xt660z βελτιωση κινητηρα

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το μηχανακι δυναμομετρηθηκε με τα εξης. Εργοστασιακη ανοιγμενη εξατμιση και φιλτρο dna stage 3. Χωρις καμια αλλη μετατροπη και με τον αναλυτη να δειχνει 13,2 - 13,5 απεδωσε 55 αλογα στο μοτερ εναντι των 48 εργοστασιακων.

Απο βδομαδα θα τοποθετηθει ο εκκεντροφορος και το power commander και θα δυναμομετρηθει εκ νεου.

Θα ανεβασω την δυναμομετρηση ολοκληρωμενη με τις τιμες των αποτελεσματων σε συγκριση.
Το ειχες μετρησει κ πριν στο ιδιο δυναμομετρο?
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Το ειχες μετρησει κ πριν στο ιδιο δυναμομετρο?
Όχι αλλά έχω δει πολλές δυναμόμετρήσεις απο στοκ Τενερέ τα οποία βγάζουν 48-49 άλογα μοτέρ και 43-44 τροχο.
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Θα ήθελα να μάθω και από θερμοκρασίες τι γίνεται ...
Επεσαν λογο ελεύθερης ροής ;
Εμενα με βλέπω βολτούλα στη Θήβα για καφέ μου φαίνεται ....:yew:
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Έχω δυναμομετρησει το δικό μου με dna stage 2 μονο τελικό και επαναπρογραμματισμο στον μαμά εγκέφαλο και έχει βγάλει 50 τροχό. Μου είπε ο <<μαστορας>> ότι με διπλό τελικό θα έβγαζε 1 με 1.5 παραπάνω και μου έδειξε και την δυναμομετρησει. Ψηλά ήταν πιο γεμάτο. Αυτό σε αυστηρό μηχανιμα σύμφωνα με αυτά που λέει <<fuchs>> Στο αναφέρω για να έχεις ένα μπούσουλα ακόμα Αποστόλη!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Έχω δυναμομετρησει το δικό μου με dna stage 2 μονο τελικό και επαναπρογραμματισμο στον μαμά εγκέφαλο και έχει βγάλει 50 τροχό. Μου είπε ο <<μαστορας>> ότι με διπλό τελικό θα έβγαζε 1 με 1.5 παραπάνω και μου έδειξε και την δυναμομετρησει. Ψηλά ήταν πιο γεμάτο. Αυτό σε αυστηρό μηχανιμα σύμφωνα με αυτά που λέει <<fuchs>> Στο αναφέρω για να έχεις ένα μπούσουλα ακόμα Αποστόλη!
Για δώσε infos για το: "επαναπρογραμματισμο στον μαμά εγκέφαλο"
Ποιός το έκανε ; (το hacking) ...ο Σάκης ή ο Κώστας ; ...;)
Στις μεσαίες πως είναι τώρα ; ("μεστό" ή "άδειο")
Εχεις "τρυπούλα" 4200-4500 ;
Εχεις αντίγραφα διαγραμμάτων δυναμομέτρησης ; (πρίν-μετά)
Εχεις αντίγραφα τιμών AFR ? (γιατί άμα το "στέγνωσε" ψηλά ...)
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
http://www.ecu-flashing.com/ecu-flash-2/ θα το βρω και θα το βάλω γιατί δεν θυμάμαι που το εχω

Δεν του κάνω διαφήμιση απλά αυτός μου έκανε την δουλειά. Μου τον σύστησαν δύο φίλοι και πήγα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Θα ήθελα να μάθω και από θερμοκρασίες τι γίνεται ...
Επεσαν λογο ελεύθερης ροής ;
Εμενα με βλέπω βολτούλα στη Θήβα για καφέ μου φαίνεται ....:yew:
Εννοείται οτι το καζάνι δεν ζεσταίνεται υπερβολικα πια λόγω απουσίας καταλύτη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Έχω δυναμομετρησει το δικό μου με dna stage 2 μονο τελικό και επαναπρογραμματισμο στον μαμά εγκέφαλο και έχει βγάλει 50 τροχό. Μου είπε ο <<μαστορας>> ότι με διπλό τελικό θα έβγαζε 1 με 1.5 παραπάνω και μου έδειξε και την δυναμομετρησει. Ψηλά ήταν πιο γεμάτο. Αυτό σε αυστηρό μηχανιμα σύμφωνα με αυτά που λέει <<fuchs>> Στο αναφέρω για να έχεις ένα μπούσουλα ακόμα Αποστόλη!
Αν εβγαλες 50 τροχό τοτε είμαστε στα ίδια. 55-56 μοτέρ έχω τώρα με 13.2 afr. Αν το φτιαξω 12.8 που θέλω για να είναι ασφαλές μπορεί να χάσω και λίγο. Στο 13 παντα βγαίνει η μέγιστη ιπποδύναμη αλλά δεν ρικαρω την ασφάλεια για 1-2 ίππους.

