Yamaha T7 Tenere

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
στη ράλυ έκδοση μπορείς να βγάλεις οφ το ABS εν κινήσει. Η μόνη τεχνική αλλαγή σε σχέση με το "απλό"
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Παιδια,το μηχανακι θελει πιο σκληρο ελατηριο για τους περισσοτερους απο εμας(μιας και το τρωμε ολο το φαι μας),φτιαξιμο η σελα να ισιωσει(γι αυτους που δουλευουν το κορμι τους μπρος-πισω ολη την ωρα δηλ γρηγορους)η να παχυνει-μαλακωσει(γι αυτους που θελουν περισσοτερη ανεση και καγκελα για αυτους που πεφτουν(ειτε απο απειρια,ειτε απο ψαξιμο των οριων τους.ΤΕΛΟΣ

Ολα τα αλλα ειναι για φορουμομαχιες και για να σας τα παρουνε.Δεν εχουμε εδω ατομα που θα πιασουν τα ορια της μηχανης ετσι κ αλλιως.

Για το απλο μιλαω
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για το απλο μιλαω
Είτε το ένα είτε το άλλο, ίδιο είναι με έξτρα από τον κατάλογο. Εντάξει, είναι το χρώμα που κάνει την διαφορά.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Είτε το ένα είτε το άλλο, ίδιο είναι με έξτρα από τον κατάλογο. Εντάξει, είναι το χρώμα που κάνει την διαφορά.
ΓΙΑΤΙ απ τον καταλογο???????υπαρχουν τοσο ωραια ελατηρια στην ελευθερη αγορα και μαγαζια που με 50-60 ευρω σου κανουν την σελα τουμπανο.
Στο χρωμα ειναι υποκειμενικο αλλα για τα γουστα μου μπλε μαυρο η μαυρο ματ (αλητικο ) ακομα καλυτερα.Στο κατω κατω τον περισσοτερο καιρο σε σκατουλι-χωματουλι θαναι:p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τι συζητάμε.
Λέμε τι είναι το Rallye ή τι θα έπρεπε να ζητήσει κάποιος από το τενερέ του γενικότερα;
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700


Εγινε παραλαβή σήμερα, στα 90Ν/μμ.
Εχω ήδη τοποθετησεί το 95Νm και η μηχανή έχει βελτιώσει αισθητά την συμπεριφορά της με συνεπιβάτη ή σε off road διαδρομές.
Με 125 ευρώ συνολικά έιναι η καλύτερη αναβάθμιση που έκανα στο απλό "μοντέλο" Δεν γνωρίζω αν ξόδευα παραπάνω σε ανάρτηση θα μπορούσα να εξαντλήσω τις δυνατότητες της "επένδυσης"
Η επόμενη αγορά θα είναι η πίσω σχάρα της touratech στα 155 ευρώ για να δένω κανένα σάκο. Μου φάνηκε στιβαρή κατασκευή και μου θυμίζει και λίγο το bmw παρελθόν:p:p:p
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Για αυτόους που δε θέλουν να βγαζουν τη σέλα με αλεν κλειδι...από Rally-raid products
Επίσης από rally-raid products πλαστικές βίδες για το προστατευτικο καλαμιών γιατι οι μεταλικές μπορεί να προκαλέσουν ζημιά...
Επίσης στο μπροστινο φρενο προτεινουν να αλλάξει η φορά από το πιαστρακι για να μη βγαίνει σε καμία περίπτωση...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για αυτόους που δε θέλουν να βγαζουν τη σέλα με αλεν κλειδι...από Rally-raid products
Επίσης από rally-raid products πλαστικές βίδες για το προστατευτικο καλαμιών γιατι οι μεταλικές μπορεί να προκαλέσουν ζημιά...
Επίσης στο μπροστινο φρενο προτεινουν να αλλάξει η φορά από το πιαστρακι για να μη βγαίνει σε καμία περίπτωση...
Για τη σελα ειχα κανει κατι αντιστοιχο στο CBF, ντιζα στο καταλληλο μηκος με σπειροκολλα "μονιμα" βιδωμενη στη θεση της , και σφιξιμο της σελας με παξιμαδια/πεταλουδες, για να μην μπλεκεις με λαστιχακια, χαμενες κοπιλιες κτλ.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Και μια μόντα για τη ζελατίνα...υπάρχουν και μεταλλικές αλλά αυτή νομιζω απο πλαστικό σε περίπτωση ατυχηματος θα σπάσει χωρίς να προκαλέσει τραυματισμό στον οδηγό...
από T7rally.com
O τύπος έχει ετοιμάσει κι ενα δεκαλιτρο τεποζιτο που μπαίνει στο κεντρο της μηχανής χωρίς να προεξέχει αλλά αν εχω καταλάβει καλά θα πρεπει η αντλία καυσίμου να επανατοποθετηθεί.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Για τη σελα ειχα κανει κατι αντιστοιχο στο CBF, ντιζα στο καταλληλο μηκος με σπειροκολλα "μονιμα" βιδωμενη στη θεση της , και σφιξιμο της σελας με παξιμαδια/πεταλουδες, για να μην μπλεκεις με λαστιχακια, χαμενες κοπιλιες κτλ.
εχει κάνει κι αυτός πατέντα για τη σέλα...
https://t7rally.com/shop?olsPage=products/t7-tenere-700-seat-joining-kit
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Αναμένουμε τις πρώτες εντυπώσεις και εννοείται και το συγκριτικό με το 790 Adventure R...
Δυστυχώς δεν μου άφησε τις καλύτερες... Και στην όλη εμπειρία συνέβαλε και ο αντιπρόσωπος γιατί δεν ήταν συνεργάσιμος και μου μίλαγε λες και μου έκανε χάρη.

