al800
Μέλος
Yamahaρα στο δρόμο που χάραξαν και άλλοι...μεγάλα κορόιδα όσοι πήραν το μηχανάκι με το rally pack...διότι πολλοί από αυτούς παίζει να έπαιρναν κατευθείαν αυτό...
Στην ουσία είναι η τιμή του Rally pack...που το είχε η Yamaha ως επιλογή στα αξεσουάρ.Kαπου πηρε το ματι μου και μια αλλη διαφορα: +1700€ πανω απο το "απλο"...
Εχοντας κάνει διδακτορικό στο συγκριτικό μεταξύ 790R και Tenere 700...θα αναμένω με ενδιαφέρον τις εντυπώσεις σου. Νομίζω ότι το Tenere 700 θα αποδειχτεί και λόγω του κινητήρα του και αυτό παιχνιδιάρικο και ίσως πιο ευκολοδηγητο και άνετο αλλά δύσκολα σε χωμάτινο τερραιν με γρήγορο ρυθμό να ανταπεξέλθει απέναντι στο 790R...Συμφωνώ και επαυξάνω!
Βασικά κάτι άσχετο:
Πήγαινα ολοταχώς για 790R, μέχρι που είδα αυτό το 700. Είναι πραγματικά υπέροχο το μπλε σε συνδυασμό με τις χρυσές ζάντες και καλάμια.
Είχε έρθει πριν 2-3 εβδομάδες φορτηγό της ΚΤΜ και είχε όλα τα μοντέλα.
Έκανα δοκιμή το 790R και με έβαλαν σε 45λεπτη χωμάτινη βόλτα με 2 άτομα - πολύ καλά τιμόνια της σουηδικής ΚΤΜ.
4 άτομα ήμασταν. Οι 2 της ΚΤΜ, εγώ με νορμαλ 790R και ενας ακόμη 790R με έξτρα αναρτήσεις (αυτές που φοράει το ραλλυ).
Γιατί τα λέω όλα αυτά; Γιατί πήγαινα σφαίρα και με ασφάλεια. Ποτέ δεν περίμενα να πάω τόσο γρήγορα στο χώμα. Με έκανε μάγκα το 790... και είχε αρκετή δύναμη ώστε να σπινιάρω και να παίζω χωρίς να με τρομάζει.
Σταματησα και ειχα ένα συνεχόμενο χαμόγελο. Μεγάλη επιτυχία να μπορεί μια μοτοσυκλέτα να σου προσφέρει αυτό το χαμόγελο του χαζοχαρούμενου.
Θα πάω να κάνω δοκιμή το 700 Τενερε λόγω αυτού του υπέροχου μπλε χρώματος και μετά το Αφρικα 1100 (μιας και είναι πολύ κοντά οι 2 αντιπροσωπείες).
Μακάρι να μου μεταφέρει χαρές και συγκινήσεις το Τενερε όπως το 790. Θα επανέλθω εν καιρώ.
από το οποίο πρακτικά μόνο η σέλα άξιζε.Στην ουσία είναι η τιμή του Rally pack...που το είχε η Yamaha ως επιλογή στα αξεσουάρ.
Η ιδεα ειναι πολυυυυυ παλια και εχουν κατα καιρους δοκιμασει σχεδον ολοι οι κατασκευαστες,απλα βαζεις στην ζυγαρια τα + και τα - και αποφασιζεις αν θα δωσεις συνεχειαΓενικότερα είναι ολόκληρη ιστορία το "θέση εμπρός γραναζιού, μήκος ψαλιδιού και επιρροή της αλυσίδας στην πίσω γεωμετρία" που χρησιμοποιείται και στα στριτ μηχανάκια.
Είναι κρίμα που η ιδέα της BMW να ταυτίσει το γρανάζι με τον άξονα έδρασης του ψαλιδιού δεν βρήκε μιμητές και συνέχεια.
Θυμάμαι ότι αρκετοί έχουν λύσει ολόκληρο κινητήρα για κάτι που σπάει εύκολα στο 650Η ιδεα ειναι πολυυυυυ παλια και εχουν κατα καιρους δοκιμασει σχεδον ολοι οι κατασκευαστες,απλα βαζεις στην ζυγαρια τα + και τα - και αποφασιζεις αν θα δωσεις συνεχεια
Λεω απλα οτι εγω βλεπω το γραναζι να ειναι στην ιδια θεση που ειναι και στο Τρεισερ.δεν είναι ομοαξονικά, είναι σχεδόν συνευθειακά, έχει διαφορά. Είναι κοντά στο κόνσεπτ βέβαια. Στο tracer η επιρροή της αλυσίδας θα είναι πιο μικρή, όχι μηδέν.
Πανω κάτω τα ίδια αν έβαζε καποιος εξατμιση, σέλα, ποδια μετα την αγορα..12190 το ράλι...