Ο εργοστασιακό εγκεφαλος γίνεται πλεον απο 3-4 στην Ελλάδα αλλά δεν αξίζει τον κόπο να το κάνω αφού δεν θέλω να πειραξω το αβάνς που έχει αρκετά καλό χάρτη απο το εργοστάσιο. Το καύσιμο το φτιάχνω με ενα pc3 και θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα ασε που θα μπορω να το ρυθμιζω οποτε θέλω μόνος.
Επίσης τα 250 ευρώ για πρόγραμμα στον εργοστασιακό εγκέφαλο μου φαίνονται πολλά.
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Αν εβγαλες 50 τροχό τοτε είμαστε στα ίδια. 55-56 μοτέρ έχω τώρα με 13.2 afr. Αν το φτιαξω 12.8 που θέλω για να είναι ασφαλές μπορεί να χάσω και λίγο. Στο 13 παντα βγαίνει η μέγιστη ιπποδύναμη αλλά δεν ρικαρω την ασφάλεια για 1-2 ίππους.

Ο εργοστασιακό εγκεφαλος γίνεται πλεον απο 3-4 στην Ελλάδα αλλά δεν αξίζει τον κόπο να το κάνω αφού δεν θέλω να πειραξω το αβάνς που έχει αρκετά καλό χάρτη απο το εργοστάσιο. Το καύσιμο το φτιάχνω με ενα pc3 και θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα ασε που θα μπορω να το ρυθμιζω οποτε θέλω μόνος.
Επίσης τα 250 ευρώ για πρόγραμμα στον εργοστασιακό εγκέφαλο μου φαίνονται πολλά.
Συμφωνώ μαζί σου πλέον!!


Στάλθηκε από το F5321 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Για δώσε infos για το: "επαναπρογραμματισμο στον μαμά εγκέφαλο"
Ποιός το έκανε ; (το hacking) ...ο Σάκης ή ο Κώστας ; ...;)
Στις μεσαίες πως είναι τώρα ; ("μεστό" ή "άδειο")
Εχεις "τρυπούλα" 4200-4500 ;
Εχεις αντίγραφα διαγραμμάτων δυναμομέτρησης ; (πρίν-μετά)
Εχεις αντίγραφα τιμών AFR ? (γιατί άμα το "στέγνωσε" ψηλά ...)
Στις μεσαίες το Τενερέ υποφέρει. Οι τρύπες του target lambda map το κανουν άθλιο. Εμένα το πρόβλημα επιδεινωθηκε με την εξατμιση φιλτρο Θα φτιαξω το lambda controller απο εβδομαδα να τελειώνει αυτό το θέμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Αυτές οι δυναμομετρησεις με 5η και τέρμα γκάζι, σίγουρα κάτι δείχνουν, αλλα πόση αξία έχουν τελικά; Πιστεύω πως μια μέτρηση πχ με τριτη και γκάζι στο 40-60-80% ίσως είχε περισσότερη σημασία.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτές οι δυναμομετρησεις με 5η και τέρμα γκάζι, σίγουρα κάτι δείχνουν, αλλα πόση αξία έχουν τελικά; Πιστεύω πως μια μέτρηση πχ με τριτη και γκάζι στο 40-60-80% ίσως είχε περισσότερη σημασία.
Μα αποτυπώνεται η καμπύλη απόδοσης και έτσι "μεταφράζεις" τον κινητήρα.
Είναι και μια σταθερά, υπό την οποία γίνονται όλες οι δυναμομετρήσεις, σα σημείο αναφοράς ας πούμε. Όλοι μετράνε με την μέγιστη σχέση στο σαζμάν και τέρμα γκάζι.
Αν μετράει ο καθένας όπως θέλει, πώς θα γίνουν συγκρίσεις μετά;

