Yamaha T7 Tenere

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Yamahaρα στο δρόμο που χάραξαν και άλλοι...μεγάλα κορόιδα όσοι πήραν το μηχανάκι με το rally pack...διότι πολλοί από αυτούς παίζει να έπαιρναν κατευθείαν αυτό...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Συμφωνώ και επαυξάνω!

Βασικά κάτι άσχετο:
Πήγαινα ολοταχώς για 790R, μέχρι που είδα αυτό το 700. Είναι πραγματικά υπέροχο το μπλε σε συνδυασμό με τις χρυσές ζάντες και καλάμια.

Είχε έρθει πριν 2-3 εβδομάδες φορτηγό της ΚΤΜ και είχε όλα τα μοντέλα.
Έκανα δοκιμή το 790R και με έβαλαν σε 45λεπτη χωμάτινη βόλτα με 2 άτομα - πολύ καλά τιμόνια της σουηδικής ΚΤΜ.
4 άτομα ήμασταν. Οι 2 της ΚΤΜ, εγώ με νορμαλ 790R και ενας ακόμη 790R με έξτρα αναρτήσεις (αυτές που φοράει το ραλλυ).
Γιατί τα λέω όλα αυτά; Γιατί πήγαινα σφαίρα και με ασφάλεια. Ποτέ δεν περίμενα να πάω τόσο γρήγορα στο χώμα. Με έκανε μάγκα το 790... και είχε αρκετή δύναμη ώστε να σπινιάρω και να παίζω χωρίς να με τρομάζει.
Σταματησα και ειχα ένα συνεχόμενο χαμόγελο. Μεγάλη επιτυχία να μπορεί μια μοτοσυκλέτα να σου προσφέρει αυτό το χαμόγελο του χαζοχαρούμενου.

Θα πάω να κάνω δοκιμή το 700 Τενερε λόγω αυτού του υπέροχου μπλε χρώματος και μετά το Αφρικα 1100 (μιας και είναι πολύ κοντά οι 2 αντιπροσωπείες).

Μακάρι να μου μεταφέρει χαρές και συγκινήσεις το Τενερε όπως το 790. Θα επανέλθω εν καιρώ.
Εχοντας κάνει διδακτορικό στο συγκριτικό μεταξύ 790R και Tenere 700...θα αναμένω με ενδιαφέρον τις εντυπώσεις σου. Νομίζω ότι το Tenere 700 θα αποδειχτεί και λόγω του κινητήρα του και αυτό παιχνιδιάρικο και ίσως πιο ευκολοδηγητο και άνετο αλλά δύσκολα σε χωμάτινο τερραιν με γρήγορο ρυθμό να ανταπεξέλθει απέναντι στο 790R...
Αν μπορείς γράψε, όταν ερθει η ωρα, τις εντυπώσεις σου και στο ειδικό θέμα που είχα ανοίξει...
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Να κάνω μια παρατήρηση όμως. Έχω το Τ700 και πρόσφατα άλλαξα το ελατήριο της πίσω ανάρτησης με αυτό του Rally Raid.στα 95Newton. Συνολική δαπάνη 135 ευρώ με την διαδικασία αλλαγής. Επειδή στο παρελθόν είχα ΚΤΜ και BMW με αναρτήσεις WP , θα πρέπει να συγκρίνεις το T700 με αυτό το ελατήριο αν είσαι πάνω από 85 κιλά. Είναι άλλο μηχανάκι.
Υ.Γ. Αν βρεθείς κοντά στην Παλλήνη στο δανείζω να του κάνεις μια βόλτα.Διπλά στο Γκέτεμποργκ είναι...:):)
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στην ουσία είναι η τιμή του Rally pack...που το είχε η Yamaha ως επιλογή στα αξεσουάρ.
από το οποίο πρακτικά μόνο η σέλα άξιζε.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Δεν κατάλαβα τι εννοεί με τα γρανάζια.....οσο πιο ψηλά είναι το γρανάζι της μετάδοσης τόσο πιο καλά στρίβει δηλαδή ??? και γιατί δεν το κάνουν και άλλοι.....μόνο η yamaha τα ξέρει αυτά τα κόλπα??
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γενικότερα είναι ολόκληρη ιστορία το "θέση εμπρός γραναζιού, μήκος ψαλιδιού και επιρροή της αλυσίδας στην πίσω γεωμετρία" που χρησιμοποιείται και στα στριτ μηχανάκια.

Είναι κρίμα που η ιδέα της BMW να ταυτίσει το γρανάζι με τον άξονα έδρασης του ψαλιδιού δεν βρήκε μιμητές και συνέχεια.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Γενικότερα είναι ολόκληρη ιστορία το "θέση εμπρός γραναζιού, μήκος ψαλιδιού και επιρροή της αλυσίδας στην πίσω γεωμετρία" που χρησιμοποιείται και στα στριτ μηχανάκια.

