Αναμένουμε τις πρώτες εντυπώσεις και εννοείται και το συγκριτικό με το 790 Adventure R...
Δυστυχώς δεν μου άφησε τις καλύτερες... Και στην όλη εμπειρία συνέβαλε και ο αντιπρόσωπος γιατί δεν ήταν συνεργάσιμος και μου μίλαγε λες και μου έκανε χάρη.
Λεπτή σιλουέτα και φανταστικό ντακαρίσιο μούτρο!
Πολύ εύκολη μηχανή χωρίς να τρομάζει πουθενά.
Δεν έχει σκορτσαρίζματα και τραβάει ωραία κ γραμμικά. Αλλά επειδή είχα ΚΤΜ στο παρελθόν μου φάνηκε μαλθακή (μιας και είχα στο μυαλό το 790R που οδήγησα σχετικά πρόσφατα). Μου αρέσει περισσότερο νεύρο και τσίτα οδήγηση (βλέπε ΚΤΜ). Μου θύμισε το F800GS που είχα αλλά με καλύτερη ανεμοκάλυψη.
Την έκανα μισή ώρα δοκιμή. Εθνική, λίγο χώμα και λίγο ανηφορικό στροφιλίκι. Στο τέταρτο επάνω ήθελα καλύτερη σέλα.
Εθνική πήγαινα άνετα 130 χωρίς στροβιλισμούς και πιέσεις από αέρα. Φόραγα το shoei hornet adv με γείσο κ είμαι 1.92. Πολύ καλή κάλυψη!!
Μου άρεσαν τα φρένα αλλά και η οθόνη. Ήταν ευανάγνωστη και στο σωστό ύψος με σωστές μινιμάλ πληροφορίες.
Κατάλαβα γιατί πουλάει τόσο πολύ και είναι τόση αγαπητή και στους αρχάριους και στους έμπειρους.
Θα τη γυρνούσα μετά από μια, μιάμιση ώρα, αλλά η ανάρτηση κοπανούσε τόσο πολύ που με ενόχλησε και άρχισε να με πονάει η μέση.
Ξενέρωσα και τη γύρισα πίσω στο μισάωρο.
Αν είχε περισσότερο νεύρο ο κινητήρας και καλύτερη τιμή εδω πάνω θα το σκεφτόμουν. Εννοείται με την έξτρα όλινς ανάρτηση, αλλά πάει 1500 ευρώ και ο πωλητής μιας και μου έκανε χάρη που ανέπνεα δίπλα του δεν έδινε καμία έκπτωση... Πράγμα ανήκουστο εδω πάνω και ειδικά στις παράξενες εποχές που ζούμε.
Πολυ καλό, τίμιο και αξιόπιστο μηχανάκι, απλά δεν μου ταιριάζει. Καταφέρνει και μου γυρνάει το βλέμμα όμως και έχει την προσοχή μου!