένο project.

Τα +10 αλόγατα ,είναι μια αύξηση ιπποδύναμης της τάξης του +20% !!!
Κάτι διόλου ευκαταφρόνητο.
Η οποία αύξηση συνοδεύεται από γενική βελτίωση λειτουργίας ,ελαστικότητας χαμηλά ,κ βελτίωσης της καμπύλης ροπής ,άρα ευχρηστία κ δύναμη ταυτόχρονα.
Ολα αυτά δε ,χωρίς να επηρεάζεται η αξιοπιστία.
Επίσης πολύ βασικό.

Αν σκεφτούμε ,οτι πολύς κόσμος ,δίνει μόνο για επώνυμες εξατμίσεις ,550-900 €...τότε ,μπορούμε να καταλάβουμε ,ότι η βελτιωτική σου πρόταση ,φίλε Απόστολε ,εκτός από αρκετά αποδοτική ,είναι και αρκετά οικονομική. ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ πολλές φορες κοιτάζω πίσω και μετραω ποσά έδωσα και αναρωτιέμαι αν άξιζε τον κόπο. Αλλά δεν το μετανιώνω γιατί βελτιωνω, κάνω λαθη, μαθαίνω και ευχαριστιεμαι όλη την διαδικασία. Περί ορεξεως είναι αυτά.
Δεν σνομπάρω τις βελτιώσεις, το αντίθετο μάλιστα. Πρόκειται για τη δική μου πραγματικότητα από εδώ και μπρος.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
εννοειται πως δεν ειναι κουσουρι η βελτιωση,αγαπη για το αντικειμενο το βλεπω εγω:rolleyes:
και αντε αμα εχεις τη γνωση πειραματιζεσαι εκ του ασφαλους,αν δεν....πας σε ανθρωπο που ξερει τι του γινεται και το κανει...ολα οκ μεχρι εδω.
Αντε ομως να σαι επαρχια και να μην υπαρχει καποιος κοντα σου που να ξερεις οτι θα κανει αυτο που πρεπει σωστα....
πρεπει λοιπον να κατηφορισεις η ανηφορισεις σε αλλες πολεις,πραμα που σημαινει οτι το κοστος αυξανεται κι αλλο(μπορει κατι να μην κατσει καλα να χρειαστει επαναρυθμιση σε λεπτομερειες κλπ)αρα εξοδα επιπλεον:(
μια ρυθμιση θελω να κανω σε καυσιμο η ακομα και παραμετροποιηση του χαρτη(αν χρειαζεται) και δεν εχω κοντα καποιον που να το κανει...
δυναμομετρο καυσαναλυση κλπ
ειναι λιγο θεμα δυστυχως
και ειναι θεμα για πολλους απο μας
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Η δυναμομετρηση ειναι ετοιμη και τα αποτελεσματα ηταν πολυ καλα.

Ηδη απο την πρωτη βολτα ενιωσα αμεσως την καλυτερη ροπη στον δρομο
αφου ο κινητηρας τραβαει αισθητα καλυτερα.
Τα σχεδον 220 κιλα της μοτοσυκλετας δεν σε αφηνουν να καταλαβεις ευκολα
μικρες διαφορες αλλα η αισθηση της ροπης φανηκε αμεσως.


Το συγκεκριμενο δυναμομετρο δεν ειναι αξιοπιστο γιατι η ιπποδυναμη
που μετρηθηκε με εξατμιση,φιλτρο,προγραμμα ειναι μεγαλη και ειναι
αδυνατον να ισχυει.

Πιο συγκεκριμενα βλεποντας την κοκκινη καμπυλη απεδωσε 59 αλογα
στο μοτερ με ανοιγμενη την εργοστασιακη εξατμιση,λευθερο φιλτρο dna stage3 και
σχολαστικη ρυθμιση στο power commander. Οι τιμες αυτες ηρθαν με
με αναλογια καυσιμου 13:1 αφου εκει πηραμε και τα καλυτερα νουμερα
ιπποδυναμης. Με πλουσιοτερη ρυθμιση σαν αυτη του εργοστασιου δηλαδη στα 12,3
ο κινητηρας εχασε αμεσως 4 ολοκληρα αλογα!

Στην μπλε καμπυλη ειναι ολες οι παραπανω βελτιωσεις + την τοποθετηση του εκκεντροφορου.
Ρυθμιστηκαν σχολαστικα οι μεσαιες στηλες του commander αφου πλεον ο
κινητηρας ζητησε καυσιμο απο τις 4500 και μετα σε ολο το φασμα και απεδωσε 66ιππους στις
6400.