Είναι κρίμα που η ιδέα της BMW να ταυτίσει το γρανάζι με τον άξονα έδρασης του ψαλιδιού δεν βρήκε μιμητές και συνέχεια.
Η ιδεα ειναι πολυυυυυ παλια και εχουν κατα καιρους δοκιμασει σχεδον ολοι οι κατασκευαστες,απλα βαζεις στην ζυγαρια τα + και τα - και αποφασιζεις αν θα δωσεις συνεχεια
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
δεν είναι ομοαξονικά, είναι σχεδόν συνευθειακά, έχει διαφορά. Είναι κοντά στο κόνσεπτ βέβαια. Στο tracer η επιρροή της αλυσίδας θα είναι πιο μικρή, όχι μηδέν.

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η ιδεα ειναι πολυυυυυ παλια και εχουν κατα καιρους δοκιμασει σχεδον ολοι οι κατασκευαστες,απλα βαζεις στην ζυγαρια τα + και τα - και αποφασιζεις αν θα δωσεις συνεχεια
Θυμάμαι ότι αρκετοί έχουν λύσει ολόκληρο κινητήρα για κάτι που σπάει εύκολα στο 650
Ακομα βριζουν
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
δεν είναι ομοαξονικά, είναι σχεδόν συνευθειακά, έχει διαφορά. Είναι κοντά στο κόνσεπτ βέβαια. Στο tracer η επιρροή της αλυσίδας θα είναι πιο μικρή, όχι μηδέν.

Λεω απλα οτι εγω βλεπω το γραναζι να ειναι στην ιδια θεση που ειναι και στο Τρεισερ.



 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αλλάζει τραγικά η γωνία του ψαλιδιού όμως, άρα και η ασκούμενη δύναμη από την αλυσίδα. Στο BMW ανεξάρτητα από το που είναι το ψαλίδι, η συμπεριφορά είναι πάντα η ίδια.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
12190 το ράλι...


 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Προτείνω στη Yamaha αντί για οπτικές αλλαγές να αναβαθμίσει το πίσω αμορτισέρ, γιατί αρχίζω να πιστεύω ότι ο πωλητής της KTM ίσως να είχε ένα δίκιο όταν έλεγε ότι το να έχει ένα αμορτισέρ ρυθμίσεις δε σημαίνει ότι είναι καλύτερο από ένα που δεν έχει...προσωπικά δεν έχω καταφέρει να το κάνω να στρίβει σε κακής ποιότητας άσφαλτο όπως θα ήθελα (φτου φτου κακοί Ρουμάνοι βγείτε από μέσα μου). πειραματίζομαι αρκετά με τις ρυθμίσεις αλλά δε μου εμπνέει εμπιστοσύνη ακόμα το πίσω μέρος. η αλήθεια είναι ότι είχα συνηθίσει τα τελευταία τρία χρόνια τους βράχους της τουκάτι. Ειδικά τον ένα βράχο τον είχα αφήσει με χωμάτινες ρυθμίσεις και κάποια στιγμή που το ξαναρύθμισα είπα "πώς οδηγούσα με αυτή τη βάρκα ανάρτηση" ε εκείνη η βάρκα με τις λάθος ρυθμίσεις ηταν πιο βράχος από του Tenere...μπορεί να φταίει και ο 18αρης πίσω σε συνδυασμό με τον 21 μπροστα, το ψηλό βάρος και το μακρύτερο πίσω μοχλικό χωρίς αντίστοιχο ανέβασμα τον καλαμιών μπροστά. Νομίζω πολλοί περιμένουν καινούρια έκδοση με Ohlins ή τελος παντων πιο αναβαθμισμένη ανάρτηση. ε σιγα σιγα θα φτάσει η τιμή τα 13.000-14.000...
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
12190 το ράλι...
Πανω κάτω τα ίδια αν έβαζε καποιος εξατμιση, σέλα, ποδια μετα την αγορα..

Αν δείτε τον configuration στο site της Yamaha εχουν βάλει Ohlins επιλoγή πίσω αμορτισέρ (με όλες τις ρυθμίσεις) στα 1714 και κάτι ψιλά..μιλάμε για 500 ευρώπουλα διαφορά απο τιν τιμή που έχω βρει αλλού...όχι ότι το σκεφτομαι :) μόλις έρθει το ελατήριο για τα κιλά μου θα σας γράψω εντυπώσεις
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Την σελα αυτη λογικα δεν θα μπορεις να την αγορασεις. Και επισης κατι αλλο ειναι οτι το τιμονι ειναι μαυρο οχι ασημι που ειναι πολυ πιο ωραιο.
 
Top Bottom