Από την άλλη, το 40% του γκαζιού μιας γκαζιέρας, είναι το ίδιο σε φορτίο για τον κινητήρα με το 40% μιας άλλης κατασκευής (μοτό, γκαζιέρας κλπ). Δε βγαίνει ποτέ άκρη έτσι Παντελή.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Αυτές οι δυναμομετρησεις με 5η και τέρμα γκάζι, σίγουρα κάτι δείχνουν, αλλα πόση αξία έχουν τελικά; Πιστεύω πως μια μέτρηση πχ με τριτη και γκάζι στο 40-60-80% ίσως είχε περισσότερη σημασία.
Αν εχεις την μέτρηση του τέρμα γκαζιού στο δυναμομετρο έτσι ώστε να πάρεις τις διάφορες απο αυτό που αλλαξες τα υπολοιπα τα φτιάχνεις στον δρόμο με υπομονή και το μάτι στον αναλυτη
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Εγώ στο φειζερ που είχα πάουερ κομαντερ και το είχα πάει για ρύθμιση όσες φορές το έτρεξε το έκανε με 4η ταχύτητα μέχρι τον κόφτη.

Κατέβαινε ρύθμιζε ξανά ανέβαινε .

Και παράλληλα κοίταζε και τον καυσαναλυτη.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Θοδωρή έγραψα το παραπάνω έχοντας στο μυαλό μου τους χάρτες του power commander, μια που είχα ασχοληθεί στο 1100 (φίλτρο, εισαγωγές αέρα, εξάτμιση, pc, ειδικά μπουζι κτλ).

Με αυτές τις δυναμομετρησεις σίγουρα κάτι μπορείς να δεις αλλά και πολλά δεν μπορείς να τα δεις (το 90% των συνθηκών λειτουργίας). Το pc σου δίνει έναν πίνακα % άνοιγμα και στροφών κινητήρα. Σε κάθε κουτάκι του πίνακα σου λέει εάν θέλεις να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις καύσιμο ώστε να αλλάξεις το μίγμα. Με φουλ γκάζι (100%) δυστυχώς μπορείς να ρυθμίσεις μόνο μια γραμμή από τις 10 του pc. Και μάλιστα ποια γραμμή; Την πιο άχρηστη για εμένα. Αυτή με το φουλ γκάζι.

Επίσης με αυτή τη δυναμομετρηση δεν εξετάζεται καθόλου τι γίνεται σε συνθήκες κλειστού βρογχου κάτι επίσης πολύ συνηθισμένου σε φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
... τα υπολοιπα τα φτιάχνεις στον δρόμο με υπομονή και το μάτι στον αναλυτη
Για εμένα όλη η ουσία είναι αυτή. Κοτσάρεις έναν wide band sensor και βγαίνεις στο δρόμο για δοκιμές και προσπάθεια ώστε να διορθώσεις ΟΛΑ τα κουτάκια του pc ώστε το μείγμα να είναι παντού γύρω από το επιθυμητό (≈13)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θοδωρή έγραψα το παραπάνω έχοντας στο μυαλό μου τους χάρτες του power commander, μια που είχα ασχοληθεί στο 1100 (φίλτρο, εισαγωγές αέρα, εξάτμιση, pc, ειδικά μπουζι κτλ).