Οπως βλεπουμε και στην συγκριση οι επιπλεον 5 μοιρες διαρκειας του εκκεντροφορου αν και
λιγες ηταν η αιτια για να θυσιαστουν 3 ιπποι στις 3500 στροφες που δυσκολα θα φανουν
στην οδηγηση.
Μην ξεχναμε οτι αυτη η απωλεια δεν θα υπηρχε καν αν μπορουσαμε να αυξησουμε την συμπιεση απο
το 10:1 στο 10,5:1.

Το μεγαλυτερο βυθισμα και η καλη σχεδιαση της ραμπας ομως θα κανουν την διαφορα και θα

ολα θα ξεκινησουν απο τις 4200 οπου διασταυρωνονται οι δυο καμπυλες και ο νεος
εκκεντροφορος αρχιζει να δειχνει τα δοντια του με μια διαφορα 7 ιππων και 1 m.kg ροπης στο συνολο.

Αυτο που κανει τελειο αυτον τον εκκεντροφορο ομως δεν ειναι η διαφορα των 7 ιππων αλλα
ο τροπος που αποδιδει σε ολο το φασμα και μαλιστα η διαφορα ροπης.

Αυτο σημαινει οτι ο κινητηρας απεδωσε 7 επιπλεον αλογα στις ιδιες στροφες με τον εργοστασιακο
και 1 m.kg ροπης περισσοτερο.

Οι περισσοτερες καμπυλες δυναμομετρησης με τοποθετηση εκκεντροφορου εχουν μια αυξηση ισχυος αλλα
σε περισσοτερες στροφες απο την εργοστασιακη κορυφωση.



Στις παρακατω εικονες θα συγκρινω τον δικο μου εκκεντροφορο με τον hotcam stage 1.
Οπως φαινεται και στο διαγραμμα ο hotcam γραφει σχεδον 57 αλογα αλλα η ιπποδυναμη
του κορυφωνεται αρκετες στροφες πιο πανω απο την εργοστασιακη.
Εχει μεγαλο χασιμο στις χαμηλες στροφες και η ροπη ειναι αθλια στις χαμηλες και
η μεγιστη τιμης δεν νικαει ποτε την εργοστασιακη.
Ενας εκκεντροφορος που σιγουρα δεν ταιριαζει καθολου στην φιλοσοφια του tenere
λογω της μεγαλης διαρκειας και του ιδιου βυθισματος με του εργοστασιακου.

Οι μετρησεις στο διαγραμμα του hotcam ειναι ιπποι στον τροχο ενω στο δικο μου διαγραμμα
ιπποι στον κινητηρα. Τα 57 αλογα τροχο του hotcam ειναι περιπου τα ιδια με τα 66 στο
μοτερ δικα μου αν σκεφτει κανεις οτι το δυναμομετρο που μετρησα εγω κλεβει.

Προσωπικα ποτε δεν με ενδιεφερε το απολυτο νουμερο αλλα η συγκριση των δυο καμπυλων δυναμομετρησεων
στο ιδιο δυναμομετρο πριν και μετα.


Υπολογιζω λοιπον οτι με αναλογια καυσιμου 12,3 εχω ενα tenere με 55-56 αλογα στον τροχο τωρα.



[URL='http://[URL=http://s1280.photobucket.com/user/car00ly/media/28660861_10213487655138158_8076467292393077798_n_zpsnjhyljz6.jpg.html][IMG]http://i1280.photobucket.com/albums/a494/car00ly/28660861_10213487655138158_8076467292393077798_n_zpsnjhyljz6.jpg[/IMG][/URL]'][URL=http://s1280.photobucket.com/user/car00ly/media/28660861_10213487655138158_8076467292393077798_n_zpsnjhyljz6.jpg.html]
[/URL][/URL]
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Aπόστολε ,τι δυναμόμετρο είναι αυτό ,κ γιατί "κλέβει" τόσο πολύ ;
Υπάρχει γνώση για το πόσο % "κλέβει" ,γιατί ,αν όχι ,τότε όλες οι μετρήσεις δεν λένε απολύτως τίποτα στην πραγματικότητα.
Επίσης ,γιατί ασχολείσαι με άλογα στο στρόφαλο ;...αφού ,αυτό που έχει ενδιαφέρον , είναι τα άλογα στον τροχό.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Aπόστολε ,τι δυναμόμετρο είναι αυτό ,κ γιατί "κλέβει" τόσο πολύ ;
Υπάρχει γνώση για το πόσο % "κλέβει" ,γιατί ,αν όχι ,τότε όλες οι μετρήσεις δεν λένε απολύτως τίποτα στην πραγματικότητα.
Επίσης ,γιατί ασχολείσαι με άλογα στο στρόφαλο ;...αφού ,αυτό που έχει ενδιαφέρον , είναι τα άλογα στον τροχό.
To δυναμομετρο είναι ενα twb το οποίο το έχει ένας γνωστός μου που βελτιωνε παλια drag και τώρα φτιάχνει μονο δικά του. Το πηγα εκει γιατί δεν πλήρωσα 140 ευρώ που ζητούσαν οι άλλοι για δυο δυναμομετρησεις. Το πρόγραμμα που είχε μετρούσε μονο άλογα στο μοτέρ.
Δεν ξέρω πόση απόκλιση μπορεί να έχει ξέρω όμως οτι ενα tenere με εξάτμιση φίλτρο και pc βγάζει 53-55 άλογα μοτέρ. Το δικο μου έδειξε 59 γιαυτό λέω οτι δεν ισχυει κάτι τέτοιο.
Αλλά και παλι Κωστα αν σβησειςαπο το μυαλό σου τα νούμερα και παρατηρήσεις τις δυο καμπύλες θα καταλάβεις την διάφορα.
Θα το μετρησω κάποια στιγμη σε ενα σωστο δυναμομετρο έτσι για το νουμερο αλλά και παλι δεν με ενδιαφέρει.
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Δευτέρα απόγευμα γυρνώντας απο μια δύσκολη βδομάδα απο βόρεια Ελλάς ,
χτυπάω τελεφωνο στον Απόστολο καθως πέρναγα απο Θήβα...

"Να περάσω να ακούσω το μοτόρι σου " τονε ρωτώ...
"Πέρνα ... στην δουλειά είμαι αλλα εχω λίγο χρόνο" μου λεει...
Παω απο κει με σκοπό , περισσότερο, να ακούσω τη εξάτμιση και να του αδειάσω την γωνιά ...:rolleyes:
"Παρ το βόλτα "μου λέει...:D:woot::ok:

:stm:
Πρωτες εντυπώσεις ...
Αν και η μηχανή ηταν κρυα και ιδιαίτερος χρόνος δεν έπαιζε για να την δω και στα ψηλά της...
Απο τις πρώτες γκαζιές μου φάνηκε οτι η μηχανη δούλευε πολύ πιο ελεύθερα ...
Χωρίς να έχω τις γνώσεις να εξηγήσω ακριβώς το γιατι, υποθέτω πως οφείλεται στο stage 3 φιλτρο αέρα και στην πολύ πιο ελεύθερη εξάτμιση...

Χαμηλά μου φάνηκε οτι δεν τράβαγε όσο εχω συνηθίσει απο τη δικιά μου,
αλλά ανοίγοντας το γκάζι ήταν πολύ πρόθυμη και ορεξάτη να υπακούσει!

Με σταθερό γκαζι στις 2000,3000 και 4000 στροφές αντιστοιχα,
τα γνωστά κομπιάσματα τέλος ,χάρη ,λογικά στον Λ controller...:cool:

Ο ηχός της μοντιφαρισμένης εξάτμισης ωραιος... Μπάσος... Xωρις να γίνεται ενοχλητικός...
Μου φαίνεται καλή και οικονομική λύση για να δωσει καποιος λιγο ακόμα ζωντάνια στον κινητήρα του Τενεκε ,
με το μόνο μείον σε σχεση με μια πιο ακριβή επώνημη , το βάρος...
Αυτά τα λίγα είχα να καταθέσω...:geek:

Ενα μεγάλο ευχαριστώ Απόστολε για το Τεστ Ντραϊβ :friendship:
To επόμενο ελπίζω να ειναι σε χωμάτινο τερεν και με περισσότερο χρόνο...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγω το ειδα να "ανοιγει" με ενα ψοφιμι την Κυριακη και μου αρεσε για 660.
Ο θορυβος ηταν μια χαρα, γιατι εχω ακουσει κατι ελευθερα και ηταν χαλια.
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Εγω το ειδα να "ανοιγει" με ενα ψοφιμι την Κυριακη και μου αρεσε για 660.
Ο θορυβος ηταν μια χαρα, γιατι εχω ακουσει κατι ελευθερα και ηταν χαλια.
Είχαμε CRF1000 στη βόλτα;; :p
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγω το ειδα να "ανοιγει" με ενα ψοφιμι την Κυριακη και μου αρεσε για 660.
Ο θορυβος ηταν μια χαρα, γιατι εχω ακουσει κατι ελευθερα και ηταν χαλια.
Ψοφιμι ειναι το παρταλι σου παλιοαρκουδιαρη
Σας λεω οτι στην επομενη βολτα που θα παμε θα του ριξω 69 κολονες
Για σας και χαρα σας
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Ψοφιμι ειναι το παρταλι σου παλιοαρκουδιαρη
Σας λεω οτι στην επομενη βολτα που θα παμε θα του ριξω 69 κολονεςΓια σας και χαρα σας
ωραιο νουμερο...
πολλα υποσχομενο ....!!!!

:inlove::inlove::inlove:
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 
Top Bottom