Λεπτή σιλουέτα και φανταστικό ντακαρίσιο μούτρο!
Πολύ εύκολη μηχανή χωρίς να τρομάζει πουθενά.
Δεν έχει σκορτσαρίζματα και τραβάει ωραία κ γραμμικά. Αλλά επειδή είχα ΚΤΜ στο παρελθόν μου φάνηκε μαλθακή (μιας και είχα στο μυαλό το 790R που οδήγησα σχετικά πρόσφατα). Μου αρέσει περισσότερο νεύρο και τσίτα οδήγηση (βλέπε ΚΤΜ). Μου θύμισε το F800GS που είχα αλλά με καλύτερη ανεμοκάλυψη.
Την έκανα μισή ώρα δοκιμή. Εθνική, λίγο χώμα και λίγο ανηφορικό στροφιλίκι. Στο τέταρτο επάνω ήθελα καλύτερη σέλα.
Εθνική πήγαινα άνετα 130 χωρίς στροβιλισμούς και πιέσεις από αέρα. Φόραγα το shoei hornet adv με γείσο κ είμαι 1.92. Πολύ καλή κάλυψη!!
Μου άρεσαν τα φρένα αλλά και η οθόνη. Ήταν ευανάγνωστη και στο σωστό ύψος με σωστές μινιμάλ πληροφορίες.

Κατάλαβα γιατί πουλάει τόσο πολύ και είναι τόση αγαπητή και στους αρχάριους και στους έμπειρους.

Θα τη γυρνούσα μετά από μια, μιάμιση ώρα, αλλά η ανάρτηση κοπανούσε τόσο πολύ που με ενόχλησε και άρχισε να με πονάει η μέση.
Ξενέρωσα και τη γύρισα πίσω στο μισάωρο.

Αν είχε περισσότερο νεύρο ο κινητήρας και καλύτερη τιμή εδω πάνω θα το σκεφτόμουν. Εννοείται με την έξτρα όλινς ανάρτηση, αλλά πάει 1500 ευρώ και ο πωλητής μιας και μου έκανε χάρη που ανέπνεα δίπλα του δεν έδινε καμία έκπτωση... Πράγμα ανήκουστο εδω πάνω και ειδικά στις παράξενες εποχές που ζούμε.

Πολυ καλό, τίμιο και αξιόπιστο μηχανάκι, απλά δεν μου ταιριάζει. Καταφέρνει και μου γυρνάει το βλέμμα όμως και έχει την προσοχή μου!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Νομίζω ότι η Yamaha με αυτό το μηχανάκι προσπάθησε να επαναεφεύρει τον τροχό. Δηλαδή να κάνει ό,τι η BMW με το F800GS ενα απλό μηχανάκι με πιο χωμάτινο προσανατολισμό. Αυτό που το κάνει ξεχωριστό πέρα από την ευκολία χρήσης είναι ότι επέλεξε αυτη τη συνταγή με την πολλή εξέλιξη που φαίνεται και στην πολύ καλή ισορροπία της μηχανής παρά το βαρος ψηλάνα τη φέρει στην αγορά τη στιγμή που οι άλλοι προσφέρουν μηχανάκια στην κατηγορία αυτή με πολύ ψηλό βάρος. δηλαδή το F850gs είναι κοντά στα 225 κιλά γεμάτο και με ηλεκτρονικά. Η Yamaha είπε back to basics...και πιστεύω παρότι κέρδισε το στοίχημα το μηχανάκι θα το βαθμολογούσα με 9,5 εάν είχε καλύτερο πίσω αμορτισερ και με σκληρότερο ελατήριο. Εσενα όταν λες ότι κοπανούσε η πίσω ανάρτηση σημαίνει δύο τινά. Το πρώτο και πιθανότερο είναι ότι λόγω του μαλακού ελατηρίου σε συνδυασμό με τη μαλακή αίσθηση και ίσως ρύθμιση της απόσβεσης συμπίεσης τερμάτιζε η ανάρτηση πολύ εύκολα γρήγορα. Το άλλο σενάριο είναι να ήταν πολύ σφιχτή η ρύθμιση της συμπίεσης οπότε να μην υπήρχε απόσβεση και σε συνδυασμό με την απλή σέλα να σου δημιουργούσε αυτήν την αίσθηση. Αυτό που περιγράφεις έχει να κάνει με το επίπεδο άνεσης που για μένα αυτό το μηχανάκι περνάει πάνω από πλακόστρωτο σαν να είσαι σε φρεσκοριγμενη ασφαλτο. Πέρα από την αίσθηση του κοπανήματος, όταν το πίεζες και το έστριβες σου έδινε εμπιστοσυνη το πίσω μέρος; εννοώ πέρα από το θέμα της άνεσης αισθανόσουν ότι και τα όρια της πρόσφυσης είναι λίγα ή σου έδινε την αίσθηση ότι είναι βράχος το πίσω μέρος και ότι δεν κουνάει από όπου και αν περάσεις;
 
Top Bottom