Με αυτές τις δυναμομετρησεις σίγουρα κάτι μπορείς να δεις αλλά και πολλά δεν μπορείς να τα δεις (το 90% των συνθηκών λειτουργίας). Το pc σου δίνει έναν πίνακα % άνοιγμα και στροφών κινητήρα. Σε κάθε κουτάκι του πίνακα σου λέει εάν θέλεις να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις καύσιμο ώστε να αλλάξεις το μίγμα. Με φουλ γκάζι (100%) δυστυχώς μπορείς να ρυθμίσεις μόνο μια γραμμή από τις 10 του pc. Και μάλιστα ποια γραμμή; Την πιο άχρηστη για εμένα. Αυτή με το φουλ γκάζι.
Παντελή ,όλες οι "γραμμές" είναι χρήσιμες.
Για να δουλεύει σωστά μια μοτοσυκλέτα ,θα πρέπει να δουλευει ΣΩΣΤΑ σε όλο το φάσμα λειτουργίας του μοτέρ.
Το ότι κάποιοι δεν χρησιμοποιούν τα άνω όρια του μοτέρ τους συχνά ,έως καθόλου ,δεν σημαίνει οτι δεν χρειάζεται να είναι καλορυθμισμένο ΚΑΙ για εκεί.

Μπορεί να γίνει σωστή δουλειά.
Αρκεί ο μάστορης ,να ξέρει ΤΙ κανει ,να έχει τον ανάλογο εξοπλισμό ,κ να αφιερώσει κ τον απαιτούμενο χρόνο ,ωστε να το κάνει ΣΩΣΤΑ.
Ολα αυτά μαζί όμως ,αποτελούν δυσεύρετο πακέτο ,κι έτσι ξεκινούν τα προβλήματα κ τα ψαξίματα.


Επίσης με αυτή τη δυναμομετρηση δεν εξετάζεται καθόλου τι γίνεται σε συνθήκες κλειστού βρογχου κάτι επίσης πολύ συνηθισμένου σε φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης.
Αν ΟΝΤΩΣ γίνει Total ECU-reprogramming ,μπορείς να επαναπρογραματίσεις τα AFR-targets και σε closed loop ,οπότε ,ξέρεις ακριβώς τι γίνεται και σε συνθήκες κλειστού βρόγχου ,αφού εσύ πλέον του'χεις πεί ΤΙ θέλεις να γίνεται.

Οταν τις αλλαγές τις κάνεις μέσω PC ,τότε σε κλειστό βρόγχο ,ότι και να πείς εσύ ,νικάει πάντα το πρόγραμμα(τιμές) της ECU
Εκτός κι αν
1) Καταργήσεις Λ (δίνοντας όμως τιμή στην ΕCU που να της λέει: ΜΗΝ επεμβαίνεις) κρατώντας την λειτουργία μόνιμα σε open-loop.
2) Φτιάξεις Λ-controler ,με τον οποίον καθορίζεις εσύ πότε-που-κ τι θέλεις να γίνεται.


Για εμένα όλη η ουσία είναι αυτή. Κοτσάρεις έναν wide band sensor και βγαίνεις στο δρόμο για δοκιμές και προσπάθεια ώστε να διορθώσεις ΟΛΑ τα κουτάκια του pc ώστε το μείγμα να είναι παντού γύρω από το επιθυμητό (≈13)
Aν ο στόχος είναι ,επαναπρογραμματισμός AFR μεσω PC ,τότε είναι προτιμότερο ,ευκολότερο ,και μακράν αποτελεσματικότερο ,να επενδύσεις σε AutoTune.

Aν ο στόχος είναι ,επαναπρογραμματισμός AFR μεσω της μαμά-ECU (βλ.ανοιχτό λογισμικό ή hacking) ,τότε ο Wide-Band είναι μονόδρομος (ΚάΤεΜέ).
Σαφώς μπορεί να γίνει κ στο Δυναμόμετρο ,αλλά
1) Ποτέ δεν θα βρείς την τέλεια ρύθμιση υπό πραγματικές συνθήκες ,πολύ απλά,γιατί στο δυναμόμετρο δεν αναπαράγονται 100% πραγματικές συνθήκες.
2) Δεν εμπιστεύομαι-πιστεύω ,οτι ο "αρμόδιος" θα ασχοληθεί όσο πρέπει με το κάθε μηχανάκι που θα του πέσει στα χέρια για δουλειά.

Τέλος ,αν μιλάμε για ρύθμιση AFR σε καρμπυρατεράτο όχημα ,τότε μόνο με Wide-Band θα βρείς τη σωστή ρύθμιση.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom